Last news in Fakti

30 Септември, 2014 10:17 511 0

Нова социална кампания в полза на обществото ще популяризира спорта у нас

  • инициатива-
  • спорт-
  • общество

Седемпопулярни личности приеха предизвикателството да станат първите посланици на социалната кампания Carat Run, чиято цел е да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас.

Икономистът Владимир Каролев, пианистката Мария Каракушева, журналистът Константин Вълков, водещите от Дарик радио - Михаил Дюзев и БНТ- Сибина Григорова, маркетинг мениджърът на Opel за България Владимир Тодоров, както и изпълнителният директор на Carat Bulgaria – агенцията инициатор на социалната кампания – Мария Грашнова, ще влязат в 40-дневна надпревара с цел да пробягат поне 40 километра, събирайки привърженици чрез популяризиране на идеята в социалните мрежи и създавайки повече интерес към практикуването на спорт в България. Партньори на кампанията са Opel, Mtel и Дарик Радио.

От 29 септември, всеки един от участниците в социалната кампания Carat Run ще разполага с пълна adidas-екипировка от Carat Bulgaria и специално мобилно устройство с пакет данни, предоставени от Mtel, с което ще измерва и споделя пробяганите километри чрез хаштаг - #4040caratrun. Дарик радио ще отразява ежедневно техния статус и ще информира за прогреса им.

При представянето на кампанията, Радослав Неделчев, Директор Бизнес развитие в Dentsu Aegis Network, част от която е и Carat, обяви:

„Според проучване на Евробарометър, България е страната, в която най-рядко се спортува под каквато и да било форма, като 78% от запитаните са отговорили, че никога не са спортували или играли някакъв вид спорт. Основните причини, които се посочват за това са липсата на свободно време и на мотивация. С Carat Run целим да поставим начало на обратното броене, като целта ни е чрез лицата на кампанията да разпространим възможно най-масово посланието за активния начин на живот, който е неизменна част от успеха.“

Партньорите на кампанията имат богат опит и традиции в изграждането на спортния дух на българите. Opel Bulgariaнепрестанно инвестира във високотехнологични проекти, които се стремят към поддържането на екологичното равновесие и природосъобразния начин на живот. За Mtel спортният дух и традиции винаги са представлявали важна част от личната философия, неделима от разбирането за правене на бизнес и подкрепата на обществено значими каузи. През годините телекомът се е доказал като един от най-големите инвеститори в българския спорт.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА