Средно срещу около 1000 EUR се търгува квадратният метър жилищна площ в София. След стабилно и плавно поскъпване в сегмента, вече се наблюдава стабилизиране на цените. „През третото тримесечие средната цена на жилищата запазва достигнатите през второто тримесечие стойности и не се наблюдава изменение. Към момента пазарът е в баланс и се радва на отлични условия за покупко-продажби на имоти, със стабилно търсене и наличен избор от ново строителство”, казва изпълнителният директор на Bulgarian Properties Полина Стойкова.
Разглеждайки данните на годишна база, от компанията отчитат ръст от 14% при цените на жилищата през третото тримесечие на текущата година в сравнение със същия период на миналата. Средната цена, на която се купуват апартаменти, е 93 000 EUR.
За разглеждания период сделките с жилища в София са 6300, което е повишаване от 3.5% спрямо идентичното тримесечие на миналата година, когато са били извършени 6073 продажби.
Превес има при новото строителство. Около 60% от сделките са именно с такъв тип имоти. Половината от клиентите са купили жилища с две стаи, а 35% - с три стаи. Многостайните апартаменти продължават да не се радват на интерес от масовия купувач. Там сделките с нови имоти от този тип са едва 5%.
Покупката на ново жилище на етап „до ключ” не е популярна в България. Едва 5% от клиентите се възползват от нея. Причината най-вече е високата цена. От продадените жилища едва 25% са напълно обзаведени. Наличието на ТЕЦ продължава да притеснява клиентите. Доказателство за това е, че едва половината от апартаментите, обект на сделка, са с централно парно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бббббб
12:49 27.11.2017
2 Гост
Хахах - смях. Ако това е плавно ккво би било рязкото ?
Коментиран от #28
12:55 27.11.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 77777
13:13 27.11.2017
5 Цецо
Коментиран от #6
13:59 27.11.2017
6 икономист
До коментар #5 от "Цецо":
Първия абзац е адска глупост и само човек без капка икономически познания може да напише такива глупости..."при високо търсене и продажби поскъпването никога не би спряло"- би спряло, в случай, че предлагането успее да надмине търсенето. Тук идва ключовия момент за този пазар, че предлагането е отложено във времето или иначе казано силно не- еластично. Това не е поточна линия, на която да се увеличи скоростта и обема на производството да скочи двойно при повече суровини и повече работници. За да се реализира един проект, строителен, трябват 2г. Ето тук е проблемът- че търсенето e силно еластично, в отличие на предлагането. За период от няколко месеца търсенето може да падна. Докато при спад на цените поради липса на търсене предлагането има две опции- да довърши и продаде на загуба, или да остави строежа незавършен.
14:39 27.11.2017
7 nkavrakov
Не купувайте на зелено.
Цените в момента са нереално завишени с над 30% над реалните им стойности заради ниските лихви на банките.
Не купувайте на тези двойни и тройни цени.
15:02 27.11.2017
8 статистикус
15:39 27.11.2017
9 Покупател
Коментиран от #11
16:49 27.11.2017
10 Савов
16:53 27.11.2017
11 statistikus
До коментар #9 от "Покупател":
Париж те чака ! Направен, с РЕАЛНА квадратура. Само 9200 евро квадрата. Колко голям апартамент е необходим ? Ако предпочиташ Източна Европа препоръчвам любимият ми град Прага старата част - обзаведени по 15 000 евро квадрата /не няма грешка в нулите/19:23 27.11.2017
12 гост с лост
Коментиран от #14
20:14 27.11.2017
13 koko
Коментиран от #16, #17
22:15 27.11.2017
14 статистикус
До коментар #12 от "гост с лост":
Различни ? Колко да са различни ? В Париж след данъци 3 пъти повече от София, Прага само 30% повече...Разходите как са ? Париж 2.5 пъти по-скъпо средно, Прага 25% по-скъпо. При 10 пъти разлика в цените на имотите. Математика за трети клас. Цифрите може да не ви харесват, но не лъжат...София е безумно евтино място за имоти...засега...22:26 27.11.2017
15 foto
22:37 27.11.2017
16 статистикус
До коментар #13 от "koko":
Коко, без да се засягаш ама ако си брокер си поредното потвърждение, че брокери стават само тези дето никой друг не ги иска :-) Ако е огромен балон тук , то какво е в останалият свят ? Въобще имаш ли само бегла представа какви са цените в Европа , за да цитираш ЕУ ?Моля те да напишеш САМО 10 града в света с население над милион или столици с по-ниски цени от София ? Или 10 града от същият тип с по-добро съотношение заплата след данъци/цена на квадрат ? Цифрите по света показват че в тези градове м/у 50 и 75% от хората живеят под наем защото не могат да си позволят закупуването на имот. За София не знам точните цифри но сигурно са 20-30% макс под наем...Има път докато достигнем цените и процентите...Много дълго за обяснение защо ще стане и е неизбежно...22:47 27.11.2017
17 статистикус
До коментар #13 от "koko":
Заинтригува ме Коко та трябваше да се поровя и ОПРОВЕРГАЯ абсолютната поръчкова тъпня. Цитат за жабешката лъжа и нататък без коментар...България е сред страните в Европейския съюз с най-ниска задлъжнялост на домакинствата като процент от брутния вътрешен продукт на страната (БВП). Това показват данни на Евростат за 2015 г. За страната делът на задълженията на домакинствата от БВП е 29.2%. Като обем от Европейската статистическа служба са посочили, че това възлиза на 13.246 млрд. евро. С по-ниска задлъжнялост са Латвия (27.7%), Унгария (24.2%) и Румъния (21.4%). Като абсолютна стойност българските домакинства са НАЙ_МАЛКО задлъжнелите в ЕС. Като добавим и буркан банк е видно желанието на ЕС бюрократите да изкупуват на безценица имотите в България...и после яко наемно дране на чакащите да паднат цените...а парите от наемите извън БГКоментиран от #20
23:11 27.11.2017
18 ало разбирачи
Коментиран от #19
23:14 27.11.2017
19 алоало
До коментар #18 от "ало разбирачи":
И пет апартамента да си купил по 750евро през 2014та нас това какво ни засяга? Каква връзка има това със статията?23:27 27.11.2017
20 Къде
До коментар #17 от "статистикус":
"Статистикус" като за неброкер много брокерски го раздаваш - искаш да докажеш, че цените са страшно ниски, че в европейските столици били десетократно по-големи и т.н. , щели цените поне 50% още нагоре бла-бла... Защо тогава няма опашки от европейци, които да купуват супер евтините ни апартаменти? Как така ти разбра, че е кофти оферта да живееш в Париж и Прага и стахотна оферта да живееш в София, а изостаналите жители на Париж и Прага още не могат да го проумеят и си седят в тези адски неизгодни градове. Не ползват ли тез хора гугъл да извадят статистики, че да мигрират насам? Защо толкова се вълнуваш от темата - някакви мечти за мега-гига печалби от недвижимо имущество ли имаш?Коментиран от #22
23:51 27.11.2017
21 ало разбирачи
00:04 28.11.2017
22 статистикус
До коментар #20 от "Къде":
Трябва ли да доказвам че 2+2=4 ? Опитвам се да просвещавам не да доказвам - цифрите са достъпни за всеки който има нет. Щом пиша е ясно, че ме интересува сферата най-малкото защото децата ми никога няма да имат възможност да купят имот освен ако не са топ в тяхната сфера при бъдещите цени /както е на запад/. Има ли такъв който да пише и да не му е интересна ? Мега Гига печалби къде ? При имоти които растат с 10-ина % годишно това не се случва освен ако нямаш много милиони да не говорим за ликвидност. Ако ги търся ще вложа в криптопирамидите...но хазарт не играя. Прага ми е любимият град от Източна Европа затова го посочих. В Париж бял човек е рядкост...но не пречи да е скъп. Парижаните, които емигрират в София на какъв език ще говорят ? Защо не емигрират в ХК, Сингапур или Токио ? Преместването в даден град не е само за пари - то е свързано с култура, език, контакти, семейство, роднини, децата ...или по-скоро липсата им. Руснаци имаме доста...Това не променя факта че 1 парижанин с 2300 евро средна заплата НИКОГА не може да си купи нищо в Париж и живее в предградие на 50 километра /все едно Радомир - чудесно място с апартаменти по 100 евро квадрата/ от града където плаща 1000-1500 евро наем. Храна, кола, разходи и си на нула. Най-евтиното нещо както казваше завърнал се приятел е тоалетната...Но ние сме безродници - коч къмпани по 2-4 човека в стая , докато децата ти пропадат при бабата ''спестиш'' 10К евро за година и искаш в Изток да купиш щото не ти еКоментиран от #24
01:04 28.11.2017
23 Пламен
Средно срещу около 1000 EUR се търгува квадратният метър жилищна площ в София .
Ето и малко безплатна помощ за авторката :
Между 700 и 3500 EUR се търгува квадратният метър жилищна площ в София .
08:11 28.11.2017
24 gost
До коментар #22 от "статистикус":
Яяно много те е яд, че неможеш да се отървеш от кредита в с който си се набутал и мечтаеш за високи цени! Ако БГ беше хубава страна щяхме да сме залети с хора от цяла европа желаещи да се заселят тук. Сега дори мигрантите бягат! Статистиката е на един много прецакан човек! Само глупак инвестора в продукт, щото да не свършат. София има много място за разширяване, но дали си заслужава тази инвестиция? Като изравнят данъците плащани от фирми в цяла европа, стой и гледай как ще се затварят офиси тук!Коментиран от #26
09:12 28.11.2017
25 кирил
09:25 28.11.2017
26 статистикус
До коментар #24 от "gost":
Без кредити съм - квото имам е купено ке6 с честно изкарани пари и платени данъци. И не е инвестиция а за лично ползване...Дори 2008 да бях купил пак нямаше да е прецакване ако е за лично ползване...Но прав си малко ме е яд ако не беше жена ми /факт/ щях да взема 200-300К евро кредит преди 2-3 години поне 4-5 апартамента пропуснах страхотни и без пари /над 50% по-евтини от сега/. Но много трябва да ги е яд тези които са пропуснали да купят последните няколко години ако са имали възможност. Защото цените нагоре надолу НИКОГА няма да паднат под сегашните нива /виж как са се движили за последните 100 години в която и да е Западна държава/ Ще купя пак след 5 години когато нивото ще е подобно на сега но с по-високи лихви по кредитите и много по-голямо предлагане и по-малко търсене /т.е. ще купя каквото ми харесва , а не каквото има/. Фирмените данъци са без значение - има схеми за неплащането им - така че дори да са еднакви в Европа все няма да се плащат. Важни са личните данъци и осигуровки, а те едва ли ще се изравнят щото трябва и пенсиите и обезщетенията да се уеднаквят...Относно свършването - влагам парите си САМО в ново след 2005 строителство на точното място задължително с ТЕЦ . След 20-ина години панелките може да почнат и да намаляват принудително и да не се окаже тогава че новото строителство е единствената опция, а то не стига....? Разширяване ? Лесно то и Перник е разширение и Кремиковци и Ливадите , но има вечни места и предградия или гета. ХубавКоментиран от #27, #35
10:30 28.11.2017
27 Интересно
До коментар #26 от "статистикус":
200 000 - 300 000 евро кредит?! Коя банка ще ти даде толкова пари и каква ще е месечната вноска? Попрочетох нещата, които си писал и гледам, че има някои верни разсъждения, но като цяло това представяне на неизгодния живот на Запад и много по-добрият тук е леко крайно. А това, че цените никога няма да паднат под сегашните балонни нива сме го слушали 2008ма година и после балона се спука за изненада на вярващите, че цените щели да станат 5000 евро квадрата и подобни глупости, които за България звучат неадекватно - това, че сме аутсорсинг номер 1 за Европа и сме индийците на Европа не ни прави богати и платежоспособни.Коментиран от #29
11:19 28.11.2017
28 dragula
До коментар #2 от "Гост":
Например през 2003 година цените се удвоиха. Изобщо и най-ниския годишен ръст през периода 2003-2008 е бил по-голям от най-високия през периода от 2012 досега. Разбира се и базата е била по-ниска.11:41 28.11.2017
29 статистикус
До коментар #27 от "Интересно":
Всяка банка...Те няма да ми подарят парите, а се дават срещу ипотека. Месечната вноска би била 2-3000 евро.. Не е драма като голяма част би се покрила от наеми ама жената каза не и аз ко да прая.... Не ги подценявай индийците ! Това че е пълно с вицове за програмистките им способности не означава, че средната цена в Бомбай е 6000 евро квадрата. И за Китайците така говореха преди, че са ишлеме, евтини боклуци и т.н., но ако сега отидеш свят ще ти се завие в градовете им и промяната за 15 години /следя ги всяка година от тогава/Европа и Америка имат доста да ги гонят. А статистиката показва 20+ града с над 10 000 евро квадрата средно там...Никой не очаква София да е с 5000 евро средна цена /не сме Прага/, но с нищо не сме по-зле от Белград да речем където цената е двойна...Относно госта да добавя че е много шопски да се чака аутсорсинга да го закрият за да паднат цените...По-добре човек да подобри себе си и да догони цените със заплатаКоментиран от #34
11:58 28.11.2017
30 12345
За Атина мога да ти пратя обяви за 45 кв под 30хил Евра. Ама там е топло и парно не ти трябва ;), пък и заплатите им са доста по-високи спрямо нашите въпреки кризата. И да не говорим за Прага старият град щото на 50км от Прага една приятелка има тристаен и каза, че не може да му вземе колкото за боксониера в София. Надценен е пазара в Бг и още как особено панелките дето струваха 12 хил комунистически лева двустайните без значение град етаж и тн.
Коментиран от #31
13:27 28.11.2017
31 statistikus
До коментар #30 от "12345":
Хайде да сравняваме еквивалентни имоти като местоположение. Само на 40 км от София е град Радомир /почти на магистрала Струма 30 мин до София/ 64 кв.м цена 8000 лева обява от имот.бг! Май цените в Чехия на 50 километра от Прага са 10 пъти по-високи от тук ? Хайде да сравняваме еднакво местоположение на имотите моля. Дали за Атина не е същото ? Средна цена там под масата е 1800 евро квадрата /номер 1 по данъкокриене са/. О чакай годишен данък 2-5000 евро !!!За заплатата колко е по-висока в Атина е спорно... Average Monthly Net Salary (After Tax) 700.30 € Цифрите не лъжат...много. Има 2 варианта или София и България са много евтини/подценени или в останалият свят балона е до Юпитер...Ваш избор...14:19 28.11.2017
32 Пъдарен Демократизатор
15:46 28.11.2017
33 12345
Коментиран от #38
16:19 28.11.2017
34 gost
До коментар #29 от "статистикус":
Статистик ако на немеца, холандеца или друг Европейски инвеститор, го задължат независимо къде развива дейност в ЕС да дава еднаква заплата, дали избора ще е България? Сега ни избират защото сме евтини, но ако изравнят данъците и заплатите ще сме некадърни. Отлива на чуждестранни инвестиции за последната година е видим. Хвърлят се някви надежди на Китайците, но малко вероятно нещо да се случи!Коментиран от #36
17:12 28.11.2017
35 ром
До коментар #26 от "статистикус":
Много прав си БАТЕ,купувайте сега нема да се минете,цените само нагоре ще са,викаш след дваесе годин ще е страшно положението,така е БАТЕ,само да не сбъркаш да видиш демографската статистика за 2016г. че ще вземеш да се гръмнеш,да ти кажа от1921г. от как се води не е била такава.Вземи кредит сега ще ти дадат,вземи 5 апартамента,ще ги даваш под наем на французите те идат.А язе БАТЕ за имот пари не давам,ама язе и братоците ше живеем в таа държава,да знаеш,ама ти купи де,земи повече да има,ама земи и кредит,едно 200-300 иляди евра,за нема 5 годин си ги избил,ай със здраве и нема много да се ядосваш като ги видиш в сайта на 4съитата да ги продадат,па ти да остане и още да давашлКоментиран от #37
22:18 28.11.2017
36 statistikus
До коментар #34 от "gost":
Ако ги задължат разбира се, че се изнасят веднага, Само че задължаването ще е и в други сфери като минимална европейска заплата следователно хората ще имат повече пари - всички, а не само 30-40К добре платени ИТ-та като сега.. Представям си го като в Щатите - има такива които са в пъти по-добре, но санитарният минимум е навсякъде - нанас ще се падне да развиваме Слънчака и ГМО царевица... Относно Китай - споменах вече че имам преки наблюдения от дълго време. Накратко спомни си Катарците какво поискаха за магистралите като гарантирана доходност...Китайците не са толкова алчни но без голям келепир забрави...Най-простият пример е че където имат такива проекти те се изпълняват от 95% внесени китайски работници...22:44 28.11.2017
37 статистикус
До коментар #35 от "ром":
Почти всичко е истина браво. Бате вие сте една от основните причини цените в Софето да растат. С ваша помощ живот, работа или бизнес извън големите градове няма и сички се пасяват тук...Вие за нищо не плащате и берете всичко общо и лично...Не че им харесва Софето , но нямат избор хорицата. 2050 година 5.5 милиона население - половината в София. Извън нея само тъмни берачи. Разбира се половината санирани 100-годишни панелки ако са на крака ще са необитаеми и хоп имаме дефицит на жилища ВЪПРЕКИ демографията /аз имам засега 2 деца , а ти колко ?/. Като добавим и европенсионният емигранстски поток към родината/щото с 5-600 евро пенцийка там само наема не може да си платиш/ и тъмното море завладяло родните им места щото са ги изоставили преди това къде ще са насочат ? В софето и няколко по-големи градове правилно ! Дома фин. директор е жената и она забрани инвестицията, когато беше истински изгодно, сега съм пас щото няма предлагане, което да отговаря на критериите ми...не само финансови... След 5 години с помощта на ЧСИ-тата и банките вероятно ще се появи подходящо предлагане и ще пусна молба до фин. директора пак23:28 28.11.2017
38 статистикус
До коментар #33 от "12345":
Цените започнаха да растат след КТБ - хората се изплашиха за парите си. После другите банки решиха да изкарат лесни пари и свалиха лихвите по депозитите стремглаво до положение да им плащаш с помощта на таксите/ затва че си им дал парите. Търсенето не е много по-голямо от преди. Проблема е че НЯМА предлагане. 3-4 пъти по-малко оферти от 2013. Като добавим и вече приемливите /за момента/ лихви по кредитите ръста е неизбежен. Като се насити пазара с нови обекти или ненужни имоти излязат на пазара /статията подтиква към това/ ръста на цените ще спре, но не сме все още на този етап /2-3 години/. Тогава и лихвите по кредитите ще започнат да растат и ще има спад на цените, но едва ли до под сегашното ниво /няма случай в световният пазар подобни спадове да са достигали предишно дъно като 2013/ 2013 = на 2006-7. 2023 ще е равна на 2017. Цикличност - офцете се угояват /събират ке6/ докато вълната на порасте...най-вече банките да я острижат...Ок 2-3 пъти е разликата не 10 пъти в конкретният случай, но извинявай несериозно е да очакваш с 15К евро да си купиш жилище в София - само за гаража ми предлагат 25К евро в момента като пример /не го продавам, а идват и питат/. Какво можеш да си купиш в Прага с 15К евро ? Чехия е страхотна страна начело в много класации като най-малка разлика м/у бедни и богати, прилични заплати не само в Прага, близък език..чехкини...в друг живот бих живял там - за мен в топ 5 за живот в ЕвропаКоментиран от #39, #40
00:06 29.11.2017
39 Цецо
До коментар #38 от "статистикус":
Умишлено или не пропускаш факта, че имотния пазар по целия свят в момента е в балон, който вече върви към своето пукане т.е. нашия балон не е съвсем наш, както беше и с предишният балон 2003-2007 - той започна от щатите и се разпространи по света. Пукна се в щатите тогава и заля целия свят... Лихвите тук спаднаха не заради КТБ, а заради това, че в САЩ лихвите паднаха максимално и няма как и останалия свят им се подчини. Лихвите са механизъм за контролиране на икономиката - когато трябва да раздвижим пазара сваляме лихвите и колкото повече ги сваляме толкова повече пазара закипява. Когато трябва да се успокои пазара се вдигат лихвите - Федералният резерв на САЩ вдигна веднъж вече леко водещата лихва юни тази година, на 12-13 декември се очаква ново вдигане, така че банките по света просто ще се подчинят и ще вдигнат и те...02:06 29.11.2017
40 Цецо
До коментар #38 от "статистикус":
На фондовата борса балона в момента е гигантски и само се чака събитието, което да го спука... Проблемите от времето на великата рецесия така и никога не бяха решени, а само замазани от Федералния резерв, като всичко ще лъсне с гигантски размери след пукането на новия балон. Щатите печатат пари с бясна скорост и дълга им расте с бясна скорост. Друг ключов играч Китай - в момента там е надут гигантски имотен балон и дори има подозрения, че те може да са първата плочка в доминото, която да създаде верижната реакция. Като цяло очакванията са, че като цяло света се е запътил към нова много по-мощна и продължителна рецесия. Но какво да обяснявам щом си мислел да теглиш 200 000 - 300 000 евро, за да купиш 4-5 апартамента, от които да очакваш да покриваш чрез печалба от наеми месечна вноска по 2000 - 3000евро, че и да си на печалба... Живееш в някаква паралелна вселена, в която хората в България теглят по половин милион лева и печелят над 5хил. на месец от наеми. Всички, които в момента печелят от балона са като малки деца - радват се надуването на балона и вярват, че той никога няма да се пукне, а ще се надува вечно, но всички дружно ще почустваме гадния ефект пукането - продавачи, брокери и купувачи...Коментиран от #41, #42
02:45 29.11.2017
41 statistikus
До коментар #40 от "Цецо":
Не съм вярвал че някой ще подкрепи жена ми....по финансовите въпроси :-) и явно не случайно даскала ми по математика след поредният провал на нац олимпиада ме наричаше Тъпичек Чехословакия :-) Цецо абсолютно съгласен за фондовият балон и особено за печатането на пари. А ако разгледаме детайлно къде отиват те / 5 ТРИЛИОНА доларес и май към 2 трилиона урос/ установяваме че са към борсата и имотите /хоп балон ?/ основно. В даден далечен момент почват да генерират и инфлация /реалната при нас е мин 10%/ и още по-далече заплати и ДДС...Ако разгледаме цената на имотите не като ПАРИ в момента, а като необходими средни работни заплата за закупуването на имот как е ? Константа почти...през вековете все 5-15 години в зависимост от държавата и БАЛОНА докъде е. По този показател София е на лидерска позиция в света по евтиния. Без да смятаме че огромна част от купувачите всъщност не са със средната Софийска заплата, а със средната ЕВРОПЕЙСКА...Гледайки него и двойната средна заплата след 10 години дали цената на имотите няма пак да е двойна ? Разбира се има фактори като търсене/предлагане/демография/инфраструктура/работа заплата/лихви и т.н. които влияят много но НЯМА и не е имало голям град по света където да си купиш жилище с 3-годишна средна заплата. Обратното го има като Лондон където е необходима 20-годишна заплата. Как е при нас ? търсене - ок/предлагане - под нулата боклуци/демография - зле/инфра - подобрява се/работа заплата - много се подобрява/лихви - още 5 г10:54 29.11.2017
42 статистикус
До коментар #40 от "Цецо":
Няколко пъти казах вече че имотен балон ако има то е в останалият свят...При нас едва сега започва да се надува 5-10% годишен ръст е в крак със заплатите и нулевите предишни няколко години. После ще има няколко години с малък минус или 0 и после пак нагоре...В щатите средният годишен ръст за последните 100 години е 4%...Може и да греша времето ще покажеКоментиран от #43
10:55 29.11.2017
43 pitanka
До коментар #42 от "статистикус":
Статистикус от известно време следя Дружба 2. През ноември месец 2016 двустайния струваше 45000, гарсониера 37000, а тристаен 60000, сега са 70000, 50000 и 85000. Това 5-10% ли са според теб? Брокерите използват факта, че все се намират хора, които не следят пазара и ги лъжат да купуват. Добре е че повечето, които се подлъгват са с кредити, а тези с пари се пазарят и чакат нормализиране на цените.12:16 04.12.2017
44 Адааам
В цяла Европа пазара е напомпан и то значително!
Доста рисково начинание е покупка и то точно сега.
Аз не бих рискувал много (да бързам) за да спечеля малко, а вие?
Сравнения с Европейски цени е трудно дело.. колко милиона ще е бг след 2г а след 5г. Колко квартали в София може да са наполовина празни заради миграция към Европа и откровена либса на млади хора и деца?
Кой и кога ще оправи прираста, а дали няма да се развали двойно?
Младите днес си казват терминал 2 и под наем в чужбина за по-висок доход и излитат - та какво увеличаване на цените в бг като в допълнение лъжът че купувате 100кв ново строителство (реално 60кв без общите и мерено от стена до стена) та тива прави цените по-високи и от тези в Копенхаген бре будали!
Ето пример 150хил. € в Лозенец за 105кв. (Реални 65кв.) 1кв/2300€ КОЕТО Е ПО-СКЪПО ОТ КОПЕНХАГЕН ! средна хубост квартал за Копенхаген като се има предвид че всички квартали са в пъти по добре от всеки квартал в Сф.
Успех на брокерите и икономистите от предишните постове...
Числата в поста са реални и действителни, цифрите са от 1-9 с 0
Та научете се де числа/цифри а брокери се пишете и икономисти ... срамота!
07:28 24.12.2017
45 А по Бе смятайте Бре!
Казват: двустаен имаме с общите части 80 кв на 1000 €/кв. Отиваш на строежа и измерваш площа “А по Бе” и виждаш едва стига 40кв.
Та, реалната ти цена на квадрат колко е?
08:22 22.01.2018