Last news in Fakti

20 Ноември, 2020 11:51 17 585 20

За и против купуването на ударени автомобили от САЩ

  • ударени коли-
  • сащ-
  • търг

Като цяло обаче е най-добре такава кола да се вземе вече оправена в България

За и против купуването на ударени автомобили от САЩ  - 1

У нас, хората купуващи си ударени автомобили от САЩ не са чак толкова много, но такава практика съществува. Цените на ударени коли от САЩ са ниски, но има и т.нар. "подводни камъни" за които трябва да сте подготвени. Ето и някои от тях.

Колата може да бъде проверена в САЩ. Проверката е възможна с помощта на онлайн услуги, но трябва да знаете, че проверката е относителна. Все пак е добре да проверите колата преди да участвате в тарга.

За съжаление колата може да се види само на снимки, които често и съвсем умишлено не се правят от всички ъгли. По-добре е тя да бъде огледана от човек на място, но цената на тази услуга струва около $200.

Купувайте коли от доказани търгове, там вероятността да ви измамят е по-малка, но така или иначе съществува. Основните търгове, от където всеки купува са:

Copart

Отличава се с голям брой ударени автомобили, но и с най-много измами. Почти сигурно е, че рейтингът на автомобила не отговаря на реалностите. Предимствата са в големия избор и, че в повечето случаи цената е по-ниска от другаде. Рискът се възнаграждава с печалба.

Манхайм

Рейтингът е последователен, снимките са с високо качество, рядко се случва да бъдете излъгани, но цената често е с 20% по-висока от Copart и изборът е по-малък. Понякога дори не си струва да играете на търга, защото още първоначалната цена е висока.

IAAI

Това е търг на застрахователни компании, той е по-малък от Copart като обем на офертите, но колите там се характеризират с по-високо качество. Тотал щети не се предлагат, а и самите коли са по-нови. И там обаче цената е по-висока.

Като цяло ако искате да купите много по-евтино - Copart, понякога IAAI. Ако искате по-надеждни и по-скъпи - пробвайте в Манхайм. Като цяло обаче е най-добре такава кола да се вземе вече оправена в България, където също може да се провери в доверен на вас сервиз. Няма да ви излезе толкова по-скъпо, но вероятността да бъдете излъгани е значително по-малка.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 28 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кирилов

    44 9 Отговор
    Изобщо не виждам смисъл от купуването на катастрофирали автомобили!

    При сериозна катастрофа почти винаги се нарушава геометрията на купето на автомобила, което може да доведе до много сериозни последствия.
  • 2 тонкоректор

    26 4 Отговор
    Американските коли са за американския пазар. Там да се оправят. В Германия немските талиги ги ремонтират в Полша. Американските ги ремонтират в погранично Мексико

    Коментиран от #10

  • 3 карчи

    16 3 Отговор
    Този бизнес е шашав, още в щатите добрите екземпляри се обират по търговете от полската, сръбска и украински "мафии", ремонтират се и се шиткат с добра печалба на балъци. Има много стройна система в този бизнес и случаен играч попти сигурно, ще се набъкбука ! Не си заслужава освен, ако не разбирате и нямате собствен сервиз и добри канали за резервни части!
  • 4 Един

    43 2 Отговор
    Само мен ме притеснява явно, фактът че този сайт неграмотността на статиите е толкова на високо ниво, че чак е абсурдно. Около 30% + от съдържанието е написано с правописни и граматически грешки на ниво 4-ти клас. Не знам каква е редакцията, но БРАВО :)

    Коментиран от #5

  • 5 Komapak

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Един":

    ++++++😊
  • 6 Николай

    11 2 Отговор
    Имам познат който за последните 2 години е внесъл 5 БМВ и един Мерцедес Г класа, произведени след 2015 година. Точно по тази схема. Така колите излизат с около 20 000 лв. по евтино с доставката и ремонта от аналогични внесени от Германия.
  • 7 Николай

    14 0 Отговор
    Нашите автокъщи масово внасят ударени коли и такива от третия ред, оправят ги и после им надуват цените.
  • 8 Бай Ху (By Who)

    14 7 Отговор
    Никога не бих купил кола, докарана от Америка въпреки значително по-ниската цена. Не знам за ударените, но знам, че докарваните в България основно са коли, които са били наводнени при някой от ежегодните урагани там. Мият тинята, перат салона и всичко изглежда чудесно, но водата почти винаги уврежда ектрониката и електрическата система, а при съвременните коли това е фатално.

