Таткото на Сияна: Един знак за 50 лева коства живота на едно българско дете. Докрай ще се боря

11 Април, 2025 08:51 1 761 51

  • сияна-
  • баща-
  • знак-
  • 50 лева-
  • живот-
  • дете

"Някаква мафиотска група си вилнее в АПИ и продължават да се случват тези свинщини. Не си мислете, че ще ви оставим така. Няма да стане тази работа. Явно оставките не са достатъчни. Няма да спра дотук", категоричен беше бащата на Сияна

Таткото на Сияна: Един знак за 50 лева коства живота на едно българско дете. Докрай ще се боря - 1
Снимка: БНТ

"Не ми е никак лесно да го правя, да говоря, но съм длъжен да го направя в името на децата, които живеят в България и на всички хора, защото това ми дава смисъл донякъде и може би оправдава смъртта на детето ми, че не е била безсмислена и че ни си е отишла безсмислено", това каза в "Денят започва" по БНТ бащата на 12-годишната Сияна Николай Попов, която почина в жестока катастрофа.

Неговата равносметка след смъртта на Сияна е че задвижват някакви процеси, но това не е достатъчно. Вече има обезопасена част от пътя, но "има и безумици, които се предлагат", които според него не са адекватни. Като пример посочи глобяването на място.

"Случва се нещо. Започваме някакви крайни мерки, измишльотини. Неадекватни истории. Подобно нещо е и свалянето на скоростта на автомагистралите с 10 километра. Има ли някакви анализи, на които стъпва това нещо? Има ли анализи, които показват, че тези 10 километра са фатални. Магистралите не са проблемът, а по-скоро тяхното състояние и състоянието на останалата пътна мрежа в страната".

Когато ти отнемат детето, ставаш съпричастен и започваш да познаваш проблематиката и нещата, които трябва да се направят.

"Непрестанен натиск трябва да има към управляващите. Протестите са такава мярка. Искам да поканя всички пред "Александър Невски" в неделя от 13.00 часа и в село Телиш, за да кажем "не" на това безумие на пътя и да почетем паметта на Сияна.

Николай Попов каза, че никога не е предполагал, че ще попадне в такава ситуация.

"Просто се движите по улицата, връхлита ви някой. Убива вас, убива детето ви. Това е безумието, което се случва и това е, което трябва да спрем".

Вчера той е получил информация, че служители на АПИ са заплашвани да не ходят на протести. Попита дали това е нормално?

"Някаква мафиотска група си вилнее в АПИ и продължават да се случват тези свинщини. Не си мислете, че ще ви оставим така. Няма да стане тази работа. Явно оставките не са достатъчни. Няма да спра дотук", категоричен беше бащата на Сияна.

Докрай ще се боря, докато тази свинщина не престане, каза той. Не трябва да има нито един загинал по пътищата по този безумен начин, заяви Николай Попов.

"Абсолютно безумие и липса на адекватност от държавата".

Виновниците трябва да бъдат установени, заяви таткото на Сияна. Обърна се към прокуратурата с апел "да бръкнат по-надълбоко в кошера".

"Един знак, който намалява с 20 километра ограничението на този път, щеше да спаси детето ми. И сега нямаше да ходя на гробища, а щеше да я взимам от училище. Това е абсурдът в държавата. Един знак за 50 лева коства живота на едно българско дете".

Бащата на Сияна призова политиците да спрат да се упражняват върху смъртта на детето му. Той помоли всички да протестират като граждани, отхвърли всички опити на политически партии и организации да яхват протестите в памет на 12-годишната му дъщеря.
Моля ви", каза той на финала на разговора.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 16 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Аре бе

    40 5 Отговор
    Вашия тиквар я свърши тая
  • 2 Мммммм

    40 4 Отговор
    Проблема на протестите, е че докато българина е там, протестира жестоко срещу убийствата по пътищата и след протеста се качва и отпрашва с 200! Вие не разбрахте ли, че проблема не е само пътищата, а шофьорите? Хората!
  • 3 Сталин

    33 8 Отговор
    Собствената им корупция на Гроб ги уби ,Абе хайванин върви да свидетелстваш срещу идола си Тиквата като деляхте ония пари за магистралите,помните ли когато Тиквата раздаваше торби с кеш на мутрите строители на магистрали
  • 4 Данко Харсъзина

    44 11 Отговор
    Този е истински гербер. Прави политическа кариера от смъртта на детето си. И се хвали, че Тиквун му се бил обаждал. Това не е партия, а нужник.
  • 5 Слави

    16 2 Отговор
    На тея дет се отчитат на тиквата и шиши от пАПИ най-малко им пука за децата или животите. Най-много да го пратят и бащата при детето си.
  • 6 Данко Харсъзина

    28 3 Отговор
    Слепи ли сте, че на всички снимки и репортажи камионът си е в неговото платно? Няма как да е иначе. При ляв завой центробежната сила е насочена извън пътя. Този смрадлив гербер какво иска?

    Коментиран от #27

  • 7 Данко Харсъзина

    28 4 Отговор
    Само герберски отпадък в дните на траур би обикалял из студията.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Обективен

    31 1 Отговор
    Герберите проядоха държавата и тя им се срутва на главите. Те протестирали?!? Влаковете лазят с 30 километра в час, за да не дерайлират от реновираните линии. По магистралите ще караме с 20 километра, за да не падне магистралата. Най-здравият участък бил от 1978. За санираното няма и да повдигам темата, нито за така нареченото ново строителство.
  • 10 Гост

    20 7 Отговор
    Изключителна трагадеия и загуба, знам, какво е... Наистина инфраструктурата се нуждае от ремонт. Но, но това, което видях на видео репортажът, настилката не беше толкова зле, дупки до дупки, огромни неравности и пр... Основният проблем е шофьорът на камиона, който или си е гледал телефона, или заспал, или е гледал някъде другаде, или въобще не е преценил ситуацията... Като има ограничение от 90км в час, то не означава, че трябва задължително да е с 90... Като има лек завой се намалява, като няма видимост също се намалява, ако има техническа неизправност също се шофира внимателно... В България ограниченията се спазват много рядко и идиота знак не може да го спре. В градовете е пълно със знаци и пешеходни пътеки и отново стават трагедии, защото или единия или другия си гледа в телефона... Шофираш с 40, 50 на главен път в града с ясна видимост и някой ще те изпревари... Да избегнеш дупка и да се удариш в друг - да инфраструктурата е проблем, но, тази трагедия е предизвикана от зад кормилното некадърно устройство...

    Коментиран от #14, #23

  • 11 Неприятен човек

    20 2 Отговор
    Спри се бе!
  • 12 Тоя чв ор

    14 0 Отговор
    Какви вежди са му оформили. Че нали ще го снимат!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Пишете едно и също

    19 2 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Проблемът е задкормилното устройство на държавата. Което е усвоило над 160 милиарда лева за 10 години за поддръжка на пътища. Докато Сърбия строи магистрала от Унгария до Македония, с мост над Дунав, за 400 милиона.
  • 15 Таткото, с думи не става, АПИ са глухи!

    19 1 Отговор
    Само тояги ще променят нещата. А се знае, че таткото е гербаджия, и още вярва на Боко, а точно той нехае за пътищата, там се играят най големите далавери, краде се като за последно, затова умират децата ни. Ако пътищата ни са добри, шофирането ще е удоволствие.
  • 16 тоя вече дразни..

