2 Януари, 2019 12:30 8 394 38

Преносими батерии за електромобили от VW

  • volkswagen-
  • преносима батерия-
  • електромобили
Преносими батерии за електромобили от VW - 1

Мобилна зарядна станция за електромобили отдавна стои на дневен ред пред автомобилните производители. Volkswagen обаче първи са готови с такава, като тяхната разработка е способна да зарежда до четири електромобила едновременно, а енергията е достатъчна за зареждането на 15 ел. коли.

Преносими батерии за електромобили от VW

Иновацията работи на принципа на външна батерия за мобилни устройства и може бързо и лесно да се разполага в търговски обекти, на паркинги на стадиони и други места с концентрация на превозни средства. Ако пък наблизо има ток с мощност 30 кВт, то мобилната зарядна станция може да играе ролята на разклонител и да работи постоянно.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Въпрос

    7 8 Отговор
    А входа USB ли е? :)
  • 2 Driving pleasure

    13 14 Отговор
    Щуротия! Поредна при това! За да зареди 15 коли значи говорим за нещо от порядъка на 800-1000 киловата - даже много повече ако сметнем и загубите. Аре някой да ми обясни що ще разкарва 1000 киловата за нещо което би трябвало да играе роля на туба с резервно гориво и да го взима да го зарежда и връща и въобще ватманите наистина са побъркано племе...

    Коментиран от #3, #4, #5

  • 3 Има смисъл

    9 9 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    ...ама ти надали ще го разбереш. Първо, тези батерии могат да се местят по събития, където за един или няколко дни от годината ще е необходимо зареждането на много електромобили, но не е оправдано само заради това там да се правят много зарядни станции, а и ще е необходима огромна мощност за зареждане. В този случай няма да е необходима никаква мощност.
  • 4 Зорлем

    7 4 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Веднага ти обяснявам защо: като стане нещо и токът в батерията ти свърши някъде на пътя, ще притича един такъв и ще ти "налее" малко на "конкурентна цена". Все пак и тези от "Пътна помощ" са хора и те трябва деца да хранят, недей така. Виж Електрика и "гост-хаха" това няма да ги брига, щот те ще си пазаруват и произвеждат евтин ВЕИ ток предварително в "умната мрежа", и такова нещо не може да им се случи, понеже, нали, там 95% от времето колата не де движи и на ден им трябват само по 20-ина киловата и т.н., и т.н.

    Коментиран от #6, #7

  • 5 Има смисъл

    6 5 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Другият смисъл е зареждането, когато има излишък от веи енергия и използването и когато има недостиг.
  • 6 Има смисъл

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Зорлем":

    Виж колко добре си си научил урока. Smart grid пълноценно може да се възползва от целия този натрупан капацитет в различни точки, както и самите батерии да се възползват от smart grid, за да увеличат печалбите си.

    Коментиран от #8

  • 7 Антиелектрика

    7 8 Отговор

    До коментар #4 от "Зорлем":

    Аз пък тъкмо се бях притеснил, че няколко дни няма статия за батерии и електрички. Разнасянето на 1 тон батерия е страшно гениално ;)

    Коментиран от #9, #10

  • 8 Зорлем

    2 5 Отговор

    До коментар #6 от "Има смисъл":

    О, не се и съмнявам, че ще има "възползване". В края на краищата, всички знаем, че щом нещо е "смарт" и "дигитално", то значи е най-добро. За справка - производителите на видеокарти и "миньорски ферми" са силно възползващи се от умната и "peer-to-peer" цифрова технология на криптовалутите. Но, това е съвсем различно, нали?
  • 9 Зорлем

    4 7 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Ето кой не си е научил урока, че колкото е по-тежка електричката, толкова по-добре, защото по този начин рекурепацията е по-ефективна. С други думи, взимаш едно такова, качваш се до Шипка, спускаш се обратно и си готов да балансираш умната мрежа с евтин ВЕИ ток. Перпетум мобилето не е мит!

