ФАКТИ.БГ

Появиха се съмнения около реалния пробег на iX3, след като BMW публикува тази снимка

Стискаме палци, че това е просто изображение, а не пробег при реални условия

Публикувана: 12 Август, 2020 12:41
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5333
Появиха се съмнения около реалния пробег на iX3, след като BMW публикува тази снимка
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.

BMW пусна на страницата си във Facebook ново изображение на предстоящия изцяло електрически кросоувър BMW iX3, представяйки екрана Energy Flow в инфотейнмънт системата, на който обаче се вижда изненадващ пробег. Това предаде Inside EVs. 

Системата изчислява пробег от 238 км при положение, че според графиката, на която има 15 пълни чертички от 20, акумулаторните батерии са заредени на около 75%.

Бързата математика ни довежда до извода, че при 100% заредени батерии пробегът на  BMW iX3 би бил едва 317 км.

Това е доста изненадващо, тъй като електрическото SUV трябваше да предлага 460 км пробег по стандартите на WLTP и 520 км пробег по стандартите на NEDC.

Появиха се съмнения около реалния пробег на iX3, след като BMW публикува тази снимка

И така, дали това е просто изображение, или пък всъщност представлява пробега при реални условия, който, в този случай, е с почти една трета по-малък от стойността по страндартите на WLTP?

Появиха се съмнения около реалния пробег на iX3, след като BMW публикува тази снимка

Надяваме се, че iX3 ще показва такива ниски стойности на пробег единствено през зимата или при спортно шофиране с множество резки ускорения.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1234
1 Отговор
При тока е така, може да има може и да няма. Да си ги карат...

Коментиран от #4


Оценка:
-15 +56

бавараджия
2 Отговор
Зат'ва карам на нафта

Коментиран от #16


Оценка:
-21 +40

jap
3 Отговор
Постепенно механичните дефекти при BMW ще преминат в електрически а относно разхода на гориво винаги са лъгали така,че тази тенденция се запазва и при електрическите модели.

Оценка:
-6 +66

Гост
4 Отговор

До коментар #1 от "1234":


Тва са от нашите! Пак са краднали тока....

Оценка:
-2 +17

а каква е връзката
5 Отговор
Не може да се прилагаа "бързата математика" за изчисляване живота на батерия.
Връзката запълненост на батерията/изминати километри НЕ Е линейна.
Поведениет на всички батерии е такова.

Оценка:
-10 +23

zeus
6 Отговор
Спокойно, зимата като се включи подгрева на батерията и отоплението в купето и 200 километра няма да мине :)

Оценка:
-3 +47

2486
7 Отговор
Тея ел.болклуци, ако ги оставиш паркирани , за една седмица и са "стопили" батерията.

Оценка:
-11 +29

Kjl
8 Отговор
За сметка на това ще имаш възможност да се наслаждаваш на поредния град докато ти се зареждат батериите. На всеки 200 километра. Такава кола ще си купуват хора с много свободно време и желание бавно и полека да опознават света.

Коментиран от #11, #13


Оценка:
-7 +30

тоест
9 Отговор
От къде знаете как е карал човека преди да направят снимката. Остроумници.

Коментиран от #10


Оценка:
-14 +17

Urko
10 Отговор

До коментар #9 от "тоест":


Какво значение има?!? Сега и с 20км/ч ли трябва да карам, за да им покрия критериите??

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +27

Урко
11 Отговор

До коментар #8 от "Kjl":


ААахахахахахахха, няма такава джилезна логика! Майко мила...

Оценка:
-2 +10

баси
12 Отговор
Ако е карал по-нанагорнище е нормално да показва по-малко.

Оценка:
-1 +8

13
Този коментар е премахнат от модератор
Много си т.п
14 Отговор

До коментар #10 от "Urko":


А твоя разход колко е като караш с 200? 6 на 100 ли е? Нали толкова ти дава производителя? Колко ти е?

Оценка:
-2 +10

Едмонд Дантес
15 Отговор
Само автомобили на бензин . Само телефон на батерия.

Оценка:
-2 +6

Мазда 3
16 Отговор

До коментар #2 от "бавараджия":


Не знам на колко години си, но след 15 години няма да можеш да караш нито нафта ,нито бензин. А пък 15 години минават бързо. Аз сякаш вчера бях на 20 , сега съм на 47. Ужас.

Коментиран от #17, #19


Оценка:
-4 +8

кара Лада
17 Отговор

До коментар #16 от "Мазда 3":


У нас ще се карат и то точно както и сега, просто запада трябва да си изхвърли отпадъците евтино някъде, пък и с печалба т.е. да ни ги продаде. В тоя ред на мисли каращите нови коли у нас ще са си точно толкова малко колкото и сега.

Оценка:
-2 +4

гост
18 Отговор
И колко 80х.евра ще му искат? Видя се, че мини няма адекватен пробег, нито пък и3, което беше с карбоново купе, смешно-тънки гуми и малка батерия, въпреки това харчи 14-15квч, а това е поне половин тон отгоре. Немците сега ще се избият да лъжат, видя се при Тайкан какво стана, Ауди продават единични бройки от етрон, а мерцедес се чудят защо никой не им купува колата и спряха производственните линии. Немците се излагат напълно, особенно при цената, там направо нямат равни, обещават 80х.евро, а го продават на двойна цена.

Оценка:
-1 +7

Мазда 6 MPS
19 Отговор

До коментар #16 от "Мазда 3":


Мечтите са безплатни пич,мечтай

Оценка:
-1 +3

Нафтова печка от Франция
20 Отговор
Пeжo 206 1.9 Д. София-Будапеща.800 км. Остатък в резервоара-1/4. За още 150-200 км.

Оценка:
-1 +5

123
21 Отговор
С тая форма и аеродинамика на буца скала, и 317 км ще са му много. Е=трон на ауди с 90 квч минава 400км снях и сълзи

Оценка:
-1 +3

незнайко
22 Отговор
Замислял ли се е някой защо резервоарите на автомобилите от един клас са почти с еднакъв обем ? Това ще стане и с батериите. Всичко се върти около 100 Квт. батерия, поне засега .

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Никол Шерцингер
Любимата на Григор Димитров с първи впечатления от родината му
В България е доста студено"

Още бисери