Поради тази причина в Китай Mercedes-Benz реши да изтегли 2.6 милиона автомобила. Действието по услугата ще засегне както внесени в страната автомобили, така и модели, сглобени в Китай.
Информацията е на Bloomberg, които се позовават на китайската правителствена агенция за регулиране на пазара. Според отдела причината за кампанията за изтегляне е свързана със софтуерни проблеми в германските автомобили.
Както уточнява Reuters, поради неизправност, системата след инцидент може да изпраща неправилни геоданни на аварийните служби и в резултат спасителите пристигат на грешно място.
Все още няма официална позиция на Daimler относно тази мащабна кампания. Освен това не е уточнено кои конкретни модели на Mercedes-Benz ще бъдат изтеглени. В момента е известно само, че кампанията за изтегляне ще се проведе на няколко етапа и ще засегне автомобилите, произведени от януари 2016 г. до ноември 2020 г.
През февруари тази година по подобна причина германската компания реши да изтегли 1.3 милиона от автомобилите си в САЩ. Кампанията за обслужване в тази страна ще започне в началото на април.
Освен това, както съобщава Die Presse, Mercedes-Benz също е решил да изтегли 264 393 автомобила по целия свят поради риск от пожар. Тази акция се отнася за моделите C-Klasse и GLC, произведени между 2016 и 2020 г. Повечето от дефектните превозни средства (120 766 броя) се намират в самата Германия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Велко
Коментиран от #10, #12, #18
14:33 12.03.2021
2 S Class
Коментиран от #13
14:34 12.03.2021
3 Явно
Коментиран от #24
14:39 12.03.2021
4 майстора
Коментиран от #8, #9, #16, #19
14:40 12.03.2021
5 Ами
Коментиран от #20
14:47 12.03.2021
6 Да да
14:52 12.03.2021
7 Rado
15:04 12.03.2021
8 Бай Стою касапина
До коментар #4 от "майстора":
Припомни си Тойота колко автомобили изтеглиха на няколко пъти заради технически проблеми.16:20 12.03.2021
9 Plameni
До коментар #4 от "майстора":
Аз пък карах Тойота Корола, която без предупреждение те оставя на пътяКоментиран от #21
16:26 12.03.2021
10 Пьл на 45 годишната ми
До коментар #1 от "Велко":
Жигула ХИЧ....16:48 12.03.2021
11 Стефан
19:13 12.03.2021
12 жеже жо о
До коментар #1 от "Велко":
и прегряванията му стигат19:27 12.03.2021
13 4783
До коментар #2 от "S Class":
Този мяза на теб. Да не си скрит ватман?20:19 12.03.2021
14 Те Мерцедесите
20:35 12.03.2021
15 Дядка с 50
20:50 12.03.2021
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 незнайко
08:46 13.03.2021
18 асддса
До коментар #1 от "Велко":
Прав си, при катастрофа няма да има нужда да идват спешни екипи, късно ще е.13:51 13.03.2021
19 ИСТИНАТА
До коментар #4 от "майстора":
ТОЙОТА, НАЙ-ДОБРАТА МАРКА АВТОМОБИЛИ, В СВЕТА!!!15:27 13.03.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Ангел
До коментар #9 от "Plameni":
Да не би на каруцата си да си сложил надпис Тойота Корола и да ти е умрял коня, щото една кола иска правилната поддръжка, а не менте части и масла, колкото до качеството точно този модел е НАЙ ПРОДАВАНИЯ В СВЕТА, далеч преди недоразумението Голф.07:11 14.03.2021
22 Японеца
10:06 14.03.2021
23 ГЕРБКРАДЦИ
12:28 14.03.2021
24 не съвсем
До коментар #3 от "Явно":
Не е много точно изказването ти. Проблемите, описани в статията, са основно софтуерни. А нивото на качеството на софтуера постоянно върви надолу поради куп проблеми в ИТ.1. Наложи се скръм и постоянно пренаписване вместо предварително подробно планиране и описване на детайлите.
2. Младите специалисти не се обучават дълбоко в материята, а само повърхностно на синтаксис и как за всичко да ползват написано от други, даже да не е удачно за конкретния случай.
3. Фирмите неглижират архитектите в проектите(поради т.1), лийдовете на екипи нямат реално глас какво се прави, а всичко се решава "от екипа", т.е. с гласа и на най-некадърните, мениджърите на проекти са станали писарушки без идея какво се прави и гледат да потулват проблемите, за да не лъсне, че не се справят.
4. Масово се аутсорсва, а аутсорсите продават човекочасове на най-ниска цена и качество в реален срок им е антибизнес, защото значи да не се продадат повече хора за повече време. Контрол в изнесено производство иди прави(Скайп всеки ден не значи грам контрол.).
и т.н.
Та тия проблеми нямат оправяне и са повсеместни. Просто все повече ще се виждат в автомобилите, защото автоиндустрията се ориентира към замяна на всичко възможно с компютри за по-евтино.
09:32 15.03.2021
25 Ивайло
09:57 15.03.2021
26 Този коментар е премахнат от модератор.