Министърът на вътрешните работи Даниел Митов направи изявление пред медии от Областната дирекция на полицията в Хасково.
„Шофьорите ще се дисциплинират на пътя постепенно. Няма как да стане с една или две специализирани полицейски операции“, категоричен беше той.
„Мерките, след тази тежка разпасаност в последните години, няма да дадат резултат веднага. Голяма част от тях също така изискват време – тепърва трябва да купим небрандираните автомобили, за които говорим“, отбеляза Митов.
Случаи, като този в Хасково, обрастват с фалшиви новини, които целят дестабилизация, обществена паника и всяване на недоверие в институциите. Работи се по всяка версия. Преди дни е разпоредено ГДБОП да окаже съдействие на хасковската полиция, за да се проверят споменатите потенциални списъци, за които се говори.
Относно темата с т. нар. „локали“ (местни банди - бел. ред.) Митов обясни, че има ясен резултат от Столичната дирекция на вътрешните работи.
„Казусът е по-широк от този контрол, който упражнява МВР. Защо изобщо се образуват такива групички? Къде се родителите, училището? Трябва да работим с други институции. Години наред култ към мутри и чалга водят до това“, запита вътрешният министър.
По думите му освен за пътната безопасност, борбата срещу разпространението на наркотични вещества и икономическите престъпления, които ощетяват бюджета, дискусията с ръководния състав е била и за дисциплината в МВР.
„Полицията трябва да е видима, да е на пътя, за да се възстановява дисциплината. Инфраструктурата е такава, че за съжаление, понякога има предпоставка за пътнотранспортно произшествие“, уточни Митов.
Министърът подчерта, че пътя Ботевград-Видин е трябвало да бъде построен вече.
„Поговорихме за това, че няма да се търпи полицейско насилие и трябва да се отговори на обществените очаквания след увеличените заплати на служителите в МВР“, заяви той.
Даниел Митов направи анализ на Областната дирекция на МВР във Видин.
„Инициирахме срещи между институциите, включително и със Сдружението на общините и регионите в България, докладът е готов и ще бъде подписан от мен днес. В него е описан алгоритъм, който да осигури доброто функциониране на системата Bg-Alert“, каза той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
14:01 08.05.2025
2 Даааааааа
Във всеки цигански квартал трябва да има полицаи но от друг град за да се свърши работа.
Местните се познават и си звънят по телефоните и си говорят като аверчета.
Коментиран от #17, #21
14:04 08.05.2025
3 Някой
После мое, всяко следващо провинение да увеличава глобата по 2, независимо от това дали е за различно нарушение. Тоест за един тип нарушение ако глоба е 100лв, то при следващи да му е 200, 400, 800, 1600 и така нататък - геометрична прогресия. Ако му е евтино в началото, нататък да не му е така. При някоя друга година без нарушение, да падат бройки. Математически цена на глобата по 2 на степен брой нарушения минус 1. Ако е първо 1-1=0, а всяко нещо на нулева степен е 1 или без изменение за първо.
Коментиран от #7, #13
14:06 08.05.2025
4 1488
Коментиран от #6
14:07 08.05.2025
5 Тоя
14:18 08.05.2025
6 Един шофьор
До коментар #4 от "1488":
Шофьора трябва да се съобразява със пътните и атмосферните условия!14:22 08.05.2025
7 Някой
До коментар #3 от "Някой":
Може да сложат преместваеми записващи устройства за звук, да ловят къде се провеждат гонки. По такива в САЩ дори отчитат изстрели и се подава сигнал до полицията.Както и да проверяват разни работилници за преправяне на коли и мотори.
Да се забрани дигането на шум умишлено и да не се допускат коли и мотори с над някакви децибели шум.
14:22 08.05.2025
8 овчи мозъци
14:29 08.05.2025
9 Р Г В
Така курсистите ще се обучат да спазват етичните норми на поведение както Бог е създал света и човека по негово подобие.
P S : Смеш.... в елита на власта.
14:37 08.05.2025
10 КАУ НЪ
14:42 08.05.2025
11 Жалки продажни герберасти
14:53 08.05.2025
12 Възpожденец
Сламената кукла, която Ту-тууу даде под наем на Пеевски.
14:54 08.05.2025
13 Никой
До коментар #3 от "Някой":
Това как ще работи в България? Никак! Първо, в Германия пътищата са идеални. Тук има статистика, че 40% от катастрофите са по причина на пътната обстановка, а на фаталните отсечки, където стават непрекъснато произшествия, вероятно е към 60%. Въпреки това всички санкции са насочени само към шофьорите. Второ, има ли контрол? Абсолютно не! Как ще се следи кой, кога и как плаща за нарушенията си? Сега един кара с десетки нарушения, без да е санкциониран, на друг не му пука дали ще го глобят, трети си плаща глобите и не му дреме дали ще бъдат 100, или 1000 лева – в най-лошия случай и той ще намери вратичка да не плаща.14:57 08.05.2025
14 Никой
15:04 08.05.2025
15 Ива
15:04 08.05.2025
16 Оз. Ген.Румянцев
15:08 08.05.2025
17 Голяма фенка
До коментар #2 от "Даааааааа":
Си на Тони Бракстън, а? He wasnt man enough for me... Dark child, a? Къв ша му шибнаааа!15:13 08.05.2025
18 ха ха
15:37 08.05.2025
19 Макс
16:02 08.05.2025
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 боико борисуф
21:07 08.05.2025
23 Горски
21:32 08.05.2025
24 ПЕНКО
14:50 09.05.2025
25 Да попитам:
16:00 18.05.2025