    Коментиран от #11

  • 9 Георги

    8 3 Отговор
    Има едни пичове от Сливен ,вкарват от САЩ и Канада , много са коректни ,винаги ще ти изберат най доброто и най изгодното Без грешка са .
  • 10 Анонимен

    9 0 Отговор

    До коментар #2 от "тонкоректор":

    Както и в Горубляне, БГ. Мястото, където си купуваш автомобил "качваш се и караш" със разминаващи се фуги, но по думите на търговеца без удари и ръжди.

    Коментиран от #13

  • 11 Николай

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Ху (By Who)":

    Когато влезеш в сайт да си търсиш кола на търг там пише какви са щетите и приблизително колко ще струва ремонта по техните разценки. На удавените коли като щета пише "FLOATED"
  • 12 Бай Шиле

    6 2 Отговор
    Бе гледам,че в Италия,Германия и Швийцария хич няма за продажба ударени коли.Та ще пиша до Америка да си купя някоя по снимка.А бе луди ли сте или са луди тия дето се хващат на тези глупости?
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 майстор тричко

    6 1 Отговор
    първо на Разбирачите- наводнени коли не могат да се регистрират в ЕС и България от 3г насам. Така че легендите с урагана и марианската падина отпада. Също мисля че дали ще си купиш здрава или ударена кола от САЩ или Италия , примерно е едно и също. Въпрос на вкус е и кои как ще се чуства щастлив.
  • 15 МАМАЛИГА

    0 0 Отговор
    Всеки си мисли, че е открил топлата вода и най хитрата схема. Е драги ми зрители , не е така ! Има редица клипове на уж леко намокрена кола , а тук се оказва, че е тотално наводнена и няма палене. Има и коли , които уж са перфектни идват сменяш масло и тотал щета мотора. Българина като види , че комшията му е взел такава кола и веднага си мисли, че се е прецакал за неговата кола и вика ААААААААА ЩОМ тоя е взел от там чак има далавера...
  • 16 С мирис на Мар

    2 3 Отговор
    В Стара Загора ги сертифицират и им прехвърлят всичките необходими части по изискванията на ЕС, но проблемът е, че колата стои със седмици в сервиз, а не са малко случаите да се подменят части, които нямат нищо общо със сертифицирането на колата, което е проблем. Скъпо е да извадите сертидфикат за съвместимост с Европйските регулации за движение по пътищата, а докарването й с контейнер е евтино, ако се комбинирате с още някой, за две коли(1000USD).
    Не забравяйте, че като ви се повреди колата в БГ, не можете да я ремонтирате, докато не ви доставят части отвъд Океана, защото не са съвместими с европейските им аналози..., отделно трябва да ги правите в Официален сервиз, където арогантността може да надхвърли очакванията ви...
    Бензин на газ е мечтата на много хитреци, но това е, ако смятате да карате колата за не повече от 60 000 км...

    Коментиран от #18, #19

  • 17 Горубляне

    12 0 Отговор
    Абе вие верно ли мислите че можете да надхитрите автоджамбазин къде е в тоя бизнес от трийсе години? Вервате ли че ще купите кола на 130 хиляди истински, със пълна сервизна история, без удари, без забележки и то на цена много по ниска, да кажеме с 5-6 хиляди по ниска от пазарната цена? Като отвориш немското Мобиле и видиш че тая кола там е 4-5 хиляди ЕВРА по скъпа, как ще стане така некой да я купи оттам, да я докара, да я регистрира и да тия продаде на точно на тебе на загуба? Сигурно щот си готин?
  • 18 Николай

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "С мирис на Мар":

    Пълни глупости, карам Мерцедес внесен от щатите, всичко си му е ОК.
  • 19 qwerty

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "С мирис на Мар":

    Публикувано във факти.бг: Скъпо е да извадите сертидфикат за съвместимост с Европйските регулации за движение по пътищата, - то заради това половината, че и повече внесени от щатите автомобили са с червени мигачи, което е основно изискване за движение по пътищата на ЕС. За 500-1000лв според марката на автомобила, подкупния държавен служител ще ти продаде и майчиното си мляко.
  • 20 Азът

    4 1 Отговор
    Я, кажете всички разбирачи колко от вас са се оженили за девствени жени?Ама ударена била, ама крива била, ама части има ли?Хиляди безумни въпроси. Виждаш колата, караш, преценяваш.Ако ти хареса е твоята, ако не друга. Едно е 100% сигурно км. на US колите са РЕАЛНИ!Тук съм виждал кола на 450000, а показанието е 136000. Успех!Няма нещо, което да не може да се направи.Важно е да е качествено, и въпроса е на каква цена.