11 Октомври, 2018 11:49 3 317 10

Електрически пикап вози товари, по-дълги от него

  • bollinger motors-
  • b2-
  • пикап-
  • електромобил

Нюйоркският стартап Bollinger Motors представи втория модел от бъдещата си гама. Подобно на всъдехода B1, който все още не се произвежда серийно, електрическият пикап B2 има два мотора, хидропневматично окачване и акумулаторен блок с капацитет 120 кВтч.

Дизайнът на камиончето е идентичен с този на всъдехода, но B2 е още по-практичен. Дължината и широчината на легена са съответно 1 753 и 1 245 мм. Благодарение на патентованата система за товарене обаче пикапът може да превозва товари с дължина, която надвишава неговата собствена.

Двата електромотора на Bollinger B2 развиват съвкупна мощност 560 к.с. и въртящ момент 600 Нм. Това му позволява да спринтира от 0 до 60 мили/ч (97 км/ч) за 6.5 секунди. Максималната скорост е 160 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    11 1 Отговор
    Бих жертвал максимална скорост за удължен пробег. 110км/ч ще ми е напълно колкото да не се дебна с тировете.

    Коментиран от #3, #4, #8

  • 2 гост

    9 1 Отговор
    Тия размери на коша явно са в петместния вариант , щото в двуместния както се вижда на снимката осб плоскостите са си влезли напълно , а и те и гипсокартонените са по 244 см дължина и са основни строителни материали !!
  • 3 гост

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Тоя пикап е за ежедневна работа на места обикновено без път въобще , а не за магистрали , така че и 90 км/ч са му предостатъчни , той и за това е конструиран без да се мисли за аеродинамика , а за практичност и дълговечност ! Едва ли ще среща много тирове по фермите и строежите на къщи !
  • 4 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Между другото до 4-5 години всички транзитни тирове , по-точно ремаркетата им ще бъдат качени на влакове , има един куп решения и регулации в ЕС за това , така че и по-магистралите ще намалеят бая !!
  • 5 IQ ZERO💡

    7 1 Отговор
    В1 и В2 .Банани с пижами!
  • 6 циститтттт

    2 1 Отговор
    знаем ги как завършват повечето старТАПи

    Коментиран от #9

  • 7 Гост

    0 1 Отговор
    Това да не са банани с пижами... В1 и В2, хахаха! Иначе интересен проект.
  • 8 Пробег

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Дали максималната скорост е ограничена до 200 км в час или до 110 километра в час, разходът ти при движение с 90 км ще е все един и същ. Разходът ти по никакъв начин не зависи от максималната скорост, която може да развива автомобила. Просто шофьора избира дали да кара бавно, за да измине повече километри или времето за пристигане му е приоритет за сметка на по-високият разход на енергия, която така или иначе е почти без пари в сравнение с бензиновият аналог на такава машина.
  • 9 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "циститтттт":

    Еми знаеш , не знаеш , ама Болинджър имат над 20 000 предплатени резервации , за разлика от "великото" Ауди с два ПЪТИ по-малко , а за другите и накуп сигурно нямат толкова , да не говорим , че има фирми дето продават по-малко петролни пикапи годишно !! И това е преди старта на производството , представи си колко ще станат като тръгне догодина !!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.