17 Септември, 2015 12:48 9 802 15

VW се отказва от 10-степенната трансмисия

  • volkswagen-
  • dsg-
  • трансмисия-
  • скоростна кутия

Volkswagen преустановява разработката на роботизираната скоростна кутия с 10 предавки и два съединителя, съобщава австралийското издание Motoring. Според източник от концерна ръководството е решило, че такава трансмисия е прекалено сложна и скъпа, а в момента компанията трябва да решава по-важни и неотложни въпроси.

Проектът за 10-степенна преселективна трансмисия бе обявен през април 2013 г. на международния симпозиум по двигателостроене във Виена. Скоростната кутия трябваше да бъде базирана на седемстепенния робот DSG и да се монтира на компактните модели на VW, Seat, Skoda и Audi с три- и четирицилиндрови мотори за подобряване на икономичността, както и на екстремния хечбек Golf R400.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Папука

    5 2 Отговор
    10 СТЕПЕНЕН БОКЛУК !!!!!!!! ТОВА АКО СЕ ПОТРОШИ ТРЕБЕ ДА ПРОДАМ АПАРТАМЕНТА У СОФИЙСКО ЗА ДА МУ ПЛАТИМЕ РЕМОНТО !!!!ФОЛКСВАГЕН ИЗМЕКЯРИ - ГЛЕДАТ САМО КАК ДА НАБУТАТ КЛИЕНТА !!!
  • 2 гост

    4 1 Отговор
    Е нали в Русия се оптаха да ги забранят техните ДСГ, понеже гаранцията не покрива цялата кутия, а точно частта, която е податлива на чупене е извън гаранцията и акциите за отстраняване на дефекти.
    Абсурдно е да се предлагат 10 скорости за 3 цилиндров двигател, ако иксат икономия да намалят теглото. Голф 1 като беше 800кг харчеше малко, сега голфовия клас започва от 1200кг. Колкото и икономичен да е двигателя, теглото си е тегло и колкото е по-голямо, толкова по-тежки са всички останали елементи на колата.
    Ситроен Кактус е направен точно затова, 200кг по-лек и съответно икономичен с малко двигателче. Но ФВ, противно на името си, не искат да направят таква кола, понеже техните печалби ще са ниски, те искат оборот и високи приходи, защото директорите само това ги интересува.

    Коментиран от #4

  • 3 Morgoth

    0 1 Отговор
    За какво изобщо продължават да инвестират в увеличаване броя на скоростите, след като вече има достатъчно добри безскоростни кутии, които правят плавен преход? Десетскоростната не само ще е прекалено скъпа, но и ще се чупи много. За да е хем ефикасно, хем евтино трябва да е просто. Да си сложат по едно CVT и ще спестят някоя друга десета от литъра.

    Коментиран от #10

  • 4 9999

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Е колега , хубава работа . Такива коментари да даваш . Не съм VW сектант , но .... . Какво могат да направят от VW ( и не само ) , че хората са глупави и искат невъзможното ??????? Искат да е по - стабилна и безшумна ( Без килограми не става ) , ама да вози хубаво , да не друса и да е стабилна ( и тука без килограми няма да стане ) , че и по евтина(всеки един килограм повече , струва пари ) ????? Искат да им гори малко , но ако е с аеродинамични форми , на конкурента ще е визия "Звяр" , а нашата ще е грозна . Ама много системи и датчици имали новите коли . Да така е . Много са се завишили ЕКО нормите . от тук идват турбините , датчици, кабели ( пари струват) и малкия литраж.
    И пак тия килограми . Колкото повече кила имаме като двигател и оборудване , следва по - голямо шаси , по - големи спирачки , по -голямо окачване ..... и пак килограми . И като производител (не само VW) е необходимо да се направи компромис м/у горе написаното . И големия въпрос е : как да се харесаме на възможно повече хора ? Това най- последното , ама никак не е лесно.

    Коментиран от #8, #13

  • 5 диан

    1 1 Отговор
    да направят като скутерите
    с вариатор и готово
  • 6 опсмопсус

    1 2 Отговор
    Е нали немците били най-добрите бре.
    И жълтурите от тех копирали?
    Или се налага да прекопират една CVT кутия?
  • 7 host

    3 0 Отговор
    И коя японска кутия е 10 степенна,колега!?Като я направят преди немците ,тогава приказвай глупости.
  • 8 миседниш накура

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "9999":

    kak да се харесат ли-ами да продават на реални цени,не да калкулират 300 % печалба.оравдават се с технологии-ами нали ги влагат в масовите автомобили-щом са в количество,цената пада
  • 9 Japoneze

    1 0 Отговор
    Не ги разбират VW скоростните кутии от край време,ще спират не ами,
    не казват ,но ние знаем - купуват кутии от АИСИН -японска фирма за всякакви трансмисии= най-доброто ,практически доживотна гаранция!
    Новия Туарег е точно с такава АИСИН 8-степенна и това е най-доброто в него!Сигурно са подписали договор и за останалите си таралясници!

    Коментиран от #11

  • 10 Japoneze

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Morgoth":

    Моргот, ти карал ли си кола със CVT трансмисия = пълен отврат ,практически нула удоволствие от шофирането,слагат ги само защото са много по-евитни и уж понижавали разхода на гориво=грънци !
  • 11 бмв е61

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Japoneze":

    интересно брей доста неща знаеш са искаш да кажем че тея японци били най-напредналата раса бре леле големи са

    Коментиран от #12

  • 12 Jap

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "бмв е61":

    Tи бил ли си в Япония?
    Не знам колко са велики - но са доста по бре леле по-напреднали от теб!Кажи мерси - доста още неща знам - от малък чета много,ти четеш ли ?
  • 13 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "9999":

    Всяка екстра и новост рефлектира в допълнително тегло, така е. Въпросът е, че ако един голф тежи 1000кг и има най-необходимото като абс и есп, без много датчици и с двигател с директно впръскване, то той би бил не по-малко икономичен от един турбиниран, но тежащ над 1200кг, заради многото екстри и кабелаци.
    На мен лично ми е неприятно като си купиш кола да ти я рекламират за 3,5л/100, а тя да не може да падне, при нормално каране под 5,5л/100. Това е измама и много хора ще оценят, ако се спре с тези измами, въпреки липсата на лукс по-шумни коли.
    Просто да започнат работа над прости коли и да ги подобрят, а не да натежават настоящото купе и да увеличават мощности на всяка изминала генерация-това им е практиката.

    Коментиран от #14

  • 14 9999

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Boss . Давай с коня и каруцата . Там няма датчици ,матчици , турбини , кабелаци . Пък се оборудва и само с най - необходимото . Разхода ти е абсолютно реален . Теглото предполагам ще ти пасне ?
    Като пропуснем да сложим нужното оборудване , конкурентите със сигурност няма . После на първото авто изложение , срамът не знам как ще се поправи .
    И да , има коли с ниска маса , без турбини и "най - необходимото" . Дачия , Лада ..... . Това е все едно да обсъждаме защо този мерцедес е толкова черен , толкова голям , толкова луксозен и защо по дяволите вози така . Ми за това е направен . Всеки си има пазарна ниша . Те и от Рено могат да направят конкурент на Майбах , ама кой и колко ще се купува ?
  • 15 Веско

    0 0 Отговор
    Чакайте да Ви преведат новините, за да разберете как VW замина в историята преди няколко дни, докато боцкахте салатки :)