Всички нови модели, които ще бъдат пускани на европейския пазар ще бъдат подложени на нови тестове, които да оценят абсолютно точно разхода на гориво и изхвърлянето на вредни емисии в атмосферата.
От първи септември в Европейския съюз ще се извършват реални пътни изпитания на новите автомобили и след като те бъдат преминати успешно ще се разрешава продажбата им на територията на ЕС.
До този момент тестовете се извършваха само в лабораторни условия. Според експертите, пътните тестове в реални условия (RDE), както и по-съвършените такива в лабораторни условия (WLTP) ще могат да дават много по-точна преценка и измами няма да са възможни.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 оха
11:20 01.09.2017
2 сдгфсд
11:25 01.09.2017
3 Мария
Коментиран от #4, #5, #17
11:31 01.09.2017
4 казус
До коментар #3 от "Мария":
А производителите на батерии за електромобили, те знаеш ли колко замърсяват ???11:35 01.09.2017
5 гост
До коментар #3 от "Мария":
Новите кораби имат системи за работа на ток като зареждат акумулаторите с излишната енергия от дизела. С тази енергия те могат да маневрират в пристанище, но не и да се движат в открито море, само за подобни маневри. Та работи се в тази насока.Коментиран от #9, #11
11:37 01.09.2017
6 камионджия
11:41 01.09.2017
7 дфгдсф
13:14 01.09.2017
8 гост
14:26 01.09.2017
9 Чавдар войвода
До коментар #5 от "гост":
На кораб ли работиш? Това, което написа е абсулютно невярно.Коментиран от #10
15:50 01.09.2017
10 гост
До коментар #9 от "Чавдар войвода":
Кое точно е "абсолютно невярно" според тебе , че да ти обясня ?? Ако искаш може и сам да се образоваш малко , че другия път да не се излагаш ! Първо отваряш което си поискаш автомобилно издание и гледаш тестовете по модели . Абсолютно всички без изключение дават 30-40% разлика между обявения и тестовия разход на гориво , което след новите изпитания ще лъсне като на циганче голия задник. Това естествено води до драстично увеличение на вредните емисии по всички показатели . Според Евро 7 средния разход на цялата гама модели трябва да бъде под 95 г СО 2 на 100 км , което отговаря на разход 2,6-3 л/100 км . Очаквам да измислиш начин с мотор 110-170 к.с (масовите в момента) да постигнеш такъв разход ? Без измислени "лабораторни" тестове !16:12 01.09.2017
11 CL500
До коментар #5 от "гост":
гост, воеводата ти казва, че това, което си написал за корабите и някакви акумулатори за маневри е някаква тъпня. Не знам, къде си го чул това, има ли такава разработка въобще, но да допуснем, че е така - това съм сигурен, че би било за някакви малки гемийки. Аз работя на кораб и това, което мога да ти кажа е, че наистина има много, много пристанища, където има ограничения за използваното гориво. Тук става въпрос за такова с много ниско съдържание на сяра !!! Обикновено корабите преди подхождането преминават от тежко корабно гориво към газьол за главна машина, котли и т.н. Говоря за големи кораби - на такива работя (над 330,000 тона дедуейт), но съм сигурен, че е така и за много по-малки кораби.В момента по-скоро се работи за кораби без екипаж - първо полу-автономни (управлявани от оператор на брега), а после и напълно автономни. Норвежците и от Ролс Ройс имат почти готови такива кораби. Първите изпитания са предвидени до година-две само м/у 2 фиорда...
Коментиран от #12, #14, #15
17:30 01.09.2017
12 МАК
До коментар #11 от "CL500":
Хора моля ви игнорирайте технически неграмотното лици наречено "гост" защото ще ви скъса нервите с глупостите си и си вярва че е компетентен по много въпроси и си вярва от коли сега се прави че разбира и кораби !! Не си хабете приказките и нервите с тази личност!!22:52 01.09.2017
13 Мирко
06:41 02.09.2017
14 гост
До коментар #11 от "CL500":
Коментара за корабите го е писал друг човек със същия ник , не знам какво точно е имал в предвид . Аз по въпроса мога да кажа това :"Оценките показват, че морският транспорт е отговорен за между 1.4% и 4.5% от глобалните емисии на парникови газове, но индустрията остава нерегулирана като цяло поради международната си същност. "
"Azipod е електрически задвижващ агрегат , който се помещава извън корабния корпус . Подрулващото устройство съдържа променлива скорост на електрическия мотор , който задвижва витло с постоянна стъпка , и може да се върти около вертикалната си ос, за да се осигури тяга за задвижване във всяка посока. Задвижващата система Azipod елиминира нуждата за кормилни и кърмови тласкащи устройства или дълги валове вътре в корпуса на кораба ."
http://seajobs.bg/newsbg/461
Явно има и по-други кораби от познатите ти и то доста отдавна
Коментиран от #16
14:55 02.09.2017
15 гост
До коментар #11 от "CL500":
https://www.maritime.bg/2015/07/29/34958/https://www.maritime.bg/2017/03/18/45611/
http://bg.sdilogistics-shipping.it/info/maersk-qatargas-and-shell-tea-785480.html
А случайно да си чул , че в момента тече мащабен преход към кораби ЗАДВИЖВАНИ с LNG и според последните директиви скоро използването на мазут и тежко корабно гориво ще бъде забранено въобще ?
15:47 02.09.2017
16 Чавдар войвода
До коментар #14 от "гост":
Това, че си попрочел нещичко за азиподите е похвално, но не е достатъчно за да ръсиш мозък. И преходът към кораби, задвижвани с LNG, въобще не е мащабен.Коментиран от #20
17:38 02.09.2017
17 Антонио
До коментар #3 от "Мария":
Аман от тъпи писания.Целта е да се премахне концентрация на замърсяване в големите градове.Да не го дишаш Миминце,като ти се роди бебе и то да не го диша,да не ти попада и по кожата.За бебето е още по-вредно,и като си проснеш гащичките да изсъхват и си ги сложеш после да не ти миришат на кюнец от нафтова печка.В големите градове трудно се разнася тази сган.Една от причината са голямата концентрация на сгради и автомобили.За да го разберете ще ви го обесня просто.Да речем,че водата е въздуха,а захарта са вредните емисий.Една лъжица захар ще сипем в литър вода,като е опитаме ще разберем, че има захар.Но ако направим същото с 10литра вода нищо няма да се усети.Или казано кораби самолети фабрики и.т.н.са извън градовете с цел,а не защото не могат да направят летище в центъра на София.В центъра на Пловдив беше завод Каменица.Ела да ги питаш,ако не се сещаш,защо го махнаха и ще правят голям парк на негово място.Коментиран от #18
09:46 03.09.2017
18 Гост
До коментар #17 от "Антонио":
Кой е този Емисий?10:26 03.09.2017
19 ПЕНСИОНЕРА
12:33 03.09.2017
20 гост
До коментар #16 от "Чавдар войвода":
Оооо , да , още сто години ще карат на мазут , само заради твоя кеф !17:20 03.09.2017
21 Адриянов
10:03 05.09.2017
22 ЯСУ
10:56 09.09.2017