ФАКТИ.БГ

Камионите Renault с нови T и D версии

Публикувана: 6 Декември, 2019 12:05
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4522
Камионите Renault с нови T и D версии
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.

Камионите за превоз на дълги разстояния са оборудвани с двигатели DTI 11 и DTI 13 Euro 6 Версия D. И в двата случая е постигната оптимизация, като разходът на гориво е намален с 3% в сравнение с предходното поколение. 2020 версиите на Renault Trucks Т и Т High могат да се похвалят с нови високо ефективни оси и олекотени дискови спирачки, което подобрява още повече представянето им. Допълнителни настройки, които се активират като опция, водят до още 3% спестяване на гориво.

Камионите Renault с нови T и D версии

Renault Trucks T кабината предлага по-високо ниво на комфорт на водачите с подобрени текстилни седалки и кожен волан с три варианта на настройка. И тук, както и при T High кабината има увеличен капацитет за съхранение на вещи. През 2020 година като опция радиаторната решетка и страничните огледала могат да бъдат решени в черен или оранжев гланц.

Камионите Renault с нови T и D версии

За да се повиши още ефективността на двигателите Euro 6 Версия D, с които са оборудвани камионите за дистрибуция, за 2020 година производителят залага на подобрена 4G свързаност и съответно постоянна връзка със системата за управление на автопарка на Renault Trucks – Optifleet. Софтуерните решения Optifleet Check и Optifleet Map помагат за постоянен мониторинг на локацията в реално време и проверка на разхода. Като опция се предлага и пакетът Fuel Eco Pack с регулируем покривен дефлектор, автоматично изгасяне на двигателя при престой над 3 минути и оптимизации при спирачките, скоростната кутия и въздушните компресори, които целят още по-добри резултати.

Камионите Renault с нови T и D версии

Подобрения са търсени и що се отнася до сигурността на водачите. Стандартоното оборудване вече включва адаптивен круиз контрол (ACC), който поддържа безопасна дистанция от превозните средства отпред с автоматично регулиране на ускорението и спирането. 2020 версията на Renault Trucks D и D Wide вече разполага и със задни LED светлини. За най-високо ниво на сигурност като опция се предлага пакетът Protect Pack, който включва и помощ при движение на големи наклони, подобрена видимост и звукова сигнализация при движение на заден ход. Във 2020 версията интериорът на D и D Wide моделите е сериозно преработен с редизайн на таблото и нов волан. Добавени са поставки за таблет, втори смартфон и два USB-C порта и нова радио уредба.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Голям Слон
1 Отговор
Каквото и да правят, няма изглежда да имат скоро достоен заместник на легендата Magnum :-) А Рено Т не е лошо, но лично аз го позиционирам някъде малко след Iveco и много преди DAF.

Оценка:
-11 +8

....
2 Отговор
И от камиони ли разбираме вече, браво браво

Оценка:
-0 +16

ИЗКЛЮЧИТЕЛНО
3 Отговор
ГРОЗНА КАБИНА !

Оценка:
-9 +5

Иван Царски
4 Отговор
Да побързам да охладя феновете на емблемата наподобяваща женски полов орган,Не се радвайте рендаджии-любители на евтиното и ръждата,Рено тръкс НЯМА НИЩО ОБЩО с автомобилите Рено,всъщност са собственост на Волво Тръкс,както и Американската легенда Мак,междувпрочем;)

Коментиран от #5


Оценка:
-14 +7

стоян
5 Отговор

До коментар #4 от "Иван Царски":


До 4 ком -Ало какви глупости пишеш -чети и тогава пиши -Рено е собственика на Волво и американския Мак=Преди 18 години закупиха цялата фирма Волво ,но камионите си останаха на Рено ,дори още има леки автомобили с двигатели на Рено -Но после се отърваха от леките автомобили като ги продадоха на Форд -а те на китайци

Коментиран от #6


Оценка:
-4 +19

МН.ЗНАЙКО
6 Отговор

До коментар #5 от "стоян":


...Волво карс никога,ама никога нее било едно със Волво тръкс и е опъки писаницата ти,Рено тръкс са отдавна умряла работа,фокат не идват шведите затва да не кажа 70%процента възли и агрегати у Рендето са Волво!Волво е лидер при камионите/аз съм Скания фен/
и успоредно се опитва да наложи тея Рендета даже безпл.сервизиране гуми и т.н

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +7

А бе фен след като
7 Отговор

До коментар #6 от "МН.ЗНАЙКО":


твърдиш,че са собственост на Волво,а не на Рено,защо и откъде ще държат емблемата на Рено,а не сложат такава на Волво или измислят нещо друго. Зная,че има нещо между двете фирми,но да ми приказваш,че всичко е на Волво,това вече е заклета фенщина и нищо повече. А и когато миналата година Рено,като компания сдтана първа по производство на автомобили и изпревари Фолксваген спора беше,че последните бяха включили и камионите,а Рено не, и въпроса бе ако ги включат ги изпреварват пак,но все пак идваше реч за автомобили не камиони. От там си правя извода,че няма как да включиш това,което не е твое,а принадлежи на друг. Сещам се сега,че май договореността между Рено и Волво бяха Волво да отговаря за производството на камиони,но не и да е негов собственик. Фенството май замъглява погледа. И аз съм фен на Рено,но чак пък толкова е няма нужда.

Оценка:
-0 +3

Blackthorn
8 Отговор
Хубаво си е камиончето само дето през тая решетка и камък, че и цял гълъб могат да минат (със съответните последствия).

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Никол Шерцингер
Любимата на Григор Димитров с първи впечатления от родината му
В България е доста студено"

Още бисери