Нов бензинов мотор за Insignia със среден разход 6/100

Публикувана: 7 Август, 2018 12:07
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6752

От Opel вече е са приели над 155 000 поръчки за Insignia, а сега марката добавя най-новата версия на своя 1.6-литров бензинов Direct Injection Turbo в гамата от двигатели на своя флагман - в комбинация с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична трансмисия.

Отсега нататък, агрегатът 1.6 Direct Injection Turbo може да бъде поръчан във версиите Insignia Grand Sport, Insignia Sports Tourer и Insignia Country Tourer (разход на гориво - Grand Sport: 8.4-8.0 л/100 км в градски цикъл, 5.6-5.3 л/100 км в извънградски цикъл и 6.6-6.3 л/100 км средно, средни емисии на CO2 153-145 г/км; разход на гориво Sports Tourer: 8.6-8.3 л/100 км в градски цикъл, 5.6-5.3 л/100 км в извънградски цикъл и 6.7-6.6 л/100 км средно, средни емисии на CO2 154-151 г/км).

Моделите с автоматичната предавателна кутия предлагат серийно допълнителния комфорт и адаптивност на системата FlexRide. Разходът на гориво на Insignia Country Tourer 1.6 Direct Injection Turbo е 8.6 л/100 км в градски цикъл, 5.6 л/100 км в извънградски цикъл и 6.7 л/100 км средно, средни емисии на CO2 156 г/км.

Динамичният четирицилиндров двигател развива максимална мощност 147 кВт/200 к.с. при 5500 об/мин и максимален въртящ момент от 280 Нм в диапазона 1 650 - 4 500 об/мин. Предлаганият в комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия или шестстепенна автоматична трансмисия и задвижване на предните колела 1.6 Direct Turbo Turbo дава възможност на Insignia за постигане на максимална скорост от 235 км/ч и за ускорение от 0 до 100 км/ч за 7.7 секунди.

С цел максимално снижаване на количествата на твърди частици в емисиите, бензиновият 1.6 Direct Injection Turbo използва филтър за твърди частици за бензинови двигатели GPF (Gasoline Particulate Filter), разположен близо до изпускателния колектор с цел оптимален процес на регенерация (чрез окисляване на частиците, които се натрупват във филтъра). По този начин Insignia 1.6 Direct Injection Turbo още отсега отговаря на строгата емисионна норма Euro 6d-TEMP, която включва и измерване на количествата на емисиите при реално пътно движение RDE (Real Driving Emissions) по обществените пътища и влиза в сила за всички новорегистрирани автомобили през септември 2019 година.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери