Американското управление по пътна безопасност (NHTSA) проведе серия от краш тестове на Tesla Model S, резултатите от които го сочат за най-безопасния сериен автомобил в света. Парадоксално калифорнийският електромобил събира повече точки от изпитанията от максималния бал по скалата на NHTSA.
Управлението присъжда на Model S оценка от 5.4 при максимално възможни 5 точки. Експертите обясняват странното несъответствие с факта, че абсолютно всяка част от електромобила не просто покрива максимума на стандартите за безопасност, а далеч надхвърля днешните норми за сигурност заради самата концепция на возилото.
Под предния капак на Model S няма грамаден двигател, което позволява проектирането на огромна зона за деформации и поглъщане на кинетичната енергия при челен удар, а шасито притежава несравнимо по-висока устойчивост на усукване от конвенционалните автомобили заради вградените в пода акумулатори.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван Господинов
Коментиран от #2
14:33 22.08.2013
2 Гост
До коментар #1 от "Иван Господинов":
и какво значи сега това, ГОСПОДИН Господинов се изказа, все пак трябва да има някаква класическа родна реч14:42 22.08.2013
3 Troll
16:10 22.08.2013
4 карача
18:03 22.08.2013
5 Николай Николов
18:38 22.08.2013
6 Симеон Тасев
09:44 23.08.2013
7 Ричко Тиханчов
11:51 23.08.2013
8 Симеон Тасев
Коментиран от #11
12:18 23.08.2013
9 Коломан Дремджийски
Но всички знаем,че Волво е най-безопасно.
Волво има традиция от много десетилетия в тази област,не става някой парашутист да дойде да плати за теста и айде...
Все едно аз да почна да правя коли и изведнъж моята да е най-безопасна,най-икономична,най-здрава,най-красива...ми не става!
Коментиран от #10
13:53 23.08.2013
10 Ричко Тиханчов
До коментар #9 от "Коломан Дремджийски":
Аз затова си обичам Volvo.. никой не говори за най-икономична, най-здрава, най-красива и прочие... говори се единственно за безопасност.... може да е и реклама, но клиповете са си чисто доказателство, а и на всичкото отгоре Volvo вече наблягат повече на нови технологии, отколкото на безопасност.. истински надеждните Volv-a бяха от 70-те до 98-ма година..... всичко друго след 98-ма на като надеждност няма да е същото......Коментиран от #13
15:42 23.08.2013
11 Ричко Тиханчов
До коментар #8 от "Симеон Тасев":
първо на първо затова, че ти не си чувал, камоли да си чел за Tesla не означава, че никой не знае нищо за тях и е просто нещо ново, а за тестът дали има аналог в реално време то ще се разбере.. замисли се по дяволите оня ден колата излезе на пазара..16:05 23.08.2013
12 Todor Raev
напомня , през онези години фирмички . като "Мерцедес" са правили части на " Големия " F O R D " . тъка че " Всичко тече, всичко се променя" . Успех на "Tesla"-пионера на Електро автомобилите.
16:32 23.08.2013
13 Милена Димитрова
До коментар #10 от "Ричко Тиханчов":
За съжаление много коли имат функциите на волво. Само че не смятат за необходимо да го изтъкват в тъпи рекламки. Возила съм се 2 пъти във волво и не бих се качила пак. Но това си е моето мнение.23:14 24.08.2013
14 Alex Geshev
02:17 26.08.2013
15 Дрон
12:13 29.08.2013
16 Ивайло Каназирски
Зони за деформация за отпред по роговете! При челен удар се гледа как ще реагират чучелата, какви поражения ще понесат (датчици )
Момента за отваряне на аербеците и дали имат ефект. Страничния удар е същите критерии . Важно е дали ще се запази "клетката " в която седят хората, а не дали ще се смачка предния капак .
Май- забравихте за един от много лошите краш тестове на мерцедес при който не се отваряха на време аербеците, и нямаше никаква полза от тях. Стига изливахте комплекси, някой е направил надежден електромобил и веднага да завидим понеже не е немска каска с 20 години гаранция срещу ражда, и е раждясала на 5 6 тата година (мерцедесите ) Или чупливите скорости на VW/ AUDI BMW не ги обсъждаме, те цял живот кофти дизели правят. Но никой от вас не си го признава. Със здраве да си я карат хората които могат да си я позволят, останалите карайте си 20 годишните которници и завиждайте .
22:57 18.09.2013