Снимка, запечатала съвсем тривиална ситуация на закъсал автомобил и подготовката за изтеглянето му на буксир, трупа огромна популярност в руския нет в последните дни. Сцената едва ли би направила впечатление някому ако главните герои в нея бяха други.
В случая обаче закъсалият автомобил е Tesla Model X с базова цена в Щатите $85 200 (€74 776), а в ролята на спасител влиза стар ГАЗ-3102 "Волга". Авторът не уточнява какво точно е обездвижило калифорнийския електромобил, но предполага, че батерията му просто се е изтощила.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 газолина
Коментиран от #3, #22
15:48 06.02.2019
2 ФатмакЪ
15:51 06.02.2019
3 JEEP
До коментар #1 от "газолина":
+1. Абсолютно вярно.15:51 06.02.2019
4 Японеца
Коментиран от #21
15:55 06.02.2019
5 Гост
Коментиран от #10, #32
15:55 06.02.2019
6 2323
Коментиран от #11, #12, #24
15:56 06.02.2019
7 ВАРНА
16:02 06.02.2019
8 гост
16:05 06.02.2019
9 Alpha_Lone_Wolf
Коментиран от #27
16:08 06.02.2019
10 Язе
До коментар #5 от "Гост":
Може да не са хубави Волгите но поне се движат.Коментиран от #36
16:10 06.02.2019
11 Туба имаш ли?
До коментар #6 от "2323":
А маркуч? Фуния? Няма нужда да ходиш до бензиностанция. Просто трябва да източиш с маркуча гориво от твоят автомобил да напълниш тубата а след това с помощта на фунията да налееш в другия резервоар. Или пък, ако имаш кабел, да подадеш на колегата ток от твоята батерия да зареди своята, за да стигне до зарядното. Кабел стандартна има във всеки електромобил, за разлика от туба, маркуч и фуния Различни технологии, различни инструменти.16:11 06.02.2019
12 Зарядно
До коментар #6 от "2323":
Ти ако си инвеститор ще инвестираш ли в зарядна станция за електромобили в Пазарджик, при положение че тази седмица, я мине един електромобил, я не мине. Шофьорите пък не искат да си купят електромобили, защото няма зарядни станции. Така ще е и през следващите десетина години в нашата татковина. Дано след десетина години да сепораздвижат нещата, ако въобще могат да се карат в 10-годишни електромобили втора ръка.Коментиран от #17
16:14 06.02.2019
13 ОТ СТУДА КАПАЦИТЕТА НА БАТЕРИЙКАТА
16:14 06.02.2019
14 Meganoob BG
16:20 06.02.2019
15 Driving pleasure
Коментиран от #16
16:23 06.02.2019
16 Майтапчия
До коментар #15 от "Driving pleasure":
Шофьорите на електромобили много по точно могат да преценят кога ще им свърши тока, отколкото ти като караш на резерва. Освен това дори при минус 30 градуса, един електромобил може да измине 200 км. На кой точно приятел ще звъннеш да дойде на 200 км да те дръпне до зарядната станция?Коментиран от #19, #46
16:27 06.02.2019
17 Жоже
До коментар #12 от "Зарядно":
Не! Не е причината липсата на зарядни станции и факта, че никой освен няколко промити парвенюта не искат да си купят електрически коли в България! Друга е причината, ама няма да ти я кажа защото е тайна. Ти си от 80-те % няма грешка.16:28 06.02.2019
18 гост
Коментиран от #33, #47
16:29 06.02.2019
19 Лупи
До коментар #16 от "Майтапчия":
Кой е тоя един автомобил бе хубаецо дето може да измине 200 км при резерва при -30? Един електрически автомобил ли има на пазара?16:30 06.02.2019
20 ссссс
16:40 06.02.2019
21 хааааха
До коментар #4 от "Японеца":
Не бе-у цивилизацията не се дьрпат--уникални наивници сте16:47 06.02.2019
22 Гост
До коментар #1 от "газолина":