    Коментиран от #11, #15

  • 10 Има смисъл

    6 7 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Нали се притесняваше къде щели да зареждат електричките по пистите като им свърши батерията? Ето ти един от възможните отговори. От къде мощност за свръхбързо зареждане? Още един отговор. Няколко такива батерии в паралел и ще могат да осигурят мощност от мегавати с които да заредят батерия за 5 минути. Толкова ли за си зле, за да не осъзнаваш колко от опорните ти точки събаря тази мобилна зарядна станция?

    Коментиран от #16

  • 11 Има смисъл

    8 5 Отговор

    До коментар #9 от "Зорлем":

    Точно както си го описал няма да стане, но ако един тир се спусне от Девин с 20-30 тона минерална вода, спокойно ще може да зареди една от тези батерии до Кричим. Или пък да зареди своята, за да може да се качи обратно празен без да зарежда. Проста физика, която не може да бъде разбрана от прости хора. Ти разбра ли я?

    Коментиран от #13

  • 12 голямо блато

    2 1 Отговор
    Всяка жаба да си знае батерията.
  • 13 Зорлем

    6 5 Отговор

    До коментар #11 от "Има смисъл":

    Да, бе, мастър, разбрах я! Както е казал поета, "Дайте ми достатъчно дълъг наклон и ще заредя всички батерии на Земята". Нали затова вече отбелязах, да пребъде перпетум мобилето за вечни времена (!!!) и неговите пророци на Земята. Амин!

    Коментиран от #14

  • 14 Има смисъл

    1 7 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Радвам се, че все пак признаваш, че зареждането на батерията чрез рекуперация ИМА практически СМИСЪЛ и ако камиона се използва да СВАЛЯ тежки товари от високо, заредената енергия е ПРАКТИЧЕСКИ възможно да му стигне да се качи обратно празен.

    Коментиран от #18

  • 15 Антиелектрика

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "Зорлем":

    Фотоволтаик до фотоволтаика и перка до перка мила моя майно льо. Важното е да се вземат пари за глупости и да се лъжат наивниците.
  • 16 Антиелектрика

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "Има смисъл":

    Ооо, многоникчо, направо не мога да спя от притеснения как ще се зареждат миксерите на писта, ШЪ ЗНАЙШ. И да, опорките ми направо се сгромолясват след великото ти: "Да го духат учените". Това ФПЧ, това изследвания, че 0,1 mT са опасни за сърдечно болните, това за токсичност на батерии са все някакви си опорки, които ти обори с епохалното: "Да го духат учените". Но не ви остава още много за електротролене.

    Коментиран от #17

  • 17 Няма смисъл

    2 4 Отговор

    До коментар #16 от "Антиелектрика":

    При тебе трябва всяко нещо да ти се повтаря по 1000 пъти да го асимилираш и разбереш. Учените от Единбург могат да го духат, щом ни вземат за толкова тъпи, че електричките ползвали повече спирачките защото били ПО-ТЕЖКИ и съответно отделяли повече ФПЧ. АБСОЛЮТЕН НЕГРАМОТНИК може да се хване на тази ЛЪЖА. Никъде в изследването на "учените" не се споменава рекуперацията, която НЕ ПОЛЗВА НАКЛАДКИ.

    При допустими 0,1 mT излъчване, на пасажерските седалки на нивото на пейсмейкърите са измерени МАКСИМУМ 0,03 mT и то по време на зареждане. По време на движение излъчванията са още по-малко. Литиево-йонната батерия по-токсична ли е от оловните? Или още не си разбрал, че Юмикор ги рециклират напълно? Не, нямаш опорки! Технологиите са тук и никакви подкупни учени, били те и от Единбург, няма да ти помогнат.

    Коментиран от #19

  • 18 Зорлем

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Има смисъл":

    Абе има една леко вулгарна поговорка, която гласи - "Ти го плюеш, то ти разправя, че вали", ама да не издребняваме чак толкова.
  • 19 Антиелектрика

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "Няма смисъл":

    Викаш аз съм неграмотен? А това чии думи са: Публикувано във факти.бг: Най-високите стойности са измерени близо до източниците на електромагнитно излъчване по време на зареждането (30,1 до 116,5 μT). Колко са 116 μT - не са ли 0,116 mT и не са ли повече от 0.1 mT? Вече и децата ще ти се смеят колко си неграмотен и нагъл. Иначе учените били подкупни като казват, че електричките отделят повече ФПЧ на база само теглото, но не са подкупни като говорят само за СО2 от ДВГ? Много правилно Зорлем ти го каза: "Ние те плюем, а ти си мислиш, че вали".

    Коментиран от #22

  • 20 въшльо

    3 0 Отговор
    Докато не измислят единен стандарт на корпуса на батерията и на кабелните свръзки за да могат да се вадят от колата (като чекмедже примерно) с опция за замяна празно за пълно то тея електрокари нямат кой знае кво бъдеще.
  • 21 грух

    2 1 Отговор
    Карам електрички под наем и почти не натискам спирачка - тя си спира сама. Като се пусна от Витоша батерията се зарежда с 10%.
  • 22 Функционално неграмотен си разбира се

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Правиш ли разлика между измерено на пет милиметра от кабела за зареждане и измерено на пет сантиметра измерено от пейсмейкъра? Не правиш разлика затова си функционално неграмотен. Знаеш ли каква е температурата на един котлон? А знаеш ли При каква температура изгаря човешката кожа? Имаш ли котлон у вас? Ако си малоумен да си сложиш ръката на котлона никой не ти е виновен, особено котлона. ако някой с пейсмейкър реши да се увие с кабела докато се зарежда електромобилът му, той просто ще е малоумен и ще стане жертва не на електромобилите а на глупостта си. Ако си стои мирно на седалката, няма вероятност да му се случи нищо лошо. между другото излъчването от един индукционен котлон е стотици пъти по-силно отколкото излъчването от електромобилите. Хайде сега цитирай ми думичката рекуперация в цялото проучване на учените от Единбург на които се кланяш? Няма такава дума нали? Не са я взели предвид, следователно да го.... Изследванията им няма никаква практическа стойност.

    Коментиран от #23

  • 23 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Функционално неграмотен си разбира се":

    Тъкмо се чудех кога ще използваш пак тъпнята за функционална неграмотност. Колко пъти те питахме с Димов какви са реалните стойности при ускорение на 780 к. с. електрична, а ти само тези 116 mT даваш. Сега пък били на 5 мм от кабела. Ако искаш спи до индукционен котлон, пий си кафето в трафопост и си сложи на главата рутер, само и само да отричаш науката. И стига с тази тъпа рекуперация, защото ФПЧ се дължат най-много на износването на гумите, не на накладките. Ама какво ли разбират учените, сравнение с анонимен многоников трол като теб?

    Коментиран от #24, #27

  • 24 Функционално неграмотен си разбира се

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Антиелектрика":

    Е какво очакваш, когато постоянно демонстрираш функционалната си неграмотност. Вече няколко пъти дори го копира, но не го разбра "Най-високите стойности са измерени близо до източниците на електромагнитно излъчване по време на зареждането (30,1 до 116,5 μT). " Това според тебе Какво означава, ако не "Сега пък били на 5 мм от кабела."

    после пък задаваш глупавият въпрос на който вече си получил хиляда пъти отговор"
    Колко пъти те питахме с Димов какви са реалните стойности при ускорение на 780 к. с. електрична, а ти само тези 116 mT даваш."

    Ако НАЙ-ГОЛЕМИТЕ измерени стойности, при зареждане, ускорение, спиране движение и всичко каквото се сетиш са 116 МИКРОтесли при зареждане, по всички закони на логиката, ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СТОЙНОСТИ ПО-МАЛКИ ЛИ ЩЕ СА ИЛИ ПО-ГОЛЕМИ ОТ 116 МИКРО TESLA. Обърни внимание на МИКРО, което въобще не е МИЛИ както си го написал, защото от тази твоя обикновена (а не функционална) неграмотност, грешката ти е "само" 1000 пъти, и грешните изводи още 1000 пъти по-грешни. От години търсиш под вола теле и все още не си го намерил. Не мислиш ли, че има причина за това?

    Коментиран от #25

  • 25 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Функционално неграмотен си разбира се":

    Свободните съчинения са си твой приоритет. Искам линк за това, че са измерени 116 μT НА 5 МИЛИМЕТРА ОТ КАБЕЛА. Искам да дадеш линка, за да видя какво ускорение, за колко време е и с каква Тесла са правени измерванията. А това, че не знаеш, че 116 μT са 0,116 mT, само ме кара да изпитвам съжаление към теб, защото очевидно си доста увреден, щом не може да смяташ задачи от първи клас! Я ни отговори на всички тук, колко mT са 116 μT???
  • 26 ГОСТ

    0 0 Отговор
    1Т=1000 mT=1000 000 μT=1000 000 000nT.
  • 27 Абе неграмотник

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Антиелектрика":

    Това аз ли съм го писал "Колко пъти те питахме с Димов какви са реалните стойности при ускорение на 780 к. с. електрична, а ти само тези 116 mT даваш. " При положение, че дори самият ти си ме цитирал какво съм казал " Най-високите стойности са измерени близо до източниците на електромагнитно излъчване по време на зареждането (30,1 до 116,5 μT). " Неслучайно те наричам пълен неграмотник, именно такъв и дори не можеш да направиш разлика между микро и мили, дори и когато ти го кажат в прав текст, че грешиш, камо ли сам да се сетиш. Неграмотник! Това не е обида, а комплимент в твоя случай!

    Коментиран от #28

  • 28 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Абе неграмотник":

    Нервичките ли не ти издържат вече? Плоските епитети си ги задръж за себе си. Пак те питам колко МИЛИ ТЕСЛИ са 116 МИКРО ТЕСЛИ??? Аз казвам, че 116 μT са 0,116 mT, което е повече от допустимите 0,1 mT. И само не се оправдавай с правописната ми грешка в пост 23. Я най-добре си пий хапчетата, че с такива елементарни обиди може да си изпросиш някой сурвакарски подарък.

    Коментиран от #29

  • 29 Абе неграмотник

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Антиелектрика":

    "А това, че не знаеш, че 116 μT са 0,116 mT, само ме кара да изпитвам съжаление към теб, защото очевидно си доста увреден, щом не може да смяташ задачи от първи клас! Я ни отговори на всички тук, колко mT са 116 μT???"

    Ааа, значи правописна била грешката ти в пост 23, ама аз не мога да смятам, и мен обиждаш а? Я като си такъв сметач, да вземеш да сметнеш колко ПЪТИ ПО-МАЛКО mT от допустимите 0,1mT са измерени МАКСИМАЛНО на пасажерските седалки? Припомням от пост 17: "При допустими 0,1 mT излъчване, на пасажерските седалки на нивото на пейсмейкърите са измерени МАКСИМУМ 0,03 mT и то по време на зареждане. По време на движение излъчванията са още по-малко."

    Коментиран от #30

  • 30 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Абе неграмотник":

    Защо господа си кореспондирате чрез постове в статията ??? Намерете се в социалната мрежа и го правете там !!!

    Коментиран от #31

  • 31 Не става

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "незнайко":

    Какъв е смисълът с Антиелектрика да си пишем на лични? Аз знам че е функционално неграмотен, той също го знае. Затова иска да го демонстрира пред възможно най-широк кръг публика. Да не мислиш че някой с поне капка мозък в главата ще тръгне да спори, че 0,03 е по-голямо от 0,1 и да обижда опонента, че бил неграмотен щом не е склонен да се съгласи с това негово твърдение?

