14 Януари, 2022 18:15 12 400 30

Учени откриха "странни метали", които могат да променят света

• странни метали-
  • учени-
  • квантов компютър-
  • космос-
  • феномен

Изследователите смятат, че точно те са пътят към квантовия свят

Учени откриха нов “странен метал”, който се държи по необичайни начини, които те не могат да разберат.

Но точно този метал може да се окаже разковничето за намиране на обяснение за феномен, който тревожи изследователите от десетилетия.

Най-накрая решението на този проблем може да доведе до различни пробиви, като електрически мрежи без загуби и квантови компютри. Също така изглежда, че феноменът е свързан с някои от основните константи на Вселената, а това може да помогне да се изясни въпросът как всъщност работи космосът.

Повечето метали, като мед и себро, са добре познати на учените и те вече знаят как се променя тяхната електрическа проводимост, когато се нагреят или охладят.

Напоследък учените са фокусирани върху друг клас материали, известни като “странни метали”, те не реагират на електрическата проводимост, както познати вече метали. Учените са двойно заинтригувани, защото смятат, че точно тези “странни метали” са пътят към квантовия свят, както и начин за разбиране на други явления, които предстои да бъдат напълно обяснени.

• 1 Ъъъ

Случайно да има такива във ваксините?

• 2 Кики

Учените откриха странни метали в ковид ваксините , това е вярната новина от западните медии

• 3 Хичкок

Някакви си учени, някъде си, някакъв си метал?

• 4 Костадинов

До коментар #1 от "Ъъъ":

Е са докарвам автобуса със селяните да разнереме какъв е тоя метал!
  • 5 И тоз странен

"метал" няма ли си име? По всяка вероятност ще е някаква сплав, щото сега могат да бъдат откривани само радиоактивни елементи, а точно такива надали ще намерят приложението, за което се говори в статията.
  • 6 Алекс

като преписва поне малко и смисъл на български да беше вкарала ма моме
  • 7 народ

Неграмотен превод!
  • 8 Юпитер пише

Охоооо, Земляните ще стават космически Богове. Учените да побързат, че има галактики нуждаещи се от вашата помощ, защото иначе ще се самоунищожат от жажда за власт и пари. 👽
  • 9 журналинио

Този метал се знае от много години. Ако напиша че е от повече от 1000 години ще ми се смеете. Затова няма да го пиша.
    Този метал спира стареенето но, при повече приет такъв се натравя кръвта.
  • 10 Студопор

Една от многото статии (в последно време все повече), след прочитането на които знаеш по-малко, от колкото преди да си ги прочел.
    В уроците по БЕЛ от 8ми и 9ти клас се казваше, че един официален текст трябва да е лесен за разбиране, да е свързан с темата и казаното в него да е конкретно изразено и обосновано. Ако бях предал тази статия като домашна работа в 8ми клас, щяха да ми пишат двойка.
    Но тогава учехме сериозно де. Не като Божидара.

• 11 Доктор Снагълс

Имам вкъщи Филосифски камък скрит под кревата !
  • 12 Еразъм

Изчетох "статийката" с надеждата да разбера какви нови, "странни" свойства са открити при металите. Не би, не ми се получи!!!
  • 13 Чеп

До коментар #10 от "Студопор":

Xaxaxa....браво човек,мн точен и болезнен коментар.Лошото е,че както казваш,в даскало би получил 2ка,ама тука,псевдо преписвачите няма кой да ги накаже.Големи хайвани са от Факти!

• 15 Конник

Няма странни метали, ако има напишете кои са те. Нобелова награда ще вземе този който открие нов елемент (метал). Може би става дума за сплави!
    Хубава Басня но не и новина. Редактора чете ли статиите преди да ги пусне?

• 17 Биг Большой Идьотукрат

До коментар #16 от "Редактор":

Разсмя ме! Но така се пише и МИСЛИ навсякъде, не само в България
  • 18 Ееее,

До коментар #15 от "Конник":

Чак пък и редактор в такъв смешен сайт.
  • 19 Кики

Обадете на ромите , да си наберат малко метал

• 20 Буха ха

Метал значи... може да е хим. елемент или сплав. Щот елементите повече или по малко са вече открити, особено стабилните, а ако е сплав, не е лошо някой който е учил неорганична химия да обясни от какви елементи е съставен този техен “странен метал” и как така “не реагират на електрическата проводимост” каквото и да значи това (май е булю-булю-булю). Ако се има предвид че електропроводимостта не се влияе от температурата, това е нещо друго и задължително е свързано с някои от основните константи на Вселената, току виж и с някои от не толкова основните константи (спомагателните???) :))))):

• 22 Сух

Ко каза, нищо ли..
  • 23 Мики

До коментар #19 от "Кики":

Не забравяй и коняците! Послепис: българският език роден ли ти е?

• 24 Рики Тики Тави

До коментар #23 от "Мики":

Надали българският му е роден ( другата версия е да е толкова не веж, че да не може да различи ром от ГиЦанин) ... вероятно такъв е някой съвременен диалект на санскрита;-).

• 26 село

До коментар #20 от "Буха ха":

Електропроводимостта се влияе от температурата. Тя влиза в определението за металите. За да не задълбаваме, спомни си за свръхпроводимостта.
  • 27 дидо

графенов оксид ....луцеферин....нанити ...наноботи.....знаем ги ....сите ги има у файзеро модерна спутник и т н.... и сите реагират на 5 джи

• 29 дядо

До коментар #27 от "дидо":

А стрити, таквози, екс... кременти от прилепи няма ли вътре??? Защо спестяваш част от жестоката истина???
  • 30 Машала

Г-жице Найденова, да не сте се учили от Георги Първанов. Много се говори, а нищо не се казва. Къде са тия метали скъпа? Менделеев направо го удари в земята. Всичко е възможно на този свят. Само, че когато не разбираш нещо, трябва да си кротуваш. Иначе ставаш смешен!!!