Мобилна зарядна станция за електромобили отдавна стои на дневен ред пред автомобилните производители. Volkswagen обаче първи са готови с такава, като тяхната разработка е способна да зарежда до четири електромобила едновременно, а енергията е достатъчна за зареждането на 15 ел. коли.
Иновацията работи на принципа на външна батерия за мобилни устройства и може бързо и лесно да се разполага в търговски обекти, на паркинги на стадиони и други места с концентрация на превозни средства. Ако пък наблизо има ток с мощност 30 кВт, то мобилната зарядна станция може да играе ролята на разклонител и да работи постоянно.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Въпрос
12:36 02.01.2019
2 Driving pleasure
Коментиран от #3, #4, #5
13:38 02.01.2019
3 Има смисъл
До коментар #2 от "Driving pleasure":
...ама ти надали ще го разбереш. Първо, тези батерии могат да се местят по събития, където за един или няколко дни от годината ще е необходимо зареждането на много електромобили, но не е оправдано само заради това там да се правят много зарядни станции, а и ще е необходима огромна мощност за зареждане. В този случай няма да е необходима никаква мощност.15:00 02.01.2019
4 Зорлем
До коментар #2 от "Driving pleasure":
Веднага ти обяснявам защо: като стане нещо и токът в батерията ти свърши някъде на пътя, ще притича един такъв и ще ти "налее" малко на "конкурентна цена". Все пак и тези от "Пътна помощ" са хора и те трябва деца да хранят, недей така. Виж Електрика и "гост-хаха" това няма да ги брига, щот те ще си пазаруват и произвеждат евтин ВЕИ ток предварително в "умната мрежа", и такова нещо не може да им се случи, понеже, нали, там 95% от времето колата не де движи и на ден им трябват само по 20-ина киловата и т.н., и т.н.Коментиран от #6, #7
15:14 02.01.2019
5 Има смисъл
До коментар #2 от "Driving pleasure":
Другият смисъл е зареждането, когато има излишък от веи енергия и използването и когато има недостиг.15:29 02.01.2019
6 Има смисъл
До коментар #4 от "Зорлем":
Виж колко добре си си научил урока. Smart grid пълноценно може да се възползва от целия този натрупан капацитет в различни точки, както и самите батерии да се възползват от smart grid, за да увеличат печалбите си.Коментиран от #8
15:59 02.01.2019
7 Антиелектрика
До коментар #4 от "Зорлем":
Аз пък тъкмо се бях притеснил, че няколко дни няма статия за батерии и електрички. Разнасянето на 1 тон батерия е страшно гениално ;)Коментиран от #9, #10
16:32 02.01.2019
8 Зорлем
До коментар #6 от "Има смисъл":
О, не се и съмнявам, че ще има "възползване". В края на краищата, всички знаем, че щом нещо е "смарт" и "дигитално", то значи е най-добро. За справка - производителите на видеокарти и "миньорски ферми" са силно възползващи се от умната и "peer-to-peer" цифрова технология на криптовалутите. Но, това е съвсем различно, нали?16:47 02.01.2019
9 Зорлем
До коментар #7 от "Антиелектрика":
Ето кой не си е научил урока, че колкото е по-тежка електричката, толкова по-добре, защото по този начин рекурепацията е по-ефективна. С други думи, взимаш едно такова, качваш се до Шипка, спускаш се обратно и си готов да балансираш умната мрежа с евтин ВЕИ ток. Перпетум мобилето не е мит!Коментиран от #11, #15
17:32 02.01.2019
10 Има смисъл
До коментар #7 от "Антиелектрика":
Нали се притесняваше къде щели да зареждат електричките по пистите като им свърши батерията? Ето ти един от възможните отговори. От къде мощност за свръхбързо зареждане? Още един отговор. Няколко такива батерии в паралел и ще могат да осигурят мощност от мегавати с които да заредят батерия за 5 минути. Толкова ли за си зле, за да не осъзнаваш колко от опорните ти точки събаря тази мобилна зарядна станция?Коментиран от #16
18:42 02.01.2019
11 Има смисъл
До коментар #9 от "Зорлем":
Точно както си го описал няма да стане, но ако един тир се спусне от Девин с 20-30 тона минерална вода, спокойно ще може да зареди една от тези батерии до Кричим. Или пък да зареди своята, за да може да се качи обратно празен без да зарежда. Проста физика, която не може да бъде разбрана от прости хора. Ти разбра ли я?Коментиран от #13
18:47 02.01.2019
12 голямо блато
19:04 02.01.2019
13 Зорлем
До коментар #11 от "Има смисъл":
Да, бе, мастър, разбрах я! Както е казал поета, "Дайте ми достатъчно дълъг наклон и ще заредя всички батерии на Земята". Нали затова вече отбелязах, да пребъде перпетум мобилето за вечни времена (!!!) и неговите пророци на Земята. Амин!Коментиран от #14
20:35 02.01.2019
14 Има смисъл
До коментар #13 от "Зорлем":
Радвам се, че все пак признаваш, че зареждането на батерията чрез рекуперация ИМА практически СМИСЪЛ и ако камиона се използва да СВАЛЯ тежки товари от високо, заредената енергия е ПРАКТИЧЕСКИ възможно да му стигне да се качи обратно празен.Коментиран от #18
21:03 02.01.2019
15 Антиелектрика
До коментар #9 от "Зорлем":
Фотоволтаик до фотоволтаика и перка до перка мила моя майно льо. Важното е да се вземат пари за глупости и да се лъжат наивниците.00:14 03.01.2019
16 Антиелектрика
До коментар #10 от "Има смисъл":
Ооо, многоникчо, направо не мога да спя от притеснения как ще се зареждат миксерите на писта, ШЪ ЗНАЙШ. И да, опорките ми направо се сгромолясват след великото ти: "Да го духат учените". Това ФПЧ, това изследвания, че 0,1 mT са опасни за сърдечно болните, това за токсичност на батерии са все някакви си опорки, които ти обори с епохалното: "Да го духат учените". Но не ви остава още много за електротролене.Коментиран от #17
00:20 03.01.2019
17 Няма смисъл
До коментар #16 от "Антиелектрика":
При тебе трябва всяко нещо да ти се повтаря по 1000 пъти да го асимилираш и разбереш. Учените от Единбург могат да го духат, щом ни вземат за толкова тъпи, че електричките ползвали повече спирачките защото били ПО-ТЕЖКИ и съответно отделяли повече ФПЧ. АБСОЛЮТЕН НЕГРАМОТНИК може да се хване на тази ЛЪЖА. Никъде в изследването на "учените" не се споменава рекуперацията, която НЕ ПОЛЗВА НАКЛАДКИ.При допустими 0,1 mT излъчване, на пасажерските седалки на нивото на пейсмейкърите са измерени МАКСИМУМ 0,03 mT и то по време на зареждане. По време на движение излъчванията са още по-малко. Литиево-йонната батерия по-токсична ли е от оловните? Или още не си разбрал, че Юмикор ги рециклират напълно? Не, нямаш опорки! Технологиите са тук и никакви подкупни учени, били те и от Единбург, няма да ти помогнат.
Коментиран от #19
08:44 03.01.2019
18 Зорлем
До коментар #14 от "Има смисъл":
Абе има една леко вулгарна поговорка, която гласи - "Ти го плюеш, то ти разправя, че вали", ама да не издребняваме чак толкова.08:50 03.01.2019
19 Антиелектрика
До коментар #17 от "Няма смисъл":
Викаш аз съм неграмотен? А това чии думи са: Публикувано във факти.бг: Най-високите стойности са измерени близо до източниците на електромагнитно излъчване по време на зареждането (30,1 до 116,5 μT). Колко са 116 μT - не са ли 0,116 mT и не са ли повече от 0.1 mT? Вече и децата ще ти се смеят колко си неграмотен и нагъл. Иначе учените били подкупни като казват, че електричките отделят повече ФПЧ на база само теглото, но не са подкупни като говорят само за СО2 от ДВГ? Много правилно Зорлем ти го каза: "Ние те плюем, а ти си мислиш, че вали".Коментиран от #22
11:53 03.01.2019
20 въшльо
12:40 03.01.2019
21 грух
13:31 03.01.2019
22 Функционално неграмотен си разбира се
До коментар #19 от "Антиелектрика":
Правиш ли разлика между измерено на пет милиметра от кабела за зареждане и измерено на пет сантиметра измерено от пейсмейкъра? Не правиш разлика затова си функционално неграмотен. Знаеш ли каква е температурата на един котлон? А знаеш ли При каква температура изгаря човешката кожа? Имаш ли котлон у вас? Ако си малоумен да си сложиш ръката на котлона никой не ти е виновен, особено котлона. ако някой с пейсмейкър реши да се увие с кабела докато се зарежда електромобилът му, той просто ще е малоумен и ще стане жертва не на електромобилите а на глупостта си. Ако си стои мирно на седалката, няма вероятност да му се случи нищо лошо. между другото излъчването от един индукционен котлон е стотици пъти по-силно отколкото излъчването от електромобилите. Хайде сега цитирай ми думичката рекуперация в цялото проучване на учените от Единбург на които се кланяш? Няма такава дума нали? Не са я взели предвид, следователно да го.... Изследванията им няма никаква практическа стойност.Коментиран от #23
14:07 03.01.2019
23 Антиелектрика
До коментар #22 от "Функционално неграмотен си разбира се":
Тъкмо се чудех кога ще използваш пак тъпнята за функционална неграмотност. Колко пъти те питахме с Димов какви са реалните стойности при ускорение на 780 к. с. електрична, а ти само тези 116 mT даваш. Сега пък били на 5 мм от кабела. Ако искаш спи до индукционен котлон, пий си кафето в трафопост и си сложи на главата рутер, само и само да отричаш науката. И стига с тази тъпа рекуперация, защото ФПЧ се дължат най-много на износването на гумите, не на накладките. Ама какво ли разбират учените, сравнение с анонимен многоников трол като теб?Коментиран от #24, #27
15:15 03.01.2019
24 Функционално неграмотен си разбира се
До коментар #23 от "Антиелектрика":
Е какво очакваш, когато постоянно демонстрираш функционалната си неграмотност. Вече няколко пъти дори го копира, но не го разбра "Най-високите стойности са измерени близо до източниците на електромагнитно излъчване по време на зареждането (30,1 до 116,5 μT). " Това според тебе Какво означава, ако не "Сега пък били на 5 мм от кабела."после пък задаваш глупавият въпрос на който вече си получил хиляда пъти отговор"
Колко пъти те питахме с Димов какви са реалните стойности при ускорение на 780 к. с. електрична, а ти само тези 116 mT даваш."
Ако НАЙ-ГОЛЕМИТЕ измерени стойности, при зареждане, ускорение, спиране движение и всичко каквото се сетиш са 116 МИКРОтесли при зареждане, по всички закони на логиката, ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СТОЙНОСТИ ПО-МАЛКИ ЛИ ЩЕ СА ИЛИ ПО-ГОЛЕМИ ОТ 116 МИКРО TESLA. Обърни внимание на МИКРО, което въобще не е МИЛИ както си го написал, защото от тази твоя обикновена (а не функционална) неграмотност, грешката ти е "само" 1000 пъти, и грешните изводи още 1000 пъти по-грешни. От години търсиш под вола теле и все още не си го намерил. Не мислиш ли, че има причина за това?
Коментиран от #25
20:12 03.01.2019
25 Антиелектрика
До коментар #24 от "Функционално неграмотен си разбира се":
Свободните съчинения са си твой приоритет. Искам линк за това, че са измерени 116 μT НА 5 МИЛИМЕТРА ОТ КАБЕЛА. Искам да дадеш линка, за да видя какво ускорение, за колко време е и с каква Тесла са правени измерванията. А това, че не знаеш, че 116 μT са 0,116 mT, само ме кара да изпитвам съжаление към теб, защото очевидно си доста увреден, щом не може да смяташ задачи от първи клас! Я ни отговори на всички тук, колко mT са 116 μT???20:46 03.01.2019
26 ГОСТ
21:08 03.01.2019
27 Абе неграмотник
До коментар #23 от "Антиелектрика":
Това аз ли съм го писал "Колко пъти те питахме с Димов какви са реалните стойности при ускорение на 780 к. с. електрична, а ти само тези 116 mT даваш. " При положение, че дори самият ти си ме цитирал какво съм казал " Най-високите стойности са измерени близо до източниците на електромагнитно излъчване по време на зареждането (30,1 до 116,5 μT). " Неслучайно те наричам пълен неграмотник, именно такъв и дори не можеш да направиш разлика между микро и мили, дори и когато ти го кажат в прав текст, че грешиш, камо ли сам да се сетиш. Неграмотник! Това не е обида, а комплимент в твоя случай!Коментиран от #28
21:33 03.01.2019
28 Антиелектрика
До коментар #27 от "Абе неграмотник":
Нервичките ли не ти издържат вече? Плоските епитети си ги задръж за себе си. Пак те питам колко МИЛИ ТЕСЛИ са 116 МИКРО ТЕСЛИ??? Аз казвам, че 116 μT са 0,116 mT, което е повече от допустимите 0,1 mT. И само не се оправдавай с правописната ми грешка в пост 23. Я най-добре си пий хапчетата, че с такива елементарни обиди може да си изпросиш някой сурвакарски подарък.Коментиран от #29
23:35 03.01.2019
29 Абе неграмотник
До коментар #28 от "Антиелектрика":
"А това, че не знаеш, че 116 μT са 0,116 mT, само ме кара да изпитвам съжаление към теб, защото очевидно си доста увреден, щом не може да смяташ задачи от първи клас! Я ни отговори на всички тук, колко mT са 116 μT???"Ааа, значи правописна била грешката ти в пост 23, ама аз не мога да смятам, и мен обиждаш а? Я като си такъв сметач, да вземеш да сметнеш колко ПЪТИ ПО-МАЛКО mT от допустимите 0,1mT са измерени МАКСИМАЛНО на пасажерските седалки? Припомням от пост 17: "При допустими 0,1 mT излъчване, на пасажерските седалки на нивото на пейсмейкърите са измерени МАКСИМУМ 0,03 mT и то по време на зареждане. По време на движение излъчванията са още по-малко."
Коментиран от #30
00:21 04.01.2019
30 незнайко
До коментар #29 от "Абе неграмотник":
Защо господа си кореспондирате чрез постове в статията ??? Намерете се в социалната мрежа и го правете там !!!Коментиран от #31
00:29 04.01.2019
31 Не става
До коментар #30 от "незнайко":
Какъв е смисълът с Антиелектрика да си пишем на лични? Аз знам че е функционално неграмотен, той също го знае. Затова иска да го демонстрира пред възможно най-широк кръг публика. Да не мислиш че някой с поне капка мозък в главата ще тръгне да спори, че 0,03 е по-голямо от 0,1 и да обижда опонента, че бил неграмотен щом не е склонен да се съгласи с това негово твърдение?Коментиран от #32
12:23 04.01.2019
32 Антиелектрика
До коментар #31 от "Не става":
Тролченце, чакам да ми отговориш на въпроса: Публикувано във факти.бг: "Пак те питам колко МИЛИ ТЕСЛИ са 116 МИКРО ТЕСЛИ??? Аз казвам, че 116 μT са 0,116 mT, което е повече от допустимите 0,1 mT". Казах ти плоските епитети на бавноразвиващия ти ганглий да си си запазиш за себе си и чакам отговор!19:43 04.01.2019
33 Функционално неграмотен си разбира се
Коментиран от #34
22:05 04.01.2019
34 Антиелектрика
До коментар #33 от "Функционално неграмотен си разбира се":
Ку-ку, ку-ку, ку-ку. Аре изчезни, смехоран!23:07 04.01.2019
35 Ооо, Ку-ку, как си?
Коментиран от #36
08:22 05.01.2019
36 Антиелектрика
До коментар #35 от "Ооо, Ку-ку, как си?":
Ку-ку, ку-ку, ку-ку, я се лекувай спешно. С човекоподно като теб, което не може да сметне колко милитесли са 116 микротесли, нямам намерение да се занимавам!Коментиран от #38
11:08 05.01.2019
37 Ооо, Ку-ку, как си?
23:16 05.01.2019
38 Нали ги разбираше?
До коментар #36 от "Антиелектрика":
Нарочно "обърках" размерностите да видя дали ще го хванеш, но вече два дена нищо. "При пейсмейкърите са измерени максимални 3 мили Тесла, което ако не можеш сам да сметнеш ти сметнах, че е 0,003 мили Тесла, при допустими 0,1 МикротеслаПри пейсмейкърите са измерени максимални 3 мили Тесла, което ако не можеш сам да сметнеш ти сметнах, че е 0,003 мили Тесла, при допустими 0,1 Микротесла"08:10 07.01.2019