Бензин ше си прелееш от туба или ше ти даде някой, АМА ТОК как ше си донесеш, в джоб ли??? Хахахаха!!! Да не съм чул за тия електрокари!!! ДВГ си е истината и има все още потенциал за развитие откъм икономичност, ефективност и екология. Правят се успешни експерименти за синтезиране на различни видове горива от какво ли не! Така че и да свърши петрола горива има от какво да се произвеждат! А тока е за трамваите, тролеите и влаковете, които са постоянно вързани с контактната мрежа. От тук нататък по-голяма автономия и гъвкавост от ДВГ НЯМА ИЗМИСЛЕНА ОЩЕ!!!Коментиран от #26, #29
16:57 06.02.2019
23 търтейчо
Коментиран от #34, #48
17:16 06.02.2019
24 Алфа Ромео
До коментар #6 от "2323":
Тва ли е екологичното бъдеще, ако има милиарди коли на ток как ша се произвежда толкова ток, дали винаги ша е екологично произведен. Като излязат от употреба батериите със тия отрови в тях, това ли е екологично, проблема със възпламеняването на батериите при ПТП остава, гасенето после е адски трудно, понякога колите пак се възпламеняват след дни.Коментиран от #31
17:17 06.02.2019
25 Алфа Ромео
17:24 06.02.2019
26 Бай хой
До коментар #22 от "Гост":
Е па ти не си ли виждал че отгоре на акумулатора има капачки? Отвинтваш ги и доливаш. Въпроса е че и тока струва пари. И ако навлязат електрокарите масово цената ще скочи драстично.ще поскъпне всичко.17:28 06.02.2019
27 Mercedes
До коментар #9 от "Alpha_Lone_Wolf":
Баш баш си е волга18:19 06.02.2019
28 омъскаряване
Коментиран от #30
18:26 06.02.2019
29 Ток откъде?
До коментар #22 от "Гост":
Даже няма нужда да ти подават ток, въпреки че може със зарядният кабел да ти подаде ток от неговата батерия. Достатъчно ти е някой да те дръпне, за да заредиш. Вместо някой да измине 20 километра до бензиностанцията и още толкова за да се върне с туба бензин, може просто да те дръпне 2 километра, а ти да изминеш останалите 18 на собствен ход до зарядната станция. Все си мисля че ще е по-лесно да склониш някой непознат да те дръпне два три километра по пътя си, отнемайки му пет минути, отколкото да го караш да измине 40 километра и да изгуби час, за да ти свърши услуга.18:26 06.02.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Ток откъде
До коментар #24 от "Алфа Ромео":
Изчислено е, че ако всички автомобили които се движат в момента преминат на ток, световното потребление на електроенергия ще се повиши с 6%. Тези 6% могат да се поемат от всяка една електропреносна система в света. Нещо повече, почти навсякъде ВЕИ в микса е повече от 6%. По-голям проблем е мощността, ако всички електромобили решат да зареждат по едно и също време. Този проблем се решава или с образователни методи или с буферни батерии. Проблемът не е производството на ток, а зарядната инфраструктура. За да стане удобно използването на електромобили трябва да се изградят милиарди зарядни станции.Коментиран от #49
18:35 06.02.2019
32 Random
До коментар #5 от "Гост":
Американските са хубави до 1974/75. От там нататък 90% са боклуци. Баш пък теслата е баш боклук.Коментиран от #35
19:07 06.02.2019
33 Язе
До коментар #18 от "гост":
Е това ми хареса.А ако го дърпа 500км може и да напълни батерията.Тогава ще си разменят местата и ще трябва другата да дърпа.Перпетум мобилен нещо се получава.Най-лесно е с дизел генератор в багажника на Тесляка и си независим.хахахахаКоментиран от #50
21:41 06.02.2019
34 Язе
До коментар #23 от "търтейчо":
И ако си на магистралата ще спреш за да нямаш индикации?21:43 06.02.2019
35 Гост
До коментар #32 от "Random":
Ти колко тесли си виждал,да не говорим колко си имал че да кажеш че са боклук?? Гроздето май не само че кисело,ами работата става че Един приятел на татко каза че е кисело!!22:37 06.02.2019
36 майстора
До коментар #10 от "Язе":
Като свърши бензина и те не се движат споко23:48 06.02.2019
37 Не е само бензина, не е!
Коментиран от #38
08:53 07.02.2019
38 ДВГ
До коментар #37 от "Не е само бензина, не е!":
ДВГто може да работи на 3 цилиндъра така че бобина, свещи, дюзи да не запали почти отпадат. Съединител да не върви също е рядкост, при старите се късаше жило примерно. Скорости също обикновено колата остава в движение но трудно превключва. При ел. колите първо имаш две отделни батерии едната е за компа. Може двигателят да се скапе, компютър, също има кабели. Има диференциал с масло, може да потече остане на сухо и замине, има охлаждане може да прегрее, спукана гума и т.н. Много повърхностно гледаш на нещата.Коментиран от #39
09:43 07.02.2019
39 Не е само бензина, не е!
До коментар #38 от "ДВГ":
Хайде помисли последните пет пъти когато си дърпало или са те дърпали, какви бяха причините? Има ли ги при електромобилите? А това да те дърпат със спукана гума, блокирал диференциал или блокирал двигател, вече е за наградите по тъпизъм. Освен това, някои електромобили като Nissan Leaf например, нямат охладителна система. Електромобилът се нуждае от такава само при високи натоварвания и когато започне да загрява просто си намалява мощността и ограничава загряването. Не можеш да го прегрееш дори без работеща охладителна система. Просто няма да можеш да се възползваш от пълната му мощност.Коментиран от #40, #41, #60
10:45 07.02.2019
40 Зорлем
До коментар #39 от "Не е само бензина, не е!":
Ироничното е, че в повечето случаи "дърпането" или репатрирането на ДВГ автомобили е поради повреда в някой електрически възел. Я някой датчик е спрял, я някой "компютър" хвърля някакви грешки, я някоя ел. помпа е изгоряла. Рядко се случва кола да спре на пътя и да не иска да помръдне, защото е пробила бутало, счупила биела, скъсала ангренаж или нещо подобно. Както казва коментиращия по-горе дори и да е нещо механично, то първо често не "умира" отведнъж, т.е. започва да лопа и да тропа, и второ все пак можеш да се движиш макар и "куцукайки". Докато като се запъне, че примерно датчика за високо налягане не работи и изобщо не ти дава да опиташ да я запалиш. Та и при ел. автомобилите ще да е като при телефоните и компютрите - както си работи и изведнъж "хлъц" и до там.11:02 07.02.2019
41 ДВГ
До коментар #39 от "Не е само бензина, не е!":
Последният беше скъсано жило на съединител но колата беше стара от тогава не карам трошки. Имам приятел които си вързваше жилото сам но мен не ми се занимава с това!!!! Не говоря за дърпане а по принцип за повреда при която не можеш да се движиш сам, ти спомена първо за СК и съединител!!!! Друга повреда която съм имал преди много години беше счупено реле за заряд на акумулатора, тогава лампата беше светнала но аз бях много млад. Така че ако колата ти е до 10 години и караш разумно аз не виждам какво може да се случи което да не може да се случи на Ел. колата. Никога през живота си не съм чупил ДВГ.Коментиран от #45
12:06 07.02.2019
42 Много датчици и механизми бе, много!
