Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Jaguar Land Rover обединява сили с BMW

Публикувана: 9 Юни, 2019 11:30
38 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3068
Jaguar Land Rover обединява сили с BMW
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 7 гласа.

Тази седмица Jaguar Land Rover и BMW Group официално потвърдиха, че съюзяват усилията си в разработването на следващо поколение EDUs(ElectricDriving Units) - електрически задвижващи автомобили. Това партньорство ще развие допълнително технологиите за електрифициране на колите, което е част от прехода на автомобилната индустрия към автономни, свързани, електрически и споделени автомобили (ACES).

Jaguar i-Pace

Jaguar Land Rover обединява сили с BMW

Стратегическото сътрудничество се основава на база значителните знания и опит в електрификацията на двете компании. Jaguar Land Rover постигна успех с представянето на първите по рода си иновативни технологии с премиум електрическото SUV Jaguar i-Pace, който в последствие стана Световен и Европейски автомобил за 2019-а. BMW Group, от друга страна ще допринесат с вече сравнително солидния си опит в разработването и производството на няколко поколения електрически автомобили с логото i3, което излезе на пазара през 2013-а.

BMW i3

Jaguar Land Rover обединява сили с BMW

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Да да
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Нещо не разбрах! Да не спират от БМВ да бъркат маслото с водата?

Коментиран от #2


Оценка:
-9 +15

Random
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "Да да":


По-скоро колите на британците ще станат малко по-надеждни.

Оценка:
-11 +11

Random
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Немците ги пишете бегали. Никой не е прокопсал от съюз с островитяните. Горките никакви ги няма в електрониката и механиката, все чужда използват - за макларен ф1 двиг. от БМВ, за новите - от Нисан, ровер В8 - копие на Буик...

Коментиран от #15


Оценка:
-6 +11

Чудя се
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Според форумните мозъци, стогодишните имали всякакви разработки на по-добри електромобили от Тесла, но не ги прилагали на практика, защото печелили повече от ДВГ. Ако наистина е така, защо върли конкуренти започнаха да се съюзяват, за да настигнат Тесла в технологичното развитие? Как Тесла постигна това технологично предимство само с 6 милиарда загуби за всичките години на съществуването си, а 100 годишните не можаха да ги отделят тези шест милиарда от поне 100 милиарда печалба през това време, та изостанаха толкова?

Коментиран от #5, #8


Оценка:
-5 +16

Random
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #4 от "Чудя се":


Колко пъти трябва да ти се каже че миксерите са по-стара технология за да го запомниш?

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-9 +9

Да да
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #5 от "Random":


Обясни ми на мен,че нещо не ти вярвам. Маглев е на ток и сигурно е по-стар от парния локомотив? Литиеви батерии сигурно е имало още през средновековието! И защо никой не вкара тази нова технология на ДВГ в миксерите,а стигнаха само до резачките? Това че един агрегат е открит преди ДВГ и е с по-високо КПД не прави технологията стара,а още по-малко пък неконкурентна. Смятай колко назад са ДВГ щом по-стара технология ги превъзхожда по КПД 3 пъти! Значи ВМЗ се конкурират с коли на 200 год.и пак изостават! Браво.

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-4 +7

Не ти разбрах логиката?
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #5 от "Random":


Къде видя да твърдя, че Тесла съществува от 100+ години, откакто са измислени електромобилите? Ти ще дойдеш още по-голямо зомби от всички на които се смееш, щом смяташ че Илон Мъск е измислил електромобила. Би ли споделил някаква логическа причина за да споменеш възрастта на технологията?

Оценка:
-3 +6

асддса
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #4 от "Чудя се":


Аз веднага ти казвам защо. Защото си неука овца и не разбираш нищо от бизнес, за това.
Тая тесла са я разглобили 20 пъти през годините, да не мислиш че е направена от космически прах ? Нищо специално няма в теслата, както виждаш малко по малко започват да пускат модели.
И между другото конкуренцията не е кой ще направи най-бързо ускоряващия електромобил, това е лесно. Конкуренцията е да направят печеливши модели в целия ценови диапазон.
Това е бизнес, не състезателен отбор. Както виждаш състезателните отбори вече направиха най-бързия електромобил - VW I.D R. До колкото знам тесла такова животно нямат още.

Коментиран от #11


Оценка:
-3 +3

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #6 от "Да да":


Оф, пак ли твоята изкривена логика? Човека ти казва, че има електрички половин век преди ДВГ, ти плямпаш за Маглев, литиеви батерии и КПД! Сега е време да питаш дали се бръсна с ДВГ, за да завършиш стандартната си и заучена простотия.

Коментиран от #13


Оценка:
-4 +7

А не уе шуепс
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #6 от "Да да":


БМВ не се конкурират с никой. Аз никога няма да взема скапания миксер пред М5, дреме ми на оная работа че ускорява малко по-бързо като във всичко друго изпада.

Оценка:
-6 +2

Неуката овца пита учената овца
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #8 от "асддса":


Не ми отговори на въпроса, защо като е толкова просто, се налага да се съюзяват откровени конкуренти, за да противодействат на Тесла? Защо не се справят всеки по единично, след като Тесла е толкова слаба според вас? Откъдето и да погледнеш, стогодишните имат всякакви предимства пред tesla, като започнеш с производствени и завършиш с финансови. Да не говорим, че BMW разработва и продава електромобили преди Тесла. Защо никой не купува техният електромобил, който беше такова фиаско че направо му спряха производството, въпреки че го продаваха на загуба под себестойност и и в него имаше много по-високи технологии отколкото в Тесла? Прав си, че ускорението не е всичко. Това е последното, което интересува клиентите. Те искат да пътуват спокойно и сигурно на далечни разстояния, а Тесла е единствената, която може да им го предложи.

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +3

здсвнт
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "Неуката овца пита учената овца":


Защото не могат да изкарат пари от електричките и търсят с кого да си делят загубите, т.е. са в режим на минимизиране на щетите, тъй като еко нормите ги задължават да имат електрички, въпреки, че нито технологията е практична, нито производителите, нито клиентите я искат. Историята се повтаря също, както и преди 100-120 години. Обаче политици, сър! И преди да се пънкяш да ни навираш пак Тесла в очите - те също не могат да изкарат пари от електрички. Само, моля ти, се не започвай пак с безкрайните лакърдии как капиталовите разходи изяждали печалбата от произведените коли, че вече дотегна на всички с тази мантра.

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +2

Да да
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #9 от "Антиелектрика":


Човека ми казва че технологията е стара, а не че е имало електрички преди ДВГ.Чети! А за 96-и път обяснявам че развитието в технологията е в батериите и контролера, а на в ел. двигателя. Дали има вече 2 мил. електромобила пи света или викаш още са бутикови?

Оценка:
-1 +1

А дали е така?
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #12 от "здсвнт":


"въпреки, че НИТО ТЕХНОЛОГИЯТА Е ПРАКТИЧНА, нито производителите, НИТО КЛИЕНТИТЕ Я ИСКАТ" въртиш, сучиш и пак до Тесла опираме. Защо тогава почти половината от пазара на електромобили в Европа и Щатите се държи от Тесла? Дали не е именно заради НАЙ-ПРАКТИЧНАТА технология? Най-дълъг пробег с най-кратко зареждане съчетано с най-много зарядни станции, позволяващи дълги пътувания, невъзможни за останалите автомобилни марки.

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +3

Ягуар
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #3 от "Random":


Само да вметна, че когато човек се изказва неподготвен отстрани изглежда смешен :/

Оценка:
-2 +2

иешощг
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #14 от "А дали е така?":


Да се хвалиш, че произвеждаш най-хубавата елекричка е като да се хвалиш, че си най-хубавата жена в МЕИ-то!

Коментиран от #17


Оценка:
-1 +2

Зависи от гледната точка
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #16 от "иешощг":


За мен това би било жена мечта. Умна и красива. Ще мога да разговарям с нея на технически теми, аз няма да срещам затруднения както с техническите инвалиди тук. Вероятно и тя би харесала мен пред тях. От друга страна, за много от пишещите тук, колата трябва да е скъпа лъскава и да бръмчи много, а жената да е с големи цици . Следователно не им трябва нито електромобил нито умна жена.

Коментиран от #18, #22, #23, #28


Оценка:
-1 +3

3rte
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #17 от "Зависи от гледната точка":


Ех, колко сте малки и неуки. Имаше навремето един виц за една маймуна, която записала да учи в МЕИ-то и взела, че станала отличничка, защото била най-красивата там.

