"Ново механично чудо" ще бъде гвоздеят в програмата на Toyota на автомобилното изложение в Ню Йорк, което отваря врати на 25 март. Японската компания публикува и фрагмент от снимка на задницата на колата, която ще се превърне в част от семейството на Prius.
От Toyota не споделят никакви подробности за революционния автомобил. Формите му обаче подсказват, че няма много допирни точки със съществуващите модели от хибридната линия на производителя.
Според непотвърдени слухове японците се канят да представят модел с бензин-електрическо задвижване, който ще може да се зарежда от битовата мрежа. Информация за подобен plug-in хибрид на Toyota с мощност 150 к.с. и разход от 1.42 л/100 км се появи миналата година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай Георги
18:52 15.03.2016
2 опсмопсус
Коментиран от #6
22:17 15.03.2016
3 Слонобикотръбозъб
Коментиран от #13
23:23 15.03.2016
4 гост
Коментиран от #5
23:51 15.03.2016
5 Боклук
До коментар #4 от "гост":
Ти като не си карал хибрид,авт.на ток замълчи.Ти ли ще учиш и ще си изказваш мнението за такива автомобили от най-големият производител.Що не си пусниш CV-то в Тойота ще те вземат на работа 3016 г. да миеш кенефи.ТИ ИЗОБЩО НЯМАШ ПРАВО ДА ИЗКАЗВАШ МНЕНИЕ.00:27 16.03.2016
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 МоТо
1.Новите батерии са все по-добри(по-леки,по-голяма плътност,по-дълъг живот)- там се наливат много пари и технологиите се развиват бързо.
2.Загубите в ел.мотор/ел.система са нищожни-над 94% КПД!
3.При спиране и спускане по наклон батериите се зареждат.Самата хибридна идея е интегрирания ел.мотор с високия си въртящ момент да помага при потегляне,ускорение,каране с бавна скорост на ниска предавка,режими в които бензиновия харчи най-много.
4.За подръжката не си прав-познавам хора с безпроблемни Приуси на по 10 години!Надеждността им е доказана - на първите места са във всички класации - направи си Гъугъл справка.
5.Карането като на рали или с много висока скорост са единствения режим когато хибрида се изравнява с чисто бензинов автомобил по разход. Тези коли не са правени за това-като не ти харесва не си купувай.
Много приятен тих Семеен,модерен,с достатъчно багажно и простор в купето комфортен автомобил си е хибрида на Тойота -нека не Гаворим Глупасти,само цената е малко висока,все още.
Да свалим шапка на Японската прецизност,нестандартност и иновативност-която Мерцедес и БМВ "признаха" като сключиха договори за : Мерцедес- хибридните системи на Инфинити ,БМВ-хибридните с-ми на Тойота!
Браво на Тойота ,очаквам с любопитство този нов автомобил на бъдещето!
Коментиран от #8
02:08 16.03.2016
8 гост
До коментар #7 от "МоТо":
Моят личен опит в случая няма никакво значение , въпреки че е достатъчен . Това което съм написал е доказано в многобройни тестове от професионалисти .Единствения случай когато има ЧАСТИЧНО дозареждане е движение в градски условия . При извънградско и особено магистрала "хибрида" се движи в изцяло ДВГ режим и разхода е дори по-висок от съответна кола само с ДВГ . Ако искаш пробвай и навърти 300-400 км на градско без да дозареждаш от контакта и ще видиш какъв разход ще получиш след първите 100. Относно поддръжката ще имаш ли нахалството да твърдиш , че любимия ти хибрид не ползва масла , филтри , ремъци , свещи , водни помпи , горивни помпи , кабели и т.н. и свързаното с това сервизно "обслужване " със съответното заплащане . Може да е на първите места при ПЕТРОЛНИТЕ автомобили , това изобщо не значи , че е надежден и без обслужване . И КПД 94% автомобил с ДВГ не може и да сънува , не говори безсмислициКоментиран от #9
10:34 16.03.2016
9 МоТо
До коментар #8 от "гост":
Чети по внимателно - 94% КПД на ЕЛ.МОТОРА!С тебе не се спори - ти и до шия да си в калта - пак ще казваш че е по-добре така:)!Това е нов автомобил - плъгин,100 километра - напълно ми е достатъчно за един ден-имам си гараж да заредя! Сервизното обслужване не е по-скъпо от на друг автомобил!
Надежден е - и то много - Японска му работа!
За такива като теб ще взема да си купя един - и ще ти дам за месеца сметката за бензина да я сравним с тази на чисто бензинов автомобил със същата мощност(общата за хибрида),тогава ще мачкаш каскета:)!
Всъщност,пей си ти твоята песен,само след 5-6 години всяка марка ще предлага масово хибриди - огледай се - това е бъдещето,но ти като по-тарикат може да си останеш със старата таратайка,и да гледаш как тихичко минават покрай теб Хибритата и да се замислиш,дали да не си взема?! :) !
Коментиран от #10, #11
20:24 16.03.2016
10 гост
До коментар #9 от "МоТо":
Пак не си доразбрал , никой не ти иска бензиновите боклуци , аз говоря за чист електромобил . Догодина на цената на любимия ти "хибрид" ще може да се купи Тесла 3 с несравнимо по-добри показатели във ВСИЧКО , като почнеш от разхода , през динамиката и най-вече ресурс и обслужване . А ти като искаш продължавай да си спонсорираш петролната мафия и се самоубеждавай колко велик "хибрид" са измислили .15:39 17.03.2016
11 гост
До коментар #9 от "МоТо":
А и забравих , относно сигурност , как ще се чувстваш , когато любимото ти "хибридно" задвижване с тегло 20-30% ПОВЕЧЕ от конвенционалното влезе при теб при катастрофа и те размаже в седалката . Ако искаш разгледай краштестовете на Тесла , дори стъпалата са невредими , ама нали си нямат "хибрид" отпред горкитеКоментиран от #12
15:50 17.03.2016
12 МоТо
До коментар #11 от "гост":
Теслите са хубави но са все още много скъпи-като им падне цената и се зареждат за около 30 мин.,може би,но "малко" ще ти е трудно в България с Тесла - къде ще зареждаш като отидеш на почивка - ще трябва да се молиш на хотела за кабел - току виж си им изпържил инсталацията и ще те изгонят :)!Хайде бегай че си много хлъзгав - сега изведнъж се хвърлихме на електромобили само - по-долу друга песен беше запял!
23:09 18.03.2016
13 опсмопсус
До коментар #3 от "Слонобикотръбозъб":
бе ен ве е слогана на всички недоразбрани, комплексирани бг , каращи бе ен ве!!00:01 19.03.2016