Най-много морски хотели се продават в Бургаска област. В самия град има само 4 оферти, но в близките градчета и курорти се предлагат цели 290 сгради. Най-скъп е луксозен хотелски комплекс в Созопол, който е оценен от собствениците си за 16 млн. евро (888 евро на кв. м). В пъти повече струва квадратът в Слънчев бряг, където хотел се предлага за 13,7 млн. евро, или 2283 евро/кв. м. С 500 евро повече на квадрат искат собствениците на ваканционна сграда в Несебър. В центъра на Варна се предлагат общо 22 терена, строежи и готови хотели. Квадратът на хотелите в центъра на морската столица също удря около 2500 евро на квадрат. В областта се предлагат 60 хотела. Най-скъпият от тях е в курорта Златни пясъци и струва 14 млн. евро. В Добричко най-много пари искат за ваканционно селище край Албена - 6 млн. евро. Комплексът с 45 луксозни къщи по план трябвало да бъде завършен през август тази година.
Въпреки многото оферти, непродаваеми хотели и ниски цени по морето продължава да кипи усилено строителство. На 15 октомври падна забраната за това. Инвеститорите вече са вложили много пари в големите обекти и не могат да спрат по средата, обясни шефът на Националното сдружение "Недвижими имоти" Лъчезар Искров. Според него предприемачите вече внимават къде влагат парите си, защото стана ясно, че доходността в туристическия бизнес пада.
Предпочитанията са към луксозните комплекси, вместо към малки сезонни апартаменти. Напливът на пазара досега беше от британци, които се вълнуваха повече от доходността, която ще им донесе имотът, отколкото от условията в него. Те купуваха на зелено, като голяма част дори не бяха виждали собствеността си. Сега обаче пазарът се преориентира към клиентите от Русия, Румъния и Прибалтийските републики, коментира изпълнителният директор на "ГрийнЛайф" Николай Пехливанов. Те държат на лукс, пространство, зеленина и много екстри. Руснаците купуват, за да почиват у нас. Затова искат да имат сауна, СПА център, басейн, спортни терени, ресторанти и цветни градини. И през това лято на Слънчев бряг бяха реализирани добри сделки на добри цени. Това означава, че на пазара има интерес и купувачи, готови да купуват имоти по нашите курорти. Просто трябва да им дадем точния продукт, допълни Пехливанов.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА