ФАКТИ.БГ

Жената-капитан на заседналия кораб го пуснала по маршрут, наподобяващ полов член

Все още не е известно дали капитанът нарочно е решил да следва такъв странен курс или това е просто голямо съвпадение

Публикувана: 31 Март, 2021 08:12
79 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 22688
Жената-капитан на заседналия кораб го пуснала по маршрут, наподобяващ полов член
Снимкa: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 29 гласа.

Корабът Ever Given е предприел нeобичаен курс, в резултат на който на 24 март се оказа заседнал на плитчина. Жената-капитан на морския съд е изобразила с управлението си курс на картата, който напомня мъжкия полов орган, съобщават световни издания.

Наблюдението на Ever Given се превърна в хит в социалните мрежи, като VICE обърна специално внимание на странните маневри на кораба.

"Малко преди да влезе в канала, той преминава по курс, който... ами, изглежда ето така", пише медията.

Говорител на тракера VesselFinder.com потвърждава, че данните от GPS-а на кораба са точни, а капитанът му е "рисувал" картинки в Червено море, преди да продължи по пътя си и в крайна сметка да заседне. Международната компания Ever Given се заела с този въпрос. Тя е обвинила Марва Ел Селехдар, капитанът на кораба, в провокация.

Все още не е известно дали капитанът нарочно е решил да следва такъв странен курс или това е просто голямо съвпадение. В продължение на четири дни в Суецкия канал работници се опитваха да изтеглят кораба, но без резултат. В резултат на това се е наредила опашка от повече от 230 кораба, които чакат възможността да преминат през канала. Този брой расте с всеки ден.

Компанията, която притежава кораба активно си сътрудничи с местните власти. Възможно е операцията по възстановяване на морските пътища да продължи още дни. Има информация, че корабът е заседнал поради силния вятър, но това все още е само теория. 12% от световната търговия преминава през Суецкия канал, така че сега предприемачите търпят загуби за милиарди. Алтернативният маршрут отнема две седмици.

По-рано стана ясно, че влекачите са успели леко да преместят контейнеровоза, като носът на кораба, забит в пясъка, е започнал да се движи. Също така се появи информация, че десет товарни кораба на Румъния, натоварени с най-малко 130 000 живи животни, са блокирани в Суецкия канал на път към трети страни в Близкия изток. Румънската санитарно-ветеринарна служба е свикала кризисна клетка и се търсят решения, за да не се стигне до измирането на животните, намиращи се на борда на блокираните кораби, от глад, жажда, горещина или претъпканост.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 29 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Жоро
1 Отговор
И Бойчето е пуснал България по тоя маршрут. И ако не гласувате масово уикенда, с купения си вот гарантирано пак ще спечели изборите при ниска активност.

Коментиран от #24


Оценка:
-24 +236

ГРАД КАЗАНЛЪК
2 Отговор
Каква романтичка !

Коментиран от #28


Оценка:
-6 +124

дедо Герчо
3 Отговор
ВОДОРАВНО ИЛИ ОТВЕСНО,ЩОТО ВЕРТИКАЛНО,НЕ Е...ХЪХЪХЪ...

Коментиран от #21


Оценка:
-7 +34

Кунчо
4 Отговор
На това движение му се казва дрейф при изчакване за влизане в пролива.Формата е напълно случайна.И забавна.

Коментиран от #7, #39


Оценка:
-17 +126

Няма случайни съвпадения
5 Отговор
И после нека пак да говорят за равенстео на половете ! Няма случайни съвпадения, а защо го е направила ми питайте я таз жена ? Е питайте и. Меркел, що съсипа Германия и т.н

Коментиран от #58


Оценка:
-12 +110

dfер
6 Отговор
Феминистките да припкат тука и да квичат !! хехехе

Коментиран от #23


Оценка:
-6 +54

далечна ти е тази материя
7 Отговор

До коментар #4 от "Кунчо":


Никой не си позволява да оставя на дрейф такъв кораб чудовище освен, ако няма технически проблем и нито рдин двигател не му работи и още мн. подробности по такъв казус...

Коментиран от #20


Оценка:
-8 +53

даааа
8 Отговор
Работата е ясна..... капитанката не е пуснала на рулевия.

Оценка:
-4 +63

000
9 Отговор
Капитан жена, това пък от къде, за първи път чувам... Не ми казвайте, че и пилоти жени има вече, че спирам да летя... а и в пожарникар жена май не съм чувал да има ама може и да съм назад с нещата...

Коментиран от #16, #46


Оценка:
-35 +52

прозрението
10 Отговор
Само малките деца вярват на случайности. Този кораб го запречиха нарочно, да ви вдингнат цените на всичко.

Оценка:
-12 +78

11
Този коментар е премахнат от модератор.
Fate
12 Отговор
Затова ли и думичка не се споменаваше за капитана и екипажа
Жена капитан

Оценка:
-5 +68

Ето ви поредно доказателство за
13 Отговор
“Равенство” на половете - пет жени капитани в света и едната сътвори най-голямата глупост в мореплаването! Ама как да е, като мислят само за... онова на картинката?

Коментиран от #59, #73


Оценка:
-9 +98

един от многото
14 Отговор
Управлението на кораб изобщо не е лесна работа. Никой не трябва да си мисли , че в морето можеш да правиш каквото си искаш. В протоцо и и теснини движението е строго регулирано и всяко излизане от начертания фарватер си има последствия. Който не плавал около Сингапур и в Малакския проток , в Ламанша , или не е слаломирал между рибарчетата на Тайван стрийт и Източно китайско море или да е търсил котвена стоянка около Южна Корея без да накичи котвата с мрежи и ловушки , нищо не знае!

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +73

мародер
15 Отговор
Тежка е службата на госпожата капитан! Не си мислете че и е лесно! С дни, седмици и месеци в морето без ласки с постоянно напрягане!?? Възможно е в миг на вълнение да си е помечтала за такова изживяване и е решила да го запечата с GPSa в морето.

Коментиран от #22


Оценка:
-13 +42

моряка
16 Отговор

До коментар #9 от "000":


Има и пилоти жени и капитани , механици и всякакъв вид офицери жени и то от много отдавна. За пръв път жена пилот на кораба видях преди повече от 30 години и то по реката за Портланд в Щатите , където по реката се плава повече от 6–7 часа!

Оценка:
-2 +30

17
Този коментар е премахнат от модератор.
Полов, член
18 Отговор
Сабахлен рано за закуска и то голям, колкото кораб, бравос, все по добре се развиват нещата..!

Оценка:
-3 +21

АНОНИМЕН
19 Отговор

До коментар #14 от "един от многото":


Така е! Няма как капитана на кораба да си определя маневрата от/до според настроенията си месечния си цикъл примерно в случая!Всъщност това е статия за кликане и показване на реклами! Щеше да е направо медийна бомба, ако това е бил курса на кораба вече в канала! Нали?!

Коментиран от #27


Оценка:
-3 +25

моряка
20 Отговор

До коментар #7 от "далечна ти е тази материя":


В грешка си приятел на дрейф можеш много по лесно да отреагираш на всяка една ситуация , също така корабите имат по един ГД (главен двигател) и в зависимост от кораба няколко генератора!

Коментиран от #36


Оценка:
-4 +24

Живо порно от махалата
21 Отговор

До коментар #3 от "дедо Герчо":


Питай конпанията, Влади.....!

Оценка:
-1 +4

моряка
22 Отговор

До коментар #15 от "мародер":


Да не би на моряците да им е по леко? На море хлабаво няма , хлабаво има само на попа в ръкавите и на кадъната в шалварите!

Оценка:
-1 +20

Квиченето
23 Отговор

До коментар #6 от "dfер":


Е при тебе, знаеш защо....!

Оценка:
-0 +3

Оффффф
24 Отговор

До коментар #1 от "Жоро":


То и аз да си печатам бюлетините...и се надявай да ме вкараш топло...

Оценка:
-2 +6

никой
25 Отговор
Глупост на степен безкрайност. Пилота къде е бил? В момента крият най-вероятно че има аварирал двигател , а може и ,,BLACK OUT,, да се е случил.И докато запуснат авариен агрегат,вятъра го е,, снесъл,,. Въпроса е че някой трябва да плати и се ослушва. Когото и да изкарат виновен от екипажа, застрахователя пак ще плаща.

Оценка:
-2 +20

az #Победа75
26 Отговор
Жена "шофьор"! Класика!

Коментиран от #32


Оценка:
-10 +22

моряка
27 Отговор

До коментар #19 от "АНОНИМЕН":


В канала може да направи такъв курс само лодката на Суецкия екипаж. При преминаване на канала задължително се взема една или две лодки със (Суец крю) и задължително един електришън за прожектора на бака. Като единствената им задача на борда е да си продават боклуците по канижела и да се парадират за храната и за кабини където да спят по време на проводката!

Оценка:
-1 +18

куку руку ку
28 Отговор

До коментар #2 от "ГРАД КАЗАНЛЪК":


Ами, ядосала се на гаджето и му показала кукиш.

Оценка:
-3 +14

Behemoth
29 Отговор
На тая само членове и са и в кухата кратуна....ма напиши нещо за нашия бок Исус копилиту...

Оценка:
-12 +9

куку руку ку
30 Отговор
Публикувано във факти.бг: Възможно е операцията по възстановяване на морските пътища да продължи още дни.

Четете новини преди да пишете такива! Корабът от вчера е освободен и вече се намира в междинното разширение на канала.

Оценка:
-2 +23

big
31 Отговор
На море при всяка ситуация е виновен капитана на кораба, дори ако член на екипажа пикае накриво! Само, че на някои места използването на пилот е задължително и такова място е Суецкия канал. В зависимост от особеностите на канала, скоростта на кораба се определя от пилота, капитана не е запознат с тези особености! Няма значение от вятър и пясъчна буря, на екрана на радара се вижда канала и положението на кораба, а този вятър се компенсира с рулевата машина и скоростта. Това един капитан може да го обясни по-добре! В момента ще се разгори много голяма "война" на застрахователи, собственици на кораба и администрацията на Суецкия канал.

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +36

Зависи от мъжожината
32 Отговор

До коментар #26 от "az #Победа75":


Аха....!

Оценка:
-1 +6

тралала
33 Отговор
Нормално е,капитанката да си има такива фантазии.

Оценка:
-2 +16

34
Този коментар е премахнат от модератор.
big
35 Отговор
А тази публикация е пълна боза, нямаща нищо общо с реалната обстановка! Пола на капитана няма нищо общо, както и националността! Има значение само опита, отговорността и вътрешното чувство на капитана. Бил съм на кораби, където при преминаването на канала, капитана си седеше/ спеше в кабината! Хора различни!

Оценка:
-4 +21

EdinotBG
36 Отговор

До коментар #20 от "моряка":


Пич, не знам какъв моряк си, но точно в подстъпите на канала, никой нормален капитан няма да си остави кораба на дрейф. Особено след като е с толкова голяма ветрова площ. Най вероятната причина е, че се е наложило да маневрират, ако властите са се забавили с качването и не е можело да хвърлят котва. Колкото до това, че въпросната жена е била капитан. Това се оказа фейк. Венелина да си проучва по добре, какво пуска.

Коментиран от #47, #61


Оценка:
-1 +31

37
Този коментар е премахнат от модератор.
Има такива жени, нежни
38 Отговор
И капитани и пилоти и шифиорки, не с някои широки гърбини и груби лица, да се чудиш какво е това.и от къде. се е,, пръкнало,,.....!

Оценка:
-1 +13

big
39 Отговор

До коментар #4 от "Кунчо":


Вярно е, че има такова понятие дрейф, но в Суецкия канал и Горчивото езеро НИКОГА корабите не се оставят на дрейф, а се пуска котва. Понякога в зависимост от вятър и големина на кораба дори две, но тогава е доста опасно за усукването им. Когато се пусне котвата в зависимост от теченията и вятъра, кораба се движи и описва странни форми, като на картинката. На всеки един кораб се определят координати, къде да пусне котва в зависимост от големината на околните такива и тези координати се определят от Администрацията на Суецкия канал. Обикновено се поддържа постоянна готовност на главния двигател, а управлението е от мостика, т.е. във всеки един момент може да се вземат необходимите действия за осигуряване безопасността на кораба!

