На международната конференция Vienna Motor Symposium Volkswagen ще демонстрира технология за автоматично изключване и стартиране на мотора в движение. Разработката, наречена микрохибридна система, включва 1.5-литров бензинов турбоагрегат TSI Evo1, скоростна кутия DQ200 DSG и йон-литиев акумулатор.
Функцията за изключване на двигателя ще работи при скорости до 130 км/ч. При отнемане на газта моторът ще угасва автоматично. Обратното му стартиране ще става с помощта на стартера, скоростна кутия или в комбинация.
От Volkswagen смятат, че новата технология ще позволи намаляването на разхода с 0.4 л/100 км. Предполага се, че серийната версия на системата ще дебютира със следващото поколение на VW Golf BlueMotion.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 найн
12:31 28.04.2017
2 Азз
13:34 28.04.2017
3 гост
13:40 28.04.2017
4 varan
13:48 28.04.2017
5 Morgoth
В следващите 10-20 години проблемите на елекрическите автомобили ще бъдат решени. Не виждам за къде се пънат от VW с подобно усложняване на двигателите си.
14:12 28.04.2017
6 Wartburg
14:32 28.04.2017
7 qqqqq
14:48 28.04.2017
8 кольо
14:50 28.04.2017
9 шашавикс
Коментиран от #11
14:55 28.04.2017
10 оНЯЯЯ
15:06 28.04.2017
11 Jack Bauer
До коментар #9 от "шашавикс":
"Формните/гаражни разбирачи" са доста по-наясно от теб с "маркетинговото манипулиране" с цел да ти издоят още пари при покупката на следващото поколение VW. И да наистина както писа Morgoth старт-стоп системите са доказано НЕ ефективни.15:18 28.04.2017
12 Пешо нафтата
18:01 28.04.2017
13 ohubohu
19:04 28.04.2017
14 стоп система
20:42 28.04.2017
15 АСК
аз ще летя ниско със 130 км и тя ще угаси двигателя, ами ако не успее да го запали за колко време ще стигнат акумулаторите дали ще ми стигнат да спра в аварийната лента или ще ми откажат всички помощни системи преди това.
Твърде много хора свикнаха със техниката и я мислят за без отказна, а колкото е по сложна една техника толкова нараства вероятноста за повреда
20:45 28.04.2017
16 alex
20:52 28.04.2017
17 гнида
21:06 28.04.2017
18 Нази
01:13 29.04.2017
19 5er 525 xd 2012
Сега фрий -лйфа прискърцва , ама не е болка , 100 лв на "ИНА "!
Голяма , дразнеща глупост е !
Нищо не пести !
23:19 29.04.2017
20 Мирон
09:57 30.04.2017
21 незнайко
Коментиран от #23
16:27 30.04.2017
22 Inja
16:22 01.05.2017
23 ЕЛЕКТРО
До коментар #21 от "незнайко":
Ясно е че ще ползват и електро усилвател.За 0.5л. икономия ще сложат 50кг тегло отгоре, още една сложна система за обслужване и 2000 евро ????
Както го каза и найн не благодаря. Дано да не го сложат в някой от нивата на оборудване а да бъде само като екстра.
16:05 02.05.2017