Last news in Fakti

3 Октомври, 2018 13:23 2 234 4

Електромобили и услуги за мобилност от Renault

  • renault-
  • zoe-
  • iconic-
  • moov'in.paris
Електромобили и услуги за мобилност от Renault - 1

В отговор на бързите промени в поведението на клиентите, Groupe Renault предлага нови услуги за мобилност чрез решения за споделяне на автомобили, краткосрочни наеми и до 2022 г. - услуги за автономна мобилност.

Като един от лидерите в споделеното ползване на електрически автомобили в Европа с 5 000 автомобила Renault ZOE в осем големи града и няколко силни партньорства, Groupe Renault реши постепенно да разгърне предложенията си за електрическа мобилност за парижките жители и посетителите на Ile-de-France чрез Marcel, Moov'In.Paris by Renault и Renault Mobility. Посредством тези различни оферти до края на 2019 г. във Франция ще бъдат предоставени още 2000 електрически автомобила.

С повече от 110 000 продадени автомобила Renault ZOE е най-продаваният електрически автомобил в Европа. От лансирането си в края на 2012 г. моделът се превърна в икона на пазара на електрически автомобили. Заради това не е съвпадение, че новата лимитирана серия на ZOE, представена на Автомобилен салон Париж, носи името "Iconic".

Електромобили и услуги за мобилност от Renault
ZOE Iconic

Специалната версия предлага изключителна сива кожена тапицерия, нов екстериор в цвят сив „Хайленд“ и нови 17-инчови алуминиеви джанти. В допълнение ZOE вече предлага практично отделение за съхранение на кабелите за зареждане в пода на автомобила, освобождавайки товарно пространство в багажника. ZOE Iconic се предлага с двигатели R110 и Q90, които предлагат реален пробег от 300 км.

За да улесни ежедневието на шофьорите на електрически автомобили, нова услуга спомага за планирането на пътувания, като предоставя информация за цялото време на пътуването (пътуване + зареждане на батерията) и насочва водача към най-подходящата точка за зареждане. Приложението е достъпно чрез приложение за смартфон.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГосТ

    1 1 Отговор
    Ако не е френски или японски електромобил,къв да е бе бате?
  • 2 Гаден Гост

    3 5 Отговор
    Плащаш един път за колата една торба пари, а след това всеки месец те доят с по 200 лв. такса за батерията!

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гаден Гост":

    Ти като гледам плащаш само едно , данък на простотията !!!
  • 4 mediator37

    0 0 Отговор
    Пробег 300км. може в топлите страни. Като стане -15" и пробегът 80км., пък чакай да се стоплиш вътре.