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +0

Така става когато интелекта ти се гради
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #18 от "3rte":


... от вицове. Спокойно можеш да чукнеш в google "мис МЕИ" и да се опиташ да разкажеш същия виц. Гарантирам ти, че жена ти е доста по-грозна от онези "маймуни" които ще видиш на снимките. Информацията ти е за електромобилите, като гледам е от същият източник - крепи се на вицове.

Коментиран от #20, #27


Оценка:
-0 +1

ьяаэо
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #19 от "Така става когато интелекта ти се гради":


Такава "функционална неграмотност" и липса на абстрактно мислене като твоите са учудващи, но може би пък са нормални, когато интелектът ти се крепи на "чукване в Гугъл"...

Оценка:
-1 +0

Всяко правило си има изключение
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Това го знам от преди да бъде създаден google, та дори и преди Интернет. Ти продължавай да слагаш всичко под един знаменател.

Оценка:
-0 +1

гост
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #17 от "Зависи от гледната точка":


само да не сбъркам и да вземем да си противоречим та затова питам: Теслата е като жена с големи цици или с малки цици?

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +1

Лорчето от МЕИ
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #17 от "Зависи от гледната точка":


Аз завърших с отличие, а казват че изглеждам добре. От много време си търся умен мъж с който да си говорим за техника, и по специално за електромобили, но все попадам на технически инвалиди. Само Вашите коментари са смислени тук. Искате ли да си пишем?

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +0

24
Този коментар е премахнат от модератор
Кви цици?
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #22 от "гост":


Една мацка може да е яка независимо от размера на бюста и цвета на косата. Един автомобил също. Хайде стига с тези рамки и клишета. Защо някой друг трябва да ви казва какво ви харесва?

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +1

Ръбчо
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #25 от "Кви цици?":


Аз първо гледам на колата емблемата и на жената циците, явно от мен теслараст няма да излезе

Оценка:
-1 +3

Фратев
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #19 от "Така става когато интелекта ти се гради":


Приех предложението ти и “чукнах” Мис МЕИ, бате бате, ако харесваш такива “красавици” не е чудно че си станал теслараст.

Коментиран от #29


Оценка:
-1 +1

Лорчето от МЕИ
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #17 от "Зависи от гледната точка":


С интерес следя коментарите в които става въпрос за женските гърди, тъй като съм донякъде надарена в тази област. Ако искате можем заедно да поработим над няколко технически предизвикателства и да изведем формулите за определяне на тяхната площ и обема. Ако се справим добре може заедно определим тяхната твърдост, коефициент на деформация при натиск, коефициент на триене при сухо и мокро плъзгане и много други интересни неща.

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +1

за гъби съм
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #27 от "Фратев":


аз лично харесвам сестра ти, както и целия ни отбор от подуяне със все резервите - доволен ли си сега?

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +0

за гъби съм
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #28 от "Лорчето от МЕИ":


Стига с тия гейски фантазии - бягай сменяй пола като те влече да си надарена.

Коментиран от #32


Оценка:
-0 +0

Фратев
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #29 от "за гъби съм":


Най доволна е дъщеря ти, но ако пиша от какво ще ме баннат.

Коментиран от #33


Оценка:
-0 +1

32
Този коментар е премахнат от модератор
за гъби съм
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #31 от "Фратев":


Е нали беше гей - каква дъщеря какви пет лева?!?

Оценка:
-1 +0

за гъби съм
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #32 от "Лорчето от МЕИ":


Ми не разбирам от тия неща ама който мъж пише с женско име как искат да го онождат го броя за гей и тва е. пък после колкото ще да рипа и да обяснява за прайдове мрайдове и секви други термини от неговото ежедневие дето нормалните хора са ги чували по 2 пъти за цял живот.

Коментиран от #36


Оценка:
-1 +0

Илон е велик
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Не иска да коментира женските гърди, все извърта темата така че да стане въпрос за гейове, харесва миксери, на тесларастия ми намирисва цялата работа

Оценка:
-0 +2

Лорчето
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #34 от "за гъби съм":


Като не разбираш - у лево, има форуми IQ < 79

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +2

за гъби съм
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #36 от "Лорчето":


Какво е IQ < 79 - пак някаква сложна джендърска терминология използваш :)

Коментиран от #38


Оценка:
-0 +0

Лорчето
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #37 от "за гъби съм":


Леле Гоше, май те надцених с тия 79, пробвай се на форум за под 70.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Боил Банов
Министърът на културата Боил Банов с коментар за сградите в София
Двойната къща ще бъде възстановена"

Още бисери