Last news in Fakti

13 Август, 2018 17:10 13 315 17

Така се превозва лопата на ветрогенератор

  • ветрогенератор-
  • камион-
  • cimc vehicles

Китайският производител на товарни автомобили CIMC Vehicles публикува видео, в което показва как транспортира гигантски лопати за ветрогенератори по планински пътища. За доставката на огромните части до вятърната електроцентрала в планините Баодин са използвани дизелови влекачи с мощност 480 к.с. и въртящ момент 2 200 Нм.

Превозът на лопати за ветрогенератори изисква от машините изключителна прецизност и издръжливост. Камионите трябва да са изключително мощни, маневрени и надеждни, тъй като пътищата в планините Баодин изобилстват на тесни завои и стръмни изкачвания.


За да се улесни процесът, от CIMC Vehicles са поръчали на норвежка компания да проектира уникални ремаркета с достатъчно висок клиренс и завиващи оси. Прицепът разполага с хидравличен подемник, който позволява повдигането му за преодоляването на най-сложните участъци.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 123

    35 2 Отговор
    Ъъъ, това нещо не се ли нарича перка?

    Коментиран от #11

  • 2 Bahti

    34 1 Отговор
    Журналя! Това Витло. Смех!
  • 3 Гост

    22 0 Отговор
    и аз отворих да видя какво копаем с ВЕИ-тата.... криптовалута може би?
  • 4 Ники

    2 40 Отговор
    Това само в Китай може да стане .. в нормалните държави се проверява маршрута ... изчислява се всичко ... специални автомобили минават ескортират и спират движението ... тия са направо потрес ...

    Коментиран от #7, #8

  • 5 нервен

    10 1 Отговор
    колко ли тежат тия работи

    Коментиран от #9, #14

  • 6 майстора

    25 0 Отговор
    тия китайци не спират да ме изумяват
  • 7 гост

    31 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ники":

    Китай е големият БАТКО. Нещата се случват ТАМ, а не тук. ВЕЧЕ е така. Когато(никога) ги задминем, ТОГАВА давай акъл, г-н инДжинер
  • 8 да та питам

    31 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ники":

    То се вижда че има специални автомобили с камиона и всичко е съобразено. Отговорните за транспорта, предполагам само, са по умни от теб. :)
  • 9 Ivan S

    9 0 Отговор

    До коментар #5 от "нервен":

    80 тона

    Коментиран от #16

  • 10 Някой

    12 0 Отговор
    Лопата?!?!?!
  • 11 09765

    17 1 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Нарича се лопата...когато некадърен преводач или още по-некадърен журналист е превел от руски "лопасть" като "лопата".
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Сельо

    3 6 Отговор
    Перка, витло, винт, пропелер е цялото устройство. В случая прекарват само елемент от него който се нарича лопатка.
  • 14 Академик Неделчев

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "нервен":

    Тия перки са леки,но дълги.Като кг.нищо особенно за един влекач.
  • 15 Никой

    12 0 Отговор
    Ами сегашните журнала като са копали до преди малко само лопати и мотики са им в главата
  • 16 нервен

    9 0 Отговор

    До коментар #9 от "Ivan S":

    е ако е 80 тона как не се пречупва от собственото си тегло ??? да не да е 8 тона ??? би трябвало да е кухо даже като гледам как се люлее
  • 17 Алфа Ромео

    3 1 Отговор
    Тия камиони как не буксуват по тези баири и черен път, то вярно със два дифренциала отзад и блокаж като включат, чудех се как не губят сцепление.