18 Юни, 2019 13:35 4 112 25

8 години гаранция за батериите на електрическия Volkswagen

  • volkswagen-
  • id-
  • електромобил-
  • батерия-
  • акумулатор-
  • гаранция

Пробегът с едно зареждане не е единственият недостатък, който скептиците изтъкват по адрес на електромобилите. Не по-малко грижи буди животът на батерията, която е един от най-скъпите компоненти в конструкцията.

Volkswagen смята да успокои тези притеснения с гаранция от 8 години или 160 000 км за акумулаторните блокове на бъдещата си гама от електрически модели. Тя ще важи за всички представители на семейството ID., а от компанията уверяват, че дори и след изтичането ѝ батериите ще запазват минимум 70% от капацитета си.

Осем години звучат като дълго време, но всъщност са стандартен гаранционен срок за акумулатори на електромобил. Толкова предлагат Tesla за Model 3, Chevrolet за Bolt и Nissan за Leaf, като максималният пробег също е 100 000 мили (160 934 км).


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    22 26 Отговор
    Тесла ще фалират до 1 година .

    Коментиран от #4, #5

  • 2 Ddddd

    21 0 Отговор
    8 години гаранция за батериите на електрическия Volkswagen...дано тази статия не я четат перничани че за тях гоуфо е вечен и трошене нема

    Коментиран от #8

  • 3 Driving pleasure

    19 9 Отговор
    Стандартната гаранция, въпросът е кво правим на 10тата година и какво правим след 20тина години, когато дойде време за рециклиране - скъп и сложен процес ще трупаме едни токсични бомби, както сега трупаме пластмаси и си говорим, че трябва да спрем да ги ползваме... смях голям...

    Коментиран от #7

  • 4 Гост

    18 12 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    Напротив не е 1 година , Teslata вече фалираха отдавна !
  • 5 Въпросник ?

    19 9 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    Още ли има не изгорели Тесли ?
  • 6 Илан Мъск

    13 4 Отговор
    Малии добре че съм милиардер и че вече не разчитам на Tesla Motors за пари , че щех да фалираме;);)
  • 7 МАК

    11 6 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    Върви им го обеснявай!!
  • 8 Извод

    14 8 Отговор

    До коментар #2 от "Ddddd":

    Немското качество е хиляди пъти по-добро от Американското с китайски части !

    Коментиран от #10, #14

  • 9 Пешо от панелката

    17 1 Отговор
    Моделът съществува и работи добре за Запада. След осмата година (или колкото изкарат) заминават на безценица за държавите-клозети от задния двор на Европа, дотогава в БГ ще се появят пишман майстори по рециклирането на батериите без оглед за екологични и други изисквания, циганите ще ги купуват независимо от пробега защото не плащат ток, а разни джендерасти от Норергия и др. педалски страни с покровителствен тон ще критикуват всичко това и ще ни обясняват как стават работите.

    Коментиран от #11

  • 10 Вносител на части

    8 1 Отговор

    До коментар #8 от "Извод":

    Ко каза ко'!Я пак!Немските бараки от много време вече ползват китайски части мой наивен човеко.Не се кефи,че пише Made in Germany.Chaina дава тънки цени за части и компоненти,но гестапо си продава чупливата кола на същите дебели цени все едно всичко е правено в шфабия.Разбра ли сега как те клатят любимите немци.
  • 11 Де ги евтините електрички

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "Пешо от панелката":

    Този модел е единствено и само в главата ти. Какъв модел работел, като на осмата година един електромобил тъкмо е започнал да се разработва и все още държи висока цена? След 3 години и няколко десетки хиляди км, цената пада средно с 17%. Автомобил с ДВГ олеква с повече, още на първия ден и десетина км.

    Коментиран от #12

  • 12 ьоеяажж

    5 3 Отговор

    До коментар #11 от "Де ги евтините електрички":

    Да, бе, те електричките са като виното и ренесансовите картини - колкото повече остаряват, толкова по-хубави стават. Вземете излезте от тоя Интернет и вижте какво се случва в реалността, че сте станали като шарани дето кълват на празна кукичка.