Оценка:
-0 +21

40
Този коментар е премахнат от модератор.
ж4ишж
41 Отговор
Работещите в медиите си мислят , че всички сме на техния акъл.

Оценка:
-0 +27

полов член
42 Отговор
Никакъв член няма, нито дрейв. Контейнеровозите са с предимство. Този кораб върти на бавен ход около кораби на котва. Първо е правил малки вътрешни кръгове, а после един голям заход. Явно е изчаквал повече от необходимото време. За засядането е виновен не капитана, а пилота. Корабът плаща такса на пилотска фирма.

Коментиран от #70


Оценка:
-0 +30

що се чудите
43 Отговор
Това е Уецкият канал.

Оценка:
-1 +9

Антон
44 Отговор
Капитан жена!?! Това пък какво е?

Оценка:
-7 +11

7777
45 Отговор
На по-вечето жени само полов член им е в главата. Много жени стават юристи за да произнасят думата член по 100 пъти на ден, без това да смущава околните. Ако ще разрешават жена да управлява кораб трябва да покаже доказателство че е правила секс преди да се качи на борда.

Оценка:
-8 +18

Komapak
46 Отговор

До коментар #9 от "000":


Напиши в тубата global girl. Ще ти падне капата от Надя. За съжаление пилотира само частни гълфстрими. А ако знаеш и какви пожарникарки си имаме във val-d'isère tignes... Направо ти спира часовника.

Оценка:
-1 +10

един от многото
47 Отговор

До коментар #36 от "EdinotBG":


Точно от тази страна на канала най напред ти казват на кое котвено място и с коя котва да застанеш. След най много около час два идва катера с пилота и те води до другото котвено място в зависимост от това кой номер си в конвоя. Обикновено втория път се застава с другата котва и с това властите са сигурни , че и двете ти котви са на ред а и пилота прибира няколко картона цигари.

Оценка:
-0 +18

ivan
48 Отговор
напълно изкуствена криза,4ист късмет,4е прилива бе6е по голям,тези работи се правят наро4но,през канала минават по 50-100 кораба на ден и такива засядания са по4ти невъзможни,много удобно са дали на жена капитан да управлява един от най големите товарни кораби

Оценка:
-3 +6

любител
49 Отговор
стига сте упреквали жената явно много и се е искало и за това си е рисувала пи--ка и като решила да го изрисува с кораба станала грешка де да знае че ще заседне.хахаха

Оценка:
-4 +4

6989
50 Отговор
Този кораб е дълъг 400 метра, при един добър мащаб на мястото ще се види, че това си е чист дреф. За справка вижте какъв дрейф има корабът, който се намира на север от въпросния. Ever Given започва да "рисува" онуй нещо, дето мяса на туй нещо, когато малчуганът от север го приближава, за да избегне съприкосновение. Начертайте дрейфа на малкия, пътят може да ви заприлича на друго нещо.

Оценка:
-1 +10

мисирка
51 Отговор
в тоя тесен канал този кораб как я направи тая фигура не разбрах......

Коментиран от #55, #62


Оценка:
-6 +6

И аз да кажа
52 Отговор
И пак мъжете сме виновни - при толкова мъже на кораба да я оставят капитанката да скучае и да си рисува по фантазия и да докаже, че и най-големият канал - Суецкият анал може да бъде затапен.

Оценка:
-2 +7

53
Този коментар е премахнат от модератор.
Е бива ли
54 Отговор
при толкоз моряци, жената да стои на сухо...

Оценка:
-1 +7

ТОЧКАТА
55 Отговор

До коментар #51 от "мисирка":


това е далеч преди канала,което НАЧАЛО се вижда последните 3 секунди.......Имала е място да го направи.

Оценка:
-0 +7

ТОЧКАТА
56 Отговор
...набила го на глобализацията ,ние го разбрахме веднага по бензина.

Оценка:
-0 +8

готвачка
57 Отговор
ООО, нееее - е, това е новина вече :-))
ама да уточним името на половия член, на кораба демек де - винаги зелен или винаги даващ ? :-)

Оценка:
-0 +3

готвачка
58 Отговор

До коментар #5 от "Няма случайни съвпадения":


то пък на вас все жените са ви виновни...тъпанар!

Оценка:
-2 +8

София
59 Отговор

До коментар #13 от "Ето ви поредно доказателство за":


абе то няма жени капитани, защото мъжете по-дълго издържат без секс :-) с...една жена де, просто така е устроен половия им Член

Оценка:
-0 +5

Кока
60 Отговор

До коментар #31 от "big":


за вината...то затова и капитанът напуска последен...

Оценка:
-0 +2

61
Този коментар е премахнат от модератор.
готвачка
62 Отговор

До коментар #51 от "мисирка":


ти не си мисли, че фигурката е голяма...като кораба :-)

Оценка:
-1 +2

коитус
63 Отговор
е правила капитанката,но се заклещили! кораба /член/ е бая голям ,ама и суецкия канал/вагината/ си го бива като дълбочина и дължина!

Оценка:
-0 +1

XXL
64 Отговор
добре че капитана не е бил мъж, че колкото високо е натоварен, вероятно щеше да се залости в пещера.

Оценка:
-1 +7

1122
65 Отговор
КОЙ ЗА КАКВОТО СИ МИСЛИ ! Като гледам как е криволичила,да не би да е взела разрешителното си при някой наш инструктор дето дава книжки на нашите цигани.

Оценка:
-2 +8

ААА СМЯХ
66 Отговор
Че ВЕНЕЛИНЧЕТО, отново се опита да ни ''смае'', сега с жена-капитан... Венелинче, миличка само другите теми са ти по-ясни, а ти набърка в канала и ти се привидяха сехпируети там

Оценка:
-1 +9

Така
67 Отговор
Значи, Румъния изнася животни към близкия изток. А с какво търгуваме?

Коментиран от #68


Оценка:
-1 +9

Komapak
68 Отговор

До коментар #67 от "Така":


Колко много неща не знаеш?! Китайско списание се печати в България. Само това ти стига да си помислиш накъде и как.

Оценка:
-0 +1

69
Този коментар е премахнат от модератор.
Че плаша
70 Отговор

До коментар #42 от "полов член":


на пилоти - плаща. Но ЦЯЛАТА отговорност я носи капитанът.

Оценка:
-1 +2

71
Този коментар е премахнат от модератор.
ОХООО
72 Отговор
Голяма новина, капитанката си плува из моретата, Венчето си гушна паричките от нас,... браво с мен 71 отворковци, които сме морски вълци, отваряме ''новината'' и паричките в джобчето на каката,.. тя не е виновна, ние сме виновните дето четем и коментираме небивалиците...

Оценка:
-0 +5

Оффф
73 Отговор

До коментар #13 от "Ето ви поредно доказателство за":


Да бе, как може да сложат жена за капитан на такъв огромен кораб.......те повечето жени не стават за шофьори на коли, кво остава да й дадат 400 метра кораб!

Оценка:
-1 +7

74
Този коментар е премахнат от модератор.
75
Този коментар е премахнат от модератор.
76
Този коментар е премахнат от модератор.
Гад
77 Отговор
Пак се тиражират фалшиви новини. Никаква капитанка е нямало на кораба. Капитана е мъж, индиец както и целия екипаж. Въпросната Марва е първата жена капитан от Египет и няма нищо общо със заседналия кораб

Оценка:
-0 +10

Садам
78 Отговор
Това е гаубица.....,„

Оценка:
-0 +1

Христофор
79 Отговор
Ако има някой, който да носи отговорността за този инцидент, това е пилота от службите на канала, но да се повери управлението на такова голямо чудовище на жена, показва, че тяе с голям опит в тая професия. В авиацията има много жени пилотки и общо взето се спазва правилото, в зависимо от заеманата длъжност, да бъдат цомплектовани с опитни пилоти мъже, съответно, командири или втори пилоти. Предполагам, че такава практика се прилага и в мореплаването.

Оценка:
-2 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Радан Кънев
Лидерът на ДСБ коментира злополучния автоматичен превод на интервюто си пред АPА, според който "Кънев е съпредседател на буржоата "Реформа блок", младшият партньор на Българската ГЕРБ на (Граждани за европейско развитие на България).
В политиката (а и не само), между опита да бъдеш свръхсериозен - какъвто е текстът ми в APA - и резултата да станеш доста смешен, крачката е много малка."

Още бисери