Last news in Fakti

23 Септември, 2022 13:15 1 061 5

Брад Пит представи своя козметична марка, вдъхновена от Гуинет Полтроу

  • брад пит-
  • гуинет полтроу-
  • козметична марка-
  • старост

В интервю Пит говори и за отношението си към старостта, отбелязвайки, че лозунгът „срещу стареенето“ звучи нелепо

Брад Пит представи своя козметична марка, вдъхновена от Гуинет Полтроу - 1
Снимка: БГНЕС

Брад Пит продължава да открива нови страни на своя талант. След като завчера направи своя дебют като скулптор на изложба във Финландия, актьорът представи козметичната си марка Le Domaine, предназначена за кожата както на жените, така и на мъже. За начинанието си актьорът разказа пред Vogue, предаде БГНЕС. Пит казва, че е бил вдъхновен отчасти от Гуинет Полтроу, която стартира лайфстайл марката Goop с голям успех.

„Харесвам това, което Гуинет направи [с Goop]. Тя все още е моя много добра приятелка и изгради тази империя. Това беше чудесен творчески изход за нея. Всъщност, като се замисля, тя май беше първата, която ме научи да си мия лицето два пъти на ден, каза Пит (той и Гуинет Полтроу имаха връзка през 90-те години), каза Пит.

В същото време Брад веднага отбеляза, че е взел съзнателно решение да не се представя като „лице“ на марката, като каза, че това е изключително проста работа и демонстрирането на козметични процедури пред камера не е за него. „Измивам си лицето, слагам серума и дневния крем и това е. Вечерта отново измивам лицето си, нанасям серум и нощен крем и – готово “, каза Брад.

Актьорът също беше попитан кого смята за най-красивия мъж, а Пит отбеляза Джордж Клуни (може би след такъв комплимент Клуни ще стане посланик на марката).

В интервю Пит говори и за отношението си към старостта, отбелязвайки, че лозунгът „срещу стареенето“ звучи нелепо. „Не искам да бягам от старостта. Това е нещо, което не може да бъде избегнато и ми се иска нашият манталитет да го приеме. Веднъж обсъждахме слогана „срещу стареенето“ в Le Domaine, но това е смешно. Това е измишльотина. Но това, което е истинско, е грижата за кожата ви от здравословна гледна точка. Израснал съм със селски манталитет, както знаете: сапун веднъж на ден - и безплатно. И мисля, че ако обичаме себе си, ако се отнасяме към себе си малко по-добре, тогава има дългосрочни ползи. Така че просто остарявайте здравословно, остарявайте по здравословен начин”.

Пит сподели и как вижда бъдещето си. „Колкото повече остарявам, толкова повече се замислям за качеството на живота и прекараното време. Мисля, че след самоизолацията много хора се замислиха как прекарваме времето си, защо работим толкова много, на какво посвещаваме живота си. Мисля, че в крайна сметка семейството и приятелите са всичко, което има значение“, заключи Пит.

Досега на обществеността са представени два продукта: крем и серум. Актьорът разработи марката за красота в сътрудничество със семейство Перен, известни винопроизводители във Франция и партньори на Пит в производството на розе в собствената му винарна Château Miraval. Концепцията за марка за красота също е свързана с този бизнес и се основава на специалните антиоксидантни свойства на гроздето.

Професорът по енология в университета в Бордо Пиер-Луи Тейседр един от водещите световни експерти в областта на виното и човешкото здраве. Той посвети 15 години на проучване кой от 13-те сорта грозде, които семейство Перин отглежда в Прованс, има най-голямо значение като антиоксидантни свойства. В резултат на това продуктите на Le Domaine се произвеждат от семената на гроздето Grenache и люспите на гроздето Syrah (или Shiraz) и Mourvèdre. В разработката участва и професор Николас Леви, водещ учен в областта на прогерията, изключително рядко генетично заболяване, което ускорява стареенето при малки деца.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АБВ

    3 1 Отговор
    Тея стават смешни с тази козметика

    Коментиран от #2

  • 2 козирок

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "АБВ":

    Това е все едно да имаш мнение за книга,която не си чел Много известни личности в киното и музиката се занимават с козметика и парфюмерия, което им носи огромни приходи. Т. е. първо работят за своето име и след това името работи за тях. Има много хубави неща- има и каши и компоти.
  • 3 Брат, има и смешни млади хора

    2 0 Отговор
    И стари, та който иска да измисля козметики, оттук насетне, вече си има утвърдени,, марки,, напарфюмирах се преди 3 дни, ден и нощ,, ухае,,.... марката не казвам, че онез,, прозтите,няма да ги,, окултивирявам,, пак...!
  • 4 Минувач

    2 0 Отговор
    Не беше ли Гуинет Полтроу тази, дето продаваше ароматни свещи с мирис на вагината и? Да очакваме ли и нещо аналогично от Брат Пит :-)
  • 5 123

    0 1 Отговор
    Брад е мъж от класа. Ще си остана с мечтите...И на близо 60 е много як пич.