През изминалата седмица Bugatti обяви новината, че последните три произведени Chiron-а за Европа ще са още по-специални и ще носят името на най-голямата дъщеря на Еторе Бугати – Лебе. Специалните Bugatti Chiron L’Ébé се отличават с купе от син карбон и златисти акценти в екстериора. Както знаем, френската компания изпипва всичко до последния детайл и за да докажат това, от там решиха да споделят малко повече информация от процеса на производство на специалните автомобили.
От компанията споделят, че най-трудният за направа елемент е позлатената рамка на решетката в предната част. Тя е с дължина от 44 см и ширина от 40 см, но именно там е едно от местата, където златното покритие е най-видимо. За основа от Bugatti използват никел, поради анти корозионните му свойства, а след това експерти полагат изключително тънко покритие, от три до четири микрометра, злато, което след това се полира. Почти целият процес се прави на ръка и от Bugatti споделят, че това отнема над 10 часа.
„Нашите клиенти искат необикновеното. Следователно винаги обмисляме какво добре се вписва в качествения етос на марката и как можем да го приложим. Със златната рамка на решетката и другите златни елементи на автомобила можем да предложим на нашите клиенти нещо, което могат да получат само в тази форма от Bugatti., заяви директорът на продажбите – Хендрик Малиновски.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Разбира се че знам за колко време
Само не разбрах какво толкова ексклузивно имаше в новината, че решетката се позлатява за един работен ден? Поне да бяхте казали колко десетки хиляди струва тази екстра.
10:45 30.06.2022