Last news in Fakti

17 Февруари, 2022 11:05 2 696 23

Батерията на електрическия Hummer тежи над тон и триста килограма

  • hummer-
  • hummer ev-
  • gmc-
  • батерия-
  • електрически пикап

Теглото на пикапа достига близо 4.8 тона

Батерията на електрическия Hummer тежи над тон и триста килограма - 1

Марката Hummer винаги се е отличава с масивните си автомобили, които освен с размери, винаги са се славили и с теглото си, а електрическият GMC Hummer EV също не се дели от тази категория. Пикапът, който влезе в производство в края на изминалата година може да се похвали с някои доста сериозни характеристики по отношение на теглото си, както и теглото на отделните компоненти.

Батерията на електрическия Hummer тежи над тон и триста килограма

Едва ли за някого е тайна, че батериите покачват теглото на електромобилите осезаемо и Hummer EV изобщо не прави изключение. Само батерийните елементи на пикапа тежат 1326 килограма, което е с около 300 килограма повече от теглото на Mazda MX-5 и с около 300 килограма по-малко от това на пикапа Ford Maverick. За това си има причина и тя е, че батерията на Hummer EV е с капацитет от 212.7кВч, което близо два пъти повече от тези при останалите електрически пикапи Rivian R1T и Ford F-150 Lightning.

Батерията на електрическия Hummer тежи над тон и триста килограма

Въпреки голямата батерия, електрическият пикап на GMC не може да се похвали с толкова завиден пробег и клиентите трябва да се задоволят с 529 километра с едно зареждане, което е с едва 24 километра повече от вече споменатия Rivian. Главен виновник за малкия пробег е теглото, което при някои конфигурации може да достигне близо 4.8 тона.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 даа

    26 2 Отговор
    Идиотизъм!
  • 2 като ония стар виц

    29 0 Отговор
    - Харесва ли ти модения часовник с 1 000 000 функции?
    - Да, обача двата куфара с батерии ми разказват играта
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Ел.недоразумение

    29 5 Отговор
    Хаха, мойта кола дизел 1,5 тежи колкото батерията, и като заредя за 3 мин. гориво, с багаж и чериричленното семейство изминаваме двойно повече километри от тоя танк

    Коментиран от #5, #8, #17

  • 5 дизеля мазутя

    10 10 Отговор

    До коментар #4 от "Ел.недоразумение":

    аз пък с коуеото минавам повече от тебе и мазут не зареждам.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 1234

    10 3 Отговор
    СВОБОДАТА на СЛОВОТО е МИРАЖ !
  • 8 Защо сложи ел. в заглавието

    10 3 Отговор

    До коментар #4 от "Ел.недоразумение":

    Да не мислиш че бензиновия hummer не тежи три пъти повече от семейния ти автомобил и че със сипаното от тебе гориво няма да мине пет пъти по-малко километри, отколкото ще минеш ти?

    Коментиран от #20

  • 9 Гост

    9 2 Отговор
    Нашите пътища както са с тънка, тънка настилка, май доста ще се поомачкат от електричките. Ще почнем да преправяме, преасвалтираме по-дебело, по-скъпо, "по-екологично".

    Коментиран от #14, #15

  • 10 Псевдоним

    7 1 Отговор
    В началото бяхме с тон и половина железария по колите и сега пак така стана.
  • 11 Гост

    7 6 Отговор
    Ама се смееха на руснаците, че правели тежки коли и големи телефони. Сега и запада почна с тежките коли, а големите телефони отдавна ги въведоха като мода.

    Коментиран от #21

  • 12 Факт

    12 3 Отговор
    Колкото и да се напъват, към момента електрическите автомобили си остават скопени от към много показатели.
  • 13 tomito

    12 1 Отговор
    Като екстра се предлагало бензинов агрегат в багажното за по-дълъг пробег.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    И тук пак ще повторя , по нашите пътища с "тънка настилка" вървят без прекъсване 40 и кусур тонни тирове !!!! НА стада по 20-30 и денонощно !! И точно по малките пътища основно вместо по магистралите , щото някой умник ги изключи от тол системата !! Те не "омачкват " нали , ама 10 пъти по-леките електрички са проблема !!! Щото изобщо и петролки по 2-3 тона вече не са под път и над път !! Пробвай да провериш първо колко тежат всички "джипове" от любимите ви немци , дето са всеки втори или трети и после се грижи за електричките , дето тоя пикап е единствения с такова тегло и той в България я ще има 50-100 бройки след н-години , я не !!

    Коментиран от #16

  • 16 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Оооо напротив - омачкват и то доста лошо омачкват. Междуселски път, кога го ползват за обиколен, че ремонтират главния, след това не прилича вече на нищо. Ама да си карал - да видиш, а ти не си.
  • 17 гостгост

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "Ел.недоразумение":

    Да де ама въпросния Хамър е 1000 коня и прави от 0-100 за 3 секунди.Твоят курник 1000 коня ли е ? На бърза зарядна станция батерията на Хамъра ще му се зареди за отрицателно време и това ще му струва стотинки да измине над 500км.И твоя курник ли е така ?

    Коментиран от #23

  • 18 Roko joko

    2 1 Отговор
    "Пикапът, който влезе в производство в края на изминалата година може да се похвали с..."

    Автора, като пишеш това можеше и да уточниш че 2021 последно тримесечие е произведена цяла една бройка от пикапа :)))
  • 19 Хаха

    2 0 Отговор
    Това излезе ли от асвалта ще потъне като немски танк в руско поле хахаха, и идните поколения ще го намерят съвсем случаино
  • 20 Голяма простотия

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Защо сложи ел. в заглавието":

    Яката работа е на бензиновия хамер да ми сложиш газова, че и багажник да нямаш хахаха
  • 21 эгнфтр

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    И се чака с години за въпросния тежък нов автомобил...
  • 22 чмвпнхтфх

    0 0 Отговор
    Малей, това тежи почти колкото майката на Гост-Електрика, бе!
  • 23 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "гостгост":

    На вашите таратайката като прави от 0 до 100 за 15 секунди, ти кога си я мъчил и толкова? Пъплиш по светофарите на първа и втора, ама 1000 коня и 3 секунди до 100 му се приискали.