Дизеловите автомобили, които Volkswagen бе принуден да изкупи обратно от собствениците им след избухването на скандала с манипулираните вредни емисии, са истински хит на американския пазар, пише The New York Times. Оказва се, че ловци на изгодни сделки пътуват до други щати, за да се сдобият с евтин TDI.
Управител на автосалон в щата Индиана разказва, че вече е продал почти 1 000 "дизелгейтови" VW-та. Според Чад Пробст, шеф на Vorderman Volkswagen, поне 50-60 клиенти си тръгват от автосалона му с такава кола всеки месец и дори изобщо не поглеждат модели на други производители.
Към момента 310 000 от общо 380 000 изкупени обратно "мръсни" дизели вече са си намерили нови собственици. Според The New York Times огромният интерес към такива автомобили се дължи на ниския разход, фабричната гаранция от 4 години, наложена на Volkswagen от правителството за всички препродавани коли, и липсата на други дизелови автомобили на пазара.
Заслуга за бума в продажбите несъмнено имат и ниските цени. Дизелов Golf от 2015 г., например, може да се купи за $11-12 хил. (€9 900 - €10 800).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 360
Коментиран от #6, #20, #28, #30, #36
19:06 26.08.2019
2 ФатмакЪ
Коментиран от #44
19:07 26.08.2019
3 Driving pleasure
Коментиран от #4
19:10 26.08.2019
4 МАК
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Тъй тъй!!!19:33 26.08.2019
5 социалния статус го броят в УСА
Коментиран от #25, #27, #62
19:33 26.08.2019
6 Гост
До коментар #1 от "360":
Какви са тия суми? 500 хиляди заем, значи че си учил за хирург, спрял си на 4 година и си започнал за адвокат и си завършил до доктурантура. И дори да си бил толкова ненормален, пак можеш да работиш държавна работа и след 10 години ти опростяват дълга.В нормалните университети таксите са малки и всеки, който желае да учи - може.
На кой му пука за сервизи, при гаранция на кола по 5-6 години, вземаш лизинг за 5г. и след това нова. Месечната вноска за хубава(!) кола е 300-400$, за някой миндил, като тия голфове е под 200.
Ако си среден американец и работиш 40 часа седмица за 20-30$ на час, сам сметни колко ги боли фара. Къщите са скъпи, но за 200-300 хиляди долара, ти имаш двор с къща с 2-3 спални, в хубав град и хубав квартал. Тук за 120к евро около 150-60к долара - имаш тристаен в манастирски ливади. Ако искаш къща х2.
Коментиран от #8, #39
19:39 26.08.2019
7 Hilux
Коментиран от #11
19:52 26.08.2019
8 Дебилл
До коментар #6 от "Гост":
Ти си в всяко гърне меродия бе ! От всичко компетенте и по всичко разбирач !19:56 26.08.2019
9 Диамантената ръка
Коментиран от #10, #13, #29
19:58 26.08.2019
10 гост
До коментар #9 от "Диамантената ръка":
Властите в Южна Корея се готвят да забранят продажбата на вътрешния пазар на редица дизелови автомобили от марките Audi, Volkswagen и Porsche. Причината са нарушения на екологичните норми, съобщават медиите в страната .Под забрана попадат моделите Audi A6 40 TDI Quattro, Audi A6 50 TDI Quattro, Audi A7 50 TDI Quattro, а също така Volkswagen Touareg V6 3.0 TDI BMT, Volkswagen Touareg 3.0 TDI 4 Motion и Porsche Cayenne. Всички те са произведени през периода 2014-2018 г., като при тях софтуер, който влияе на работата на датчиците, отчитащите нивата на вредни емисии. Изследванията показват, че приборите са показвали занижени показатели и така автомобилите са получавали лиценз за продажба. Проведените от специалисти тестове са установили, че обемите на азотен окис, отделяни от тези модели в атмосферата, са превишавали нормите над 10 пъти.
Забраната за продажба ще бъде наложена от южнокорейското министерство на околната среда, което ще глоби концерна Volkswagen с 6,5 млн. долара. Освен това, ведомство ще поиска от прокуратурата да започне разследване за дейността на германския производител, което означава още проблеми - най-вероятно нова сериозна глоба.
Коментиран от #64
20:02 26.08.2019
11 гост
До коментар #7 от "Hilux":
Компанията Volkswagen ще вкара в сервизите си 679 027 автомобили, които са оборудвани с автоматична скоростна кутия и система за безключов достъп в салона. Акцията започва на 11 октомври, като засяга модели на германската марка в цял свят .Сред тях са Beetle и Beetle Convertible (произведени през 2012-2019 г.), ), Golf GTI (2015-2019 г.), Golf (2015-2016 и 2018-2019 г.), Jetta (2011-2018 г.) и Golf SportWagen (2017-2019 г.), съобщава на сайта си Националното управление за безопасност на движението на САЩ.
20:04 26.08.2019
12 Свежест
Коментиран от #19, #57
20:08 26.08.2019
13 Диамантената ръка
До коментар #9 от "Диамантената ръка":
Грешка, 5/100 дизел имам предвид.Коментиран от #66
21:06 26.08.2019
14 Жиленци
21:12 26.08.2019
15 Иво
21:18 26.08.2019
16 Свежест
Коментиран от #41, #58
21:29 26.08.2019
17 Алфа Ромео
23:19 26.08.2019
18 Дъ Клаш
Коментиран от #21
23:27 26.08.2019
19 Ами
До коментар #12 от "Свежест":
Всъщност щяха да си карат корабите с 20 30 на сто разход. Обаче САЩ постоянно се увеличава като народ и така. По дискавъри гледам 2ма свялят главата на мотора. От чугун биг блок прав рядка семейна кола мисля от 50. Скорост 160 км в час макс. 😜00:24 27.08.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 666
02:04 27.08.2019
23 стефан фарашев
Коментиран от #43
06:09 27.08.2019
24 ???
Коментиран от #45, #50
07:07 27.08.2019
25 Boris
До коментар #5 от "социалния статус го броят в УСА":
Ти нов дизел май не си чувал,камо ли да караш.07:25 27.08.2019
26 Бричка
07:45 27.08.2019
27 Redneck
До коментар #5 от "социалния статус го броят в УСА":
Тези американци които много държат на социалния статус са джендъри, карат Тесла, ядат семена и корени, пият вода от глетчер, солят с хималайска сол, и им е през дедовия дали е бензин или дизел. Ние реднеците предпочитаме мега пикапи с биг блок V-8, ядем стейк, гледаме бейзбол и пием бира на корем. Тия фолксваченчета са за лузъри мексиканци и новодошли поляци и сърби които не знаят че нафтата е за 65 тонните Фрейтлаинер или Петербилт.Коментиран от #49
07:45 27.08.2019
28 бат Рамбо
До коментар #1 от "360":
А освен това спят под мостовете,бият негрите,ровят в контейнерите и имат ракети...Имаше и други работи дето ни ги разправяше другарката по "Основи на социализма"ама съмги забравил...08:12 27.08.2019
29 Random
До коментар #9 от "Диамантената ръка":
Зависи от катализатора. В днешно време 5.0 бензин цапа по-малко от 1.0 от 60-те08:30 27.08.2019
30 Йокане
До коментар #1 от "360":
Много е лошо човек когато се чуди какво да напише. Простотията не мъчи тя мори. Зада напишеш нещо поне малко от малко прочети.08:35 27.08.2019
31 Безпартиен
08:36 27.08.2019
32 гощо
Коментиран от #34
09:04 27.08.2019
33 Боб
Стига сте хвалили тия сговнясани дизели.От сервизите не излизат.Теовят народа.Бълват кюмюр ,колкото един рейс.И накрая викат 5/100 разход...,да ама извънграда само на 5 предавка.В града 6.5-8.5. Я си сметнете цената ма скапаната нафта колко е.И спрете да сравнявате Дизел с Бензин.Никой не кара на бензин.Сравнявайте Дизел с Газ.Двойно по скъпо излиза с нафтовите тракачки от колкото на Газ.И майсторите по сервизите дигнаха по 5 етажа къщи покрай тях.
Коментиран от #68
09:22 27.08.2019
34 Простак
До коментар #32 от "гощо":
Дизел ли?10:03 27.08.2019
35 S60
10:03 27.08.2019
36 ким
До коментар #1 от "360":
Друго си е да живееш в магучая.Бездорожье ,крепостници,ракети,москвичи,самогон...........10:14 27.08.2019
37 ХХХ
10:37 27.08.2019
38 Едва ли
10:56 27.08.2019
39 321
До коментар #6 от "Гост":
Абе пич, 20 $ на час при 40 часа седмица е към 3200 долара. И това е бруто. И къщите по 200-300 хил. са в някое предградие на малкък град или щат. Я сравни апартамента в Манастирски ливади с нещо идентично в Ню Йорк или Вашингтон. Няколко милиона няма да ти стигнат. Освен това като си плати този въпросния с 3200 данъците, здравните застраховки колко му остават? А колата няма ли застраховки? А това, че всяка услуга там е безумно скъпа, защо не коментираш? А това, че ливадата пред къщата, че трябва да е окосена поне 2 пъти в седмицата, което струва пари - иначе глоба от общината? И може да са малки таксите в някакви смешни колежи, но престижните, които ти гарантират работа са скъпи - освен ако не си спортист или гений. Айде, стига сте се прехласвали по други държави, като гледате само часовата ставка.. Що народ излъгахте с тези приказки и сега се чудят как да спестят някой долар/евро за самолетен билет за да върнат да си оправят зъбите в България...11:10 27.08.2019
40 Илюминат Заверов
11:54 27.08.2019
41 Енерго
До коментар #16 от "Свежест":
Моят Голф 2 е на 36 години и има едно петно ръжда на вратата и бял ауспух.12:12 27.08.2019
42 Няма евроколи в САЩ
Коментиран от #60
12:19 27.08.2019
43 Иван
До коментар #23 от "стефан фарашев":
Защото тук родните политици са се продали вече и не им пука замърсяват ли или не важно е пари да имат от далавера.Народа кечета го яли12:19 27.08.2019
44 ГОШО
До коментар #2 от "ФатмакЪ":
Много си мераклия да си оригинален Но хич не ти се получава12:20 27.08.2019
45 Госあ
До коментар #24 от "???":
Куче влачи дизелгейтов голф 😆14:29 27.08.2019
46 жксв
За 20 г. в Чикаго не съм видял някой да си купи дизелов автомобил.
Защо заблуждавате хората с тези измислици ?!
16:37 27.08.2019
47 Само Ваг
17:27 27.08.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Гражданин
До коментар #27 от "Redneck":
Абе селянин,къде видя 65 тонни камиони в Америка бе?17:55 27.08.2019
50 Гост
До коментар #24 от "???":
Компанията плати глоба на държавата, ако се не лъжа 18 млд. долара. После VW поправи за тяхна сметка софтуера на всички модели от 2014 нагоре (аз лично обаче имах ръчни скорости, които не го поправиха). Хората обаче си дадоха колите, защото им платиха огромни суми за компенсация (напр. 20-25 хил. долара за 4год. кола). Натрупаха се огромни паркинги с изплатени коли без собственици. И тогава дилърите решиха да ги изкупят наедро от VW и ги продават с огромна печалба. Истината е, че в САЩ малко американци купуват дизели, но емигрантите знаем за какво става въпрос. Освен това на пазара в момента няма малки дизелови коли или ако има за нищо не стават- не може да се мери с немските двигатели. Американска дизелова кола- това е наистина голям смях. Само пикапи и камиони могат да правят18:33 27.08.2019
51 Ооппаа
18:37 27.08.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Цигански коли
До коментар #52 от "BMW and TOYOTA fan":
Прав си БМВ и коиота са кенефи от класа20:26 27.08.2019
54 Само ВАГ другите да ги е яд
Коментиран от #55
20:31 27.08.2019
55 Ха ха ха
До коментар #54 от "Само ВАГ другите да ги е яд":
Да живеят ярмомелките - печки!!!!!20:56 27.08.2019
56 Top Cars
23:22 27.08.2019
57 Кумчо Вълчо
До коментар #12 от "Свежест":
Куха лейка ,ами нали те раздухаха цялата тая далавера със завишените норми осъдиха ги и сега им вземат колите без пари.23:26 27.08.2019
58 Луд
До коментар #16 от "Свежест":
Всичко гори и олио даже09:35 28.08.2019
59 Па4о70
Коментиран от #61
09:39 28.08.2019
60 123
До коментар #42 от "Няма евроколи в САЩ":
Естествено, че няма - европейските коли са лукс за обикновения американец.09:48 28.08.2019
61 Nik
До коментар #59 от "Па4о70":
Че е поръчкова атаката срещу VW, поръчкова е.Но , моля ви престанете да твърдите, че ел.автомобилите
не били ЕКО. Напротив, точно са си еко.
Първо : ако една фабрика за батерии ако е толкова замърсяваща, то тя няма да бъде направена в US ( имам в предвид гигафабриката ) или пък в западна Европа или на всякъде другаде по "белия" свят.
Второ: ако все още не се рециклират батерии, то това е въпрос на време да започне. Имайте , в предвид , че лития не е органична материя. Добива се от камък, от размирни райони. Нищо не пречи , даже напротив, ще бъде супер желана вторична суровина от батериите, както е сега желязото , алуминия, медтта и т.н.
Трето: много е по- лесно под въздействието на екоорганизации , гражданско общество ( БГ-то е изключение ) и т.н. на една фабрика, която замърсява да и се сложи филтър отколкото на милионите произведени ДВГ-та .
Трето (а) - поставените фабрично филтри на ДВГ-тата трябва и да се поддържат до края на експлоатацията им ! Колко ли от тях го правят ?!? Аз лично , на моя автомобил - Не ! :-(
11:43 28.08.2019
62 Phahaha
До коментар #5 от "социалния статус го броят в УСА":
Мечтите са безплатни14:28 28.08.2019
63 Бай Хой
17:25 28.08.2019
64 В Т
До коментар #10 от "гост":
Само VW ли са дизеловиСтарите коли са проблем
19:42 28.08.2019
65 бай Даньо
22:00 28.08.2019
66 Иван
До коментар #13 от "Диамантената ръка":
Ама защо "грешка"?! Прав си, 8/100 бензин е много по-замърсяващо от 5/100 бензин. За дизела не знам, някой трябва да покаже данни. Проблемът на тези двигатели обаче не са саждите, а азотния окис, който при бензина е сериозно намален поради разликите в горивото и типа на двигателя...00:20 29.08.2019
67 Нико
12:38 29.08.2019
68 МАК
До коментар #33 от "Боб":
Пълни глупости си писал !! Добре поддържан дизел не е по скъп от твоето скапано АГУ!! А и в сервизи ходят дизелите смляно от каране и зле подържани което в Бг е нормално!!15:26 29.08.2019