ФАКТИ.БГ
  • hyundai-
  • екран-
  • волан

Hyundai патентова волан с екран в средата

Иска ли корейската марка да замени класическото местоположение на уредите за скорост с такива върху кормилото?

Публикувана: 11 Октомври, 2021 10:45
9 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5126
Hyundai патентова волан с екран в средата - 1
Снимка: Hyundai
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.6 от 9 гласа.

През последните години наблюдаваме тенденция, която заменя аналоговите уреди за скорост и обороти с компактен или не толкова компактен екран на тяхно място, който освен всичко, може да показва навигацията и други различни данни за автомобила.

Изглежда от Hyundai сега искат да преминат на съвсем друго ниво като заменят местоположението на класическия „километраж“ и го изместят върху волана. За това подсказва скорошен патент на корейската компания, който да запази правата върху поставянето на голям екран в средата на волана.

За това разказват колегите ни от motorionline, а според информацията, мястото заето от въздушната възглавница ще бъде отстъпено на дисплей с различни показания. Все пак наличието на airbag е задължително и той също ще бъде поставен във волана, а при нужда ще се отваря без да засяга волана.

Не се споменава нищо за това кога, как и дали ще видим интересния волан в серийно производство, но преди това очакваме той да дебютира при някои от концептите на марката в близките години.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.6 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
БАЙ Х@Й‼
1 Отговор
Мястото на лаптопа НЕ е във волана ‼️ Ама то вече и колите не са това което бяха ❗

Оценка:
-0 +37

незнайко
2 Отговор
Най добре е да сложат кормило като на велосипед или мотоциклет за да не се правят толкова обороти на волана ! Тогава екрана отпред ще е по видим . Нещо подобно прави МЪСК но не съвсем.

Оценка:
-2 +8

гост
3 Отговор
А фюмчета, може ли да си пусна на екрана?

Оценка:
-3 +5

Голям Слон
4 Отговор
Еее, разочарован съм. Не е ли крайно време и сенниците да станат с дисплеи? Може и на педалите долу нещо да се показва. Що не? Лека-полека, но пък с много сигурни темпове, умишлено или не, хората вътре стават все по-малко шофьори. Безкраен набор от датчици, системи (уж за безопасност), екрани. А резултатите ги виждаме. Падне малко дъжд и, стъпка първа, повечето с модерни автомобили започват да карат с 30-40 по магистралата, застрашавайки живота на всички. А после, стъпка втора, тотално спират. Нищо, системите ще мислят вместо тях. И навсякъде ще им се показва информация, от която всъщност нямат нужда.

Коментиран от #8


Оценка:
-3 +20

Коментара
5 Отговор
Тоест нещо като проекта за волан на GM?! Цялата им работа на Хюндай е такава....

Оценка:
-9 +0

Петко
6 Отговор
Карат по-бавно, защото се страхуват някой да не ги тотализира в дъжда с дърта 20+ бангия за 500 лв, обута в гуми с трицифрени дотове.

Оценка:
-6 +8

Неутрал
7 Отговор
Интересно решение за информационния показалец е в Koenigsegg Gemera, която се върти с волана. И сега в новите автомобили има система Head Up, която показва информация за предното стъкло на височината на очите на водача. Така че това от Hyundai е напълно излишно.

Оценка:
-1 +6

Далай
8 Отговор

До коментар #4 от "Голям Слон":


Ах тиии, бързак амфибия.

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +1

Голям Слон
9 Отговор

До коментар #8 от "Далай":


Нито съм бързак, нито съм амфибия. Не смятам, че в лек дъжд 40 км по магистралата е безопасна скорост. Нито е безопасно да спреш съвсем при по-силен дъжд. Страх ги е, защото не знаят. А не знаят, защото не искат. Миналата зима един юнак беше заседнал в смешно плитка преспа, мъчейки се да излезне на D с много газ. Доближих се, казах му да сложи на поне трета предавка и да пробва пак с малко газ. Гледаше ме в очите, като пророк. С дъжда е същото.

Оценка:
-0 +5

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5