    Коментиран от #32

  • 32 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Не става":

    Тролченце, чакам да ми отговориш на въпроса: Публикувано във факти.бг: "Пак те питам колко МИЛИ ТЕСЛИ са 116 МИКРО ТЕСЛИ??? Аз казвам, че 116 μT са 0,116 mT, което е повече от допустимите 0,1 mT". Казах ти плоските епитети на бавноразвиващия ти ганглий да си си запазиш за себе си и чакам отговор!
  • 33 Функционално неграмотен си разбира се

    1 0 Отговор
    Пак ли реши да парадираш с функционалната си неграмотност? Не си интересен вече, изтърка се. Хайде да обясниш каква е връзката между трите факта. Първи факт, допустима стойност на облъчване на пейсмейкъри от 0,1mT. Втори факт - измерени максимални стойности до пейсмейкъра 0,003mT. Трети факт- измерени стойности някъде другаде надалеч от пейсмейкъра от 0,03 до 0,116mT. ИМА ЛИ НЯКАКВА ОПАСНОСТ ЗА ПЪТУВАЩИТЕ И КАКВО ОБЩО ИМА ТРЕТИ ФАКТ С БЕЗОПАСНОСТТА НА ПЪТУВАЩИТЕ?

    Коментиран от #34

  • 34 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Функционално неграмотен си разбира се":

    Ку-ку, ку-ку, ку-ку. Аре изчезни, смехоран!
  • 35 Ооо, Ку-ку, как си?

    0 0 Отговор
    Абе всички знаят, че си Ку-ку, нямаше смисъл да ни кукаш. Май най-накрая схвана какво ти говоря от година! Този път отне повече от 7 месеца, за колкото схвана закона на Ом за цялата верига и че батериите имат вътрешно съпротивление, което се подобрява с всяко следващо поколение батерии, а от него зависи мощността. Включително мощността за зареждане без загряване на батерията и негативни последствия. Сега остава да схванеш какво е енергийна плътност, която също се подобрява с всяко следващо поколение батерии и сам ще стигнеш до извода, че "учените" от Единбург съвсем скоро ще го духат с твърденията си, че електромобилите са средно с 24% по-тежки от еквивалентни стандартни превозни средства, защото електричките олекват с всяко следващо поколение и скоро ще са по леки от дизелите.

    Коментиран от #36

  • 36 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Ооо, Ку-ку, как си?":

    Ку-ку, ку-ку, ку-ку, я се лекувай спешно. С човекоподно като теб, което не може да сметне колко милитесли са 116 микротесли, нямам намерение да се занимавам!

    Коментиран от #38

  • 37 Ооо, Ку-ку, как си?

    1 0 Отговор
    За смятането, няколко пъти ти ги смятах и сравнявах, но ти така и не каза какво общо имат тези 116 микротесли или 0,116 милитесли с пейсмейкърите за които постоянно говориш? При пейсмейкърите са измерени максимални 3 мили Тесла, което ако не можеш сам да сметнеш ти сметнах, че е 0,003 мили Тесла, при допустими 0,1 Микротесла, което по всички математически правила е 33 пъти по-малко от допустимото. Също така не разбрах, защо се загрижи за частен случай като пейсмейкърите? Ти ли имаш, поне познаваш ли някой който да има? Защо реши, че бъдещето на електромобилите е заложено на карта заради хората с пейсмейкъри, които ще уплашиш с фалшиви новини? Ще сметнеш ли колко микротесла са 2 Тесли, колкото е максимално допустимото облъчване за здрав човек според цитата който самият ти даде? Сега очаквам да кажеш колко вредно е ускорението за частния случай на хора с нарушения във вестибуларния апарат!
  • 38 Нали ги разбираше?

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    Нарочно "обърках" размерностите да видя дали ще го хванеш, но вече два дена нищо. "При пейсмейкърите са измерени максимални 3 мили Тесла, което ако не можеш сам да сметнеш ти сметнах, че е 0,003 мили Тесла, при допустими 0,1 МикротеслаПри пейсмейкърите са измерени максимални 3 мили Тесла, което ако не можеш сам да сметнеш ти сметнах, че е 0,003 мили Тесла, при допустими 0,1 Микротесла"