До 2019 г. в гамата на Volvo ще се появи изцяло електрически модел от среден клас, съобщава Autocar. Шведите не разкриват повече подробности за автомобила, но според слуховете той ще бъде по-скоро кросоувър, отколкото седан или комби, а автономният му пробег ще достига 520 км.
Според генералния директор на компанията Хакан Самуелсон моментът за извеждане на 100-процентовите електромобили от сферата на нишовите модели е настъпил и колите на ток вече стават част от традиционната продукция на големите производители. Самуелсон е убеден, че две години 10 процента от продажбите на Volvo ще се падат на изцяло електрически коли.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дядо поп
Може да ги стигнат ако начело на Тесла застане някой БГ
депутат или министър.
14:22 17.10.2015
2 диан
и аз до 2019 ще стана приказно богат
ама може и да не стана
всички автомобилни марки се канят на тесла
волво и те мъже и те се заканват
Коментиран от #16
23:32 17.10.2015
3 гост
23:57 17.10.2015
4 mediator37
00:09 18.10.2015
5 hehe
00:32 18.10.2015
6 Дядо поп
07:50 18.10.2015
7 Хаш
Коментиран от #8
11:18 18.10.2015
8 Гост
До коментар #7 от "Хаш":
Вярваш ли си като ги пишеш тези глупости? Тесла просто събра добър екип и направи интересен и атрактивен електромобил. В него няма нищо революционно, а просто са доразвити стари изобретения. Да не говорим, че повечето компоненти се произвеждат от други фирми.Най-грозно е обаче някой ултрас да придава митични свойства на обикновен предмет, бил той и електромобил!!!
Коментиран от #9
13:13 18.10.2015
9 гост
До коментар #8 от "Гост":
И кои точно от "повечето" компоненти се произвеждат от други фирми , като изключим батерията и то по-точно клетките и , защото цялата батерия се събира пак в завода на Тесла , а след една година всичко ще се прави в новата фабрика за батерии . И като е толкова лесно , защо "великите " немци досега , а и в следващите поне 4-5 години не са и не могат да изкарат нищо поне близо до това , и то при положение , че Тесла освободи всички патенти за колата .Коментиран от #10
13:46 18.10.2015
10 Гост
До коментар #9 от "гост":
Ще подмина глупостите за производство на всички компоненти от Тесла, но няма как да подмина твърдението, че никой друг не може да направи електрокар като Тесла! Това е толкова абсурдно и нелепо, че явно не правиш разлика между сложния процес на производство на реактивен самолет и този за производство на една обикновена ел. кола. Нации произвеждащи изключително сложни агрегати за реактивни самолети и такива, които правят апарати за космоса, според теб не могат да произведат един ел. двигател ли? Ти май напълно си обсебен от фенщина към Тесла! Просто пишеш пълни простотии!!!20:26 18.10.2015
11 МоТо
04:41 19.10.2015
12 Electric power
http://moneymorning.com/files/2014/05/20140508-tesla-suppliers-list.png?306c1a
Явно Тесла моторс иска и други по-лесно да произвеждат електромобили щом си пуснаха патентите публично.
http://stks.freshpatents.com/Tesla-Motors-Inc-nm1.php
Не били измислили нищо, а защо тогава имат 250 патента за 5 години. И други правят електрички, но като вдигнеш предния капак виждаш една купчина боклуци, докато при Тесла всичко е компактно и скрито, чак да се зачудиш какво задвижва автомобила.
Няма значение марката, но кой друг предлага голям електрически седан с такъв пробег? Дават 8 години гаранция на бетрията и електромотора без ограничение в пробега, а останалите електрички са с гаранция 160 000км. Тези километри някои с Модел S ги минават за 1 година.
И как ще обясните, че при еднаква скорост Tesla Model S комсумира по-малко енергия от Mercedes B electric който е по-малък и по-лек.
Цената е нормална за луксозен седан с такава мощност, но поддръжката е минимална за автомобил и разхода при 100км/ч е 2,4-3,7лв/100км (според тарифата нощна и дневна).
Как ще обясните също, че Тесла Роадстър 2.5 спорт 300кс ускорява до 100км/ч като Ариел Атом 300кс, въпреки че първия тежи 1300кг срещу 540кг за Атома. Въпреки че Теслата тежи два пъти и половина повече май електрическите им кончета са породисти.
10:06 19.10.2015
13 гост
13:28 19.10.2015
14 гост
Коментиран от #15
14:01 19.10.2015
15 Гост
До коментар #14 от "гост":
Тоя "велик" Мъск обяви също, че трябва да се бомбардира Марс с ядрено оръжие, за да стопли атмосферата му. Наистина уникално изявление, само че адски тъпо! Та нека не изпадаме излишно в култ към личността на тоя "гений".Аз ще си посипя главата с пепел и ще го приветствам ако реално се появи такъв самолет, защото ще е нещо революционно, но до тогава си оставам скептик. Поне реактивния двигател е реалност и е връх в момента на технологиите - другото е безсмислено лаене!
Коментиран от #19
16:22 19.10.2015
16 Иван Радев
До коментар #2 от "диан":
Volvo отдавна имат чисто електрическа кола, която решиха да не пускат. По-скоро им беше като работно муле, с което да тестват нови технологии и прочее. Така или иначе се видя, че могат да го направят.http://www.plugincars.com/volvo-c30-electric
Коментиран от #17
16:29 19.10.2015
17 Electric Power
До коментар #16 от "Иван Радев":
Що за кола е тази? Взели малко купе с 2 врати, сложили му 80кс мотор, развива максимум 130км/ч и минава 150км. То Дачия и Лада за 1 седмица могат да направят такива. И във Варна може да платиш 9200$ за такава.http://koorteh.com/ev_best_price.htm
17:22 19.10.2015
18 гост
18:48 19.10.2015
19 гост
До коментар #15 от "Гост":
А и между другото е доста добър начин да се вкарат в работа застоялите ядрени оръжия по света на които вече им изтича годността и доста държави се чудят какво ще ги правят18:53 19.10.2015
20 Дядо поп
гениалността на Мъск не нито в електромотора нито в ба-
териите а в онова нещо наречено контролер,който упра-
влява електромотора и позволява максимум от енергията
на батерията да се превърне в полезна енергия.
Коментиран от #21
19:17 20.10.2015
21 Гост
До коментар #20 от "Дядо поп":
Като се научиш да пишеш, заповядай да ни убеждаваш за контролерите и енергиите! До тогава си оставаш една неграмотна гротеска!!!21:06 20.10.2015