Volkswagen преустановява разработката на роботизираната скоростна кутия с 10 предавки и два съединителя, съобщава австралийското издание Motoring. Според източник от концерна ръководството е решило, че такава трансмисия е прекалено сложна и скъпа, а в момента компанията трябва да решава по-важни и неотложни въпроси.
Проектът за 10-степенна преселективна трансмисия бе обявен през април 2013 г. на международния симпозиум по двигателостроене във Виена. Скоростната кутия трябваше да бъде базирана на седемстепенния робот DSG и да се монтира на компактните модели на VW, Seat, Skoda и Audi с три- и четирицилиндрови мотори за подобряване на икономичността, както и на екстремния хечбек Golf R400.
17 Септември, 2015 12:48 9 802 15
VW се отказва от 10-степенната трансмисия
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Папука
13:00 17.09.2015
2 гост
Абсурдно е да се предлагат 10 скорости за 3 цилиндров двигател, ако иксат икономия да намалят теглото. Голф 1 като беше 800кг харчеше малко, сега голфовия клас започва от 1200кг. Колкото и икономичен да е двигателя, теглото си е тегло и колкото е по-голямо, толкова по-тежки са всички останали елементи на колата.
Ситроен Кактус е направен точно затова, 200кг по-лек и съответно икономичен с малко двигателче. Но ФВ, противно на името си, не искат да направят таква кола, понеже техните печалби ще са ниски, те искат оборот и високи приходи, защото директорите само това ги интересува.
Коментиран от #4
13:29 17.09.2015
3 Morgoth
Коментиран от #10
15:52 17.09.2015
4 9999
До коментар #2 от "гост":
Е колега , хубава работа . Такива коментари да даваш . Не съм VW сектант , но .... . Какво могат да направят от VW ( и не само ) , че хората са глупави и искат невъзможното ??????? Искат да е по - стабилна и безшумна ( Без килограми не става ) , ама да вози хубаво , да не друса и да е стабилна ( и тука без килограми няма да стане ) , че и по евтина(всеки един килограм повече , струва пари ) ????? Искат да им гори малко , но ако е с аеродинамични форми , на конкурента ще е визия "Звяр" , а нашата ще е грозна . Ама много системи и датчици имали новите коли . Да така е . Много са се завишили ЕКО нормите . от тук идват турбините , датчици, кабели ( пари струват) и малкия литраж.И пак тия килограми . Колкото повече кила имаме като двигател и оборудване , следва по - голямо шаси , по - големи спирачки , по -голямо окачване ..... и пак килограми . И като производител (не само VW) е необходимо да се направи компромис м/у горе написаното . И големия въпрос е : как да се харесаме на възможно повече хора ? Това най- последното , ама никак не е лесно.
Коментиран от #8, #13
18:11 17.09.2015
5 диан
с вариатор и готово
18:55 17.09.2015
6 опсмопсус
И жълтурите от тех копирали?
Или се налага да прекопират една CVT кутия?
19:09 17.09.2015
7 host
19:35 17.09.2015
8 миседниш накура
До коментар #4 от "9999":
kak да се харесат ли-ами да продават на реални цени,не да калкулират 300 % печалба.оравдават се с технологии-ами нали ги влагат в масовите автомобили-щом са в количество,цената пада19:41 17.09.2015
9 Japoneze
не казват ,но ние знаем - купуват кутии от АИСИН -японска фирма за всякакви трансмисии= най-доброто ,практически доживотна гаранция!
Новия Туарег е точно с такава АИСИН 8-степенна и това е най-доброто в него!Сигурно са подписали договор и за останалите си таралясници!
Коментиран от #11
21:11 17.09.2015
10 Japoneze
До коментар #3 от "Morgoth":
Моргот, ти карал ли си кола със CVT трансмисия = пълен отврат ,практически нула удоволствие от шофирането,слагат ги само защото са много по-евитни и уж понижавали разхода на гориво=грънци !21:17 17.09.2015
11 бмв е61
До коментар #9 от "Japoneze":
интересно брей доста неща знаеш са искаш да кажем че тея японци били най-напредналата раса бре леле големи саКоментиран от #12
23:18 17.09.2015
12 Jap
До коментар #11 от "бмв е61":
Tи бил ли си в Япония?Не знам колко са велики - но са доста по бре леле по-напреднали от теб!Кажи мерси - доста още неща знам - от малък чета много,ти четеш ли ?
05:20 18.09.2015
13 гост
До коментар #4 от "9999":
Всяка екстра и новост рефлектира в допълнително тегло, така е. Въпросът е, че ако един голф тежи 1000кг и има най-необходимото като абс и есп, без много датчици и с двигател с директно впръскване, то той би бил не по-малко икономичен от един турбиниран, но тежащ над 1200кг, заради многото екстри и кабелаци.На мен лично ми е неприятно като си купиш кола да ти я рекламират за 3,5л/100, а тя да не може да падне, при нормално каране под 5,5л/100. Това е измама и много хора ще оценят, ако се спре с тези измами, въпреки липсата на лукс по-шумни коли.
Просто да започнат работа над прости коли и да ги подобрят, а не да натежават настоящото купе и да увеличават мощности на всяка изминала генерация-това им е практиката.
Коментиран от #14
13:32 18.09.2015
14 9999
До коментар #13 от "гост":
Boss . Давай с коня и каруцата . Там няма датчици ,матчици , турбини , кабелаци . Пък се оборудва и само с най - необходимото . Разхода ти е абсолютно реален . Теглото предполагам ще ти пасне ?Като пропуснем да сложим нужното оборудване , конкурентите със сигурност няма . После на първото авто изложение , срамът не знам как ще се поправи .
И да , има коли с ниска маса , без турбини и "най - необходимото" . Дачия , Лада ..... . Това е все едно да обсъждаме защо този мерцедес е толкова черен , толкова голям , толкова луксозен и защо по дяволите вози така . Ми за това е направен . Всеки си има пазарна ниша . Те и от Рено могат да направят конкурент на Майбах , ама кой и колко ще се купува ?
23:18 18.09.2015
15 Веско
07:51 23.09.2015