ФАКТИ.БГ

Изграждаме 199 зарядни станции за електромобили с европейски пари

Публикувана: 3 Януари, 2021 11:30
26 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2695
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.

В България ще бъдат изградени 199 зарядни станции за електромобили с финансиране по управляваните от Министерството на регионалното развитие и благоустройството оперативни програми за развитие на регионите през настоящия и миналия програмен период, съобщават от ведомството.

123 от терминалите вече са реализирани и функционират. Те са разположени в София, Благоевград, Перник, Гоце Делчев, Дупница, Кюстендил, Петрич, Пловдив, Хасково, Пазарджик, Кърджали, Смолян, Асеновград, Димитровград, Велинград, Карлово, Панагюрище, Бургас, Стара Загора, Сливен, Ямбол и Казанлък.

До края на програмния период предстои да се изградят още 76 станции в населени места от Южна България. Инвестицията е на обща стойност 6.4 млн. лв., като проектите се реализират с нисколихвено кредитиране с финансови инструменти.

25 от станциите са в София и са изградени в предишния програмен период с нисколихвено кредитиране от инструмента JESSICA и безвъзмездни средства в размер на 263 хил. лв. по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г., като общият размер на инвестицията е 2.5 млн. лв.

С изпълнението на проекта се цели да се осигурят условия за популяризирането на електрическите превозни средства като чист, екологичен и икономичен транспорт. Развитието му ще допринесе за намаляване на замърсяването на въздуха, нивата на шум и на фини прахови частици.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
отвратен
2 Отговор
И ман-галите ще зареждат карците ли си !!

Оценка:
-1 +17

КОЮ
3 Отговор
А някой помни ли че се дадоха едни милиони за държавни бензиностанции 100 броя до края на годината щяха да ги правят !!!

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +38

4
Този коментар е премахнат от модератор.
Мецана
5 Отговор
Мечо, научи българския правопис и тогава се изявявай по форумите. 😂😂😂

Оценка:
-2 +22

DrivingPleasure
6 Отговор
Престанете да тиражирате ти кочини като "чист, екологичен и икономичен транспорт" нито едно от посочените не е!

Коментиран от #17


Оценка:
-10 +17

Или
7 Отговор
Нито един град от северна България не видях. Пък после защо севера е по изостанал.. Май с цел се прави

Оценка:
-0 +34

Активист на БСП
8 Отговор
У чекмеджето на бай Чекмеджан...

Оценка:
-3 +17

🐷 Боко ТИКВАТА
9 Отговор
Благодарете ми ТУЛУПИиииии.
Виждате как давам.

Оценка:
-4 +6

Рико
10 Отговор

До коментар #1 от "мечо":


Коня трябва да го купиш, да му направиш подслон, каруца и юзди да купиш, подкови да слагаш, да храниш, за ветеринар да плащаш. Да оставим собственият ти труд, защото животното трябва 24 часа да се обгрижва. Сумарно какви пари ти излиза? С тези пари колко електричество можеш да купиш. Не разбирам от коне и не зная каква е точната сметка,но се опасявам че ние българите често сме "евтини на триците и скъпи на брашното"(нещо такова беше,разбираш ме)

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +4

Аз40
11 Отговор
Поредното пране на европейски пари. Те затова си го поддържат Боко, а всички го знаят кой е.

Оценка:
-2 +8

един от стадото
12 Отговор

До коментар #10 от "Рико":


обратното беше със триците, ама иначе логиката на мечо е бетон. Сега почваме да работим по правописа и няма стигане

Оценка:
-0 +4

Димон
13 Отговор
А Видин, Враца, Монтана, Ловеч, Плевен?!?!?
Северозапада на произвола... кой да си вземе електричка, при положение, че трябва да я зарежда вкъщи или в софия....

Оценка:
-0 +15

2020
14 Отговор
В Белгия някой "тарикати" след зареждане на автомобила , използват тези места за паркинг .
Но бързо ги усетиха и сега има блоби.

Оценка:
-0 +14

Сарая
15 Отговор
Колко ли катуна ще се заформят ди зарядните станции

Оценка:
-0 +8

Лольо
16 Отговор

До коментар #3 от "КОЮ":


Зимахме КИНТИТЕ СЯ ША ЗЕМЕМ КИНТИТЕ ЗА 100 ВЬЗДУШНИ БАЛОНА ОТДЕТО ША ВА ЗАМЯРГАМЕ С ПАЧКИ ЧИ ВЕЧЕ НАПЬЛНИХМЕ ЧИКМИДЖЕТА МАЗЕТА ПИСНА НИ ОТ МЕЗЕТА И ДЖАМБУРЕТА....

Оценка:
-2 +4

За чист няма да спорим, но е икономичен
17 Отговор

До коментар #6 от "DrivingPleasure":


За изминаване на едно и също разстояние, електричките харчат три-четири пъти по-малко енергия отколкото ДВГ. Физически закони! Въпреки, че не ги признавате, няма как да си платиш за да ги заобиколиш!

Коментиран от #19


Оценка:
-9 +4

Иван
18 Отговор
А в Северна България кога.Всички инвестиции само за Южна.Големи стратеги са тия в Праветелството.Малко Ви остава.Грабете ,като за последно.Втори мост над Дунав има но път не.Севера кучета го яли.

Оценка:
-1 +13

Рико
19 Отговор

До коментар #17 от "За чист няма да спорим, но е икономичен":


Противник съм на милион волтовите и хиляди километровите далекопроводи. Това са безумни разходи. Давам пример със само един стълб - за да се произведе, за да се монтира и за да се подържа,колко енергия се харчи? Не говоря за турбини, трансформатори, проводници , изолатори .... Не можем да ги събаряме изведнъж, поне да ги използваме рационално! Да работят максимално по 24 часа. За да изплащат огромните разходи. Необходима е схема по която да имаме натоварване и в тъмната част. Изключването на мощности не е икономия, тя е нищо не правене на скъпо съоръжение. Зареждането на автомобили може да бъде част от решението.

Оценка:
-3 +3

гост
20 Отговор
Щом станцията е субсидирана тогава защо продава тока по 48ст/квч при двойно по-ниска цена за масовите клиенти? Мощностите варират от 22 до максимум 50кв, което беще добре преди 10г., сега вече 200-250кв е инсталираното в развитите страни. Техниката е на АББ, преди година бяха писали, че на търг са писали скъпа техника на сименс, по-скъпа, и след това с анекс са променили на АББ, които са значително по-евтини.
32х.лева не са никак малко за станция като това не са модерни и бързи, нито са с охлаждане и на всичкото отгоре не са обвързани с фотоволтаици или зелена енергия, което е абсурд в днешно време.

Оценка:
-1 +12

21
Този коментар е премахнат от модератор.
Голем смях
22 Отговор
Време е С.България да направи референдум и да се отдели в отделна държва.Имаме си Дунав,АЕЦ,Черноморие ,Дунавската равнина .Ще направим Търново столица и да го лапат в София.

Коментиран от #25


Оценка:
-3 +15

незнайко
23 Отговор
200 зарядни станции, но не можаха да купят 200 кислородни машини за нуждаещи болни от КОВИД !!! Чакаха на ПОДАЯНИЯ !!! Това не е управление на ДЪРЖАВА !!!

Оценка:
-3 +14

pbdan
24 Отговор
При 0,48лв/кВтч и 20кВтч/100км излиза 9,60лв/100км. Това е 6 литра дизел, така че не е по-евтино. Ако отбележим, че половината ток е от Мариците и боклуците на Ковашки и екологията отива на кино. Отделно, че при 22кВт ще се зарежда почти 3 часа батерия от 60кВтч за 300км пробег.

Оценка:
-0 +4

pbdan
25 Отговор

До коментар #22 от "Голем смях":


Ще го кръстим Княжество България и няма да имаме проблеми нито с Турция, нито със С. Македония. Няма да имаме и НАТО-вски бази на територията. Ще развием земеделието в Северозападна България и ще храним с жито от Добруджа Източна Румелия.

Оценка:
-1 +5

70NI_K8
26 Отговор
„да се изградят още 76 станции в населени места от Южна България„ ХаХаХа Че аз не видях градове от Северна България. Какво ни лъжат с екология за в бъдеще, та в България не се спазват никакви норми. 22 станции само в София? В Европа на една бензиностанция има 10-на броя. Къде са В. Търново, Плевен, Монтана, Добрич, Русе, Враца, Видин, Силистра??? И там има хора със едни земи и могат да си позволят такива коли. Само измамници в правителството!!!

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


ТОП 5