8 Ноември, 2024 13:08 3 337 31

"Спаси София" предлага автобусна линия 220 от "Левски" Г до "Овча купел" по бул. "Тодор Каблешков"

  • спаси софия-
  • автобус-
  • левски г-
  • овча купел

Предвид тези предизвикателства новото трасе предлага реална алтернатива на досегашния модел

"Спаси София" предлага автобусна линия 220 от "Левски" Г до "Овча купел" по бул. "Тодор Каблешков" - 1
Снимка: Спаси София

София среща значителни предизвикателства в подобряване на транспортната инфраструктура, особено в периферните си райони. Липсата на удобни и директни връзки често прави придвижването с личен автомобил предпочитан избор, което води до допълнителен трафик и замърсяване. Отварянето за движение на новия бул. "Тодор Каблешков" ни позволява значително да подобрим транспортното обслужване. По цялата дължина на новия булевард има обособена BUS лента, която ще направи движението на градския транспорт бързо и удобно, посочват от "Спаси София?.

Предлагаме нова автобусна линия 220, която да създава рингова връзка между 17 квартала, 4 метростанции и 11 трамвайни линии, без да се налага преминаване през централната част на града.

Източните и южните квартали на София, като "Левски", "Сухата река", "Слатина" и "Студентски град", остават слабо свързани както помежду си, така и с други важни части на града. Текущият градски транспорт е ориентиран предимно към центъра, което налага на жителите да сменят превозни средства и да обикалят през централни райони, за да достигнат близки квартали. Тази ситуация води до значително загубено време и прави транспорта в тези райони неконкурентен спрямо автомобила.

Предвид тези предизвикателства, автобусна линия 220 предлага реална алтернатива на досегашния модел. Тази нова линия ще преминава по новопостроените участъци на бул. „Тодор Каблешков“ и ул. „Филип Кутев“, като осигурява връзки между квартали на изток, юг и запад. Основните връзки, които линията ще осъществява, включват големи транспортни възли, като метростанции и натоварени булеварди, които досега са били трудно достъпни. Линия 220 ще свързва кварталите "Левски", "Сухата река" и "Слатина" с южните части на София, създавайки удобен достъп до основни транспортни коридори, без необходимост от преминаване през централната част на града.

Въвеждането на рингова автобусна линия 220 ще предложи нови транспортни решения за жителите на периферните квартали в София, като отговори на нуждите от по-добра свързаност, намаляване на автомобилния трафик и облекчаване на централните райони. Тази линия ще подобри транспортната достъпност за хиляди жители и ще насърчи по-устойчиви начини за придвижване в града.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Спасете

    4 6 Отговор
    ме от суфянци. Еднопосочна линия към гробищата искаме.

    Коментиран от #2

  • 2 Ами да

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Спасете":

    свали си гащите и се наведи да хванеш палците на краката
  • 3 тия са гении

    8 7 Отговор
    За какво ни е метро като пускат автобуси

    Къде се еко и био зелените

    Коментиран от #28

  • 4 Актуална Антена

    7 3 Отговор
    Автовус трябва да има от Левски Г до първата станция на метрото.

    Коментиран от #7

  • 5 Що па

    4 1 Отговор
    да е само двойки. Що не е линия 555
  • 6 Тъмен субект

    10 2 Отговор
    Е нали 3-линия на метрото е от Левски Г до Овча купел (с новите спирки, дето ги пускат съвсем скоро).
  • 7 Баш софиянец

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Актуална Антена":

    Ама новите спирки на метрото са в Левски Г.
  • 8 Розовото Пони

    11 3 Отговор
    Постепенно завръщане по родните места. София трябва да стане с 500 000 население

    Коментиран от #13

  • 9 Бони

    4 1 Отговор
    Ама да е розов и с дъгата! Ако може седалките да са с дупка и вместо дръжки да има белезници с пухчета 🤪
  • 10 Киро Канадеца

    5 1 Отговор
    Това е да си безидеен. А защо не се пусна трамвай при строителството. Ново усвояване и нови кражби. ИМа дори и трасе от Слатина до Хладилника.

