Нискотарифна авиокомпания се отнася към българските граждани като такива втора ръка

9 Август, 2025 11:11 8 090 140

  • ryanair-
  • гроздан караджов-
  • министър-
  • дете-
  • инвалидна количка

Министърът на транспорта дава пилота, свалил дете в инвалидна количка от самолет, на комисията по дискриминация

Нискотарифна авиокомпания се отнася към българските граждани като такива втора ръка - 1
Снимка: М. Богданова ©

"Случаят е безчовечен. Не е хуманно да свалиш дете с толкова тежко увреждане от борда на самолета, тъй като не можеш да обезопасиш неговата инвалидна количка". Това заяви вицепремиерът и министър на транспорта Гроздан Караджов по повод случая, в който нискотарифна авиокомпания свали от самолета си семейство с трудноподвижно дете на 9 години, припомня bTV.

Караджов обясни, че заради нечетлив почерк първо е сметнато, че пилотът е записал като причина невъзможност да се обезопаси батерията на количката. Оказва се, че количката няма батерия.

"Това, че екипажът не е положил грижата да я застопори, обезопаси, означава, че не е положена грижа за лицето с увреждане, което допълнително ме вбесява", заяви Караджов.

Добави, че е възложил извършването на детайлна проверка по случая от Гражданската въздухоплавателна администрация. Данните от нея ще се изпратят на Комисията по дискриминация, като ако има нарушение пилотът ще трябва да дава обяснения пред съответните органи.

Според предварителната информация на Караджов количката отговаря на изискванията на "Райънеър", а самият превозвач е имал задължението да я обезопаси. По думите му компанията се отнася към българските граждани като такива втора ръка и се закани да вземе мерки.

9-годишният Милко, който страда от спинална мускулна атрофия и се лекува в Тулуза, е бил в България за няколко дни със семейството си. На прибиране обаче следва неприятната случка.

"Дойдоха, взеха ни, качиха ни, сложихме си коланите и по едно време идва капитанът и казва: трябва да слизате от самолета. Ние попитахме каква е причината", разказва баща му.

Свалени са от борда по решение на пилота.

Впоследствие операторът на летището организира и покрива разходите за полет до Тулуза през Мюнхен с друга авиокомпания. Малко след 19 ч. вчера Милко и семейството му се качват на самолета.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 37 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво на капитана! Отговорен човек

    50 51 Отговор
    Браво на капитана! Да напомня, че миналата седмица свалиха една сурия разлигавени деца в Испания. Това не е демокрация. Повечето пасажери не сте наясно, ако той прецени че сте опасен за полета има неограничени възможности да запази реда и безопасността.

    Коментиран от #6, #10, #48, #127

  • 2 Данко Харсъзина

    47 14 Отговор
    Капитанът има право да свали пътник. А при нискотарифните правилата са други. Както при всичко еФтино.
  • 3 Българите

    94 12 Отговор
    сме си втора ръка хора...
    мисля че го доказваме непрекъснато...
    Боко от 20 години... ни е цар...
    а Феномена от 5 ни управлява... на ръчно управление при това..
    всички са доволни кръчмите са пълни...
    важното е узото в Гърция да не свършва...
    ако това са първа ръка хора...
    силно съм се объркал...

    Коментиран от #41, #101

  • 4 Гроздан

    47 21 Отговор
    Самолета не е кафетерия с крила. Джендъри и дембили да не взимат отношение там където не разбират. Народонаселението реши, че се вози на увеселително влакче, особено при нискотарифните полети.
  • 5 Данко Харсъзина

    48 31 Отговор
    Капитанът отговаря за живота на 150 пътници. Цялата отговорност е негова. На кораб и самолет Капитанът е втори след Бога. Министърчето да прави като вятъра. Самолетът не е като градски автобус по време на соца, винаги има място за още един.

    Коментиран от #97

  • 6 Коментиращ

    42 31 Отговор

    До коментар #1 от "Браво на капитана! Отговорен човек":

    Ти беше там и прецени, че изборът на капитана е бил правилния, така ли да разбираме?!

    Значи децата и възрастните с увреждания биват приравнявани вече (от такива пилоти) като терористи, така ли?!

    Коментиран от #14, #15, #25, #30

  • 7 Красимир Петров

    31 32 Отговор
    По принцип,на нискотарифните полети се използват от цървули.

    Коментиран от #12, #73, #138, #139

  • 8 не е хуманно

    41 18 Отговор
    но ако въпросната инвалидна количка създава опасност за живота на останалите пътници, е правилно. Като не ми разбира главата от инвалидни колички и безопасност на полета, по-добре да си мълча. Съветвам Караджов да направи същото, вместо да си прави дърварски пиар. И е далеч по-добре да се занимава с конценсионера на летището, отколкото с пилотите.

    Коментиран от #11

  • 9 А50

    36 5 Отговор
    Е кажете коя е другата авиокомпания превозила детето. Защо да се крие нормалното, заради някакви правила за рекламата.

    Коментиран от #16

  • 10 И с какво

    32 17 Отговор

    До коментар #1 от "Браво на капитана! Отговорен човек":

    това дете е опасно за полета? Да не би да вземе да припка по пътеката!

    Коментиран от #22

  • 11 Коментиращ

    39 9 Отговор

    До коментар #8 от "не е хуманно":

    А какво ще кажеш за следващата част от статията, че семейството е било качено успешно на друг полет от друга компания?!

    Коментиран от #19, #20, #33

  • 12 Коментиращ

    11 3 Отговор

    До коментар #7 от "Красимир Петров":

    По принцип крадецът вика, дръжте крадеца!
  • 13 Мнение

    41 9 Отговор
    Направо ми се плаче, когато чета такава новина. Горките хора, не стига, че са наказани от съдбата, Ами разните институции да ги унижават и тормозят.
  • 14 Данко Харсъзина

    28 21 Отговор

    До коментар #6 от "Коментиращ":

    Инвалидна количка на акумулатори тежи колкото още един пътник. Освен това при ниско тарифките мястото е кът. За това са ниско тарифни. Слагат повече и по малки седалки. Не зная какво е имал в предвид Капитана. Негова отговорност, негова работа.

    Коментиран от #23, #133

  • 15 Гледай си тебе

    25 16 Отговор

    До коментар #6 от "Коментиращ":

    Капитанът е бил там и той е преценил. Той носи пълна персонална отговорност за сигурността на полета. Курсът е бил успешен. Друг полет ги е превозил, пак според преценката на капитана.

    Коментиран от #26

  • 16 Отговор

    20 7 Отговор

    До коментар #9 от "А50":

    Компанията е Луфтханза
  • 17 Красимир Петров

    22 8 Отговор
    Ниско тарифна сбирщина
  • 18 НОРМОЛНО

    17 20 Отговор
    Всички пътници на нискотарифните са втора ръка.

    Коментиран от #24

  • 19 Данко Харсъзина

    34 7 Отговор

    До коментар #11 от "Коментиращ":

    В другия самолет билета е 400 евро, а не 50 евро. И условията са други.

    Коментиран от #32

  • 20 кое не разбра

    26 8 Отговор

    До коментар #11 от "Коментиращ":

    Писах, че не мога да взема отношение, защото не разбирам нищо по същество на възникналия спор между родителите и пилота. Акцентът ми беше върху това, че министърът трябва да се занимава с далеч по-важния проблем с концесионера на летището, който отказва да плаща концесионна такса и не изпълнява добросъвестно задълженията си по договора. Проблемът с превоза на детето вече е решен, защо тогава Караджов продължава да се занимава с него, нима и останалите проблеми в транспорта вече са решени и няма с какво друго да се занимава?

    Коментиран от #35, #36

  • 21 Райнето ер

    19 6 Отговор
    Отдявно с тях не пътувам мерси
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Коментиращ

    20 5 Отговор

    До коментар #14 от "Данко Харсъзина":

    Данко, гледам че се опитваш да мислиш самостоятелно, и това е много хубаво!
    НО, прочете ли частта от статията, в която се твърди, че въпросната инвалидна количка била уж без батерия?!

    Коментиран от #90

  • 24 Данко Харсъзина

    29 12 Отговор

    До коментар #18 от "НОРМОЛНО":

    Всички пътници на нискотарифните не са втора, а пета ръка. Иди на Терминал 1 да видиш какво слиза от нискотарифните полети. Такова няма и в автобусите Монтана - Лом.

    Коментиран от #128

  • 25 Пилот

    26 14 Отговор

    До коментар #6 от "Коментиращ":

    Ако детето не може да бъде настанено на пътническа седалка, то няма как да го вземе защото при турболенция може да пострада ! Самолета не е линейка и не може количката на детето да се застопори ! А министъра явно колко е грамотен ! Сори за момчето , но това са правилата наложени от ЕАСА !!!

    Коментиран от #40

  • 26 Коментиращ

    19 13 Отговор

    До коментар #15 от "Гледай си тебе":

    Аха, единия капитан преценя да те остави като куче да чакаш на летището, нищо че трябва да бързаш за лечение към болницата, а другия го е качил, щото е преценил, че може?!
    По същата логика може да преценят капитаните, че небръснати, цветнокожи, нисокообразовани и всякакви други, нямат право да се качат?!

    И след като капитана носи персонала отговорност, тогава да я поеме сега!
    Щото я си представи, че настъпят допълнителни увреждания в следствие на забавеното лечение?!

    Коментиран от #34

  • 27 зевзек

    7 8 Отговор
    този Милко, има ли изобщо българско гражданство, че да го грижим, французите да се занимават с него, и с правата му, Луфтханза не е нискотарифна компания, на снимката са самолетите на Райънер
  • 28 123456

    25 3 Отговор
    Втора ръка...ма вие чак сега след такъв случай ли го установявате? Сега сте прогледнали ли?
    Ама те от десетилетия европейците ви имат не за втора, а за десета ръка! По-зле даже и от африканците, понеже те имат смелост да отстояват позициите си и казват НЕ! Тука в Бг няма такова нещо...каквото ни кажат винаги е Да. Даже не трябва и да ни го казват, те нашите поемат инициативата за всичко.
    Няма да има никакви последствия за пилота и компанията. Бг държавата никога не е защитавала хората си, няма да го направи и сега. Нямаме никаква тежест никъде. Плюят ни в муцуните нон-стоп, а ние ги мислим за ""приятели" и партньори. И сега ще бъде същото.
  • 29 Фактите

    24 8 Отговор
    Мажитурката Гроздан да си наглежда концесионера. Самолетите да остави на професионалистите. Четете общите условия при купуване на билет. Това че сте платили 20 евро не означава, че сте си купили самолет. Повечето колеги внимават при качването на инвалиди, ако не са съвсем адекватни и стабилни се влошават по време на полет. Това не е дискриминация, а сигурност. По-големите самолети имат повече пространство и екипаж да се справят с потенциални усложнения. Няма връзка с достъпна социална среда и тн.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 358

    22 7 Отговор
    Според мен, пилота е прав. Такива превози се уточняват предварително с авокомпанията, да разчиташ на хорската състрадателност, е изнудване, особено към пилота.
  • 32 Коментиращ

    4 12 Отговор

    До коментар #19 от "Данко Харсъзина":

    Данко, явно опитваш, но очевидно не успяваш да влагаш достатъчно мисловна дейност, като изразяваш мнение на база представените данни от статията!

    Според теб, когато се запазват места за полет до съответната дестинация, дали има обявяване на брой пътници, тяхната възраст и здравословно състояние???
    Дали трябва да има и обявяване на превозно средство, при наличие на инвалидност?!

    Т.е. редно ли е според теб, съответната авиокомпания да обяви своите условия на страницата си, за да може хората да се информират предварително?!
    Или викаш за под 400 евро билет, трябва да отидеш на място, за да те върнат (понеже не са сигурни, дали ще могат да те транспортират, само с онлайн подадена информация)?!

    Коментиран от #39, #63

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Полетът е преминал нормално

    9 6 Отговор

    До коментар #26 от "Коментиращ":

    Курсът е бил успешен. Капитанът трябва да бъде награден. Не ни занимайте с изкривените се представи за лгбт или расова толерантност. Когато се върши работа, те нямат съществена тежест. Виж при раздаване на помощи всички сте равни и еднакви пред раздаващите.

    Коментиран от #45

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Коментиращ

    5 9 Отговор

    До коментар #20 от "кое не разбра":

    Защото подигравката с българите, от страна на една конкретна авиокомпания, взе да става ежедневие!

    Министър трябва преди всичко да защитава интересите на българските граждани!
    Това включва не само концесията, но и всичко друго, което е важно за българите!
    А повярвай свалянето на пътници, на принципа "онче бонче" е наистина важна тема за хората!

    Коментиран от #44, #125

  • 37 Ддд

    5 1 Отговор

    До коментар #30 от "Хохо Бохо":

    Абе знам че има много пр%сти де%ли в тази малка държава. Ама поне не пишете за да се издавате.
  • 38 Ддд

    3 7 Отговор
    Харесва ми че Караджов взема нещата присърце, с влаковете, летищата и самолетните компании.

    Коментиран от #61

  • 39 Всичко е обявено и ясно

    12 4 Отговор

    До коментар #32 от "Коментиращ":

    Обявени са ама никой не чете. Затова накрая решава капитанът по сигнал от кабинния екипаж. Щом се е стигнало до негова преценка е имало казус. Иначе капитанът не ходи между пътниците да ги преглежда или да гледа какъв багаж имат. Количка няма място в салона.

    Коментиран от #42

  • 40 Коментиращ

    12 13 Отговор

    До коментар #25 от "Пилот":

    Изобщо не ме интересува, дали като мина десетките условия по регистрация, заплащане и информиране на авиокомпанията за бр пътници и тяхното здравословно състояние, ще могат да ме настанят успешно, понеже нямали техническата възможност!

    АКО НЕ МОЖЕТЕ ДА ПРЕВОЗВАТЕ ОПРЕДЕЛЕНА ГРУПА ПЪТНИЦИ, ТРЯБВА ДА ГО ОБЯВИТЕ ПУБЛИЧНО, НА ВИДНО МЯСТО, ЗА ДА НЕ ПОДВЕЖДАТЕ ХОРАТА!!!

    ТОВА, КОЕТО ПИСАХТЕ ИЗОБЩО НЕ Е ОПРАВДАНИЕ, ДОРИ НАПРОТИВ!
    ЗАСТРАШАВА ПРЯКО ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО НА ХОРАТА!
    ПРЕДСТАВЕТЕ СИ, ЧЕ ВЪПРОСНОТО ДЕТЕ ТРЯБВАШЕ ДА ПРЕМИНЕ ОПЕРАЦИЯ В РАМКИТЕ НА СЕДМИЦА, ДВЕ, И ВИЕ С ВАШЕТО РЕШЕНИЕ НАМАЛИТЕ ШАНСОВЕТЕ МУ ЗА УСПЕШНА ОПЕРАЦИЯ???
    ДА, НЕ Е ЖИВОТОЗАСТРАШАВАЩА, НО ПАК Е ОТ ОГРОМНО ЗНАЧЕНИЕ ДА БЪДЕ ИЗВЪРШЕНА НАВРЕМЕ!

    И ТАКИВА ПИЛОТИ, ОСВЕН ПРИ ФОСРМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА (НЕПРЕДВИДЕНИ ОТ КОМПАНИЯТА), НЯМАТ ПРАВОТО ДА ОСТАВЯТ НИКОГО!!!

    Коментиран от #53, #69

  • 41 оня с коня

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "Българите":

    БГ-то Ще се оправи само и единственно
    Като гръмне AEЦ-а и унищожи тоя ко-фтиГЕH
  • 42 Коментиращ

    3 5 Отговор

    До коментар #39 от "Всичко е обявено и ясно":

    Всичко било обявено и ясно и накрая те гони капитана по лична преценка???

    Страхотна логика!
    Браво!

    Коментиран от #46

  • 43 Баба Гошка

    8 5 Отговор
    Никой не е отказал да превози детето. Проблемът е батерията на количката. Ако я бяха оставили на земята, щяха да ги превозят.
  • 44 Браво на капитана! Отговорен човек

    13 3 Отговор

    До коментар #36 от "Коментиращ":

    Въпросната компания свали 20 френски деца от еврейски произход от курс от Испания. Макрон се опита да кряка, но заглъхна точно след два часа, защото няма връзка с расова, религиозна, малцинствена принадлежност. Ако капитанът няма увереност в сигурността и реда на полета, ако не сигурен, че той управлява самолета и неговата преценка не решаваща, той няма да излети и отговорността ще лежи на някой чиновник, приел някаква наредба. Аз не бих се качил в такъв самолет. Нискотарифните бяха занижили много от стандартите, радвам се че нещата се връщат към нормалното.

    Коментиран от #51

  • 45 Коментиращ

    4 10 Отговор

    До коментар #34 от "Полетът е преминал нормално":

    Едно си баба знае и това си бае?!

    Бил полетът успешен?!
    Нищо, че оставихме едно семейство, което бърза за лечение?!

    И накрая за лгбт, отново доказахте поговорката:
    "Крадецът вика, дръжте крадеца"!!!

    Коментиран от #47

  • 46 Да, обявено е

    4 3 Отговор

    До коментар #42 от "Коментиращ":

    Обявено, е че компанията има право едностранно да промени условията и да откаже превоз. Има и други клаузи, които не си чел, включващи предварителен отказ от компенсации, дори при насилие над личността или фатален край за теб.

    Коментиран от #57

  • 47 Данко Харсъзина

    8 9 Отговор

    До коментар #45 от "Коментиращ":

    Когато транспортираш тежко болно дете, не купуваш билети за конска каруца по 50-100 евро за да спестите пари, а вземаш нормален полет. Ако искаш да спестяваш кинти, майката заминава с автобуса, а бащата и детето с нормален самолет. Операторът е купил билети за Луфтханза за своя сметка и са пътували на аванта. Ганювска работа. Бай Ганю с дисагите пасти да яде.

    Коментиран от #59

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Истината

    8 2 Отговор
    Тази авиокомпания е с отвратително отношение, винаги. Гледат задължително да таксуват допълнително пътниците. Нямат никакво отношение към пътуващите, все едно на сила возят хората, а не си плащаме. Всичко това е защото иначе много загрижените бюрократи в Брюксел, не ги подпукат сериозно, не изравнят условията за багаж и други, да са еднакви за пътуващите в Евросъюза, явно яко гушкат парички, за да се правят на неразбрали.
    Иначе са много загрижени за потребителите. Три-четири компании си правят каквото искат и правят всички на маймуни.

    Коментиран от #52

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Коментиращ

    2 6 Отговор

    До коментар #44 от "Браво на капитана! Отговорен човек":

    Я да видим, дали съм те разбрал правилно:

    Значи, ако капитана те види и те прецени, че може да застрашиш полета, те сваля без никакво обяснение и обезщетение?! Така ли?!
    Т.е. въпросната авиокомпания реално работи на принципа "онче бонче", за това кой да пътува и кой не?!

    А да сте чували нещо за международни стандарти?!
    Знаете ли, че във всяка една индустрия има ясно, точно и конкретно разписани правила, чрез съответните стандарти?!

    Та в тия стандарти са предвидени ВСИЧКИ ВЪЗМОЖНИ СИТУАЦИИ, на база на които капитана може да вземе решение!
    Ако все пак възникне ситуация, която не е добре регламентирана във въпросните стандарти, тогава тя се счита за форсмажор и капитана преценя на място!
    Но да връщаш хора от самолета, щото тъй ти се е сторило редно, на база чувство, е меко казано пълна глупост, за която трябва да се носи и съдебна отговорност!!!

    Не е нормално когато си попълниш въпросника с всички подробности в сайта на съответната авиокомпания, тя да те върне от борда на самолета!
    Просто НЕ е нормално!!!

    Коментиран от #56, #60, #71

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Авиокомпания

    6 4 Отговор

    До коментар #40 от "Коментиращ":

    Имаш право на обезщетение до стойността на билета. Какво ще се случи после, какво ще изтървеш или пропуснеш е изцяло твой проблем. Понеже всякакви хора допълзяха до министерствата и до клавиатурите положението стигна до тук. Това че някъде пише декларативно, че имате някакви права, не поражда неограничени задължения за друг.
  • 54 Пес

    4 0 Отговор
    Интересно как са го чекирали, не са го спрели, вече на борда става проблем! Има джойстик, електричка е количката

    Коментиран от #58

  • 55 Заслужаваме си го

    7 0 Отговор
    С тия доказани престъпници, които си купиха властта и са лежали по затворите за криминални престъпления, какво да мислят за нас?
  • 56 Авиокомпания

    6 2 Отговор

    До коментар #51 от "Коментиращ":

    Правилно сте разбрали. Стандартите са спазени. Обезщетение можете да потърсите от авиокомпанията до стойността на билета по съдебен ред.

    Коментиран от #64

  • 57 Коментиращ

    4 6 Отговор

    До коментар #46 от "Да, обявено е":

    То и мобилните оператори и банките си правят каквото си искат със своите клиенти (понеже им се разрешава в България), щото го имало обявено със ситен шрифт, НО като тръгнат да правят нещо против волята ти, най-малкото те информират своевременно!!!

    А тук говорим, че семейството е било настанено на борда и след това изгонено?!
    Толкова ли не можаха да им се обадят по телефона и да им кажат:

    "Поради нискотарифното естествено на нашата компания, няма кой да поеме грижите за детето ви, особено в случай на нужда от грижи, та затова отменяме вашата резервация"!

    Или викаш, тая компания работи па принципа:
    Качваме добитъка на борда и после ще му мислим?!

    Коментиран от #62

  • 58 Абе вие май верно сте

    7 1 Отговор

    До коментар #54 от "Пес":

    Някоя от екипажа пита капитана, в такъв случай той почти винаги отказва. Всичко се записва и при проблем става, че имало сигнал за опасност, но той го е игнорирал. Как да ти го обясня по-лесно. Да не мислиш, че ходиш и гледаш количка, джойстик, батерии, табелки.
  • 59 Коментиращ

    4 4 Отговор

    До коментар #47 от "Данко Харсъзина":

    Сериозно?!
    А ти милионер ли се роди, че съдиш за другите по тоя начин?!

    Успя ли да прокараш през съзнанието си, че хората най-вероятно нямат финансовата възможност да си позволят първа класа за транспортиране на болно дете?!

    Или до там не си го мислил?!

    Коментиран от #65, #66

  • 60 Данко Харсъзина

    11 3 Отговор

    До коментар #51 от "Коментиращ":

    В самолетите на нискотарифните компании, само в тоалетните дето няма седалки. Натъпкани са до дупка. Освен това седалки са по малки и по леки, за да може самолета да побере повече пътници и цената да е по ниска. Не зная какъв е проблема, но щом капитана така е преценил, това е правилното. Не бива да се рискува живота на 200 човека, заради една количка. Цялата отговорност за полета е на Капитана.

    Коментиран от #68

  • 61 уйко калеко

    6 0 Отговор

    До коментар #38 от "Ддд":

    Наистина браво на КАРАДЖОВ ,че взима присърце този случай.Обаче има едно НО.Като министър нека да се извърши проверката,за да се ,,ВИДИ,, кой крив ,кой прав и тогава да се вземе решение по случая.Да давш оценки и квалификации като държавно лице е недопустимо без да е проверено.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Хохо Бохо

    5 0 Отговор

    До коментар #32 от "Коментиращ":

    Казах ти, куа лейка си. Има и като пътник си длъжен да ги обявиш, това, че никога не си пътувал или си пропуснал да се запознаеш с условията само потвърждава, че си куа лейка
  • 64 Коментиращ

    2 7 Отговор

    До коментар #56 от "Авиокомпания":

    Т.е., аз съм хирург, идвате при мен, лягате на масата и секунди преди анестезиологът да ви постави упойка, се сещам като ви гледам, че ми напомняте на някого, когото не харесвам, отпращам ви с думите:
    "Ами по преценка на доктора, ви отпращаме, може да си вземете кинтите от рецепцията"?!

    А времето изгубено, а стреса, а отложеното лечение?!

    Такива авиокомпании, трябва да получат точно такова отношение от другите сфери на живота!

    Коментиран от #67

  • 65 Данко Харсъзина

    2 1 Отговор

    До коментар #59 от "Коментиращ":

    Нещо сбъркахте социалните служби или болно дете е някакъв пропуск за всичко?
  • 66 Данко Харсъзина

    5 2 Отговор

    До коментар #59 от "Коментиращ":

    Ако не могат да си позволят безопасен въздушен транспорт, ще ползват друг транспорт, който е безопасен и няма да застрашава живота на детето и на други хора. Или ще вземат кредит за два билета. Не са кой знае колко пари.

    Коментиран от #78

  • 67 Данко Харсъзина

    7 2 Отговор

    До коментар #64 от "Коментиращ":

    Вижте вие сте с много детински представи за живота. Хирурга също има право на преценка и отказ да извърши операция. Хирурга не се запознава с пациента на масата и той не е сервитьор. Никой не ви е длъжен, както ще разбереш след като свършиш училище.

    Коментиран от #70

  • 68 Коментиращ

    1 6 Отговор

    До коментар #60 от "Данко Харсъзина":

    Не знаеш къв бил проблема, но щом капитана бил преценил по тоя начин, значи било правилно?!

    А какво ще кажеш, ако утре това се случи на теб?!
    Или ти си на принципа, сития на гладния не вярва?!

    ВСЯКА ЕДНА КОМПАНИЯ, РАБОТЕЩА С ХОРА (НЕЗАВИСИМО ПРЕВОЗ, ИЛИ ДРУГО), НОСИ ПРЯКА ОТГОВОРНОСТ ЗА ТЕХНИЯ ЖИВОТ И ЗДРАВЕ!
    АКО ВЪПРОСНАТА КОМПАНИЯ НЕ МОЖЕ ДА СЕ СПРАВИ СЪС СЪОТВЕТНАТА СИТУАЦИЯ, ТО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА СЛЕД РАЗСЛЕДВАНЕ, ДА БЪДЕ ОБЯВЕНО, ЧЕ ОПРЕДЕЛЕНИ ПЪТНИЦИ И ТЕХНИТЕ ЛИЧНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА, НЕ СЕ ДОПУСКАТ НА БОРДА!
    ТОГАВА ХОРАТА ЩЕ БЪДАТ ИНФОРМИРАНИ ПРЕДВАРИТЕЛНО, А НЕ СЛЕД КАТО СЕ КАЧАТ И НАСТАНЯТ!!!

    Коментиран от #74, #75, #76

  • 69 Хохо Бохо

    7 1 Отговор

    До коментар #40 от "Коментиращ":

    Въх ма колко си ми компетентен, напрао лъаш на иксперт. Ма си далече от истината, направо в страни от истината си . Кат имаш спешна, неотложна, животозастрашаваща операция летиш със специален медицински самолет, полетът е обявен като медицински, не летиш с лоу кост, като пропускаш да информираш за количката и състоянието си. Ма ти си иксперт и ги разбираш самолетните дела. Има цял раздел в оперейшън менюал парт А кога отказваш превоз и никой командир не взема решение на изуст. Отваря менюала, чете, мотовира се и ОТКАЗВА. Министърчето ненужник е длъжно да се извини на командира, на екипажа и на компанията

    Коментиран от #77

  • 70 Коментиращ

    0 4 Отговор

    До коментар #67 от "Данко Харсъзина":

    Детинските представи за живота, отново доказвате оная поговорка за крадеца!

    Примера с хирурга ви го дадох, не защото той няма право да прецени да ви отпрати, а защото няма да го направи когато легнете на операционната маса пред него, както са направили със семейството, което ВЕЧЕ Е БИЛО НАСТАНЕНО НА БОРДА НА САМОЛЕТА!!!

    Как обаче да успеете да погледнете по-далеч от върха на носа си, като явно не Ви се отдава?!
  • 71 Хохо Бохо

    7 1 Отговор

    До коментар #51 от "Коментиращ":

    Тотал щета ди. Въпросните компании строго спазват всички регулации, ясно ти е упоменато, че полетът ти не е гарантиран, ясно ти е упоменато, че нямаш право на искове. Редовно овърбукват места, от 180 места продават 200 и последните 20 без запазени срещу заплащане места горят като им връщат 50-те евро. Личи ти, че имаш опит и си иксперт, ма мбогобти личи. Ако искаш можеш и да ги съдиш, че без обяснения са ти отказали превоз. Ма пробвай бе иксперт

    Коментиран от #80

  • 72 Коментиращ

    1 6 Отговор

    До коментар #62 от "Ох, леле":

    Слушай радио,
    То и един мустакат чичко е обявил милиони хора от определен етнос за заличаване, НО това не значи, че е правилно!!!
    Следователно трябва да има разследване за неоправдани своеволия на когото и да било, не само за пилоти и капитани!!!

    Коментиран от #79

  • 73 Ти помниш ли оня,на Лукашенко писача?

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Красимир Петров":

    Май на RYANAIR беше самолета,летящ от Атина за Рига,или Вилнюс беше,дето го отклониха белоруски изстребители да кацне в Минск и един от пътниците му-журнал там някакъв,откаран немедленна в затвора,понеже много критикувал Лукашенка?Иначе RYANAIR?Не става за пътуване Райъна.Кофти им е персонала.Изисквания идиотски и нищо насреща и т.н.
  • 74 Данко Харсъзина

    4 2 Отговор

    До коментар #68 от "Коментиращ":

    Това вече е направено. Случаят е изцяло в тези рамки. Разбира се, това са големи новости за вас и се радвам, че се учите. По-притеснителното, е че министъра е някъде на вашето ниво, а това е много тревожно.
  • 75 Данко Харсъзина

    9 1 Отговор

    До коментар #68 от "Коментиращ":

    Нискотарифните компании нямат условия, за превоз на тежко болни хора. Дори и съвсем здрав да си пак е тегаво. Но за по близки разстояния стават, и то ако си здрав. Седалките са нагъчкани и неудобни, пълно е с роми и какви ли не, във въздуха се разнасят какви ли не миризми, мяза на междуселски автобус. Те за това са нискотарифни. Но за кратки разстояния става. Да качиш тежко болно дете в такъв самолет е кощунство.

    Коментиран от #88

  • 76 Хохо Бохо

    5 2 Отговор

    До коментар #68 от "Коментиращ":

    Ма тва го има ОБЯВЕНО ЯСНО И ЧЕТЛИВО БЕ ГЛЪМ. ИМА ГО, когато купуваш билет има едно поле, че си съгласен с условията бе глъм. Там ясно и четливо са описани условията ма няма кой да чете

    Коментиран от #83

  • 77 Коментиращ

    0 5 Отговор

    До коментар #69 от "Хохо Бохо":

    Като пишеш на диалект вероятно си мислиш, че добавяш ай кю, но уви, не ти се получава!

    Медицински полет за спешни нужди, се ползва само при спешни нужди!
    Ти ще чакаш ли твоето дете да стане за спешно лечение, или предварително ще действаш с това с което разполагаш?!
    Или толкова много мисъл не си влагал на втория етаж, че да не получиш главоболие?!
  • 78 Коментиращ

    1 4 Отговор

    До коментар #66 от "Данко Харсъзина":

    Предлагам Ви да пробвате да им покажете как се прави "правилно" според Вашия "компетентен" мироглед!

    Коментиран от #81, #82

  • 79 До коментиращ

    6 1 Отговор

    До коментар #72 от "Коментиращ":

    На самолета няма демокрация. Един решава. Не се събирате пътниците да гласувате какво става. Затова е един от най-безопасните транспорти, защото е ясно кой работи, какво прави и защо го прави. В министерството това не напълно изяснено.

    Коментиран от #91

  • 80 Коментиращ

    0 4 Отговор

    До коментар #71 от "Хохо Бохо":

    Ясно било упоменато, че от 180 места продавали 200???
    Ти прочете ли какви глупости си писал, или ей тъй ме репликираш, за да има нещо написано???


    Когато НЕ можеш да обезпечиш безопасен превоз на хора (от всякакъв етнос, религия и здравословно състояние), ТО ГО ОБЯВЯВАШ ПУБЛИЧНО, ИЛИ СПИРАШ ДА ГО ПРАВИШ!!!

    ТОВА, ЧЕ СВОЕВОЛИЯТА И АНТИЧОВЕЧНОСТТА ОТ НЯКОИ КОМПАНИИ, СА РАЗРЕШЕНИ ОТ БГ МАФИЯТА В НАШАТА СТРАНА, НЕ ЗНАЧИ, ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПООЩРЯВАТ, И ЧЕ ТОВА Е ДОБРА ПРАКТИКА!!!
    КАТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ПРЕДОСТАВИТЕ АДЕКВАТНА УСЛУГА, ПРОСТО НЕ ГО ПРАВИТЕ!
    ТОЧКА ПО ВЪПРОСА!

    Коментиран от #86, #108

  • 81 Данко Харсъзина

    4 1 Отговор

    До коментар #78 от "Коментиращ":

    Когато ми се наложи, за лечение ползвам българската медицина, която в много отношения е далеч по добра от западната. Иначе съм пътувал няколко пъти с ниско тарифни компании,не съм очарован и се стремя да ги избягвам.

    Коментиран от #93

  • 82 До коментиращ

    3 0 Отговор

    До коментар #78 от "Коментиращ":

    Вече е направено. Хората са превозени от който се е ангажирал да го направи. Въпросът е кога ще се прекрати концесията, която не прави това което е обещала?
  • 83 Коментиращ

    0 3 Отговор

    До коментар #76 от "Хохо Бохо":

    Бохо, като ти гледам писанията и ми става пределно ясно, че не може да ти се помогне!
  • 84 хората от цивилизованите държави

    3 0 Отговор
    като знаят че в България управляват от 100 години полуграмотни индивиди от кол и въже събирани по вертепите и залите по кьотек е нормално да се страхуват от всеки с българско гражданство...
  • 85 Раянът

    4 1 Отговор
    Като не ви харесва не летете с тях ,не може да платиш за китайска чанта ,а да ти доставят Гучи

    Коментиран от #92, #95

  • 86 Данко Харсъзина

    5 1 Отговор

    До коментар #80 от "Коментиращ":

    Нискотарифните компании оперират в почти целия свят и на всякъде условията им са такива.
    БГ мафията няма нищо общо. Не е дорасла за това.

    Коментиран от #94

  • 87 БратРом

    3 0 Отговор
    Аз съм доволен от раянът ,целото маала летим с него
  • 88 Коментиращ

    1 3 Отговор

    До коментар #75 от "Данко Харсъзина":

    Освен, че съдиш хората за делата им, оправдаваш и своеволията на разни компании?!
    Да не би да ти плащат за това?!

    Ако няма ясно публично упоменато условие, че не могат да се транспортират определени хора, и такива бъдат качени и върнати, то след 3 такива случая, лиценза на въпросната компания отива в историята!

    Подигравката с хората има много измерения!
    И връщането на пътници от борда на самолета (понеже компанията забравила да спомене, че не може да транспортира определени инвалиди), е точно такова нещо - ПЪЛНА ПОДИГРАВКА!!!
    ОТ ТАМ НАСЕТНЕ ДРУГОТО СА ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ!!!

    Коментиран от #115

  • 89 Караджов

    3 1 Отговор
    Е популист и нагаждач. Но преди всичко е далаверист. Ползва всеки подобен повод за рекет. Дали му са получава , решете сами.
  • 90 акъл

    6 1 Отговор

    До коментар #23 от "Коментиращ":

    ако не могат да я обезопасят, значи няма да лети. С батерии или без. Искашли при турболенция една инвалидна количка да те прасне в главата + още 10 пътника?

    Капитанът решава че в момента не могат нищо да направят. Авио-компанията обезщетява пътниците и това е. Защото е тяхна грешка, че не са осигурили нужното оборудване или място или каквото там е трябвало да има.

    Коментиран от #96

  • 91 Коментиращ

    2 3 Отговор

    До коментар #79 от "До коментиращ":

    Ама много ги знаете тия неща, само докато не са на вашата глава разбира се?!
    Инак друга песен започвате да пеете?!

    В нормалния свят пилота/капитана взема решение, ДА, НО!!!
    Ако това решение е било неправилно, или свързано с последствия, които са били доста негативни за съответните пътници, тогава се води разследване и наказание при наличие на лоши решения!!!
    Не случайно във всяка една сфера хората носят отговорност за взетите решения!

    Само в България, някои от фирмите се подиграват безнаказано с народа ни, щото знаят, че няма кой да им потърси отговорност!

    Коментиран от #100

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Коментиращ

    1 3 Отговор

    До коментар #81 от "Данко Харсъзина":

    И от кога стана диктатор на България, че да налагаш мнението си на нашия народ?!
  • 94 Коментиращ

    0 2 Отговор

    До коментар #86 от "Данко Харсъзина":

    Има има общо, щото ако си беше влязла в ролята на регулатор, щеше да установи редица нарушения на въпросната авиокомпания и тя нямаше да има проблем с превоз на инвалиди, просто щото нямаше да има лиценз!!!

    Това, че в целия свят имало нискотарифни оператори, НЕ дава правото на тоя (или на други) да си правят каквото решат по лична преценка с българите!
    Или обявяват предварително и хората търсят друг превоз, или транспортират настанените пътници!
  • 95 Коментиращ

    0 2 Отговор

    До коментар #85 от "Раянът":

    Като не можеш да транспортираш някого, НЕ го правиш!
    И го обявяваш публично, за да знаят хората!
    Ако не го направиш, си носиш отговорността, плащаш си глобите, а накрая си връщаш и лиценза!
    Толкова е ясно и близко до ума!!!

    Коментиран от #110

  • 96 Коментиращ

    1 2 Отговор

    До коментар #90 от "акъл":

    Така го пишеш все едно такива случаи за първи път в световната авио практика, се случват в България?!
    Ние ли открихме топлата вода?!

    Никой не е чувал за инвалиди и не знае как да реагира с тях при полет, това ли се опитваш да ми кажеш???
    Наистина ли успя да съчиниш единствено летяща количка в самолета?!

    Т.е. конструкторите на въпросните самолети и през ум не им е минавало, че може да имат инвалиди пътници на техните машини???
    Леле мале?!
    Невероятни дебати има тука?!

    Коментиран от #103

  • 97 Животното

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Данко Харсъзина":

    Аха, и понеже в 21 век, не могат да обезопасят инвалиди... Значи, конструирали подобна машина, но не могат да обезопасят инвалиди... ясно, ясно. Браво на министъра, че се е застъпил за семейството.
  • 98 Коментиращ

    0 3 Отговор

    До коментар #92 от "Данко Харсъзина":

    От точка А до точка Б, само след като отговаря на всички правила и условия!
    Иначе настъпва хаос и хората започват да страдат!

    И в най-евтиния самолет да се качите, там трябва всичко да е тип топ за успешен и безпроблемен полет, за ВСИЧКИ пътници, за които няма ОФИЦИАЛНА забрана на видно място в сайта им, да са на борда!!!

    Коментиран от #102

  • 99 Емигрант

    4 0 Отговор
    Че каква ръка хора сте ако не сте втора бе ? Избирате си престъпници да ви управляват защото сте умни, или защото сте манипулирани по най-лесния и елементзрен начин ? Самите управляващи които сте си избрали ви смятат за долна ръка народ, затова и ви разрешиха законно да ви изхранват фирми с ИМИТИРАЩИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ, затова и самите управляващи сключват договори със западни фирми които да ви внасят стоки с лошо качество ! Какво направихте със списъкът "Магнитски", вкарахте Пеевски в НС за да не бъде разследван за корупция и да ви "дирижира" днес начинът на живот ? Обиждате се от истината, без да се замислите защо сте най-бедни ! Няма да се вразумите, за това се изисква качество на мозъкът ! Обречени сте да скимтите, мълчите и търпите, вие не сте народ с достойнство иморал, вие сте стадо...
  • 100 до Коментиращ

    5 2 Отговор

    До коментар #91 от "Коментиращ":

    Полетът е преминал успешно. Следователно капитанът е взел вярно решение. Аз не бих се качил на самолет, който се управлява по твоите представи за свободен достъп, недискриманация и невъзможност да кажеш НЕ за забелязан потенциален риск. Всичко друго се прави, капитанът е дал логично обяснение, ще върнат по 20 евро на пътниците. Имате право да ползвате други компании, а не да търпим истериите ви, вероятно сте някакъв инвалид и сте шокиран, че няма да ви вземат количката. Да ви информирам, че количката пътува с багажа и се заплаща 200 евро за това, за вас има около 20 колички, чакащи на гейта при излитане и при кацане.

    Коментиран от #104

  • 101 Животното

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Българите":

    Всеки, кой, както се вижда и възприема. Поначало Българинът в истинският смисъл, няма нищо общо, с простотията, идиотизма, чалгата, убийствата на Живи същества, без значение от какъв вид са те, с предателството, лицемерието и пр. За истинските българи не се пише много, не се коментира..., че то и как да се коментира, като самите хора не се виждат, като тях, нормално... Няма, как "бай Пешо" от горно нанадолнище да коментира за истинските българи, но виж да коментира чалга, алкохол, кръчми, схеми... Отделното, че много от хората не знаят въобще, какво означава името "българин" и неговото значение... те още и за Ханове говорят... Та всеки според огледалото и мирогледа и култура и духовенство... Кой разбрал, разбрал.
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Коментиращ

    0 3 Отговор

    До коментар #100 от "до Коментиращ":

    Пак казвам!

    В нормалния свят (не в корумпирана, опоскана и зависима България), всички фирми и институции действат по правила (или така би следвало да бъде)!

    Ако тези правила се нарушат, независимо за кого, тогава човекът/хората взели това решение, НОСЯТ ПРЯКА ОТГОВОРНОСТ!!!

    ИЗОБЩО НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ ВАШИТЕ ИНТЕРПРЕТАЦИИ, НЕ САМО ЗА ВЪПРОСНИЯ СЛУЧАЙ, НО И ЗА ЖИВОТА КАТО ЦЯЛО!
    КОГАТО ПОЕМЕШ ОТГОВОРНОСТ ЗА НЕЩО И СЕ ОКАЖЕ, ЧЕ ТОВА НЕЩО НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ НАПРАВЕНО, И НЕ СИ ИНФОРМИРАЛ ХОРАТА, НОСИШ ПРЯКА ОТГОВОРНОСТ ЗА ТОВА!
    В СЛУЧАЯ ЩОМ АВИОКОМПАНИЯТА Е ОБЕЗЩЕТИЛА ПЪТНИЦИТЕ, ЗНАЧИ ПРИЗНАВА ВИНА, ЧЕ ИМА ПРОПУСКИ В СВОЯТА СИСТЕМА ЗА ИНФОРМИРАНЕ (МИНИМУМ)!

    ОТ ТАМ НАСЕТНЕ, ДРУГИТЕ ФИЛОСОФИИ ПО ТЕМАТА ИЗОБЩО НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ!

    ВАЖНО Е КАКВО ПРЕДЛАГАШ КАТО ФИРМА И ДАЛИ МОЖЕШ ДА ГО ИЗПЪЛНИШ!
    АКО НЕ МОЖЕШ, СИ ИМА СЪОТВЕТНИТЕ СТЪПКИ!
    АКО ПЛАЩАЙКИ ГЛОБИ, ТЕ УСТРОЙВА ДА СИ ПРАВИШ КАКВОТО СИ ЩЕШ, ТО В ДРУГИ ДЪРЖАВИ ТОВА МОЖЕ ДА ТИ КОСТВА ЦЯЛАТА КОМПАНИЯ!
    НО ТАКА Е, КОГАТО В БЪЛГАРИЯ НЯМА РАБОТЕЩИ ИНСТИТУЦИИ!

    Коментиран от #107

  • 105 Грозданката

    3 0 Отговор
    Грозданката не може тротинетка да кара по новия закон, ще мляца за влакове и самолети.
  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 до Коментиращ

    3 1 Отговор

    До коментар #104 от "Коментиращ":

    Полетът е преминал успешно. Следователно капитанът е взел вярно решение. Аз не бих се качил на самолет, който се управлява по твоите представи за свободен достъп, недискриманация и невъзможност да кажеш НЕ за забелязан потенциален риск. Всичко друго се прави, капитанът е дал логично обяснение, ще върнат по 20 евро на пътниците. Имате право да ползвате други компании, а не да търпим истериите ви, вероятно сте някакъв инвалид и сте шокиран, че няма да ви вземат количката. Да ви информирам, че количката пътува с багажа и се заплаща 200 евро за това, за вас има около 20 колички, чакащи на гейта при излитане и при кацане.

    Коментиран от #111

  • 108 Хохо Бохо

    2 1 Отговор

    До коментар #80 от "Коментиращ":

    Шшш балама, я назови една единствена компания на тоя свет дето превозва пътници "във всяко здравословно състояние" . Една искам. Аре бе иксперт многополов. И да точно и ясно са ти написани условията и правата когато купуваш. И да точно и ясно са ти споменали, че място може и да нямаш. Като не ти харесва пътуваш с нормална не с лоу кост. Кво не разбра?

    Коментиран от #114

  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Наистина е елементарно и близко до ума

    5 1 Отговор

    До коментар #95 от "Коментиращ":

    Не могат да транспортират количката и не го правят.
    Обявено е предварително, че това може да се случи.
    Спазени са всички регулации за безопасност.
    Наистина е елементарно и е съвсем близко до ума.
  • 111 Коментиращ

    1 2 Отговор

    До коментар #107 от "до Коментиращ":

    Зацикли ли вече, или приключи с мисловната дейност?!
    Нещо ново можеш ли да напишеш, или за толкова са ти платили?!

    Като не си изпълняваш задълженията към клиентите, тогава ги обезщетяваш!
    Ако неизпълнението на услугите за твоите клиенти доведе до големи техни загуби, то носиш съдебна отговорност, и то не само за самолетния транспорт!
  • 112 А ти какъв се явяваш в случая?

    3 0 Отговор

    До коментар #109 от "Коментиращ":

    Ако има проблем или пострадали, то има съд за оплаквания. Иначе има съд за оронване на престижа на компанията.

    Коментиран от #119

  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Коментиращ

    0 2 Отговор

    До коментар #108 от "Хохо Бохо":

    Шшшш 2 клетъчния, къде в моите коментари съм писал за компания която превозва пътници във всякакво състояние??????????
    Тва къде го сънува?!

    Тука става дума за качени на борда пътници, на които не е обяснено предварително, че не могат да бъдат превозени!
    Бохльо, вдяваш ли какво ти се пише, или капацитетът ти позволява да разсъждаваш колкото Киро след пицата с кристали?!

