Mercedes-Benz започва серийно производство на товарни автомобили с електрическо задвижване през 2021-ва година в завода във Вьорт, Германия. Електрическите модели ще се монтират заедно с тези с конвенционално задвижване в гъвкав процес. Конструкцията на различните типове превозни средства ще се интегрира максимално в една поточна линия, независимо дали автомобилът ще получи конвенционален двигател с вътрешно горене или електрически силов агрегат.
Серийното производство на eActros ще стартира през следващата година и ще бъде значително по-добро от съществуващия прототип в различни области като пробег, мощност на задвижване и безопасност. По отношение на полезния товар eActros ще бъде подобен на конвенционалния Actros. Електрическият модел ще се предлага като двуосен и триосен вариант с максимален пробег над 200 километра. Daimler Trucks ще интегрира превозното средство в цялостна екосистема, която ще включва и консултантски услуги, свързани с електрическата мобилност. Сред тях са анализ на маршрута, проверка за възможни субсидии, подкрепа с оперативна интеграция на автопарка и формулиране на подходящи решения за инфраструктура за зареждане.
През 2022-ра година в завода във Вьорт Mercedes-Benz ще започне производството и на подходящия за комунални услуги електрически eEconic. Със своите ергономични качества и характеристики за безопасност автомобилът е незаменим помощник в градския трафик и при събиране и изхвърляне на отпадъци за битови цели, например. Такива дейности могат да бъдат изпълнявани с максимална ефективност от този тип електрически превозни средства с батерии поради сравнително кратките и строго планирани маршрути от около 100 километра с голям процент спирания при шофиране.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 DrivingPleasure
Коментиран от #2
11:24 28.09.2020
2 чети Иване
До коментар #1 от "DrivingPleasure":
Cъc cвoитe eргoнoмични кaчecтвa и хaрaктeриcтики зa бeзoпacнocт aвтoмoбилът e нeзaмeним пoмoщник в грaдcкия трaфик и при cъбирaнe и изхвърлянe нa oтпaдъци зa битoви цeли, нaпримeр. Тaкивa дeйнocти мoгaт дa бъдaт изпълнявaни c мaкcимaлнa eфeктивнocт oт тoзи тип eлeктричecки прeвoзни cрeдcтвa c бaтeрии пoрaди cрaвнитeлнo крaткитe и cтрoгo плaнирaни мaршрути oт oкoлo 100 килoмeтрa c гoлям прoцeнт cпирaния при шoфирaнe.Няма кой да дочете статията!!! Чукча писател ,не читател,а ???
Коментиран от #4
11:45 28.09.2020
3 Тираджия
А до Германия трябва да пътувам 1 седмица.
11:59 28.09.2020
4 DrivingPleasure
До коментар #2 от "чети Иване":
"Иване" ако днеска работника ми мине 100 км по-добре да не работи въобще! А сещаш ли се че тая "боклучарка" има хидравлики, които трябва да работят - там за това не го смятат на километър, а на работен час.Коментиран от #5, #6
12:57 28.09.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Първо трябва да имаш работник
До коментар #4 от "DrivingPleasure":
Чак тогава може да го питаш колко километра изминава за да си зареди днес района с бира да речем. Колко клиента мислиш, че може да обслужи на ден и колко смяташ, че е разстоянието между тях? Пет клиента на час е почти нечовешко постижение което прави 40 клиента за деня. По километър да има между тях, можеш да сметнеш колко ще е пробега. А понякога обектите са буквално врата до врата.А боклуджийските камиони които обслужват улици с къщи, буквално спират на всеки вход да му изсипят варела. Хидравликата работи на ток и почти нищо не хаби. Може да питаш който е да е собственик на микробус/камион с падащ борд.
15:31 28.09.2020