5 Август, 2024 11:32 1 092 3

Блейк Лайвли разкрива холивудските тайни за красота чрез собствената си марка за грижа за косата

  • блейк лайвли-
  • актриса-
  • грижа за косата-
  • коса-
  • марка

"Никой в индустрията не използва балсам", издава Блейк, заради което и в нейната линия няма балсами

Блейк Лайвли разкрива холивудските тайни за красота чрез собствената си марка за грижа за косата  - 1
Снимка: Shutterstock

Американската актриса Блейк Лайвли пуска на пазара собствена марка продукти за грижа за косата Blake Brown. Колекцията от осем продукта се състои от шампоани, маски и стилизиращи продукти, вдъхновени от личния режим за грижа за косата на звездата от "Клюкарката".

Продуктите включват укрепваща и подхранваща система, за които се твърди, че оставят косата “здрава и силна”. В колекцията умишлено няма да се намери балсам, защото по думите на Блейк "никой в холивудската индустрия не използва балсам".

Блейк заяви, че марката е разработвана в продължение на седем години и е създадена в партньорство с частната козметична група Give Back Beauty.

“Изпълнението беше от първостепенно значение,” каза Лайвли. “Бяхме безкомпромисни, поради което ни отне абсурдно много време, но продуктите показват нашето ниво на отдаденост и строг контрол на качеството. Бях твърдо решена да създам първокласна линия за грижа за косата със салонно качество, която да е по-чиста, без жестокост, по-лесна, по-устойчива и по-достъпна от всичко, което виждах там.”

Продуктите за стилизиране включват още сух шампоан, пяна за коса и "чудотворен" серум без измиване.

Продуктите не съдържат сулфати, силикони, парабени и синтетични оцветители и са разработени с аромати, вдъхновени от любимите аромати на самата Блейк Лайвли.

“Стремежът, целеустремеността и инстинктите на Блейк при разработването на тази марка бяха несравними”, каза основателят на Give Back Beauty Корадо Бронди.

“От старателно разработените формули до изисканите им аромати, ръцете на Блейк, или по-скоро косата, бяха във всичко. И имаше ясна директива за това как искаше марката да изглежда, да се усеща и да ухае."

Цените на продуктите варират от 18,99 до 24,99 щатски долара и вече са на пазара.

Блейк Лайвли не е единствената знаменитост, която навлезе на пазара на продукти за грижа за косата през тази година.

Певицата Бионсе пусна на пазара колекцията си с технология за възстановяване с кератин Cécred. Британската певица и автор на песни Рита Ора представи серията Typebea – за увредена от топлината коса. Риана разшири империята си за красота с пускането на пазара на Fenty Hair, която допълва съществуващата ѝ козметична линия Fenty Beauty.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сузана

    0 2 Отговор
    Тази пача я чувам за сефте

    Коментиран от #2

  • 2 Глупашенко

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Сузана":

    Така става като живееш в пещера
  • 3 абе,

    2 0 Отговор
    Балсамът за коса наистина е излишен поне за мен.От различните марки балсам констатацията за моята гъста и леко чуплива коса е,че изсушават скалпа и винаги хващам пърхут.Преустанових употребата им и проблема изчезна.