    26 4 Отговор
    ти тъп ли си ве къв знак кви 50лв ??? никой не гледа знаците ако ще и 50 знака да е имамо пак щеше да има катастрофа!!! немогат ли да проумеят тия хора че проблема е в шофьорите а не в знаци маркировка или ограничение на скоростта !!!
  • 17 Разбирам го

    4 5 Отговор
    това момче. И аз да бях на негово място и на мен психиката ми нямаше да издържи.
  • 18 Татенце

    15 2 Отговор
    говорите всички колкото да не заспите. Българинът е научен от 80 год. насам да се скатава. Въобще не опира въпросът до мафиотски групи. Разни хорица, с връзки, вземат едни мазни заплатки и колкото повече работа не вършат толкова са по-мазни. Заплатките. Масово не се работи, както казва реалния сектор яко, по различните агенции, служби, системи. Навсякъде е ден да мине, друг да дойде, особено петък. Пък, ако се съберат и седмица празнични... За "успокоение" на гражданите с чиста съвест мога да отбележа, че в големите частни компании положението е същото. Назначават се некадърни, но мазни елементи за шефове на отдели. Те от своя страна назначават буквално неграмотни баджанаци и шурнайки. Стойностните хора нямат никакъв шанс да пробият някъде, а дългогодишните ми наблюдения показват, че вече не се и пънат. Просто те винаги успяват, дори и на по-ниски позиции, щото имат ноухауто да го могат. И тъпанарите знаят, че все пак някой трябва да тика службата. Но положението е горе- долу. Видяхте и вчера колко струват. Ще борят трафика с гумени колчета, които бяха помлени до вечерта!!! Пълен абсурд! Тотално не можене! Липса на идеи и поглед в дълбочина. Хора преди 40 год. бяхме 9 млн. с 2 млн. автомобила. Лични. В момента сме 6 млн. с 4 млн. автомобила. Да не броим и търговски и служебни МПС. Инфраструктурата е изостанала с 50 години. Защото е по-лесно да се вземат само заплати и бонуси. Книжки се раздават и купуват на килограм. Не може да очаквате нищо освен все по-с

    Коментиран от #21

  • 19 Читател

    17 2 Отговор
    Не е от знака, приятелю. А от самонадеяността на шофьора. Защото без да има знак... са минали стотици такива камиони от там. И колко от тях са катастрофирали? Не е от знака...

    Коментиран от #25

  • 20 Иван

    13 2 Отговор
    Знакът нямаше да спаси детето ти, защото тираджията нямаше да го спази. Нещата ще се променят чак когато убийците на пътя започнат да получават бързи и справедливи присъди.
  • 21 Татенце

    13 0 Отговор

    До коментар #18 от "Татенце":

    освен все по-сериозни ядове по пътищата. Български извор отдавна трябваше да има обход. Още повече, че населението на селото е от това, с меко казано съмнителна ментална пригодност. Път I-3 отдавна трябваше да е сдвоен! Както и останалите първокласни пътища и натоварени отсечки от по-нисък клас. Книжки трябваше пак отдавна да се получават само срещу стабилен психотест. Трите немски марки за малоумници отдавна трябваше да се профилактиката по-така... И др. и др. Ние какво правим? Поради масова некадърност и недостатъчна товароносимост и пропускливост на пътищата, дамгосахме тежкия трафик. Ограничихме където можахме главни пътища за движение на камиони. Отклоняваме ги и спираме в официално работно време?! Това на какво прилича? Ами дайте да забраним движението на всичко над 3.5 т в страната и да се приключва. И без това е видно, че няма да стане инак. Без чистка, без преврат, без съдени за греховете им в десетилетия назад... 11 год. ремонтираме 8 тунелни тръби с прилежащите им виадукти. Докато свършим последния почваме пак първия. Тежкият трафик го пренасочваме по път строен през 1934 г., по времето на Царя. Има ли смисъл да се говори? Няма да стане, няма и няма. Трябва си тотална, смазваща инквизиция към всички калинки, Пепита, Кикота и др. подобен...
  • 22 Чума

    15 2 Отговор
    Най важният знак е знакът в главата, който при вас българите липсва! Тук има няколко знакови изказвания и признания на човека баща, които показват подсъзнанието и това е една от причините да стигнете до това състояние! Например: ,,Когато ти отнемат детето, ставаш съпричастен ...". Преди това не си, което е проблем! Нима трябва всеки да пострада, че да стане съпричастен? - ,,Николай Попов каза, че никога не е предполагал, че ще попадне в такава ситуация." Всички от елита и навъдилите се по селата тежкари с БМВ четвърти собственик мислят по този начин - За тях са високите скорости, удоволствията и радостите от живота, трагедиите - за по низшите и будалите! И я карат през просото, докато не дойде миг на съпричастност! Виждате ли, тази трагедия е по трагедия, отколкото многото други незабележими трагедии на по обикновения човек! А и много се шуми за пътищата, за да се маскират по големи скандали, за които управляващия тандем не желае да бъдат обсъждани!
  • 23 тц тц

    18 1 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    В опитите си да се подмажеш на господаря си от Банкя само се излагаш! Шофьора е спазвал ограниченията, не е пил и не бил дрогиран, лошото е че е нямал очи ренген като твоите за да забележи, че асфалта е ниско качество и няма никакво сцепление. Реално погледнато дори дядото на Сияна има повече вина от шофьора на камиона.

    Коментиран от #30

  • 24 замислен

    7 1 Отговор
    Сега много хора ще се "изходят" по темата НО решението ще е някакво ограничение - да кажем 60. Истината е, че с ограничения тези неща не се правят! Щом на едно място има катастрофа и след време по същия начин друга трябва да се направи анализ и да се оправи проблема иначе ще има и 3-та катастрофа като този път може да загине някой близък до властта. Тук не е проблема знака, а тези "експерти" от АПИ които са обявили че "всичко му е ОК на пътя, само да се оправи маркировката".
  • 25 Ами 10 камиона

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "Читател":

    10 камиона са катастрофирали там за 5 години. Колко само са занесли, но шофьора ги е увладял, не се знае. Освен камиони там има и други ПТП. На десетия път има и жертва.

    Коментиран от #28, #49

  • 26 Чума

    2 5 Отговор
    И защо сте сигурни, ча ако на знака пише в бял кръг с червен кант 90, значи трябва задължително да си с 90? не може да е 90 при 25 градуса, сухо ясно време, безветрие и атмосферно налягане, добра настилка и пак да е 90 при лоши условия, кратко казано! Той знака си е там, но условията са други! Кой ги преценява - задволанното устройство! Намери се експерт по телевизията, който обяви, че статистиката показвала, че високата скорост не била причината за ПТП! Тези пътни знаи са остарели! Трябва да са 2 - един за хулаво време и друг за лошо, но това не е съвременно! Нужни са знаци с изкуствен интелект, които да сменят разрешената скорост, отчитайки натовареността и условията, или да бъдат дистанционно коригирани от оперативния диспечер в местния КАТ, пак според обстановката! Натоварен трафик, ръмеж - дежурния натиска копчетата и на циферблата край пътя вече не пише 90, а 50!

    Коментиран от #32

  • 27 456

    8 1 Отговор

    До коментар #6 от "Данко Харсъзина":

    Така е . Освен това камионът излиза от остър завой, което значи ,че няма как да е бил с превишена скорост. В противен случай самият камион щеше да се обърне сам. За 20 метра няма как 40 т. да набере за да превиши скоростта. Вижте хубаво снимките

    Коментиран от #31, #47

  • 28 Чума

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Ами 10 камиона":

    А колко главанака са минали оттам, знаете ли!? Като е лош пътя - отивай в гората! Преди 50 години съседа дойде от София с една Волга с еленче на капака! Но, не може да отвори капака, взе едно желязо като лост и започна да ръчка да отвори капака на Волгата и на всеки тласък отсечено говори, че човек затова е надарен с ум и разум да преценява и постъпва правилно и разумно да решава проблеми !
  • 29 Истината

    7 1 Отговор
    Лошото е, че бащата се оказа човек с връзки и благодарение на медийния шум, който се вдигна напълно невинния шофьор на тира го отнесе, както и двама нископоставени служители на АПИ, а скоро ще го отнесем и всички останали когато със закон ще ни задължат да даваме рекет на място на полицаите за да не ни отнемат колата.
  • 30 Читател

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "тц тц":

    Спазването на ограниченията не сваля отговорността за катастрофа. Пак ще кажа - през това място са минали стотици камиони в този ден. Но един катастрофира.
  • 31 Чума

    6 0 Отговор

    До коментар #27 от "456":

    Щом така разсъждавате, незабавно осмободете водача и му се извинете, щом пътя е виновен! Това е направила и полицията и прокурора, но близките са алармирали, че е пострадал наш човек и пак са го прибрали в следствения арест! Тикварска държава сте! Едва пъплещ камион и кола спряла на място едва ли биха се ударили по този начин!
  • 32 замислен

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "Чума":

    Ако си минавал от там и знаеш може да намапиш, ако не си минавал няма как да знаеш какво е. От друга страна пътя трябва да отговаря на някакви изисквания и при лошо и хубаво време. Никой не ме пита "днес вали, винетката ще е 50 лева, утре е хубаво времето ще караш спокойно значи е 100".

    Коментиран от #33, #40

  • 33 Чума

    2 2 Отговор

    До коментар #32 от "замислен":

    Тъй, тъй! Освободете горкия водач и го обезщетете за понесени морални щети! Единствената му вина е, че е попаднал на първи хора в държавата, след като на всички е ясно, че пътя е виновен! А Попов назначете за директор на АПИ и всичко ще си легне на място! Няма нужда от коментари, а от действия!
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Китин от Китен

    3 1 Отговор
    Вчера един от експертите намекна, че данните от първичното разследване на 90+% сочат към шофьорска грешка. Възможностите са две:
    1. Шофьорът на влекача да е "отсякъл" завоя и така ремаркето да се е оказало в насрещното.
    2. Колата с детето да се е движила с висока скорост, шофьорът да е загубил контрол и после да е последвало врязване в ремаркето, което е било в своята част от пътя.
    Нека изчакаме данните от експертизата, оценката на скоростта при удара / а оттам и екстраполирането й до пътно поведение преди събитието/ е достатъчно автентична. Няма никакъв особен проблем да се прецени и къде е било разположено ремаркето - на правилното място или там, където ще удари насрещна кола.

    Коментиран от #46

  • 36 Чума

    4 0 Отговор

    До коментар #34 от "Деций":

    Този случай също се използва, за да се усвоят още пари! Затова е този вой - пътищата, пътищата, пътищата! На хубавите пътища стават много повече произшествия и катастрофи, отколкото на най лошите! Просто никой не минава по лош път! На лошите пътища се пъпли бавно, трошат се коли и нерви, но пострадалите са минимално количество! И се псува! Ах, как се псува по тези разбити пътища!

    Коментиран от #39

  • 37 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 0 Отговор
    Нищо лично!
    На пътя София -Варна има по над 2 ООО знака в двете посоки и ...... 🤔🤔🤔
  • 38 Айде стига

    7 0 Отговор
    Toя вече почва да прекалява с вашите камъни по вашите тикви гербаджия безполезен, помните как преди няколко години едно министърче на транспорта москов уби детето си на моторна шейна всичко се връща за краденето...тиквата ще му даде някое постче че да спре да циври
  • 39 Деций

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "Чума":

    Повечето ПТП стават заради индивиди събирани от рогоски и чаршафи с лъжица,същества без умения, възможности,без двигателна култура,с нисък интелект ,или на кратко без качества които да им позволят да шофират безопасно,както за себе си ,така и за околните!Това са онаследени качества с които човек се ражда и може да доразвие,но когато липсва основата и надделява желанието над разума ,то резултатите са съвсем закономерни.Половината трябва да бъдат свалени от колите,и особено младите,но всичко е икономика,от курса,автомобила,части, застраховки,данъци,глоби,та чак до кофчега.И друг път съм го писал това, всеки чака своят дял от тази кървава въртележка.
  • 40 Китин от Китен

