Пробегът с едно зареждане не е единственият недостатък, който скептиците изтъкват по адрес на електромобилите. Не по-малко грижи буди животът на батерията, която е един от най-скъпите компоненти в конструкцията.
Volkswagen смята да успокои тези притеснения с гаранция от 8 години или 160 000 км за акумулаторните блокове на бъдещата си гама от електрически модели. Тя ще важи за всички представители на семейството ID., а от компанията уверяват, че дори и след изтичането ѝ батериите ще запазват минимум 70% от капацитета си.
Осем години звучат като дълго време, но всъщност са стандартен гаранционен срок за акумулатори на електромобил. Толкова предлагат Tesla за Model 3, Chevrolet за Bolt и Nissan за Leaf, като максималният пробег също е 100 000 мили (160 934 км).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт
Коментиран от #4, #5
13:39 18.06.2019
2 Ddddd
Коментиран от #8
13:41 18.06.2019
3 Driving pleasure
Коментиран от #7
13:41 18.06.2019
4 Гост
До коментар #1 от "Факт":
Напротив не е 1 година , Teslata вече фалираха отдавна !13:43 18.06.2019
5 Въпросник ?
До коментар #1 от "Факт":
Още ли има не изгорели Тесли ?13:53 18.06.2019
6 Илан Мъск
13:58 18.06.2019
7 МАК
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Върви им го обеснявай!!14:03 18.06.2019
8 Извод
До коментар #2 от "Ddddd":
Немското качество е хиляди пъти по-добро от Американското с китайски части !Коментиран от #10, #14
14:03 18.06.2019
9 Пешо от панелката
Коментиран от #11
14:41 18.06.2019
10 Вносител на части
До коментар #8 от "Извод":
Ко каза ко'!Я пак!Немските бараки от много време вече ползват китайски части мой наивен човеко.Не се кефи,че пише Made in Germany.Chaina дава тънки цени за части и компоненти,но гестапо си продава чупливата кола на същите дебели цени все едно всичко е правено в шфабия.Разбра ли сега как те клатят любимите немци.19:08 18.06.2019
11 Де ги евтините електрички
До коментар #9 от "Пешо от панелката":
Този модел е единствено и само в главата ти. Какъв модел работел, като на осмата година един електромобил тъкмо е започнал да се разработва и все още държи висока цена? След 3 години и няколко десетки хиляди км, цената пада средно с 17%. Автомобил с ДВГ олеква с повече, още на първия ден и десетина км.Коментиран от #12
07:39 19.06.2019
12 ьоеяажж
До коментар #11 от "Де ги евтините електрички":
Да, бе, те електричките са като виното и ренесансовите картини - колкото повече остаряват, толкова по-хубави стават. Вземете излезте от тоя Интернет и вижте какво се случва в реалността, че сте станали като шарани дето кълват на празна кукичка.Коментиран от #13
09:41 19.06.2019
13 Слушай съвета си
До коментар #12 от "ьоеяажж":
Погледни какво става в реалността, защото продължаваш да ползваш опорни точки прочетени в интернет форумите. Ако излезеш оттам каква е реалната ситуация? Защо едни електрички, точно мечтата на driving pleasure, губят 60% от стойността си за три години, електромобилите на Тесла губят само 17%, което няма аналог при който и да е ДВГ, ако не говорим за колекционерски автомобили с малък тираж.Коментиран от #15, #18
12:28 19.06.2019
14 нема баце веки
До коментар #8 от "Извод":
Немско????14:00 19.06.2019
15 ьаяож
До коментар #13 от "Слушай съвета си":
Защото Тесла са моден аксесоар. Като белите слушалки на Епъл, чантите Луи Витон (или както там се произнася)Коментиран от #16, #17
15:10 19.06.2019
16 Изключително умно сравнение
До коментар #15 от "ьаяож":
Значи според теб е модерно да купуваш чанта lui viton и бели слушалки на apple втора ръка. Страхотна аналогия измисли, браво. Наистина много, много, трябва да си мислил за да измислиш толкова умно нещо. Което обаче си остава измислица, нямаща нищо общо с реалността. За Тесла модел S се чака няколко седмици и ако искаш да си модерен, можеш да си я купиш от магазина. Втора ръка автомобили купуват тези които си правят сметката на парите. За разлика от ДВГ, на електромотора няма какво да му стане за 3 години, а батерията си казва на колко процента от първоначалният капацитет е и всеки може да си направи сам сметката дали си заслужава покупката. При ДВГ, дори за 3000 километра могат да вземат живота на двигателя и никой не би рискувал за някакви 10% по-ниска цена, да си прави експерименти и да играе на тото.Коментиран от #22
17:53 19.06.2019
17 гост
До коментар #15 от "ьаяож":
Тесла не са моден аксесоар,а са най-добрите ел.коли в момента на пазара! Тесла Модел 3 не е много по-скъпа от други ел.коли на пазара.https://www.teslarati.com/tesla-model-3-destroys-ev-prejudice-germany-review/
Коментиран от #21
18:48 19.06.2019
18 Язе
До коментар #13 от "Слушай съвета си":
Един продукт струва толкова за колкото е склонен да даде някой.Да показват опашки за Тесла втора ръка?Той Мъск може и 17% отгоре да иска но ще има ли кой да я купи?От тук коментиращите ел.фенове няма да са.Те само хвалят без имат намерение да си вземат.Коментиран от #19, #20
20:08 19.06.2019
19 гост
До коментар #18 от "Язе":
Не ,втора ръка не взех! Взех нова!20:19 19.06.2019
20 Объркáл си се "малко"
До коментар #18 от "Язе":
Илон Мъск ги продава още по-скъпо втората ръка, ако внимаваш какво четеш - само 10% по-евтино от новите. Със 17% СРЕДНА обезценка ги продават собствениците на свободния пазар. Според една друга статистика, Тесла там се застоява най-малко дни преди да се продаде, та това с липсата на продажби продължава да е само твоя мечта, нямаща нищо общо с реалността и фактите07:37 20.06.2019
21 gdfhj
До коментар #17 от "гост":
Да се хвалиш, че продаваш "най-хубавата" ел. кола е като да се хвалиш, че продаваш най-хубавата секс кукла. Само по себе си е постижение, но вълнуващо малка група, да ги наречем, "особени" клиенти.10:31 20.06.2019
22 ожгтнн
До коментар #16 от "Изключително умно сравнение":
Е, щом са само 17% по-евтини, а новите са на няколко седмици доставка, кой и защо ще си купи на старо, а не нова? Или въпросните 17% са му проблем, т.е. си дава последните пари, за да е гъзар като българите с А8 пред панелния блок (и бели слушалки), или новите не са толкова лесни за купуване. Само не ми казвай, че хората, които се оглеждат за кола в дипазона 50-100 хил. долара ще се успокояват, че колата на старо е същата като новата, но е 10-15% по-евтина и затова ще е я предпочетат.Коментиран от #23
10:40 20.06.2019
23 Ти прочете ли
До коментар #22 от "ожгтнн":
коментар 20?Коментиран от #24
13:18 20.06.2019
24 yfugjhkj
До коментар #23 от "Ти прочете ли":
Да, и как той отговаря на въпроса ми за обосновката да си купиш кола на старо, която е само 10-15% по-евтина от чисто нова? Или трябва да си обясняваме, че исканата цена не винаги съвпада с даваната?Коментиран от #25
21:26 20.06.2019
25 Отговаря съвсем конкретно на въпроса ти
До коментар #24 от "yfugjhkj":
"Според една друга статистика, Тесла там се застоява най-малко дни преди да се продаде, та това с липсата на продажби продължава да е само твоя мечта, нямаща нищо общо с реалността и фактите"11:33 22.06.2019