През август започва ремонтът на отсечката, на която загина 12-годишната Сияна. Това заяви в „Събуди се” по Нова тв министърът на регионалното развитие и благоустройството Иван Иванов.
По думите му специално участъкът, където се "случи този нещастен инцидент е обезопасен с необходимата маркировка - хоризонтална, напречна, шумяща, както и с необходимите червени линии, които се слагат на самото трасе. "Това се случи веднага, след като получихме на 7 май разрешение от прокуратурата да се извършат само тези дейности по този участък. И това ще продължи до целия път между Луковит и Плевен в следващите дни. За да можем да гарантираме поне в тази част с маркировката, да има някаква видимост от шофьорите", подчерта той.
И допълни, че основният ремонт на този път ще започне веднага, след като се осигури проходимост в участъка Ботевград-Мездра, за да се прехвърли целият тежък трафик. Той подчерта, че ремонтът на пътя Плевен-Луковит ще започне през август, когато окончателно ще бъде одобрен проектът и има разрешително за строеж.
Работи се интензивно по всички определени от нас 36 опасни участъка и обезопасяването им трябва да приключи до края на май. "Към момента над 50% от тях са обезопасени. Всеки ден в министерството се коментира ускоряване на дейностите. Работим на пълни обороти", увери Иванов.
Той коментира и няколкото инцидента, които станаха през последните дни в Прохода на републиката на фона на появилите се спекулации в публичното пространство, че пътя няма Акт 16. "Да, така е. Проходът няма Акт 16, но това се е случило през годините. Аз съм запознат с темата. В момента имаме план, одобрен проект за основа ремонт, за да може да бъде въведен в експлоатация. Защото това са пропуски през годините, които са направени", обясни регионалният министър.
Но беше категоричен, че "той не може да поеме отговорността да затвори за движение Прохода на Републиката и да спре изцяло трафика". Предприети са необходимите мерки за ремонт, посочи той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име
Коментиран от #9
11:49 11.05.2025
2 Мнение
Ремонт по високите етажи на властта!
Всички управлявали мафиоти в пандиза!
След това ревизия на пътищата!
Всички по веригата дето са се съгласили да участват в корупционни схеме в зандана за предумишлени убийства (щото не е само 1)!!!
Както и всички останали пера в държавата под лупа и опандизване на корупционерите!!!
Не може например една от главните артерии на Пловдив - Цариградско шосе, когато пътувате от магистрала Тракия към тази артерия, да чакате на ляв завой, в продължение на километри???!!?
В час пик задръстването е стигало около 15км до самата магистрала???!!!
За сравнение цяла София е към 13км по дължина???!!!
Ще се намери ли някой прокурор да ревизира такива пътни отсечки като тая от АМ Тракия към Цариградско шосе посока Пловдив??????
Крайно време е народа български да се намеси в управлението на държавата СИ!!!
Щото инак бавно но постоянно ни избив.т!!!
До кога ще разрешаваш тия своеволия на бг мафията, народе???????!!!!!!!!
11:55 11.05.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Даниел
12:07 11.05.2025
5 Тоя
12:07 11.05.2025
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Иван Грозни
12:09 11.05.2025
8 До август
Борисов да връща парите!
12:10 11.05.2025
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Ай стига с тая
Колко деца и невинни загинаха по тия руни, наречени пътища, а мълчите за виновниците за това състояние на пътната мрежа!
12:16 11.05.2025
11 Ама тая година ли
12:25 11.05.2025
12 Буров за винетките
Коментиран от #14
12:26 11.05.2025
13 Въпрос
12:28 11.05.2025
14 Мъжа на урсулЪ
До коментар #12 от "Буров за винетките":
Проблема е че бългапина си е платил и си плаща но нищо не получава.Спомняте ли си когато въведоха винетките как парите щели да отиват за пътища. Е, парите ги няма, както и пътищата. Най-обикновена кражба.
Коментиран от #16
12:32 11.05.2025
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Кражба има но
До коментар #14 от "Мъжа на урсулЪ":
Парите за винетка и тол такса на камионите са несъпоставими спрямо разходите. Например за 1-2 милиарда лева не очаквай даже елементарна подръжка на цялата републиканска пътна мрежа камо ли строителство." В България, към 1 януари 2024 г., броят на регистрираните моторни превозни средства достига 4,030,487, от които леките автомобили са 3,006,214. Тези цифри разкриват интересен аспект на българския автопарк – доминиращата роля на старите автомобили и бавното приемане на по-нови технологии."13:13 11.05.2025
17 Ьъъцу
13:17 11.05.2025
18 Кико
13:50 11.05.2025
19 фен
16:34 11.05.2025
20 Горски
17:10 11.05.2025