Новини

Hyundai показа водороден камион

Публикувана: 22 Октомври, 2019 13:59
9 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3785
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.

Корейската компания Hyundai публикува първото изображение на новия си водороден влекач HDC-6 Neptune. Камионът ще бъде представен пред публика на специално събитие в Атланта, щата Джорджия, на 29 октомври.

HDC-6 Neptune е вдъхновен от свръхскоростните обтекаеми влакове от 30-те години на миналия век. Особено отчетлива е приликата с локомотива PRR S1 (Pennsylvania Railroad class S1), разработен от легендарния дизайнер Реймънд Лоуи през 1939 г.

Необичайната външност и обтекаемата предница вече породиха слухове, че HDC-6 Neptune ще вдига над 200 км/ч. Засега обаче няма никакви конкретни сведения в подкрепа на такива твърдения.

Силуетът на новия влекач е контуриран от светеща в синьо линия, която подсказва вида на горивото. Футуристичният стил продължава и в кабината, където вместо предно стъкло е монтиран огромен прожекционен дисплей с обогатена реалност. В рамката му са вградени всички уреди, включително и приборният панел.

Камионът е кръстен на римския бог на морето Нептун, което символизира връзката с природата и екологичната чистота. Според шефа на подразделението за товарен транспорт на Hyundai Едуард Лий с HDC-6 Neptune компанията показва нагледно, че водородът може да реши проблемите с вредните емисии дори при тежките автомобили.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Кви работи прават хората
1 Отговор
А в бегето в предизборните измами пише че щели да се запълват дупките по пътя😂😂😂😂😂😂😂😂муахахахахаххаха

Коментиран от #2


Оценка:
-5 +20

Забелязъл.
2 Отговор

До коментар #1 от "Кви работи прават хората":


Наистина какви работи правят хората а на нас искат да ни набутат керливите VW.

Оценка:
-1 +24

Антиелектрика
3 Отговор
Интересно решение. В камион обаче не виждам разлика дали ще е литиево-йонна батерия или водородна горивна клетка.

Коментиран от #4


Оценка:
-6 +3

гост
4 Отговор

До коментар #3 от "Антиелектрика":


Специално при камионите е по-добре да е водород. Има по-ниско тегло и така полезният товар е повече, освен това позволява бързо презареждане и много по-дълъг пробег, а при стотиците киловати ще изискват часове престой на всеки 24ч, което ограничава употребата, което правят и наличието на водородни зарядни станции впрочем, но все пак е по-доброто решение, да.

Коментиран от #5, #8


Оценка:
-0 +8

Дрън-дрън
5 Отговор

До коментар #4 от "гост":


Зареждането на нови 600 км пробег към хилядата които осигурява напълно заредена батерия ще отнема на камионите на Тесла 30 минути. Ти виждал ли си камион който ежедневно да изминава по 1600 километра?

Коментиран от #6


Оценка:
-5 +3

Миризлив пор
6 Отговор

До коментар #5 от "Дрън-дрън":


Бедна ти е фантазията колко малко от камионите с 2-ма водачи изминават повече от 1600 километра на денонощие.

Оценка:
-0 +4

Ким Дзе Дун
7 Отговор
Вижда се добре, че са ползвали без преработка от водородните глави на ракетите показани на парада в Пекин

Оценка:
-2 +1

Освен
8 Отговор

До коментар #4 от "гост":


това ниското тегло на водорода изисква много голям обем резервоари за високо налягане, защото един куб. м газообразен водород тежи около 44 г.

Коментиран от #9


Оценка:
-2 +1

Инж Илич
9 Отговор

До коментар #8 от "Освен":


Не притесняй се Конструкторите на Хюндай са го измислили Не си блъскай мозъка и не се чуди като водител на ЗиЛ 130

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Доналд Тръмп
Президентът на САЩ коментира поредния атентат в Лондон
С терористите трябва да се действа по-твърдо"

Още бисери