Коментиран от #44, #51
12:17 07.02.2019
43 Гост
23:42 07.02.2019
44 Зорлем
До коментар #42 от "Много датчици и механизми бе, много!":
Перефразирайки един стар нецензурен виц, да кажа, "Чш, алоу, а тия две кофи с управляваща електроника, кой ще ти ги носи?".18:28 08.02.2019
45 Зорлем
До коментар #41 от "ДВГ":
Както казах, с накуцване можеш да се придвижваш с почти всякакви механични повреди по ДВТ-то, включително и без съединител. Палиш на "подскоци" на 1-ва и после целиш оборотите за превключване на предавките. Не е лесно и приятно, особено ако трябва да се спира, но е постижимо и се е налагало да се прави.18:39 08.02.2019
46 Русенец
До коментар #16 от "Майтапчия":
На Ванката с баничарката. Дърпал ме е 240км, да е жив и здрав, като ми изгоря комутатора.17:54 09.02.2019
47 Русенец
До коментар #18 от "гост":
А пък ако можехме да летим като супермен.... Само акота са ти в главата. Нямаш коментар по случая.17:56 09.02.2019
48 Русенец
До коментар #23 от "търтейчо":
И зимата като ти спре парното че да имаш ток за навръщане, и децата ти ще мръзнат вътре като кучета щото татко им бил прекалено "умен" да си купи електрически боклук.17:58 09.02.2019
49 Русенец
До коментар #31 от "Ток откъде":
Ще се въздържа от сметки за целият свят, но ще го сметнем само за България.Имаме регистрирани около 4000000 леки коли които изминават за година между 1000 и 15000км.Сложи го средно по 5000км за всяка.За година правим по 20000000000км.Ако тия километри се изминаваха от електромобили със среден радиус на заряда 300км, щяха да са нужни 66666667 зареждания.Ако батериите им са между 60и100квтч, слагаме средно 80квтч, щяха да са нужни 5333333333квтч ток или 5333333мвтч ток.За 2018 България е изчерпала грубо 38600000мвтч ток.За да произведем ток и за електромобилите трябва да повишим електропроизводствтото си с 14%.И това е само за леки коли.Не слагаме рейсове камиони бусове и други мпста които са много голяма част от автопарка ни.Поели сме ангажимент пред ЕС да свием електропотреблението си.Как ще се отразят тези 14% повишение на тока върху вредните ни емисии от електропроизводството ни и въобще на членството ни в ЕС?Коментиран от #52
18:25 09.02.2019
50 Русенец
До коментар #33 от "Язе":
Независим с дизелгенератор в багажника - хахахахах - това отива в бисерните изцепки.18:27 09.02.2019
51 Русенец
До коментар #42 от "Много датчици и механизми бе, много!":
И двг имаха само пет части в началото.После станаха сложни.Излишно сложни.И колкотопо-слобни стават толкова повече повреди имат.И при електромобилите ще е така.Няма отърване.18:31 09.02.2019
52 Ток откъде?
До коментар #49 от "Русенец":
Радвам се, че някой най-накрая коментира с цифри и факти."щяха да са нужни 5333333333квтч ток" Да видим с какво може да ги произведем. Фотоволтаици? Колко? Ако 1квп произвежа 1400квч/год, ще са необходими фотоволтаични централи с мощност 3 809 523квп - още само 3 пъти повече от сега инсталираните. За сегашните трябваха само 2 години и 8 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ПАРИ, отколкото струват сега. Извъртяха ни пладнешки обир тогава с онези, но сега могат да се изградят нови мощности без никакви субсидии, продаващи на пазарни принципи. Сегашните монополисти обаче, ще си пазят въглищата на всяка цена!Коментиран от #53, #54
20:38 09.02.2019
53 Зорлем
До коментар #52 от "Ток откъде?":
Ех, ако можеше и зареждането да е "средногодишно" какъв кеф щеше да е. Ама то простаци,моля ти се, искат да карат и зареждат и зимата дори!Коментиран от #55
20:48 09.02.2019
54 ФауВе
До коментар #52 от "Ток откъде?":
Зимата голям ток ше напрайш с тия панели.От октомври до април твоите електромобили ще спонсорират и стимулират въгледобивните мини.Честита ти екология.Коментиран от #56, #57
22:58 09.02.2019
55 Екология
До коментар #53 от "Зорлем":
Екологията не се интересува от моментни стойности. Не се интересувам и от инсталирани мощности. Ако имаш 10 въглищни централи, всяка по един гигават мощност, теоретично могат да произведат. 6,25 пъти повече електроенергия отколкото 10 гигавата фотоволтаици. Само че, докато произвеждат фотоволтаиците, никой глупак няма да включи въглищна централа, дори при сегашните цени. Знаеш ли за цяла година колко въглеродни емисии е отделила централата на Ахмед Доган ТЕЦ Варна, която беше най-големият замърсител в страната? Точно нула. Ще я включат само при екстремна зима, ама евентуално...някоя година. Същото ще се случи и с останалите. Ще си стоят в резерв, но ще работят максимум един-два месеца на малка мощност. Вместо въглища ще ползват газ. Това разбира се в България ще стане след един век, а в белите страни след десетина години.Коментиран от #66
09:22 10.02.2019
56 Я си погледни календара
До коментар #54 от "ФауВе":
Днес от октомври април ли е? Хайде сега да отвориш и сайта на ЕСО и да погледнеш колко е генерацията от фотоволтаици и от всички ВЕИ източници? КЪДЕ ТИ Е АВТОМОБИЛЪТ В МОМЕНТА? Можеше ли да зарежда ток от слънцето, АКО на паркомястото имаше зарядна станция (най-обикновен контакт)?Генерация и товар на ЕЕС за 10.02.2019 09:24:10
type MW
АЕЦ 33.37% 2,107
Кондензационни ТЕЦ 41.59% 2,626
Топлофикационни ТЕЦ 6.81% 430
Заводски ТЕЦ 2.45% 155
ВЕЦ 7.49% 473
Малки ВЕЦ 1.76% 111
ВяЕЦ 0.78% 49
ФЕЦ 5.37% 339
Био ТЕЦ 0.38% 24
MW %
АЕЦ 2107 33.37%
Кондензационни ТЕЦ 2626 41.59%
Топлофикационни ТЕЦ 430 6.81%
Заводски ТЕЦ 155 2.45%
ВЕЦ 473 7.49%
Малки ВЕЦ 111 1.76%
ВяЕЦ 49 0.78%
ФЕЦ 339 5.37%
Био ТЕЦ 24 0.38%
Товар на РБ 5214
Коментиран от #70
09:29 10.02.2019
57 И Лили Иванова запява ВЕТРОВЕ
До коментар #54 от "ФауВе":
Забравих да спомена, че зимно време ще се спонсорират повече вятърните паркове, а не въглищните централи. Ако погледнем статистиката на Германия, където мощностите са добре балансирани. Комбинацията вятър слънце, гарантира еднакъв добив енергия почти през всяка седмица от годината независимо от сезона. Вятърът обикновено се усилва през нощта и през зимата.Коментиран от #71
10:00 10.02.2019
58 От октомври до април не пече слънце
MW %
АЕЦ 2111 34.36%
Кондензационни ТЕЦ 2336 38.03%
Топлофикационни ТЕЦ 423 6.89%
Заводски ТЕЦ 160 2.60%
ВЕЦ 314 5.11%
Малки ВЕЦ 118 1.92%
ВяЕЦ 23 0.37%
ФЕЦ 635 10.34%
Био ТЕЦ 23 0.37%
Товар на РБ 4865
Само за един час, с тази мощност, от слънцето ще се заредят 8000 автомобила за изминаване на 500 километра. Това са 4 милиона километра. Тоест за един час слънце се зареждат 300 хиляди автомобила за дневния си пробег, дори през зимата и дори с днешните мижави мощности фотоволтаици, инсталирани от мафиоти единствено с цел печалба от субсидии, а не реално производство на ток. А слънцето от не пече само по час на ден. 300 хиляди електромобила ще имаме само в мечтите си след 10 години. Дотогава фотоволтаиците ще са поне 5 пъти повече, инсталирани за собствено ползване от частни лица и предприятия, на които им е писнало да плащат високи сметки за ток, защото токът ще има различна цена първоначално през зимата и лятото, а после вероятно на месец, ден и час, заради пазарните принципи на търсене и предлагане.
Коментиран от #72
12:31 10.02.2019
59 Продължава да не пече
MW %
АЕЦ 2110 35.06%
Кондензационни ТЕЦ 2376 39.48%
Топлофикационни ТЕЦ 421 7.00%
Заводски ТЕЦ 152 2.53%
ВЕЦ 176 2.92%
Малки ВЕЦ 121 2.01%
ВяЕЦ 16 0.27%
ФЕЦ 624 10.37%
Био ТЕЦ 22 0.37%
Товар на РБ 4713
Хайде заредени още 4 милиона километра за още един час. Всеки час слънце дори през зимата, може да спестява изгарянето на 400 000 литра гориво. ВСЕКИ ЧАС ОЩЕ ДНЕС. Няколко милиона литра само от сутринта до сега.
Коментиран от #62
13:48 10.02.2019
60 майстора
До коментар #39 от "Не е само бензина, не е!":
Какво какво я чакай малко ...Nissan Leaf няма охладителна система ли ??? Колко точно си сигурен в това дето говориш ?? Перльо14:29 10.02.2019
61 Няма разбира се
Очакваната по-рано система за охлаждане няма да се появи в серийния електрически автомобил, въпреки че колата се нуждае от нея. Факт е, че настоящият Nissan Leaf с батерията от 40 кВтч, който също ще остане в продажба, при бързо зареждане (80% за 40 минути - 1 час), не позволява да се попълни капацитета й по този начин два пъти подред.
Какво знаем за Nissan Leaf E-Plus 2019
За да предпази батерията, електрониката намалява силата на получавания ток. В резултат на това, времето за зареждане до 80% отнема около два часа в случай на второ "зареждане" вместо 40 минути за първи път. Как компанията е решила този проблем (или просто е оставила всичко така, както е), още не се знае, но според слуховете инженерите ще добавят само допълнителен вентилатор за охлаждане."
15:13 10.02.2019
62 Зорлем
До коментар #59 от "Продължава да не пече":
Добре де, само не разбрахме ти колко километра зареди в твоят електромобил от тези 10-11% фотоволтаичен ток? Защото винаги сметките на теория не са баш като това, което е на практика.Коментиран от #63
22:23 10.02.2019
63 Точно това е разковничето
До коментар #62 от "Зорлем":
"Защото винаги сметките на теория не са баш като това, което е на практика."Не осъзнаваш ли, че това подкрепя моята теза. Аз ти доказвам с факти, че още днес във всеки час в който пече слънце може да зареждаш 300 хиляди автомобила за дневният им пробег, а вие питате за 4 милиона, при положение че днес по улиците няма и 4000 електромобила в България. Следователно апокалиптичният ви сценарий, е повече ТЕОРЕТИЧЕН, отколкото да има някаква дори бегла връзка с практиката. Както виждаш за две години може да се изгради мощност за зареждане на милион автомобили дори през зимата, но за две години е абсурдно да се увеличи автопарка дори с 10 хиляди електромобила. Забелязваш ли в какъв порядък ти е разминаването на теорията с практиката? Не става въпрос за проценти, не става въпрос дори за пъти, а става въпрос за стотици и хиляди пъти разминаване.
Коментиран от #64, #73
09:01 11.02.2019
64 Ветер
До коментар #63 от "Точно това е разковничето":
От любопитство погледнах, какво е в момента положението. Както виждаш почти денонощно може да се зареждат по 300 000 автомобила за дневния си пробег само от вятър и слънце още днес. Само където няма какво да зареждаме. Електромобилите и зарядната инфраструктура са проблемът, а не производството на енергия за тях.MW %
АЕЦ 2110 32.39%
Кондензационни ТЕЦ 2692 41.33%
Топлофикационни ТЕЦ 427 6.56%
Заводски ТЕЦ 149 2.29%
ВЕЦ 417 6.40%
Малки ВЕЦ 179 2.75%
ВяЕЦ 399 6.13%
ФЕЦ 119 1.83%
Био ТЕЦ 22 0.34%
Товар на РБ 5810
Коментиран от #65
09:20 11.02.2019
65 Зорлем
До коментар #64 от "Ветер":
А няма - те ти Тесла, те ти Рено ЗОЕ, те ти Нисан Лийф. Или може би нямаш телефон и лаптоп с батерия? Тях какво ти пречи да ги зареждаш само с "екологичен" ток за среднодневното им потребление? И за тях ли няма "зарядна инфраструктура"?Коментиран от #67
09:51 11.02.2019
66 Електрофил
До коментар #55 от "Екология":
ХаХа ти уби коча с лопатата кой ще стопанисва ТЕЦ ако преспективата е 6 месеца да не работи??? Ти наред ли си какво ще стане с работници, с доставки на въглища с поддръжка, тази централа винаги ще бъде на загуба, тоест ако съществува хипотетично тази централа трябва да се спонсорира от нарда и токът да нарасне. Между впрочем на там отива работата под предлог екология токът да нарасне постепенно, колкото народът позволи. Наскоро започна протест на малки ВЕИ производители на които искат да им вземат привилегиите за скъп ток щото щели да фалират ако не е скъп!!!!! Не можахте да разберете че в електропроизводството трябва да има баланс, не може да кажете на ТЕЦ или АЕЦ ще работите когато ние ви кажем щото така ще фалират(или затънат в дългове като държавните Марици) и после жална ни майка.Коментиран от #68
11:14 11.02.2019
67 Ами купи си от всички по една
До коментар #65 от "Зорлем":
За да караш по една електрическа всеки ден, да имаш време да ги зареждаш! Не се прави на луд. Основният проблем в България е цената на електромобилите, а не с какво ще ги зареждаш, както твърдиш. На българина не му пука за екологията, когато няма пари за основни нужди. екологията при зареждането на електромобилите никога няма да стои на дневен ред в България. Не търси под вола теле с какво ще ги зареждаш.Коментиран от #74
16:56 11.02.2019
68 Ами огледай се
До коментар #66 от "Електрофил":
Апокалиптичният сценарий който описваш, вече е реалност. Единственият начин да си запазим централите на въглища, е токът да поскъпне. Няма начин това да не стане на първи юли, ако не стане и по-рано. тогава добавката за зелена енергия, ще ти се струва като пари за семки. Въглищните централи нямат бъдеще при пазарни условия. Ще започнат да ни дерат разни политици които държат централите, помни ми думата.16:59 11.02.2019
69 Ники
19:04 12.02.2019
70 ФауВе
До коментар #56 от "Я си погледни календара":
Ти си ги чети тия цифри.През една къща от мене са със слънчеви панели.Съседа вика че зимата и за телевизора ток не може да направи с тях.Ама ще му кажа че нещо се е объркал щото ти имаш вълшебен калкулатор.Бензиноколонките зареждат и на слънце и на дъжд и на сняг и на пек.23:11 15.02.2019
71 ФауВе
До коментар #57 от "И Лили Иванова запява ВЕТРОВЕ":
Ветерот е много несигурен източник не ток.Никакви графици не важат там и на него не можеш да разчиташ.23:12 15.02.2019
72 ФауВе
До коментар #58 от "От октомври до април не пече слънце":
Зимата слънчевите панели нищо не произвеждат.Тая седмица слънце не съм видял.Само облак.Само ти си вярваш на глупостите.Тука не е детска градина и не те слушаме зяпнали.23:15 15.02.2019
73 ФауВе
До коментар #63 от "Точно това е разковничето":
Нищо не си доказал и нищо не можеш да заредиш.Днес с панелното зарядно за 8ч седене на прозореца телефона ми не вдигна дори 12% заряд.Стига си писал измислени числа.И теслата ти е с показатели като твоите сметки.На хартия много яко ама на яве е гола вода.За това Волгата в Русия я теглеше.23:20 15.02.2019
74 ФауВе
До коментар #67 от "Ами купи си от всички по една":
Ама аз си карам колата когато слънчевите панели зареждат.А я зареждам докато спя нощем.Как точно нощем ще ми зареждаш електрокара със слънчев панел?23:24 15.02.2019