    Коментиран от #117

  • 115 Хохо Бохо

    2 0 Отговор

    До коментар #88 от "Коментиращ":

    Ма те могат мааа ама при определени условия мааааа. Точно и ясно са записани. Като купуваш билет трябва да опименеш точно и ясно от каква помощ се нуждаеш и ДА СЕ СВЪРЖЕШ С ТЯХ за уточнения. Като не го направиш ти отказват превоз. Кое не разбра? На Райните условията ги има на български език.
  • 116 То се вижда, че нищо не разбираш

    3 0 Отговор

    До коментар #109 от "Коментиращ":

    Факт
  • 117 Лошо

    5 1 Отговор

    До коментар #114 от "Коментиращ":

    След бординга екипажът вижда, че няма как да стане. Свалят количката. Съвсем обичайна практика и в рамките на регулациите. Хората пътуват с друг полет. Обаче за теб друга диагноза няма.

    Коментиран от #121

  • 118 Привилегия

    0 0 Отговор
    за хора,трета ръка !
  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Факти

    0 0 Отговор
    Пак сте на амбразурата да браните кретените
  • 121 Коментиращ

    0 1 Отговор

    До коментар #117 от "Лошо":

    Айде бе?!
    Сигурен ли си, че е съвсем нормална практика?!
    Или викаш, нормална практика е само, ако не е за теб?!

    Май май легалния свят не е много съгласен с теб:
    "The penalty for an airline removing a passenger after boarding (also known as "bumping" or "denied boarding") varies depending on the situation and location, but can range from financial compensation to potential legal repercussions. Involuntary bumping (when an airline overbooks a flight and removes passengers) is regulated, with compensation amounts potentially reaching up to €600 in Europe. Additionally, airlines may face fines for violating regulations related to passenger rights. "

    Или викаш, от толкова "много" мозък, с разсъжденията стигаш само до 2то изречение, след което губиш ума и дума?!

    Коментиран от #123

  • 122 Перо

    4 0 Отговор
    Питайте Костов за БГА Балкан!
  • 123 до Коментиращ

    2 0 Отговор

    До коментар #121 от "Коментиращ":

    Както виждаш е нормална практика, подозирам, че май не разбираш смисъла на думите съвсем така функционално.
  • 124 Бай Хой

    2 0 Отговор
    Като чета коментарите за пореден път се убеждавам че българина разбира от всичко ,знае правила и закони по негов си начин и щом си плаща всичко му е позволено ....е за това се отнасят към него като към втора ръка човек ....прави каквото му е кеф а после търси виновни за това .....приятен ден !!
  • 125 това е

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Коментиращ":

    То в БГ инвалидите са унижавани всекидневно
    А печалбитв на Т Н нискочовешки авио
    превозвачи са огромни!!
    Приятни полети......
  • 126 Пилотът Гошу

    0 2 Отговор
    Тука гледам някои са се разпенили и са минали в сферата на фантастиката... Просто е:
    - количката отговаря на изискванията на Райън Еър
    - поради неоповестени причини пътниците са свалени по нареждане на капитана.
    - количката няма батерии или подобни глупости

    Понеже много ги разбирате нещата, има регламенти за всичко, включително за самолета, превоз на пътници, инвалидни колички и тн. Малоумно е да дрънкате, че е невъзможно да се обезопаси количка... Човекът не седи по време на полет в количката, или му я паркират до седалката, че да има опасност да се разлети количката в самолета 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

    Един господ знае кой какво ги е мързяло тея мърди в Райън Еър и са написали глупости за батерии и т. подобни... На капитана му е писнало и е взел решение... Да, решението е негово. Не, това не го предпазва от последствия, включително всякакви обвинения...
    Не знам кой въобще лети с тея курници, веднъж съм летял с тея щайги и никога повече с тях... То егаси курника... Седалки скръб... Трябва да си мазохист...

    Коментиран от #130, #131

  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Хаир Данков

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Данко Харсъзина":

    Конкретната нискотарифна лети от Т2. Ама ти от къде да знаеш като летиш само от едно.

    Коментиран от #129

  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Гоше, Гоше

    3 0 Отговор

    До коментар #126 от "Пилотът Гошу":

    За разлика от мутренските родни авиокомпании и перачници на пари в Раянер никой не го мързи и няма мърди. Както виждаш всеки работи, а не се крие в предна кухня като в една наша фирмичка. Второ, има ясни правила и ти не знаеш дали тази количка отговаря на правилата на Превозвача, а не в някой Инструкция от 1996г. в нашето Министерство. Трето, всеки ден стават гафове, ама министърчето от Отворено общество изведнъж стана голям българолюбец срещу една конкретна фирма. Не знам кои чисто нови и поддържани до фанатизъм самолето наричаш курници, но тук говорим за флот със средна възраст от 5 години. Можеш да премериш разстоянието между седалките във всяка родна или европейска авиокомпания и ще стигнеш до много странни изводи.
  • 131 Хахаха

    3 0 Отговор

    До коментар #126 от "Пилотът Гошу":

    Опасността не идва от това да се разлети, умнико, а батерията, която не е изолирана да се запали и всички да умрат като факли. На какво си пилот, на пасат 1.9тди?
  • 132 Димитър

    1 0 Отговор
    Тази авиокомпания за едно кафе ти правят проблем, камо ли за нещо по-голямо. Правят си каквото си пожелаят не само в България, във всички държави в Европа. Жалко за тези хорица, че са им създали допълнителни проблеми. Някой трябва да ги спре!
  • 133 Не се прави на умен

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Данко Харсъзина":

    Пише се какво е имал предвид, а не какво е имал В предвид..
  • 134 С билет

    1 0 Отговор
    За 12.99 евро е така
  • 135 демонкрат

    1 0 Отговор
    Опит за очерняне на името им.
    Никога не дъм имал проблеми с лоу кост компаниите.
    Яд ги е полуфалиралите Лиуфтханза че Райън ги бият във всичко.
    Лоу кпст модела е печеливш директни полети до цяла Европа а не нуждата от прекачване в Мюмюнхен и Франкфурт да загубил два дена за да стигнеш до Милано вс едно кацаш на Луната и да ти загубят багажа някъде.
  • 136 бял англосаксонски протестант

    2 0 Отговор
    сега никой не уважава този народ. Руснаците ги обичаха, сега се отнасят към тях гнусно.Новите господа, които са намерили, изобщо не ги смятат за пълноценни хора.
    wasp wasp wasp
  • 137 Луд

    0 0 Отговор
    Някои да опита телефонен разговор със летище София Васил Левски.Откраднаха ми от куфара цигарите пробвах да се оплача но се свързах със военна авиация но със летището не.Всеки може да провери публикуваните телефони не работят .Хамалите крадът и така съществува крадливата пасмина.
  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 Все тая

    0 0 Отговор
    А ти си някой високо тарифен неудачник. Очаквам да видя билети първа класа на “успелия” Кр.Петров.
    Влака София - Варна не се брои. Сингапур , Шанхай, ЛА такива дестинации да видим майсторе 🤣
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове