Last news in Fakti

28 Април, 2017 12:18 18 132 23

VW предлага Start-Stop система за магистрала

  • volkswagen-
  • start-stop-
  • vienna motor symposium
VW предлага Start-Stop система за магистрала - 1

На международната конференция Vienna Motor Symposium Volkswagen ще демонстрира технология за автоматично изключване и стартиране на мотора в движение. Разработката, наречена микрохибридна система, включва 1.5-литров бензинов турбоагрегат TSI Evo1, скоростна кутия DQ200 DSG и йон-литиев акумулатор.

Функцията за изключване на двигателя ще работи при скорости до 130 км/ч. При отнемане на газта моторът ще угасва автоматично. Обратното му стартиране ще става с помощта на стартера, скоростна кутия или в комбинация.

От Volkswagen смятат, че новата технология ще позволи намаляването на разхода с 0.4 л/100 км. Предполага се, че серийната версия на системата ще дебютира със следващото поколение на VW Golf BlueMotion.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 найн

    68 4 Отговор
    Не благодаря!!! 0.4 л/100 км. после, ще излизат през носа на онърите при посещение в сервиза. Това съчетано с прословутото "немско качество" отново Найн данке !
  • 2 Азз

    33 8 Отговор
    Напълно безсмислено. Нали и без това като не даваш газ на скорост разхода пак си е 0 л/100км.
  • 3 гост

    29 3 Отговор
    Едно по-добро обучение на шофьорите къде и как да натиска и връща газта би било много по-ефектнивно. Да не говорим за сложността, електрониката, батерията, ск. кутия и със сигурност високата цена. Едно е да подобриш аеродинамиката, друго е да тъпчеш със скъпи, сложни и напълно ненужни технологии една кола, която трябва да е достъпна. ФВ само глупости мислят напоследък, не изненадва факта, че продажбите им падат стремително.
  • 4 varan

    2 24 Отговор
    Eyi priyatel tisi bil golyam mozak be po golyam mozak si i ot inkinerite na wg i vednaga re6i 4e bilo bezmislenna tehnologiya ti si karayi zaskata i ne pravi glupavi komentari tuk bayi ganyo
  • 5 Morgoth

    22 2 Отговор
    Старт-стоп системите са доказано неефективни дори за градки условия. Само пълния хибрид се възползва добре от спирането на двигателя.
    В следващите 10-20 години проблемите на елекрическите автомобили ще бъдат решени. Не виждам за къде се пънат от VW с подобно усложняване на двигателите си.
  • 6 Wartburg

    26 0 Отговор
    Вартбург просто имаха фрай лайф
  • 7 qqqqq

    14 0 Отговор
    Като гледам така, трябва винаги да имаш резервни стартер, карета и съединител.
  • 8 кольо

    25 2 Отговор
    Ще ми изключват мотора при скорост 120 км/ч? Тия добре ли са??
  • 9 шашавикс

    2 25 Отговор
    Явно хората са го измилили , след като инвестират милиони. Форумните/гаражни разбирачи няма как да имат всички факти.

    Коментиран от #11

  • 10 оНЯЯЯ

    12 3 Отговор
    Пак някои инженер ще вземе яки бонуси за ненужна иновация
  • 11 Jack Bauer

    17 3 Отговор

    До коментар #9 от "шашавикс":

    "Формните/гаражни разбирачи" са доста по-наясно от теб с "маркетинговото манипулиране" с цел да ти издоят още пари при покупката на следващото поколение VW. И да наистина както писа Morgoth старт-стоп системите са доказано НЕ ефективни.
  • 12 Пешо нафтата

    15 0 Отговор
    Леле какъв триум. Цели 0.4л на 100. За сметка на това поддръжка на безмислена система. Тия не разбраха ли, че тази система е издънка отвсякъде.
  • 13 ohubohu

    19 2 Отговор
    Имам автомобил със СТАРТ-СТОП система-ПЪЛНА ГЛУПОСТ!
  • 14 стоп система

    4 2 Отговор
    VW си имат стоп системата от край време. После там в страни да не пречи много и така...
  • 15 АСК

    13 0 Отговор
    И без пари да ми я дават не я искам такава кола.

    аз ще летя ниско със 130 км и тя ще угаси двигателя, ами ако не успее да го запали за колко време ще стигнат акумулаторите дали ще ми стигнат да спра в аварийната лента или ще ми откажат всички помощни системи преди това.

    Твърде много хора свикнаха със техниката и я мислят за без отказна, а колкото е по сложна една техника толкова нараства вероятноста за повреда
  • 16 alex

    4 1 Отговор
    imam ford firsta 1.25 zetec s i na magistrala gori okolo 5 na 100 pri 100 120 ne mi trebva da se izklucva nishto
  • 17 гнида

    10 1 Отговор
    Като ново ще е добре и като го купим тука на 6+години и то само на 120 000 км карана от немска баба ще му ядем попарата !
  • 18 Нази

    13 3 Отговор
    Представям си зимата на утъпкан сняг в бг се кефя 90-100 на снега и отнемам газта за момент и оооо чудо мотора изгасва.... давам газ за лека корекция ноооо първо трябва да запали...тотална загуба на контрол....-я канавка я насрещен удар...не ми се мисли...що за кенеф...
  • 19 5er 525 xd 2012

    0 0 Отговор
    Всяка сутрин , първата година си повтарях едно и също -"изключи старт -стопа"

    Сега фрий -лйфа прискърцва , ама не е болка , 100 лв на "ИНА "!
    Голяма , дразнеща глупост е !
    Нищо не пести !
  • 20 Мирон

    4 0 Отговор
    Мисля че изгасянето на двигателя по време на движение е забренено от Закона.
  • 21 незнайко

    1 0 Отговор
    А КАК ЩЕ РАБОТИ ХИДРАВЛИКАТА НА ВОЛАНА И СПИРАЧКИТЕ ? Това си е пълно безумие. Може би, ще се върнат назад във времето, като махнат сервото на спирачките и хидравликата на волана. Ще станат като първите жигулита. От както започна производство на електромобили, ДВГ само го кичат с ненужни екстри.

    Коментиран от #23

  • 22 Inja

    0 0 Отговор
    Като изключи двигателя, се отваря една дупка в пода за всеки пътуващ в колата. В зависимост от ситуацията спираш или засилваш с краченца. Да вземат да сложат и по някое крило да се отваря след 90км/ч и колата от 1тон да става 200кила, тъкмо и пистарки ще отвяваш като спрели.
  • 23 ЕЛЕКТРО

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "незнайко":

    Ясно е че ще ползват и електро усилвател.
    За 0.5л. икономия ще сложат 50кг тегло отгоре, още една сложна система за обслужване и 2000 евро ????

    Както го каза и найн не благодаря. Дано да не го сложат в някой от нивата на оборудване а да бъде само като екстра.