ФАКТИ.БГ

Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване

Серийното производство на eActros започва през 2021 г. в завода на Mercedes-Benz във Вьорт

Публикувана: 28 Септември, 2020 10:40
6 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2979
Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване през 2021-ва година в завода във Вьорт, Германия. Електрическите модели ще се монтират заедно с тези с конвенционално задвижване в гъвкав процес. Конструкцията на различните типове превозни средства ще се интегрира максимално в една поточна линия, независимо дали автомобилът ще получи конвенционален двигател с вътрешно горене или електрически силов агрегат.

Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване

Серийното производство на eActros ще стартира през следващата година и ще бъде значително по-добро от съществуващия прототип в различни области като пробег, мощност на задвижване и безопасност. По отношение на полезния товар eActros ще бъде подобен на конвенционалния Actros. Електрическият модел ще се предлага като двуосен и триосен вариант с максимален пробег над 200 километра. Daimler Trucks ще интегрира превозното средство в цялостна екосистема, която ще включва и консултантски услуги, свързани с електрическата мобилност. Сред тях са анализ на маршрута, проверка за възможни субсидии, подкрепа с оперативна интеграция на автопарка и формулиране на подходящи решения за инфраструктура за зареждане.

Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване

През 2022-ра година в завода във Вьорт Mercedes-Benz ще започне производството и на подходящия за комунални услуги електрически eEconic. Със своите ергономични качества и характеристики за безопасност автомобилът е незаменим помощник в градския трафик и при събиране и изхвърляне на отпадъци за битови цели, например. Такива дейности могат да бъдат изпълнявани с максимална ефективност от този тип електрически превозни средства с батерии поради сравнително кратките и строго планирани маршрути от около 100 километра с голям процент спирания при шофиране.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
DrivingPleasure
1 Отговор
Цели 200 км... електрическата мобилност наистина е мобилност за ментално ощетени!

Коментиран от #2


Оценка:
-12 +11

чети Иване
2 Отговор

До коментар #1 от "DrivingPleasure":


Cъc cвoитe eргoнoмични кaчecтвa и хaрaктeриcтики зa бeзoпacнocт aвтoмoбилът e нeзaмeним пoмoщник в грaдcкия трaфик и при cъбирaнe и изхвърлянe нa oтпaдъци зa битoви цeли, нaпримeр. Тaкивa дeйнocти мoгaт дa бъдaт изпълнявaни c мaкcимaлнa eфeктивнocт oт тoзи тип eлeктричecки прeвoзни cрeдcтвa c бaтeрии пoрaди cрaвнитeлнo крaткитe и cтрoгo плaнирaни мaршрути oт oкoлo 100 килoмeтрa c гoлям прoцeнт cпирaния при шoфирaнe.

Няма кой да дочете статията!!! Чукча писател ,не читател,а ???

Коментиран от #4


Оценка:
-5 +11

Тираджия
3 Отговор
С този пробег не мога да изляза от Българип, бе.
А до Германия трябва да пътувам 1 седмица.

Оценка:
-7 +9

DrivingPleasure
4 Отговор

До коментар #2 от "чети Иване":


"Иване" ако днеска работника ми мине 100 км по-добре да не работи въобще! А сещаш ли се че тая "боклучарка" има хидравлики, които трябва да работят - там за това не го смятат на километър, а на работен час.

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-8 +9

5
Този коментар е премахнат от модератор.
Първо трябва да имаш работник
6 Отговор

До коментар #4 от "DrivingPleasure":


Чак тогава може да го питаш колко километра изминава за да си зареди днес района с бира да речем. Колко клиента мислиш, че може да обслужи на ден и колко смяташ, че е разстоянието между тях? Пет клиента на час е почти нечовешко постижение което прави 40 клиента за деня. По километър да има между тях, можеш да сметнеш колко ще е пробега. А понякога обектите са буквално врата до врата.

А боклуджийските камиони които обслужват улици с къщи, буквално спират на всеки вход да му изсипят варела. Хидравликата работи на ток и почти нищо не хаби. Може да питаш който е да е собственик на микробус/камион с падащ борд.

Оценка:
-4 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.