Last news in Fakti

1 Септември, 2017 11:16 5 498 22

Започват реални тестове за разход на гориво и CO2

  • тестове-
  • co2-
  • разход на гориво-
  • ес
Започват реални тестове за разход на гориво и CO2 - 1

Всички нови модели, които ще бъдат пускани на европейския пазар ще бъдат подложени на нови тестове, които да оценят абсолютно точно разхода на гориво и изхвърлянето на вредни емисии в атмосферата.

От първи септември в Европейския съюз ще се извършват реални пътни изпитания на новите автомобили и след като те бъдат преминати успешно ще се разрешава продажбата им на територията на ЕС.

До този момент тестовете се извършваха само в лабораторни условия. Според експертите, пътните тестове в реални условия (RDE), както и по-съвършените такива в лабораторни условия (WLTP) ще могат да дават много по-точна преценка и измами няма да са възможни.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 оха

    32 10 Отговор
    Е ся те лъжците от VAG, ще "цъфнат" !
  • 2 сдгфсд

    35 1 Отговор
    То само те ако цъфбат ще е добре ама няма да са само те, всички ще цъфнат и ще вържат даже.
  • 3 Мария

    33 3 Отговор
    А на големите кораби,които замърсяват много повече от автомобилите, кой ще ги тества? Един товарен кораб замърсява, колкото 150000 автомобила. Бях в Германия и един такъв кораб само за да маневрира направи цялото пристанище в сажди,чак в кафето и в закуската та ми се покриха със сажди.

    Коментиран от #4, #5, #17

  • 4 казус

    21 3 Отговор

    До коментар #3 от "Мария":

    А производителите на батерии за електромобили, те знаеш ли колко замърсяват ???
  • 5 гост

    11 8 Отговор

    До коментар #3 от "Мария":

    Новите кораби имат системи за работа на ток като зареждат акумулаторите с излишната енергия от дизела. С тази енергия те могат да маневрират в пристанище, но не и да се движат в открито море, само за подобни маневри. Та работи се в тази насока.

    Коментиран от #9, #11

  • 6 камионджия

    23 1 Отговор
    А тировете които не се гасят изобщо , кой ги брои ? Гледат се само паричките, на никой не му дреме за екология. Между другото продавам изгодно парникови газове и мечти за чиста природа.
  • 7 дфгдсф

    5 3 Отговор
    Ако на някой му дремеше за екологията, водородните коли щяха да се продават по де за левче, но всеки си гледа бизнеса и нещата няма да се променят.
  • 8 гост

    5 9 Отговор
    Можете да се приготвите за 30-40% повишение на заводските данни за разход , което пък ще доведе до рязко понижение в показателите за мощност и динамика , за да може все пак да се изпълнят някакви стандарти , особено предстоящите Евро 7 , което пък ще доведе до логичния изход , до 5 години всички производители ще преминат основно на електромобили !
  • 9 Чавдар войвода

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    На кораб ли работиш? Това, което написа е абсулютно невярно.

    Коментиран от #10

  • 10 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #9 от "Чавдар войвода":

    Кое точно е "абсолютно невярно" според тебе , че да ти обясня ?? Ако искаш може и сам да се образоваш малко , че другия път да не се излагаш ! Първо отваряш което си поискаш автомобилно издание и гледаш тестовете по модели . Абсолютно всички без изключение дават 30-40% разлика между обявения и тестовия разход на гориво , което след новите изпитания ще лъсне като на циганче голия задник. Това естествено води до драстично увеличение на вредните емисии по всички показатели . Според Евро 7 средния разход на цялата гама модели трябва да бъде под 95 г СО 2 на 100 км , което отговаря на разход 2,6-3 л/100 км . Очаквам да измислиш начин с мотор 110-170 к.с (масовите в момента) да постигнеш такъв разход ? Без измислени "лабораторни" тестове !
  • 11 CL500

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    гост, воеводата ти казва, че това, което си написал за корабите и някакви акумулатори за маневри е някаква тъпня. Не знам, къде си го чул това, има ли такава разработка въобще, но да допуснем, че е така - това съм сигурен, че би било за някакви малки гемийки. Аз работя на кораб и това, което мога да ти кажа е, че наистина има много, много пристанища, където има ограничения за използваното гориво. Тук става въпрос за такова с много ниско съдържание на сяра !!! Обикновено корабите преди подхождането преминават от тежко корабно гориво към газьол за главна машина, котли и т.н. Говоря за големи кораби - на такива работя (над 330,000 тона дедуейт), но съм сигурен, че е така и за много по-малки кораби.
    В момента по-скоро се работи за кораби без екипаж - първо полу-автономни (управлявани от оператор на брега), а после и напълно автономни. Норвежците и от Ролс Ройс имат почти готови такива кораби. Първите изпитания са предвидени до година-две само м/у 2 фиорда...

    Коментиран от #12, #14, #15

  • 12 МАК

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "CL500":

    Хора моля ви игнорирайте технически неграмотното лици наречено "гост" защото ще ви скъса нервите с глупостите си и си вярва че е компетентен по много въпроси и си вярва от коли сега се прави че разбира и кораби !! Не си хабете приказките и нервите с тази личност!!
  • 13 Мирко

    6 1 Отговор
    През лошият социализъм, товарните влакове бяха по 18-20 вагона. Почти всичко се возеше така. Но в готеният капитализъм, да возиш на държавна компания няма кярия нито за транспортните компании, нито за Вальо Златев ( ББ), нито за вносителите на гуми, масла ... Ето ви едно огромно перо на замърсяване, разбиване на пътищата и катастрофи.
  • 14 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #11 от "CL500":

    Коментара за корабите го е писал друг човек със същия ник , не знам какво точно е имал в предвид . Аз по въпроса мога да кажа това :
    "Оценките показват, че морският транспорт е отговорен за между 1.4% и 4.5% от глобалните емисии на парникови газове, но индустрията остава нерегулирана като цяло поради международната си същност. "
    "Azipod е електрически задвижващ агрегат , който се помещава извън корабния корпус . Подрулващото устройство съдържа променлива скорост на електрическия мотор , който задвижва витло с постоянна стъпка , и може да се върти около вертикалната си ос, за да се осигури тяга за задвижване във всяка посока. Задвижващата система Azipod елиминира нуждата за кормилни и кърмови тласкащи устройства или дълги валове вътре в корпуса на кораба ."
    http://seajobs.bg/newsbg/461
    Явно има и по-други кораби от познатите ти и то доста отдавна

    Коментиран от #16

  • 15 гост

    0 4 Отговор

    До коментар #11 от "CL500":

    https://www.maritime.bg/2015/07/29/34958/
    https://www.maritime.bg/2017/03/18/45611/
    http://bg.sdilogistics-shipping.it/info/maersk-qatargas-and-shell-tea-785480.html
    А случайно да си чул , че в момента тече мащабен преход към кораби ЗАДВИЖВАНИ с LNG и според последните директиви скоро използването на мазут и тежко корабно гориво ще бъде забранено въобще ?
  • 16 Чавдар войвода

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Това, че си попрочел нещичко за азиподите е похвално, но не е достатъчно за да ръсиш мозък. И преходът към кораби, задвижвани с LNG, въобще не е мащабен.

    Коментиран от #20

  • 17 Антонио

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Мария":

    Аман от тъпи писания.Целта е да се премахне концентрация на замърсяване в големите градове.Да не го дишаш Миминце,като ти се роди бебе и то да не го диша,да не ти попада и по кожата.За бебето е още по-вредно,и като си проснеш гащичките да изсъхват и си ги сложеш после да не ти миришат на кюнец от нафтова печка.В големите градове трудно се разнася тази сган.Една от причината са голямата концентрация на сгради и автомобили.За да го разберете ще ви го обесня просто.Да речем,че водата е въздуха,а захарта са вредните емисий.Една лъжица захар ще сипем в литър вода,като е опитаме ще разберем, че има захар.Но ако направим същото с 10литра вода нищо няма да се усети.Или казано кораби самолети фабрики и.т.н.са извън градовете с цел,а не защото не могат да направят летище в центъра на София.В центъра на Пловдив беше завод Каменица.Ела да ги питаш,ако не се сещаш,защо го махнаха и ще правят голям парк на негово място.

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Антонио":

    Кой е този Емисий?
  • 19 ПЕНСИОНЕРА

    1 1 Отговор
    Аз минавам на........ Вода, тест на водородна система. Виждам ефекта ,и ще сложа такава система. 30% икономия съвсем не е малко , и намалява замърсяването. Няма пушилка , няма сажди .
  • 20 гост

    0 4 Отговор

    До коментар #16 от "Чавдар войвода":

    Оооо , да , още сто години ще карат на мазут , само заради твоя кеф !
  • 21 Адриянов

    0 0 Отговор
    onq s konq ми се губи нещо...
  • 22 ЯСУ

    0 0 Отговор
    ЖУРНАЛИСТИТЕ ОТНОВО МАНИПУЛИРАТ.ВСИЧКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ ПУБЛИКУВАТ ДАННИ ИЗМЕРЕНИ В ЛАБОРАТОРИИ СЪГЛАСНО ЕВРОПЕЙСКИ ДИРЕКТИВИ. ТЕЗИ ДАННИ СА ПОСТИЖИМИ И В РЕАЛНИ УСЛОВИЯ. НО САМО ОТ ТЕЗИ КОИТО МОГАТ ДА ШОФИРАТ ИКОНОМИЧНО.