28 Септември, 2020 10:40 4 324 6

Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване

  • mercedes-benz-
  • actros-
  • мерцедес-
  • улуктрически камиони

Серийното производство на eActros започва през 2021 г. в завода на Mercedes-Benz във Вьорт

Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване - 1

Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване през 2021-ва година в завода във Вьорт, Германия. Електрическите модели ще се монтират заедно с тези с конвенционално задвижване в гъвкав процес. Конструкцията на различните типове превозни средства ще се интегрира максимално в една поточна линия, независимо дали автомобилът ще получи конвенционален двигател с вътрешно горене или електрически силов агрегат.

Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване

Серийното производство на eActros ще стартира през следващата година и ще бъде значително по-добро от съществуващия прототип в различни области като пробег, мощност на задвижване и безопасност. По отношение на полезния товар eActros ще бъде подобен на конвенционалния Actros. Електрическият модел ще се предлага като двуосен и триосен вариант с максимален пробег над 200 километра. Daimler Trucks ще интегрира превозното средство в цялостна екосистема, която ще включва и консултантски услуги, свързани с електрическата мобилност. Сред тях са анализ на маршрута, проверка за възможни субсидии, подкрепа с оперативна интеграция на автопарка и формулиране на подходящи решения за инфраструктура за зареждане.

Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване

През 2022-ра година в завода във Вьорт Mercedes-Benz ще започне производството и на подходящия за комунални услуги електрически eEconic. Със своите ергономични качества и характеристики за безопасност автомобилът е незаменим помощник в градския трафик и при събиране и изхвърляне на отпадъци за битови цели, например. Такива дейности могат да бъдат изпълнявани с максимална ефективност от този тип електрически превозни средства с батерии поради сравнително кратките и строго планирани маршрути от около 100 километра с голям процент спирания при шофиране.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 DrivingPleasure

    11 12 Отговор
    Цели 200 км... електрическата мобилност наистина е мобилност за ментално ощетени!

    Коментиран от #2

  • 2 чети Иване

    11 5 Отговор

    До коментар #1 от "DrivingPleasure":

    Cъc cвoитe eргoнoмични кaчecтвa и хaрaктeриcтики зa бeзoпacнocт aвтoмoбилът e нeзaмeним пoмoщник в грaдcкия трaфик и при cъбирaнe и изхвърлянe нa oтпaдъци зa битoви цeли, нaпримeр. Тaкивa дeйнocти мoгaт дa бъдaт изпълнявaни c мaкcимaлнa eфeктивнocт oт тoзи тип eлeктричecки прeвoзни cрeдcтвa c бaтeрии пoрaди cрaвнитeлнo крaткитe и cтрoгo плaнирaни мaршрути oт oкoлo 100 килoмeтрa c гoлям прoцeнт cпирaния при шoфирaнe.

    Няма кой да дочете статията!!! Чукча писател ,не читател,а ???

    Коментиран от #4

  • 3 Тираджия

    9 7 Отговор
    С този пробег не мога да изляза от Българип, бе.
    А до Германия трябва да пътувам 1 седмица.
  • 4 DrivingPleasure

    9 8 Отговор

    До коментар #2 от "чети Иване":

    "Иване" ако днеска работника ми мине 100 км по-добре да не работи въобще! А сещаш ли се че тая "боклучарка" има хидравлики, които трябва да работят - там за това не го смятат на километър, а на работен час.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Първо трябва да имаш работник

    4 4 Отговор

    До коментар #4 от "DrivingPleasure":

    Чак тогава може да го питаш колко километра изминава за да си зареди днес района с бира да речем. Колко клиента мислиш, че може да обслужи на ден и колко смяташ, че е разстоянието между тях? Пет клиента на час е почти нечовешко постижение което прави 40 клиента за деня. По километър да има между тях, можеш да сметнеш колко ще е пробега. А понякога обектите са буквално врата до врата.

    А боклуджийските камиони които обслужват улици с къщи, буквално спират на всеки вход да му изсипят варела. Хидравликата работи на ток и почти нищо не хаби. Може да питаш който е да е собственик на микробус/камион с падащ борд.