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "замислен":

    Е, аз съм минавал много пъти на това място. Пътят е зле поддържан, много е натоварен, но коментираният завой е с голям радиус и проблем с видимостта зад завоя може да възникне само ако караш с огромна скорост. При движение с 90 няма никакъв проблем да реагираш на сложна ситуация.
    Да не говорим за това, че ударът се е случил / ако се съди по ТВ репортажите/ извън завоя, а не в него.
    Толкова от мен.
  • 41 Нострадамус от гара бов

    3 0 Отговор
    Колкото тази тема се„ експлоатира”...
    Следващата трагедия ще е още по голяма!!!!
    Апропо...какво стана с ...вейповете ..А...
  • 42 Дедо

    4 1 Отговор
    Защо едно плешиво момче активист на Величие,организира протестите в Плевен и Телиш ? Кой го упълномощи точно него ?
  • 43 Тервел

    8 0 Отговор
    Съчувствам му , но той се показа като яростен активист на ГЕРБ,който по всички телевизии благодари на Борисов и на регионалния министър от ГЕРБ. С това показва ,че по скоро се опитва да прави политическа кариера използвайки катастрофата.
  • 44 Цецко

    8 0 Отговор
    Тоя се показа като много неприятен човек . Няма срам вместо да е в траур от ден едно всеки ден е по телевизиите , да се подмазва на Борисов и ГЕРБ. То и вида му един такъв , избягва да гледа хората в очите и се опитва да се държи като мутра.
  • 45 Оракула от Делфи

    8 1 Отговор
    Съчувствам на бащата ,и майката , на цялото семейство, да загубиш дете е да загубиш, една голяма част от себе си!
    Нека , почива в мир!
    В същото време, не мога да стоя безучастен, като виждам как лукави политици, използват смъртта
    на едно дете, за да трупат политически имидж и популярност, отвратителна гледка!
    Бих отишъл на протеста , но не искам нито един политик да върви наравно с истински скърбящите !
    А те политиците да вървят отделно, от всички, за да ги видят всички, кои са виновните за тази скръб!
    До тук ни докараха," Чекмеджето" и "Феномена", кражбите им са единственния интерес в държавата,
    всичко други дела, са пълна симулация на държавна дейност!
  • 46 Експертизата ще е

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Китин от Китен":

    Несъобразена скорост
  • 47 При влизането в завоя

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "456":

    ПИШМСН ПРОФЕСИАНАЛНИЯ ТИРАДЖИЯ НАБИВА СПИРАЧКИ И И РЕМАРКЕТО ПОДНАСЯ В НАСРЕЩНОТО ЧААААК ДО БАНКЕТА КЪДЕТО Е БИЛ ОТБИЛ ДЯДОТО УЖ ДА ИЗБЕГНЕ ТАНЦУВАЩИЯ ТИР. В ПОСЛЕДСТВИЕ СИ ПАРКИРА КАМИОНЧЕТО В НЕГОВОТО ПЛАТНО И СИ ПИЙ КАФЕНЦЕ И ПУШИ СИГАРКА....
  • 48 ПЕНКО

    0 0 Отговор
    СЪЗДАЙ НОВА СИЯНА ---ЩЕ СЕ СПРАВИШ --В ИМЕТО НА БЪЛГАРИЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 49 Читател

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Ами 10 камиона":

    За 5 години са минали стотици хиляди камиони... 10 катастрофирали. Няма как да виня пътя. Шофьорите са тези, които управляват. След като могат да минат 100 000 камиона без инцидент, определено бих погледнал как минават тези 10, които не успяват да минат благополучно.
  • 50 Боянов

    1 0 Отговор
    Няма да си сам. Хиляди хора сме с теб против корумпираното правителство и съдебната система.
  • 51 Жоро

    0 0 Отговор
    Не е знакът, пич, нито 50 лв., а много повече. Този, който ти се е обадил със съболезнования, питай го него колко струва детския живот.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол