10 стъпки към успеха от известен кулинарен блогър

Аиша Къри разказва своя път към успешна кариера

Публикувана: 18 Март, 2018 09:00
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1246
10 стъпки към успеха от известен кулинарен блогър
Снимка: Food Network
ШРИФТ ПЕЧАТ

Тя е само на 28 години, а вече наблюдателите зад Океана залагат кой ще е звездата в семейството през следващите години – съпругът й Стеф Къри, златното момче на NBA, или екзотичната му половинка Аиша.
За Стеф Къри легендата Леброн Джеймс казва: "Той е един от най-добрите стрелци, които NBA някога е виждала. Просто го гледаш и се молиш да пропусне".

Любовта между Стеф и Аиша е като приказка.

Двамата се запознават в църквата още като тийнейджъри и днес са женени от почти осем години. Предложил й на същата алея, на която се целунали за първи път. Вместо подаръци, за сватбата младото семейство помолило гостите да дарят предвидената сума на организация за подкрепа на деца и роднини на загинали войници.
По време на пътуване до Танзания през лято 2013 г. Стеф дори написал поема за малката Райли, която се радва на почти толкова голямо медийно внимание, колкото и татко й. Къри се обадил на съпругата си, докато стоял на поляна, пълна с кози, и запял: "Когато гледам дъщеря ни, съм изпълнен с гордост. Тя е най-големият пример за любовта ни". Аиша не успяла да обели нито дума в следващите поне 30 секунди.

Снимка: Food Network


А в началото на февруари звездното семейство обяви, че очаква третата си рожба.
Дали тайната на добрите им отношения не се крие в това, че Аиша не е типичната съпруга на баскетболист, а има своя кариера?
Аиша вече е под светлините на прожекторите и медийният интерес към нея не спада.

Ето нейните 10 стъпки към успешната й кариера:

1. Събиране на Instagram последователи

През 2014 г. тя започва своя блог Little Lights of Mine, в който публикува видеа за своя кулинарен проект и съвети към жените. Но истинският бум на последователи на Аиша идва не без помощтта на съпруга й Стеф Къри, чийто отбор печели NBA, както и на двегодишната им тогава дъщеря Райли, която успява да отнеме шоуто на пресконференцията след мача.

2. Собствен бранд

Аиша сключва договор с фирма за производство на готварски престилки и прави своя линия – за родители и деца. По-късно създава собствена марка зехтин, като част от печалбата от продажбите му отиват за фонда No Kid Hungry.

3. Собствен ресторант

През 2016 г. открива ресторант заедно с известния шеф готвач и ресторантьор Майкъл Мина.

4. Популярни гости

Рамо на ресторанта дава и канадският рапър Дрейк. Той е фен на Стеф и с удоволствие посещава заведението на Аиша.

5. Оригинални продукти

През 2016 г. Аиша със свой съдружник пускат на пазара на бутилирана супа, удобна за пиене - Zupa Noma

6. Кулинарна книга

След блога, естественото продължение е книга. През септември 2016 г. на пазара излиза The Seasoned Life, която бързо става бестселър

7. Медийната слава

След популярността в социалните мрежи и успеха на книгата, Аиша се превръща и в медийна звезда. Започват участията й в най-популярните телевизионни предавания в САЩ, интервюта в лайфстайл издания като Food and Wine, Vogue, InStyle ,Time и Vanity Fair.

8. Собствено предаване

Започва собствено шоу по Food Network - „Домашната кухня на Аиша“ успешно записа и втори сезон, като се ползва с високо зрителско доверие

9. Започва нов бизнес Homemade

Поръчки на храна за вкъщи като доставките са на продукти в подходящото количество за приготвянето на определени рецепти, естествено вдъхновени от Аиша.

10. Собствена марка кухненски прибори

Както във всяко нещо Аиша оставя собствен почерк.

Ако всичко това ви е заинтригувало, гледайте всеки четвъртък от 21 часа „Домашната кухня на Аиша“ по Food Network.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
папа Франциск
Главата на Римокатолическата църква с рецепта за проблема с безработицата и причината за него
Общество, което кара възрастните хора да работят прекалено дълго и кара цяло поколение от млади хора да не работи е глупаво и късогледо"

Още бисери