    Коментиран от #20

  • 11 Червения поет

    0 0 Отговор
    Квартал "Слатина"? Не, "жилищен комплекс Христо Смирненски".
  • 12 15 години ГЕРБ победа

    4 1 Отговор
    В Софийското метро потънаха пари за 2 ректора в Белене и 2 в Козлодуй
  • 13 Джо

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "Розовото Пони":

    Населението на София преди комунизма е толкова

    Коментиран от #30

  • 14 Радар

    3 1 Отговор
    Тия , какво предлагат, като от
    общината обявяват, че ще бъде
    пусната. Или, едни лаври да се
    накичим, щото ние ви правим на
    илиоти. Е, какво спасихте, като се
    напасохте.
  • 15 Зъл пес

    3 0 Отговор
    Направете ни метро бе.Пак ще се душим и имбучкаме с часове в трафиците.
  • 16 АЛОО 00

    5 0 Отговор
    Този маршрут в час пик ще е от 3 до 4 часа пътуване.... значи шофьора ще прави едно отиване и едно връщане ,,,
  • 17 Радар

    2 0 Отговор
    Да, така беше, може една Волга
    да мине на половин час по
    "Дондуков.
    П.п. А днес, "Хаджи Димитър"
    сутринта беше обгазен.
  • 18 Стилиян

    2 3 Отговор
    До кога ще занимавате България с този пропаднал наркоманоДжендарски град?
  • 19 Марко

    5 1 Отговор
    Гледай ти, на построения по времето на Фанди булевард са обособени бус ленти, а новаторите, спасяващи София всяка седмица между 13 и 16 часа в петък им е хрумнала невероятната идея даже автобуси да пуснат по тия бус ленти???
    Гениално, просто гениално 😂😂😂
  • 20 редник

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Киро Канадеца":

    / Това е да си безидеен. А защо не се пусна трамвай при строителството./

    Така е - липсва мисъл, строи се на "парче", следващите да му мислят...
    Когато се започна ремонтът на трасето на трамвай № 5, много пъти писах, че ще е добре да се положи и трета релса, та да могат да се движат и "широките" трамваи, но не стана...
    В случая - с идеята за линия 220, може да се пусне пробно за 6 месеца и да се види има ли достатъчно пътници, но трамваите остават по-доброто решение.
  • 21 Селко Селков

    3 0 Отговор
    Спаси софията тез ги позаам от сиело
  • 22 до кметана този пропаднал град

    8 2 Отговор
    А какво правим с южната дъга на Околовръстното от Горнобански път до Люлин? двулентов път, бивша улица, а трафика магистрален. Като не може да се разшири, да се направи път на две нива като в Япония, няма да откриват топлата вода. Отделно люлинчани по един в кола пътуват до Младост, въпреки че им направиха метро - нулева логика и гигантско задръстване.Вторник вечерта чаках 45 минути 111.Нормално ли е???

    Коментиран от #31

  • 23 трасето

    4 0 Отговор
    Според мен ако минава през Слатина трябва да вземат някакви танкове, там между Гара Подуяне и Слатина пътя е ужасен, последния път като се возих в автобус номер 11 имах чувството, че ще се разпадне.
  • 24 Тремор

    5 0 Отговор
    От какво спасяват София, от селяните ли?
  • 25 Таксиметров шофьор

    5 1 Отговор
    Този маршрут ще бъде АД и за водача и за пътуващите!!
  • 26 91263

    5 1 Отговор
    Поредното Безумие! Искаме да ни спасите от "спасителите" на София
  • 27 Ехооо

    5 1 Отговор
    с този маршрут не само шоферчето , ами хората от целият автобус ще замирише от пот бе............

    Коментиран от #29

  • 28 И не само те

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "тия са гении":

    Мнозинството си мисли, че най-големият келепир от автобусната линия е да се качиш на първата спирка и да слезеш на последната. Животът предлага по-различни сценарии. От 30 спирки най-често се ползват от 4 до 10. Но не от четвърта до десета. Най-рядко - от първата до последната. Всеки индивид първо преценява спрямо собствените си очаквания и нужди. Втора преценка спрямо чужди нужди почти не прави. Оттам идват крайните субективни оценки. Слава Богу, постъпленията в градския транспорт са функция на обществените, а не на индивидуалните нагласи за пътувания.
  • 29 Стьопа

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ехооо":

    Това да не е Мухонасранск, бе?
  • 30 Мене ако питат

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Джо":

    Да стане 10-12 000, колкото е била преди да стане столица. Сега вече само Черни връх не са застроили, ама скоро може и там да стигнат.
  • 31 аз да кажа

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "до кметана този пропаднал град":

    има един човек който направи доста за пътищата и магистралите.
    Но го спряха лоши хора
    Един каза
    - асфалт не се яди
    и
    - хладилника победи асфалта.
    Другата родом от едно село до Мизия даде парите за магистрали на пенсионерите

    Така че се моли ТОЙ да е на власт за да довърши южната дъга
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове