ФАКТИ.БГ

Какво ще ни донесе близкото бъдеще за телевизорите Android?

Чрез следващите поколения телевизори Android, брандовете, които купуват рекламно време, ще могат да знаят с точност колко хора са видели дадена реклама

Публикувана: 7 Януари, 2020 15:15
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2430
Какво ще ни донесе близкото бъдеще за телевизорите Android?
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.6 от 5 гласа.

Consumer’s Electronics Show (CES) успява да събере всяка година най-известните имена в областта на технологиите и продуктите за масово ползване. Покрай най-привлекателните продукти в сферата на електрониката, събитието, което продължава цяла седмица, ни предлага и истинско резюме на бъдещето.

Една от най-добре представените категории на CES е тази на тeлевизорите, а бъдещето при тях е изцяло смарт. Има няколко пригодени за целта системи, едната от които е Android. Операционната система, която дебютира през 2008 при смартфоните, вече завладява и всекидневната. Ако до сега сме виждали интерфейс и функционалности като тези на мобилните тeлефони и таблeтите, изглежда бъдещето ще бъде много по-вълнуващо.

Комуникацията със смарт устройство посредством въвеждането на текст става все по-трудно, а спасението може да се окаже нашият глас. Виртуалните асистенти не са някаква новост, но тяхното присъствие в гамата тeлевизори с Android поражда все по-растящ интерес сред потребителите. Като използват дистанционното за микрофон, потребителите ще могат да намират всякаква информация с помощта на Google Assistant. Освен данни за мястото, на което се намираш (трафик информация, прогноза за времето), бъдещият тeлевизор с Android ще може да дава препоръки на базата на твоите предпочитания, а защо пък не, и да може да поръчва продукта, който тъкмо си видял в някоя реклама.

Последният пример не е нещо неизбежно, а по-скоро предсказание. Смартбоксовете, които идват оборудвани с виртуалния асистент Alexa, вече могат да направят поръчка в Amazon. Следващата стъпка е тази на телевизорите Android, които могат да купят желания продукт, който неочаквано е излязъл на промоция.

Така можем да потвърдим, че присъстваме на началото на революция в областта на телевизионния маркетинг. Към настоящия момент, телевизионните рекламни кампании не посочват точна цифра на аудиторията си. Чрез следващите поколения телевизори Android, брандовете, които купуват рекламно време, ще могат да знаят с точност колко хора са видели дадена реклама, колко са поискали повече информация за продукта и колко са стигнали по-близко до извършване на поръчка.

Тази възможност няма да дойде съвсем скоро, тъй като ще трябва зрителите да преминат към модели от ново поколение устройства. Тeлевизорите Android ще представляват само една от многостранните платформи, през които потребителите ще могат да се докосват до смарт технологията. Съвсем скоро обаче индустрията ще има нужда от въвеждането на стандарт, на който да отговарят всички пригодени за тeлевизори операционни системи. Изглежда ще почакаме още дълго, но технологията може да ни изненада колко бързо се имплементира и възприема от всички.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.6 от 5 гласа.


ТОП 5