Last news in Fakti

22 Октомври, 2018 13:30 2 546 7

Volkswagen вдига завод за електромобили в Китай

  • volkswagen-
  • електромобил-
  • завод-
  • фабрика-
  • китай

Пресслужбата на VW Group обяви, че концернът започва строителството на завод за електромобили край китайския мегаполис Шанхай. Новата фабрика ще бъде завършена през 2020 г., когато от нея ще излезе и първият автомобил на ток.

Предприятието ще бъде оборудвано с повече от 1 400 промишлени робота от четвърто поколение и различни технологии за изкуствен интелект, виртуална и добавена реалност. В завода ще има цехове за щамповане и заваряване на каросерии, производство на акумулаторни батерии, изпитателен полигон и др.

Капацитетът на новата фабрика е около 300 000 автомобила с електрическо и хибридно задвижване годишно. Това ще бъде 16-ият завод на Volkswagen на територията на Китай.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иванов

    8 8 Отговор
    Абсолютно падение за vag!
  • 2 гост

    8 3 Отговор
    А фабриката на Тесла , която ще отвори близо до същия Шанхай и през същата 2020 г , ще бъде с капацитет 500 000 , САМО електрически автомобила , без измислени хибриди и със СОБСТВЕНО производство на батерийни клетки , а не само сглобяване на такива получени от доставчици (евентуално) , щото Фолксваген ще прави точно това !! И същия трябва да осигури ОЩЕ 2019 г 120 000 ЧИСТИ електромобила , според китайския закон , , а за 2020 г 150 000 , тоест още при отварянето ще са 270 000 назад и ще дължат съответните глоби за това , да не говорим за следващите три години , когато трябва да станат 350 000 годишно , пак ЧИСТИ електромобили !! Освен ако не са решили да съкратят наполовина продажбите си в Китай , хахахх , щото вече имат спад 11% тази година !!

    Коментиран от #6

  • 3 Хомофоб

    11 4 Отговор
    А защо в Китай?
    Нали ние сме им икономически партньори в ЕС?
    Май обаче партньори сме само тогава, когато на ЕС му е изгодно. Типичен европейски лицемерен двоен стандарт.

    Коментиран от #5

  • 4 много мръсен въздуха бреееееееееееееееее

    8 2 Отговор
    И какви са евентуалните ползи и файди за Европа,да не говорим за България от това????
  • 5 гост

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Хомофоб":

    Ами защото китайците изкараха закон за дял електромобили от общите продажби и нямат никакво намерение да цепят басма на никого !!! Даже трябваше от тази година да осигурят 10% , та трябваше Меркел да бие коляно чак в Китай , аман заман дайте отсрочка !! И те я дадоха за последно , ама от догодина вдигат директно на 12 % и до 2025 трябва да станат 40% !!! Без ама не искам , ама недейте !!!! А в Европа мазните лобисти на дизела отлагат ли отлагат , ама накрая наистина ще стане като в Детройт , ако ще не със Форд , а с Мерцедес и БМВ накуп да се обединяват !!
  • 6 Язе

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Която ЩЕ отвори,ЩЕ бълва яко електрички,ЩЕ сглобява,ЩЕ,ЩЕ,ЩЕ,ЩЕ.Едно и също.Задминваш Гурото а това не е добре.Готов си за поста на Мъск.Браво,ЩЕ гласувам за теб,ЩЕ стане работата.
  • 7 двг мъка

    4 0 Отговор
    Жалък опит на vw да се опита да не губи пазарен дял на китайския пазар, но много закъснял и технологично изостанал. Китайците като най-голям пазар и производител на автомобили ще ги сложат там където им е мястото, защото са категорично ориентирани към електрификацията, а пазения като светиня дизелов картел в Европа, там е никой. След японския холдинг включващ Панасоник, следващите най-големи производители на батерии за елколи са китайските BYD и CATL, след това корейците. Заложилите на дизела евро компании просто са извън всякакви класации във всяко едно отношение в електрическата технология. Така си го избраха сами, сега ще си берат последствията. VAG чука все на затворени врати. След като не можаха да се пласират навреме и в обем за кобалт, сега и корейците от LG ги връткат (забавянето на Е-трон, ако е вярно, а не включва някакви други технологични проблеми)....