Въпреки, че до официалната премиера на Volkswagen Amarok остава по-малко от месец, германската компания не спира да ни показва все повече от пикапа. След като видяхме различни скици, силуети и дори ясни снимки на фаровете и задницата, сега е ред на интериора на новия Amarok. Кадърът акцентира върху инфотеймънт системата на пикапа, която е базирана на SYNC4 на Ford.
Както вече сме ви разказвали, двата модела споделят една и съща платформа и различен дизайн или поне в някои аспекти в екстериора. Вертикално разположеният екран е идентичен с този в Ranger и е с диагонал от 12 инча. Той заема голяма част от средната част на таблото, а под него откриваме и няколко физически бутона за бърз достъп до определени функции.
Новият Amarok ще се предлага в няколко различни нива на оборудване, като най-високите от тях ще се опитат да съчетаят усещането на луксозен автомобил с това на работен „кон“, какъвто по природа е пикапът. Официалното представяне на модела ще се състои на 7 юли тази година, а първите доставки се очакват към края на тази или началото на следващата година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дааа
11:32 12.06.2022
2 Генчо
Коментиран от #7
11:47 12.06.2022
3 Опорка
12:03 12.06.2022
4 Бачи Кики
Коментиран от #6
12:11 12.06.2022
5 2345
13:08 12.06.2022
6 Еми сложи
До коментар #4 от "Бачи Кики":
ама го сложи отгоре на покрива, тия които карат след теб да гледат и те.14:45 12.06.2022
7 Алекс
До коментар #2 от "Генчо":
Колкото и да не ти се вярва, след като свикнеш е дори по-лесно. Казвам ти го от личен опит, като човек който кара автомобил с такъв голям екран по средата. Повечето от нещата ти са на един клик разстояние, вече допълнителните благинки като навигация, музика и тем подобни са на 2 макс 3 клика. В повечето случаи можеш да управляваш много от нещата и от волана, така че дори не се налага да го пускаш, а като си настройш менютата по твой вкус, след време дори не поглеждаш ако ти се наложи да усилиш климатика примерно. Дори и да отместиш за няколкото секунди поглед от пътя, колата е снабдена с една камара камери и сензори, които ти дават някаква доза сигурност и се грижат за теб. А като гледам масово в трафика и как някои хора блеят встрани или си зяпат телефона, едва ли тоя екран ще му е виновен. В крайна сметка, винаги имаш алтернативата да си купиш Лада, там единственото дигитално нещо на таблото е часовника.Коментиран от #9
23:13 12.06.2022
8 Знайко
Очаквам скоро от автомобилите да махнат кормилото, педалите/ спирачката/, гумите, огледалата, прозорците, двигателя... и да останат само 50-60 инчовите екрани и батериите, които да захранват екраните, също свързаноста с мрежата.
И хората ще започнат да пристигат виртуално там накъдето са се запътили. Ще пристигат виртуално в магазина, ще пазаруват виртуално. Остава Илон Мъск да научи хората да се хранят виртуално и да не разберат къде ходят по голяма нужда гладните. Ходят във виртуална тоалетна.
20:53 17.06.2022
9 Зевзек
До коментар #7 от "Алекс":
Точно това е проблема "2 макс 3 клика", някои хора си харесваме аналоговите километраж, оборотомер, горивомер, термометър и копчетата, врътките, лостчето за чистачките, мигачите ...Нямам нищо против да има "клик" виртуални автомолили, но аз искам за такива като мен да има по класически аналогови виртуални автомобили, само с един 12-14 инчов екран в средата на таблото. Трябва да има автомобили задоволяващи всички желания на купувачите. А не алчните продавачи като Иван Мъск да налагат на купувачите само това, което е им е най-евтино за производство и което им носи най-голяма печалба.
21:05 17.06.2022