Едва ли вече има някой, който да не е чувал думата „инфлуенсър“. Това е човек, който рекламира различни продукти от профилите си в социалните мрежи. Малцина обаче знаят, че един от първите инфлуенсъри е австралийката Розан Аркъл.
34-годишната блондинка стартира своя бизнес още през 2011 г., когато участва в популярно телевизионно шоу в САЩ и благодарение на него трупа стотици хиляди последователи в социалните мрежи. Някъде там тя получава предложение да пусне снимка от една от фотосесиите си за списание ZOO Weekly, като в замяна ѝ предлагат известна сума пари. Тя приема и така решава, че е време да напусне работата си на счетоводител.
Десетина години по-късно Розан е истинска марка в света на инфлуенсърите, а хонорарът ѝ за дадена публикация стига до $6 хил. В интервю за GCB тя дори разказва, че тарифата е обичайна, защото представлява 0,1% от броя последователи, които има в Instagram.
Споделяме ви нейната кратка история в секцията за спорт, а не за бизнес, просто защото научихме, че е почитателка на баскетбола, а това мигновено я изстрелва сред любимите ни спортни фенки в интернет.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хмммм
20:49 21.01.2022
2 ПЕНЦИОНЕР
20:50 21.01.2022
3 БАЙ КУРТИ
20:56 21.01.2022
4 Чеп
20:59 21.01.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 James 🇺🇸
21:05 21.01.2022
7 ФИЛИП ЕЙДЖИ
21:52 21.01.2022
8 факт
21:54 21.01.2022
9 те това е
23:23 21.01.2022
10 Алито от София
10:05 23.01.2022
11 Този коментар е премахнат от модератор.