Last news in Fakti

20 Май, 2024 13:14 6 523 78

Брой до почти 5 – понякога е = на смърт

  • катастрофа-
  • нсо-
  • аксаково-
  • кирил-
  • петков-
  • скорост-
  • кръстовище

НАМАЛЕТЕ СКОРОСТТА! По-добре е да ви свиркат и псуват, отколкото да опяват

Брой до почти 5 – понякога е = на смърт - 1
Снимка: Фейсбук
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

1, 2, 3, 4,5 секунди понякога е = на смърт! Брой до почти пет, защото след това си убил човек. Това е равносметката на пътя. Във ФАКТИ вече писахме, че разковничето на катастрофата край Аксаково, при която загина човек, а в нея участва кола на НСО, в която е бил съпредседателят на „Продължаваме промяната“ Кирил Петков, е в скоростта на движение. Дори и вътрешният министър Калин Стоянов каза, че автомобилът на възрастния човек, който загина, е отнел предимство. Това било станало ясно… Нали има назначени експертизи? Или вече те са готови, но не са обявени пред обществото, но министърът ги знае… Това, както се казва, са подробности. Свикнали сме политическите лица да говорят…

Какви са фактите

Трагедията край Аксаково стана на кръстовище. Възрастният човек се включва от второстепенен път на път с предимство… Пред ФАКТИ хора, които често пътуват от там, споделиха, че няма пряка видимост към пътя - който се намира вдясно, от който се включваш на пътя с предимство. Неслучайно ръководителят на Военно-окръжната прокуратура в Сливен Христо Тинев коментира, че е „… възможно да има съпричиняване на инцидента от двамата водачи“. Това ще видим. Но…

Ако погледнем чл. 14. (1) от Закона за движение по пътищата, там пише на какво разстояние трябва да се постави знакът, указващ скоростта на движение:

(Доп. - ДВ, бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) Пътните знаци и другите средства за сигнализиране трябва да са видими от разстояние, което позволява на водача своевременно да предприеме действия за осигуряване безопасността на движението.

(2) Минималното разстояние за видимост на пътния знак (в m), в зависимост от скоростта на движение V (в km/h), е, както следва:
1. при V до 30 km/h - 50 m;
2. при V до 50 km/h - 100 m;
3. при V до 90 km/h - 150 m;
4. при V над 90 km/h - 250 m.
(3) Когато разстоянието за видимост по ал. 2 не може да се осигури:
1. пътният знак се дублира над или отляво на платното за движение;
2. пътният знак се поставя предварително, като с допълнителна табела Т1 се указва разстоянието, след което пътният знак е валиден.

При ограничение 60 km/h – 150 метра. Този знак за 60 km/h го виждаме на всяко кръстовище извън населено място.

Какво време за реакция имаме
От Института за пътна безопасност анализираха мястото на инцидента и отбелязаха, че от страната на ул."Добруджа" действително има знак "Стоп", който задължително трябва да се спази от водачите поради големия трафик по другия път, който няма разделителна линия. На това място път 29 представлява десен завой със сравнително голям диаметър около 400-600 м. Независимо от това обаче завоят е толкова остър, че при движението на колите към Варна първата възможност на водачите да видят спряла кола на знака "Стоп" е на около 140 м от кръстовището. ТАМ ИМА БУЙНА РАСТИТЕЛНОСТ, ТАБЕЛИ И КРИВ ПЪТ. Но чистата видимост към кръстовището е на по-малко от 140 метра.

Проста сметка за скоростта показва следното
При движение с 60 km/h 150 метра ги минаваме за около 9 секунди.

При движение със 100 km/h 150 метра ги минаваме за около 4,5 секунди.

Ако разстоянието, позволяващо добра видимост, е 120-130 м, това може да е достатъчно да се спре, ако се кара с 60 км/ч. Но при скорост около и над 100 км/ч, няма да броим до 4,5 секунди, а се УДРЯМЕ в каквото и да е пред нас – кола, каруца, тир, камион, кокошка, дива свиня и т.н.

Също се отбелязва и това, че завоят е десен и не осигурява добра видимост, защото там има и няколко големи табели и дървета, които допълнително затрудняват видимостта между двамата водачи. Така че е възможно пострадалият водач да е спрял на знак "Стоп", да е изчакал и когато е тръгнал, да не е видял изобщо друга кола, идваща от ляво. За 2-4 секунди - колкото ще отнеме на един автомобил от спряло положение да навлезе в платното си за движение, една кола с 60 км/ч би изминала 50 метра, но една кола движеща се над 110-120 км/ч, би изминала над 100 метра, т.е. практически е почти невъзможно да се спре и да се избегне катастрофа.

Извод за шофьорите

СПРЕТЕ СЕ! КАРАЙТЕ ПО-БАВНО! Като пише 60 км/ч, намалете. По-добре е да ви свиркат и псуват, отколкото да опяват. НАМАЛЕТЕ СКОРОСТТА, за да стигнете от точка А до точка Б, където някой ви чака.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 73 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 яяя

    91 16 Отговор
    Ами шофоьорът е натискал педала по заповед на Киро да не закъснее за предизборна сбирка. С държаваната кола на партийна сбирка, просто супер. С тези 150 км човекът с аудите не е имал шанс, включвайки се в пътя, дори да го е видял в последния момент. Защото онзи просто е налетял. Професионален шофьор не може да не спре на СТОП. Но шофьор от НСО по правило кара с висока скорост. Изводът е ясен. Нека тежи на съвестта на Киро и онова недоразумение Цицин...

    Коментиран от #11, #14, #17, #38, #39

  • 5 свидетел

    62 3 Отговор
    всички в нсо са потенциални убийци !

    Коментиран от #7

  • 6 Извода

    45 11 Отговор
    Е че Кирото е убиец.. И да си спрял, той те иска предимно умрял
  • 7 Абе

    55 5 Отговор

    До коментар #5 от "свидетел":

    Убийците са политиците, тия от НСО са просто поредният инструмент.
  • 8 Хасковски каунь

    62 1 Отговор
    Мисля че , там има ограничение на скоростта като кръстовище . Вината е споделена. НСО да не се измъзултва като мокра връв.
    При 60 км/ч нямаше да има нищо.

    Коментиран от #12

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Петър

    55 0 Отговор
    И вътрешния министър и шефа на ОД на МВР Варна излъгаха в национален ефир малко след катастрофата.
    И двамата твърдяха, че аудито е отнело предимство( без да споменават скороста на колата на НСО) и че разрешената скорост на мястото е 90 км/ч
  • 11 Стършел

    12 50 Отговор

    До коментар #4 от "яяя":

    Ти там ли беше, когато са му казали да бърза, а другарю!

    Коментиран от #18

  • 12 мислиш

    6 14 Отговор

    До коментар #8 от "Хасковски каунь":

    ама няма ограничение

    Коментиран от #19, #24

  • 13 един

    10 19 Отговор
    Хайде,някой от големите "разбирачи"/като виждат снимката / да ми каже как може да се кара с повече от 100км.ч.,освен ако не си решил да се убиваш?Това е мястото на инцидента с Т-образното кръстовище,следва навлизане в обходния път на Аксаково който е двулентов,и е в пиково натоварване в 17,30ч.по-време на ПТП!По-пътя има разположени камери на КАТ които малко или много карат шофьорите да се съобразяват със скоростта!

    Коментиран от #31, #41

  • 14 ще има и още

    39 2 Отговор

    До коментар #4 от "яяя":

    Всъщност катастрофата като ситуация и като пътни условия преповтаря едно към едно същата катастрофа от 2019г. , случила се край Момчилград с участник - известен политик.
    Само че ролите тогава бяха разменени. Загина бебе. Реалния виновник беше бясно каращият баща на загиналото дете, а "отнелия предимството" беше политика.
    Реално, точно както и тук човека "отнел предимството" не е отнел нищо - просто е карал бавно защото току що е потеглил.
    Но ето че вече пет години се чудят като как да го оповестят защото в очите на хората, човек с професия политик си е виновен по презумция....хем е вярно, хем в случаи като този отпреди 5 години се задейства закона за лъжливото овчарче - един път истината е на негова страна но никой не му вярва.

    Коментиран от #20

  • 15 ЕвроАтлантически убиец

    42 9 Отговор
    „Шофьорите на парламента, както и тези на НСО, са изключително стриктни и отговорни хора. Те са отлично подготвени водачи и винаги карат абсолютно изрядно. Имат право обаче да нарушават правилата на движение, тъй като колите им са със специален режим на движение. Това става само в два случая - когато има заплаха за хората в колата или когато се закъснява за важно събитие. В първият случай това е решение на шофьора, във втория - на возения от шофьора.

    Нека да го кажа напълно ясно - колата на НСО е карала с превишена скорост, защото така е наредил Кирил Петков. Явно много е бързал. Това е причината, защото другото обстоятелство, заплаха за живота на пътниците в колата, не е било налице. Всеки, който е ползвал парламентарни коли или такива на НСО знае, че при нормална ситуация шофьорите карат бързо само ако им се нареди от този, когото возят! Редно е Петков да поеме отговорността за взетото от него решение и да се оттегли от предизборната надпревара...“
  • 16 Юуп

    31 6 Отговор
    Кики напусни листите, ясно е че си прекалил със скоростта. Не е за вас с кокорка карането на влака
  • 17 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    36 1 Отговор

    До коментар #4 от "яяя":

    Основно правило за всеки шофьор, е:При ограничена видимост ,дебне смърта.....Тоест да ви го преведа за,ганчоовци.При ограничена видимост вдигаш копитото си от газта и понякога леко пулсиращо натискаш спирачката!тези знаци 60км не ги спазвайте,но поне на такива места не преминавайте със 150-200 без да сте уверени ,че пътят ви е чист.Това го преподава всеки учител по кормуване,поне по времето когато карах курсовете-Гришата дано е жив и здрав го повтаряше!
  • 18 Шамара

    36 3 Отговор

    До коментар #11 от "Стършел":

    Пчеличката Мая си ти , при катастрофа с 60км. човека щеше да е жив!

    Коментиран от #27

  • 19 име

    13 5 Отговор

    До коментар #12 от "мислиш":

    Няма кръстовище на междуградски път без ограничение на скоростта, още пове че в други статии ти описаха къде са сложени табелите при това кръстовище след завой.

    Коментиран от #22, #26

  • 20 Опорка

    11 0 Отговор

    До коментар #14 от "ще има и още":

    Напротив, доколкото помня, на другия водач му повдигнаха обвинение за съпричиняване. Да видим сега дали ще се случи същото.

    Коментиран от #35, #43

  • 21 Инспектор Брезов

    23 3 Отговор
    Няколко неща:
    1. Ако излизащият от страничния път не е виждал идващата кола, то той не е отнел предимство. Тъй като това все още не е известно, коментара на министъра за отнетото предимство всъщност е опит да повлияе на разследването.
    2. Съдейки по пораженията, ударът е бил с доста висока скорост, много над 60 км/ч. При 60 км/ч водачът от НСО е щял да има много повече време за реакция за да избегне удара и дори да спре. Другата кола също е щяла да има няколко секунди в повече за да се изтегли.
    3. Ако страничният удар е неизбежен, опитните шофьори знаят, че трябва да се ударят в колонката на колата между двете врати. Това е най-слабото място и съответно с най-малко рискове от тежки наранявания за удрящия, но и с най-големи и тежки наранявания за ударения. От снимките се вижда, че Аудито е ударено точно там. Като шофьор на НСО, водачът със сигурност е бил обучаван как да действа при такива ситуации и как да се удря "правилно" за да запази "скъпоценния живот" на возещите се.
  • 22 умен

    6 4 Отговор

    До коментар #19 от "име":

    на това липсва. Виж в гугъл мапс. Аз не видях знак за ограничение от последния знак , който премахва ограничението от 60 и предупреждава за път без предимство отдясно.

    Коментиран от #25, #32

  • 23 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    14 5 Отговор
    Имам молба...Както показвате камерите на власта,казвайте за стари шофьори като мен.Днес киро или.....тапиро пътуват с НСО в посока.....Х!!!така ще знам,ако имам път натам да не тръгвам.както говорите за времето ,така и някое девойче игриво да казва да си правим и ние простосмъртните ...нещо като планове...Убитият си е правил планове.Сигур е пръскал дръвчета,косил,е садил е зеленчуци или поливал.Ако убитият знаеше ,че ще минава киро на кирия...убеден съм нямаше да се засече по време с тях!!!
  • 24 Има има

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "мислиш":

    Има ограничение до 60км/ч.

    Коментиран от #28

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 а ти

    7 3 Отговор

    До коментар #19 от "име":

    минавал ли си оттам или само четеш какво ти пишат мисирките?!? Маса снимки извадиха, само не извадиха снимката с това ограничение 60, що ли?!?

    Коментиран от #65

  • 27 Никой

    6 6 Отговор

    До коментар #18 от "Шамара":

    Има и друга хипотеза. Ако автомобила на НСО вече е бил в зоната на видимост,карал е с 60 / колкото и да е невероятно/ и изведнъж колата не спира на знака,,Стоп" ,а излиза пред джипа мислейки че ще се изтегли пред него.За жалост не успява.Пак повтарям,това е само хипотеза, защото до момента се коментира една-единствена.Евентуална превишена скорост на джипа. Единствената възможност е джипа да избегне удара е като опита да мине вдясно,тоест, зад задницата на аудито.Но инстинкта винаги те дърпа наляво ако пред теб внезапно изскочи препятствие.
  • 28 свидетел

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "Има има":

    има от вчера !
  • 29 умен

    8 16 Отговор
    катастрофата е типичен пример за калпава инфраструктура. По всяка вероятност от бай тошово време още. Храсталаци, големи знаци на нивото на пътя и включващия се е в ниското. Никакъв шанс да се видят. Пораженията не са толкова тежки имайки предвид, че едната кола е джип. Едва ли е карал с повече от 90-100, което според знаците е позволено там. По всяка вероятност се е стигнало до смърт заради възраста на пътниците в леката кола.

    Коментиран от #47

  • 30 Айде

    12 2 Отговор
    Тази статия се отнася за тези, които няма да я прочетат! Като НСО, например, и още много други идиоти по пътищата!
  • 31 Ужас безкрай

    24 2 Отговор

    До коментар #13 от "един":

    Не само виждам снимката, а и познавам пътя. Пътят е широк преди отбивката за Аксаково, идвайки от Добрич и доста шофьори си позволяват да карат бързо. Понякога има полиция на уширението, но не винаги. Колите идвайки от Аксаково, спират на стоп и потеглят по наклон нагоре. Видимост наляво, почти никаква. Това прави левия завой на излизане от Аксаково доста опасен. И да. Може да си прав, че камерите и знаците карат шофьорите да се съобразяват със скоростта, но да не забравяме, че въпросната кола с шофьор са на НСО. А техните служители не се съобразяват с нищо на пътя. Нито със закони, нито с хора, нито с други МПС.

    Коментиран от #37

  • 32 някои ще ходят

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "умен":

    на проверочен! Знак А27-Кръстовище с път без предимство отдясно не отменя действието на пътен знак В26 - Забранено е движението със скорост, по-висока от означената. В случая той важи до кръстовището. Въпросът е има ли такъв знак преди кръстовището?!?

    Коментиран от #34

  • 33 КАТеричок

    8 3 Отговор
    Надписа на пътен знак Б2 да се замени, вместо "STOP", да пише "НСО".
  • 34 умен

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "някои ще ходят":

    други на очен и на четене с разбиране. Знак ограничаващ скоростта НЯМА. Виж с гугъл мапс. От последните знаци за прекратяване на ограничението от 60 и път без предимство отдясно други до кръстовището няма!
  • 35 ще има и още

    10 7 Отговор

    До коментар #20 от "Опорка":

    Визирам политика "отнел предимството", а не другия водач. А това че и на другия водач бе повдигнато обвинение е най-ясната индикация, че онзи първия е невинен ( като никога....) но както написах вече, чудят се как да го оповестят в предвид обществения отзвук, който ще последва.
    А иначе не е сложно - навлизаш в голям път с предимство. Правиш ляв за теб завой. Като шофьор го знам - в този случай първо гледаш наляво, ако не видиш коли - потеглш бавно и цялото ти внимание вече е в дясно, където предстои да се включиш по посока на движението на това твое дясно. Реално ако в този момент изад дългия десен завой от твое ляво изкочи дивак със 100 - 150 км.ч. ти не го виждаш защото цялото ти внимание е в дясно. За Дивака ти също си изкочило "неочаквано" препятствие на пътя. Онзи от 2019г. реагира инстинктивно по човешки - бута леко в ляво за да избегне удара но както в публикацията е посочено - не му стига времето но все пак удара е в предната част на колата на политика.
    Този дивак обаче за да запази живота на возещият се "народен любимец" е трениран да удря без да му мигне окото и това е и направил..........
  • 36 Eдин

    8 4 Отговор
    Калине, преиграваш! И защо , по дяволите, трябва да караме бавно? Отговарям: ЗАЩОТО ТОВА Е ПЪРВОСИГНАЛНИЯ ОТГОВОР! ... защото това е най -лесното за бурократщината! А излезте на пътя и карайте! Какво виждате? Път с дупки: къде трябва да е вниманието на шофьора ? знаците или дупките, а? Виждаш знаци на гроздове ... не че имат смисъл , не че някой ги спазва - защото едиствения смисъл е да се вземат парите - знаете ли колко струва поставянето на един знак? На пътя замислиш ли се къде трябва и как да караш - значи организацията на движението е "перфектна" за автопроизшествия! И ... какви още безумия съм виждал ... всеки който кара - знае!
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 дом

    10 1 Отговор

    До коментар #4 от "яяя":

    Шофера на НСО е летял. Носи вина за смъртта, която е причинил. Надявам се да бъде справедливо наказан. Макар че от кого ли...
  • 39 Дом

    19 0 Отговор

    До коментар #4 от "яяя":

    Дори така да е, той не е длъжен да изпълнява нарежданията. Той е водач, той носи отговорност. Киро може да му каже да се метне от моста, пак не е длъжен.
  • 40 Марко

    9 0 Отговор
    Съгласен съм с разсъжденията на автора, но имам една много съществена техническа забележка, видимостта към приближаващ автомобил от чинно спрял на стопа човек не е 150 метра! Дори на публикуваната снимка, за чието заснемане фотографът е е изнесъл ВЪРХУ лявото платно, а не на позициията, от която гледа спрелия
    на стопа водач / това е поне 5-6 метра назад от позицията на фотографа/, ясно се вижда, че пътят от ляво е напълно закрит от табелата и храсталаците до един физически наличен репер - това е високата стойка с пътните камери!
    Мерим от кръстовището до стойката и са......110 метра.....Ако се дръпнем 5 метра по назад, видимостта намалява още и е неповече от 90 метра.
    Само за протоколо - автомобил, движещ се със 120, взима тия 90 метра за по-малко от 3 секунди.
    Преведено, ако към момента на потеглянето шофьорът на джипа е бил зад табелата, то от потеглящата кола по никакъв начин не са виждали продължаващата промяна, което иде за да ги размаже!
    Но има и един друг проблем, на снимките с колите след удара позицията и на джипа, и на Аудито по никакъв начин не съответстват на очакваното им разположение, ако са се ударили на кръстовището.
    Както и да е, дано разследващите установят обективната истина, дано съпругата на починалия оцелее, за да разкаже как са се движили в този ден - от Аксаково към Варна или от Варна към Аксаково. Дано полицията има достойнството да публикува видеозаписите от пътните камери, от видеорегистратора и тракера на джипа - там ско

    Коментиран от #42

  • 41 000013

    8 2 Отговор

    До коментар #13 от "един":

    Мислиш ли че шофьорите на НСО се съобразяват с ограниченията и правилата по пътищата когато шефа на задната седалка каже че бърза ?
  • 42 Ония с Фордо

    7 2 Отговор

    До коментар #40 от "Марко":

    На мен ми намирисва на технологически грешка от страна на експертите по пътна безопасност на
    КАТ и АПИ !

    Коментиран от #45

  • 43 333

    10 2 Отговор

    До коментар #20 от "Опорка":

    На другият водач, бащата на загиналото детенце, светла му памет, му е повдигнато обвинение най-вече заради това, че детето на 6 месеца не е било в столче. Което е пряка причина да загине, защото е изхвърчало от автомобила. Пълно е с безотговорници, които си возят децата така, без да съзнават, че за тия деца и 30км/ч е опасна скорост.

    Коментиран от #50, #53

  • 44 Айсамани

    8 3 Отговор
    А колата на Н С 0 е карала с поне 160,поне!Айде сполай ви и жалко за човека.а онези идЕоти в в колата на Н С 0-за тях само Видовден!ВЪН!
  • 45 Марко

    11 0 Отговор

    До коментар #42 от "Ония с Фордо":

    Това е извън всякакво съмнение:
    1. Липсват задължителните повтарящи се знаци за намаляване на скоростта преди кръстовището.
    2. Табелата закрива видимостта, а за да не го направи - спокойно можеше да бъде качена на стойката на видеокамерите и тогава нямаше да закрива пътя толкова опасно.
    3. Растителността не е окастрена.
    4. Не са се сетили за полагане на специализирана "сигналлизираща" настилка преди конфликтното място.
    И все пак това не отменя отговорността на шофьора от НСО за превишената скорост.
    И напълно отменя отговорността за засичане на починалия шофьор, няма как да засечеш джигит, когото не виждаш и който хвърчи със 100++ в зоната без видимост.
    Това е истината.
    Истина е и че МВР/КАТ се държат безобразно с обвиненията си за засичане, на един опитен пътен полицай и 5 минутен оглед би бил достатъчен за да е наясно, че виновникът за тежкия инцидент е шофьорът, летял с колата на НСО!
  • 46 Приятел,

    5 3 Отговор
    преди да се иска намаляне на скоростта е хубаво да се поиска повече адекватност при шофиране. Моят опит грубо изчислява, че над 80% от сядащите зад волана не са наясно как да стигнат бързо, икономично и безпроблемно някъде. От тия хора поне 50% хал хабер си нямат от минимума технически познания, физични закони, условия и обстановка на пътя. За интелигентност да не говорим. Аз предлагам само да се увеличи интелигентността(физическа, емоционална, психическа) на шофиора като мярка, нищо друго. Стига с този фиксиран начин на мислене. А и по некадърно написана и оформена статия не бях виждал. Емоционалността не води да качествено представени факти.

    Коментиран от #49

  • 47 А50

    7 1 Отговор

    До коментар #29 от "умен":

    Има знак за ограничение на скороста 60км/ч за 1900м след знака, той малко след разклона за Албена. Излиза че в този участък до Аксаково скороста е ограничена до 60. Дори с 90 да е карал пак щеше да намали за 100м и нямаше да убие човек, а и другата кола може да се изтегли за тази малка разлика от време. А Василев каза, че няма морални проблими така че както и да караме те пак ще продължат да избутват коли от пътя

    Коментиран от #54

  • 48 справедлив

    13 2 Отговор
    Чичкото вместо с лек автомобил Ауди трябваше да е с камион. При повече късмет щяхме да си отдъхнем от Киро и Наю.

    Коментиран от #52

  • 49 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    7 1 Отговор

    До коментар #46 от "Приятел,":

    измислено е отдавна и е аксиома.При ограничена видимост дебне смърта.За това са сложени тези 60км.не ги спазвай,карай към Билото на пътя с 200км и чакай като пуснеш да няма никой....в твоята лента....Рано или късно ще получиш спрял....камион на аварийни......Знаеш ли що народ преди теб си е отишъл така щото е мислил като теб....Знаеш ли що народ са затрили службите по този начин.....Този супермен от НСО,така подготвен като теб , следващият път ще нацели 200годишен дъб и ще пребие някой дупетати себе си!А,ти гледай знаците.....Много е важно да знаеш номерацията на знаците.....

    Коментиран от #56

  • 50 Злогош

    1 5 Отговор

    До коментар #43 от "333":

    Хайде глупости , сигурно теб бащата ти все в кошче на "Maxi-Cosi" те е возил в колата.

    Коментиран от #60

  • 51 Винкело

    11 2 Отговор
    Защо никой не задава простичкия въпрос "Къде е ударът"? НСО никога, никога не карат в дясната лента. Просто така ги учат - по средата. По този дълъг баир - спускане изпреварването за спускащите се е забранено още от горе, от високото. Убиецът, естествено, е започнал да изпреварва още оттам и е навлязъл в насрещното, тъй като по този изключително натоварен път надолу са се движили още поне 15-20 коли, камиони... Влязъл е и в завоя в насрещното, а там - но вече в неговата си лента - е било аудито.
  • 52 Винкело

    3 0 Отговор

    До коментар #48 от "справедлив":

    Яко! Хем щяха да си останат на мястото на удара - в насрещната лента. А не сега да мажат и лъскат...
  • 53 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    7 3 Отговор

    До коментар #43 от "333":

    Децата ми са се возили в Съветска кола без Столче......Има колани на задни седалки ,но не са с тройно хващане.......Как са оживели,без столче и то при Съветска кола????Не е важно столчето ,а ЗАД-Воланното устройство , преятелю!Андреев спечели тежък мач.Пишете за това,по-добре!

    Коментиран от #55

  • 54 умен

    3 4 Отговор

    До коментар #47 от "А50":

    Има знак отменящ ограничението! За пореден път казвам виж гугъл мапс. Ако е карал с 160, както твърдят някои, аудито щеше да е на 2 парчета. Всички видяхме джипа в Пловдив при 200 на какво приличаше. Удара е бил силен, но не като за над 100км/ч!

    Коментиран от #67, #70

  • 55 Ооо, ще ти кажа

    3 2 Отговор

    До коментар #53 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    1988 година - 1135 загинали на пътя.

    Коментиран от #61, #62

  • 56 2626

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    пожелавам ти само добро от тук натам

    Коментиран от #59

  • 57 милиони камери

    2 1 Отговор
    и там няма нито една - нарочно ли ?
    ко стана с баш турчина дето уби семеъсвотурци с дете ?
    делото се влачи още .
  • 58 К Петков е бил пътник в колата на НСО.!

    3 7 Отговор
    Какво непрекъснато го спрягате и него! ПРЕДИЗБОРНО плюене по К Петков!?
  • 59 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    0 5 Отговор

    До коментар #56 от "2626":

    Ти не си разбрал,ще ти кажа.И добото и лошото зависят от човека.При мен и при вси по-умни хора всеки следващ ден е по-лош от предишният!Тоест утре ще бъда по зле от днес,а днес съм по-зле от вчера.А,специално на теб ще кажа:Не копай гроб другиму....за да не се озовеш ти в трапа!

    Коментиран от #63

  • 60 333

    2 0 Отговор

    До коментар #50 от "Злогош":

    Аз като съм бил на тия години не сме имали кола. Сега е задължително, нали?
    Ако някой те блъсне и ти си невинен и пострадаш, и си без колан, съдът ще ти присъди някакъв дял съпричиняване.

    Коментиран от #68

  • 61 333

    0 2 Отговор

    До коментар #55 от "Ооо, ще ти кажа":

    Е, сега има много по-сигурни автомобили и столчета. Ако детето беше в столче, вероятно Юсеин нямаше да погребва дъщеричката си.
  • 62 333

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "Ооо, ще ти кажа":

    При 4 пъти по-малко автомобили. Трафика няма нищо общо.
  • 63 2626

    2 0 Отговор

    До коментар #59 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    не бих казал, че доброто зависи от някой. Това е природният закон и който не го спазва поради неразбирането му или несещането за него, си търпи последствията. Всичко извън доброто е като болест, която ти се усмихва.

    Коментиран от #64

  • 64 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "2626":

    Доброто и лошото са кармични състояния.Не зависят от възпитание и семейство!!!Идат от миналите прераждания.За това като вземеш роза гледаш не цвета ...А корена.Бхагавад гита е решила тези казуси още преди много хиляди години! Запомни в източните религии,никога не се желае Добро,защото Доброто е аксиома!В арабските страни никога не се гледа на човека в очите,а винаги около носа.Очите са енергия и ако това не се знае не е хубаво за човека ,който прави това.Тези Народи като Индия и мохамеданите имат по човешка религия от християнската.Ученията ,които тук превърнахте в спорт не са били за всеки.Както Карате и йога така и другите!Нашата Християнска религия е Завоевателна.Така както са завоевателни отделни течения на исляма!Това ти го пиша за да култивираш вътрешният си аз!Чети и се учи от хора ,които наистина знаят и се мъчат да ти помагат като ти казват кривиците.от другите бягай!

    Коментиран от #66

  • 65 име

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "а ти":

    Това, че няма знак, не означава, че няма ограничение 60. На знака може всичко да му се е случило, да го краднат, да го отнесе някой, на държавата не и пука. Щом пътя е регулиран с ограничение, ще ти напишат акт. Няма как на това междуградско кръстовище на завой да няма ограничение. А дали в случая ще се опитат да го потулят за да изкарат шофьора на НСО по-малко виновен, това е друг въпрос.
  • 66 2626

    2 1 Отговор

    До коментар #64 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    вече споменах фиксирания начин на мислене...интелигентостта се развива, води до желание да научи и да предизвика себе си, не се отказва лесно от доброто, да положи усилие и научи от критичното добро. Вдъхновение!
  • 67 Марко

    4 0 Отговор

    До коментар #54 от "умен":

    Определено не сте в състояние да разберете каква е разликата между кола и вековно дърво.
    Характерно е за хора с дървени глави....
  • 68 Злогош

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "333":

    Не е задължително а принудително (прокарано от застрахователите) и ползата от тия " помощни предпазни средства" все още дискутира сред експертите .
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Добре де

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "умен":

    Дори и 100 да са 40 км отгоре мислиш ли че е незначителна скорост . И аз не мисля че удара е със 160 иначе киропростото нямаше да говори по телевизията , но минимум 100 е имало а е трябвало да са 60 ...40км отгоре са многооо

    Коментиран от #77

  • 71 Уса

    5 0 Отговор
    Едва ли на шофьора му е добре в момента за разлика от простото,който няма акъл за 5 стотинки
  • 72 направих си труда

    0 0 Отговор
    да ви изчета всичко и пак не разбрах има ли знак за ограничение на скоростта преди кръстовището или не?!?
    Не разбрах и каква експертиза ползват тези, които твърдят че скоростта е била такава или онакава?!?
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Манбат

    3 0 Отговор
    Моля ви се , само не ми казвайте , че в 21 век в кола на НСО от евроггггссска държава няма даш камера , няма GPS Ии трябва да се правят експертизи все едно сме в соца ..... ай стига сте метали партенки. НСО то са летели като хан соло на двсета светлинна за да не закаснее киртака за банкета , човека е спрял огледал се е и се е включил в движението , щото никой не е имало в полизрението , и после тея го убиват.....ко има да се мисли , сучи и върти ...киртака си бил изкарал въздуга , мисля , че и друго е изкарал отзад
  • 75 Монбат

    0 1 Отговор
    Защо изтрихте коментара ми ?
    Постнах го пак !
  • 76 Бай Благой

    2 0 Отговор
    Ясно е на всички, че oлигофrенa от НСО е карал с над 130-140км/ч и е изцяло виновен за катастрофата.
    Няма как да караш със 80-90 и да влачиш колата тежаща 1,3тона над 20-30м....
    Нямал е и спирачен път...това показва че дори не е реагирал...
    Убиецът от НСО трябва да е в затвора - незабавно...
    Друг е въпроса защо Киро - тъпото ползва кола на НСО.
  • 77 умен

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Добре де":

    ЗНАЦИТЕ! Къде виждаш на гугъл мапс ограничение 60?!
  • 78 Шаран БГ

    0 0 Отговор
    Готов съм да лазя по земята и с дюлгерски метър да измеря разстоянието от приключването на десния ,ВТОРИ
    ЗАВОЙ до изхода от Ул."Добруджа" на Аксаково !! Там разстоянието до табелата за населеното място АКСАКОВО може да е на около 140 метра. Но до разклона е не по вече от 90 метра !! Вижте колко добре е оформен изхода , с вход за идващите от горе и изход за теези отдолу !
    1/ Само на около 400 метра преди този завой има друг десен завой - малко по остър. И странното е, че точно и на този завой на път № 29 има пресичене от второстепенен път. Там положението е още по страшно !! Видимост за идващия отдолу, от Аксаково в двете посоки е почти нулева !!
    2/ Табелата АКСАКОВО е под /след/ това кръстовище. Така че кръстовището е ИЗВЪН НАСЕЛЕНОТО МЯСТО !!
    3/ Никъде не видях знак за намаление на скоростта преди това кръстовище, преди този завой.
    За мен единствено прав е г-н Христо Тинев. За катастрофата са "помогнали " и двамата водачи !
    Единият с голямата скорост и с презумпцията, че е с предимство и е "голямата работа от НСО"
    Другият при тръгване не е виждал от ляво кола, но влязъл вече в кръстовището , с периферийното си зрение "вижда " и "усеща " връхлитащата кола. И ....подаваа газ, увеличава скоростта , за да пресече по бързо !! Ударът е в лявата лента на движение на НСО машината !?
    Ако НСО водачът е набил спирачки и е задържал колата си в дясната лента на движение, удар нямало да има !!
    Ако !?