От Opel вече е са приели над 155 000 поръчки за Insignia, а сега марката добавя най-новата версия на своя 1.6-литров бензинов Direct Injection Turbo в гамата от двигатели на своя флагман - в комбинация с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична трансмисия.
Отсега нататък, агрегатът 1.6 Direct Injection Turbo може да бъде поръчан във версиите Insignia Grand Sport, Insignia Sports Tourer и Insignia Country Tourer (разход на гориво - Grand Sport: 8.4-8.0 л/100 км в градски цикъл, 5.6-5.3 л/100 км в извънградски цикъл и 6.6-6.3 л/100 км средно, средни емисии на CO2 153-145 г/км; разход на гориво Sports Tourer: 8.6-8.3 л/100 км в градски цикъл, 5.6-5.3 л/100 км в извънградски цикъл и 6.7-6.6 л/100 км средно, средни емисии на CO2 154-151 г/км).
Моделите с автоматичната предавателна кутия предлагат серийно допълнителния комфорт и адаптивност на системата FlexRide. Разходът на гориво на Insignia Country Tourer 1.6 Direct Injection Turbo е 8.6 л/100 км в градски цикъл, 5.6 л/100 км в извънградски цикъл и 6.7 л/100 км средно, средни емисии на CO2 156 г/км.
Динамичният четирицилиндров двигател развива максимална мощност 147 кВт/200 к.с. при 5500 об/мин и максимален въртящ момент от 280 Нм в диапазона 1 650 - 4 500 об/мин. Предлаганият в комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия или шестстепенна автоматична трансмисия и задвижване на предните колела 1.6 Direct Turbo Turbo дава възможност на Insignia за постигане на максимална скорост от 235 км/ч и за ускорение от 0 до 100 км/ч за 7.7 секунди.
С цел максимално снижаване на количествата на твърди частици в емисиите, бензиновият 1.6 Direct Injection Turbo използва филтър за твърди частици за бензинови двигатели GPF (Gasoline Particulate Filter), разположен близо до изпускателния колектор с цел оптимален процес на регенерация (чрез окисляване на частиците, които се натрупват във филтъра). По този начин Insignia 1.6 Direct Injection Turbo още отсега отговаря на строгата емисионна норма Euro 6d-TEMP, която включва и измерване на количествата на емисиите при реално пътно движение RDE (Real Driving Emissions) по обществените пътища и влиза в сила за всички новорегистрирани автомобили през септември 2019 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
12:14 07.08.2018
2 гост
12:18 07.08.2018
3 Емил
Коментиран от #8, #9, #11, #22
12:21 07.08.2018
4 313132
12:23 07.08.2018
5 Ники
Коментиран от #10
12:27 07.08.2018
6 Иван
Коментиран от #7
12:36 07.08.2018
7 Емил
До коментар #6 от "Иван":
Сега си спомних (като четох поста ти), че 60-те имаше такъв опит - Симка Аронд (голяма кошница с малък двигател)! Ама вече почти никой не помни за Симка!12:45 07.08.2018
8 Хаха
До коментар #3 от "Емил":
Емиле,какъв е мотора 2/2.3 турбо?Какъв с Сааба 9-3/9-5.Доволен ли си от него?Коментиран от #19
12:48 07.08.2018
9 гост
До коментар #3 от "Емил":
Какъв е тоя двигател на сааб с 300кс дето харчи 10л газ средно на 100км? Нещо не си си измил очите сутринта. Има си една наука физика, която измерва възможностите на всеки вид гориво и каква енергия съдържа. По-просто казано: от пръдня боя не става.Коментиран от #12, #20
12:49 07.08.2018
10 Хаха
До коментар #5 от "Ники":
300.000 км. е добре.Мисля,че и повече ще изкара мотора,все пак е с усилени биели,ковани бутала и др.Турбото ще замине на 200.000+ км.12:50 07.08.2018
11 saab
До коментар #3 от "Емил":
нали знаеш, че сааб е на базата и двигателите на опел. Все пак и той беше част от ГМ преди да и спрат. Саабиот 20 30 години насам бяха само на общи платформи на ГМ, разработени от Опел в Рюселсхайм. Ако е сааб на около 10 години най-вероятно става въпрос за базиран на Опел Вектра Ц модел. Информирайте се малко преди да пускате...Поздрави....Коментиран от #21
13:01 07.08.2018
12 saab
До коментар #9 от "гост":
Ако е сааб 9-5 значи е на базата на Опел Инсигния. При опела мотора 2.8 е 325 коне, при сааб е 296. ако е сааб 9-3 то това е опел вектра ц и там мотора и при двете е 2.8 255 или 280 к.с.13:09 07.08.2018
13 Бръм бръм
13:51 07.08.2018
14 браво
14:37 07.08.2018
15 Божидар
23:34 07.08.2018
16 1234
Коментиран от #18
08:31 08.08.2018
17 Бачо
22:37 08.08.2018
18 moskala
До коментар #16 от "1234":
москвич 2141 с точно този мотор е точно 1065 кг. или малко над тон... къде ги измисли тези 1500!!! волгата от 70-те до 90-те е около 1400.11:20 09.08.2018
19 Емил
До коментар #8 от "Хаха":
95, 2,0, тунингован от Дойчев, карам го от 3,5 г., минах 100 000 (на газ) - без забележка - само газ и масло (15W50). Предишната кола ми беше Навара (нова) - пълен боклук. Купих я за 67 х., едва я продадох за 25.Препоръчвам стара бензинова (4-8 г.), с голям мотор, на газ! Няма по-ефективен вариант!
13:34 09.08.2018
20 Емил
До коментар #9 от "гост":
Ела - ще ти го покажа! Турбото гори колкото искаш - караш бавно (до 120) - гори малко, ако искаш настъпваш - гори много. При 240 км/ч. - 22 л/100 км.13:36 09.08.2018
21 Емил
До коментар #11 от "saab":
Поредния шаблон! Точно двигателят на СААБ няма нищо общо с ОПЕЛ!13:37 09.08.2018
22 Язе
До коментар #3 от "Емил":
Напредъка е ясен.Този Опел с 1,6 е по-динамичен от твоя Сааб с 2,0 двигател.Дали ще изкара повече км не е ясно но колите вече се правят по този начин.БГ не е никакъв пазар освен втора ръка и никой производител няма да се съобразява с него.20:43 10.08.2018