11 Декември, 2017 14:55 18 814 19

КрАЗ като никой друг

  • краз-
  • 256-
  • самосвал-
  • тунинг

Работата на шофьорите на самосвали не е лека - особено в украинските кариери. Собственикът на камиона от снимките обаче толкова обича машината си, че е посветил цялото си свободно време да я направи уникална.

"Златния дракон", както вече се казва самосвалът КрАЗ-256Б1, е от необичайната модификация с висок покрив и спален отсек. Кабината, капакът и калниците са разглобени и преработени така, че украинският камион да заприлича на американски влекач.

Монтирана е хромирана радиаторна решетка в стила на Freightliner. Лъскавото покритие е използвано обилно също за бронята, резервоарите, огледалата и огромните "комини".

Под ефектната външност се крие и напълно преработен интериор. Монтирани са нови прибори, седалки и тапицерия. Собственикът нескромно твърди, че самосвалът му е най-добрият на територията на бившите съветски републики.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вижся

    61 1 Отговор
    На вашето внимание един модерен висок компактен градски КРОСОУВЪР
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 незнайко

    16 15 Отговор
    Ето какво значи външен вид ! Под капака всичко е по старому ! Рашките са велики да показват, че външния вид не винаги е нещо !!!

    Коментиран от #12

  • 4 Гост

    4 21 Отговор
    Пак руски новини!!
  • 5 Урко

    11 12 Отговор
    Не се хаби, щатските тъпотий са по-готини, ВЕСЕЛА КОЛЕДА.
  • 6 ДДД

    11 3 Отговор
    срещат се краз и камаз
    краза се чеше по кардана и казва
    абе е....една газка че ме хванаха полски фиатчета
  • 7 Лихачев

    19 5 Отговор
    Който не е карал руска/съветска машина нищо не знае и няма право да пише тук. Аз съм карал КрАЗ и за нищо на света не бих го карал пак. Пък този тук мяза на МАК. Сигурно е случайно. Ама аз не вярвам на случайности.

    Коментиран от #9

  • 8 Super KRAZ

    16 2 Отговор
    Супер е , човекът да бъде назначен за конструктор дизайнер на краз.
    Евала брато, кадърен човек си . Би трябвало да бъде забелязан от фирмата КРАЗ KRAZ .
  • 9 Такатака

    9 1 Отговор

    До коментар #7 от "Лихачев":

    Така е. А най-голямото предизвикателство е да сменяш някоя от задните гуми на пътя .
  • 10 Боби Турбото

    6 4 Отговор
    Мяза на Mack обаче е минал уеко у уево от Мака
  • 11 smeh

    20 2 Отговор
    Кога бехме деца, като минеше КРАЗ покрай нас се напикавахме от кеф. Така бръмчеше, че чак се тресеше асфалта под него, Дори и абсолютно неразбиращи тогава, лесно разпознавахме миризмата на масло примесена със саждите излизащи от него.
    Ако тази адска машина имаше лице, което да изразява емоции, то при споменаването на думите Икономия и Екология, щеше да изгрява усмивката, както на Бай ти Ганя кога му кажеш - Тук се плаща.

    В крайна сметка и до ден днешен ме радва, колкото и нескопосано копие да е КРАЗ-а на МАК.
  • 12 Знайко

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "незнайко":

    Ти, както и този писал след теб, не си ли направихте труда да прочетете статията и да разгледате снимките?Машината е с украинска регистрация!
  • 13 хайл

    10 5 Отговор
    Това чудо ще е супер вървежно при циганите в индия и непал-там умират за такива селски изпълнения-лъскавко да има,да свети насекъде...
  • 14 стоян

    7 0 Отговор
    На тази първобитна машина вратите са от дърво обковано с ламарина -някой от вас свалял ли е гума на КРАЗ =цяло приключение ще изживеете
  • 15 Кобрата

    8 1 Отговор
    Чудна е КРАЗ-урката, само да не го карате, а да го гледате на снимка, щот иначе за някоя година ще ви вземе здравето от тръскане и ще си носите органите в чантичка.
    Също както и останалите съветски бракми, след няколко години каране всичко ви боли - кръст, гъз, бъбреци, ръце... Това не си е работа!
  • 16 Бай Иван

    3 1 Отговор
    Нищо не разбирате карал съм такъв на тунела на Витиня когато го правехме няма по здрав камион зимата пали от четвърт няма свещи даже само от компресията не пишете глупости омочковци
  • 17 ссссср

    4 1 Отговор
    И за к'ъв му е на самосвал кабина на ТИР? Там, където е "спалнята"(зад кабината) е резервната гума. А сега къде е- не я видях?
    п.с. Разправят,че едно време в Сибир, Краза е спасил много шофьорски животи -кабината е рама от дърво, обшита с ламарина. Като се развали в средата на Нищото, дървенията стига за поне една вечер да се топлиш!

    Коментиран от #18

  • 18 Старшината

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "ссссср":

    На легена е резервната гума
  • 19 0000

    0 0 Отговор
    Една година карах такъв самосвал на изкопи.пищенето в ушите вечер след като го угасиш и изморените ръце от борбата с волана и скоростния лост не се забравят