    Коментиран от #13

  • 13 Слушай съвета си

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "ьоеяажж":

    Погледни какво става в реалността, защото продължаваш да ползваш опорни точки прочетени в интернет форумите. Ако излезеш оттам каква е реалната ситуация? Защо едни електрички, точно мечтата на driving pleasure, губят 60% от стойността си за три години, електромобилите на Тесла губят само 17%, което няма аналог при който и да е ДВГ, ако не говорим за колекционерски автомобили с малък тираж.

    Коментиран от #15, #18

  • 14 нема баце веки

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Извод":

    Немско????
  • 15 ьаяож

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Слушай съвета си":

    Защото Тесла са моден аксесоар. Като белите слушалки на Епъл, чантите Луи Витон (или както там се произнася)

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Изключително умно сравнение

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "ьаяож":

    Значи според теб е модерно да купуваш чанта lui viton и бели слушалки на apple втора ръка. Страхотна аналогия измисли, браво. Наистина много, много, трябва да си мислил за да измислиш толкова умно нещо. Което обаче си остава измислица, нямаща нищо общо с реалността. За Тесла модел S се чака няколко седмици и ако искаш да си модерен, можеш да си я купиш от магазина. Втора ръка автомобили купуват тези които си правят сметката на парите. За разлика от ДВГ, на електромотора няма какво да му стане за 3 години, а батерията си казва на колко процента от първоначалният капацитет е и всеки може да си направи сам сметката дали си заслужава покупката. При ДВГ, дори за 3000 километра могат да вземат живота на двигателя и никой не би рискувал за някакви 10% по-ниска цена, да си прави експерименти и да играе на тото.

    Коментиран от #22

  • 17 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "ьаяож":

    Тесла не са моден аксесоар,а са най-добрите ел.коли в момента на пазара! Тесла Модел 3 не е много по-скъпа от други ел.коли на пазара.

    https://www.teslarati.com/tesla-model-3-destroys-ev-prejudice-germany-review/

    Коментиран от #21

  • 18 Язе

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Слушай съвета си":

    Един продукт струва толкова за колкото е склонен да даде някой.Да показват опашки за Тесла втора ръка?Той Мъск може и 17% отгоре да иска но ще има ли кой да я купи?От тук коментиращите ел.фенове няма да са.Те само хвалят без имат намерение да си вземат.

    Коментиран от #19, #20

  • 19 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Язе":

    Не ,втора ръка не взех! Взех нова!
  • 20 Объркáл си се "малко"

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "Язе":

    Илон Мъск ги продава още по-скъпо втората ръка, ако внимаваш какво четеш - само 10% по-евтино от новите. Със 17% СРЕДНА обезценка ги продават собствениците на свободния пазар. Според една друга статистика, Тесла там се застоява най-малко дни преди да се продаде, та това с липсата на продажби продължава да е само твоя мечта, нямаща нищо общо с реалността и фактите
  • 21 gdfhj

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Да се хвалиш, че продаваш "най-хубавата" ел. кола е като да се хвалиш, че продаваш най-хубавата секс кукла. Само по себе си е постижение, но вълнуващо малка група, да ги наречем, "особени" клиенти.
  • 22 ожгтнн

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Изключително умно сравнение":

    Е, щом са само 17% по-евтини, а новите са на няколко седмици доставка, кой и защо ще си купи на старо, а не нова? Или въпросните 17% са му проблем, т.е. си дава последните пари, за да е гъзар като българите с А8 пред панелния блок (и бели слушалки), или новите не са толкова лесни за купуване. Само не ми казвай, че хората, които се оглеждат за кола в дипазона 50-100 хил. долара ще се успокояват, че колата на старо е същата като новата, но е 10-15% по-евтина и затова ще е я предпочетат.

    Коментиран от #23

  • 23 Ти прочете ли

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "ожгтнн":

    коментар 20?

    Коментиран от #24

  • 24 yfugjhkj

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ти прочете ли":

    Да, и как той отговаря на въпроса ми за обосновката да си купиш кола на старо, която е само 10-15% по-евтина от чисто нова? Или трябва да си обясняваме, че исканата цена не винаги съвпада с даваната?

    Коментиран от #25

  • 25 Отговаря съвсем конкретно на въпроса ти

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "yfugjhkj":

    "Според една друга статистика, Тесла там се застоява най-малко дни преди да се продаде, та това с липсата на продажби продължава да е само твоя мечта, нямаща нищо общо с реалността и фактите"