4 Май, 2023 12:40 1 825 17

Мобилна зарядна станция за пет електромобила

  • мобилна зарядна станция-
  • електромобили

Компактното мобилно устройство е с дължина пет метра

Мобилна зарядна станция за пет електромобила - 1

Стартъпът Xos, Inc. представи второ поколение Xos Hub - мобилна станция за зареждане, която може да осигури бърз и устойчив достъп до енергия за автопаркове и пътнически електрически превозни средства. Втората генерация на Xos Hub е значително по-малка и може да се похвали с повече от 50% увеличение на капацитета на зарядното устройство.

Xos Inc. ($XOS) е производител на електрически превозни средства от Южна Калифорния, който започна да се специализира в услуги за търговски камиони от клас 5-8, задвижвания и софтуер за управление на автопаркове, наречен Xosphere.

Сега Xos се разклони и създаде компания за решения за зареждане на електромобили, като DC бързи зарядни устройства, както и подвижни зарядни, като Xos Hub, всички под нов клон, наречен Xos Energy Solutions. Първото поколение Hub предлага пет изхода за EV зарядни устройства на 8-метрово ремарке с около 700 kWh енергия на борда.

Днешното второ поколение мобилно зарядно устройство Xos Hub няма толкова висока консумация на енергия, но осигурява много по-висока скорост на зареждане в много по-малък размер. Производителността на новото зарядно устройство за мобилни хъбове Xos е увеличена с 60%.

Според Xos , Inc., зарядното устройство от второ поколение има капацитет от 390 kWh, което може да захранва пет CCS кабела за зареждане 1. В сравнение с оригиналния хъб, Xos твърди, че е увеличил капацитета на зарядното устройство от следващо поколение от 25 kW до 40 kW.

С дължина от само 5 метра, Xos Hub 2.0 е значително по-къс от своя предшественик, но в същото време предлага възможност за едновременно зареждане на пет търговски или пътнически електрически превозни средства. Второто поколение Xos Hub идва с възможност за безжично надграждане и интеграция с платформата Xosphere.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 W-образен дизелак

    14 0 Отговор
    ама не е с перка и слънчеви батерии нале

    Коментиран от #4, #5

  • 2 Българин

    15 0 Отговор
    Дизелови ли са? Щото във Франция видях дизелови

    Коментиран от #9

  • 3 Гост

    9 2 Отговор
    С размерите на автоцистерна 40 тона,която може да зареди 1000 автомобила с 40 литра.

    Коментиран от #11

  • 4 Ъхъ

    12 1 Отговор

    До коментар #1 от "W-образен дизелак":

    Или на дизел, или на мазут- чиста зелена енергия!
  • 5 ОТВРАТЕН ОТ ЛЪЖИТЕ НА ЕС

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "W-образен дизелак":

    УЖАС ЗАРЯДНО ЗА ЕЛЕКТРИЧКИ С ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ И ТО ГОЛЯМ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ НАЙ- МАЛКО 1500 К.С. ЯКО НИ МАМЯТ ТИЯ ЕКОЛОЗИ И ВЯТЪРНИ И СОЛАРНИ ГЛУПОСТИ. СОЛАРА МОЖЕ ДА СЕ ПОЛЗВА КАТО ПОМОЩЕН ДОСТАВЧИК НА НЕСИГУРЕН ТОК А НЕ ОСНОВЕН.
  • 6 Някой

    9 0 Отговор
    Толкова реклама, а никъде не пише как се захранва ова нещо. От вятъра ли, от слънцето ли? От полярното сияние ли?
    Абе, да не би да е на фосилни горива? Бензин, дизел? А, ами ако е така, то какво екологично има в електрическия транспорт? Ще изгорим 20 л. нафта, че да позаредим една количка...
    Такава е цялата работа със "зеления преход". Едни пари (много пари) в джоба на индустрията и послушните политици, взети от джобовете на работещите. Е, вярно - преход е! На зелена шума от едни джобове в други.
  • 7 Ония с Фордо

    5 0 Отговор
    Е как можеш да коментираш простотията
  • 8 Ти си

    3 1 Отговор
    На гледахме се и се наслушахме на скъпоструващи зелени лудости а никой неотваря думата за свободна енергия ! Има достатъчно клипове в тубата, отначало бях скептичен докато непробвах сам и се уверил че такова нещо съществува. Даже намерих материал в който се казва че прототипи на такива двигатели е имало в началото на 60те на миналия век монтирани в разработени от съветски инженери инвалидни колички . Защо не е осъществен и доразвид проекта никой незнае ....

    Коментиран от #10

  • 9 TV Бобов дол

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Българин":

    Дизелови са колега , същите като ония с които зареждаха колите на участниците в лондонската климаконференция.
  • 10 Той е

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Ти си":

    Жив е той, жив е, там на Балкана.

    Тези неща се знаят отдавна и се ползват но не се тръби много много. Защо мислиш че хората си купуват вече масово електромобили. Слагат по едно такова в багажника и макар и да зарежда бавно, автомобилът ти е постоянно зареден с безплатна енергия и зареждаш само на дълъг път. Това е бъдещето!

    Коментиран от #12

  • 11 Цистерна

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Ще зареди ако има къде да бъде напълнена. А в случая от клипа, ако дизеловия двигател въобще запали. На някои места е много по-лесно да заредиш с ток, отколкото с течно гориво.

    Коментиран от #14

  • 12 Перпетуум мобиле

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Той е":

    е измислен отдавна щом името му е на умрелия отдавна латински език. Сега вече Тесла прави чудеса.

  • 13 Турбо

    2 0 Отговор
    Мобилна зарядна станция с дизелов генератор.

    Коментиран от #15, #17

  • 14 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Цистерна":

    Багера работи близо до сградата.Ако багера работи на 10 км от източника на енергия,кое по лесно ще пренесеш?Туби с гориво или ще разпъваш 10 км кабел?

    Коментиран от #16

  • 15 Така и не се научи да четеш

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Турбо":

    Не виждаш ли че е с парен двигател на въглища!
  • 16 Елементарно Уотсън

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Ползваш това от статията между контакта и багера. А от къде пълниш тубата? Знаеш ли колко туби на ден ти трябват само за един багер? А за 10? За трактора на нивата? За джипа по средата на пустинята?
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.