Стартъпът Xos, Inc. представи второ поколение Xos Hub - мобилна станция за зареждане, която може да осигури бърз и устойчив достъп до енергия за автопаркове и пътнически електрически превозни средства. Втората генерация на Xos Hub е значително по-малка и може да се похвали с повече от 50% увеличение на капацитета на зарядното устройство.
Xos Inc. ($XOS) е производител на електрически превозни средства от Южна Калифорния, който започна да се специализира в услуги за търговски камиони от клас 5-8, задвижвания и софтуер за управление на автопаркове, наречен Xosphere.
Сега Xos се разклони и създаде компания за решения за зареждане на електромобили, като DC бързи зарядни устройства, както и подвижни зарядни, като Xos Hub, всички под нов клон, наречен Xos Energy Solutions. Първото поколение Hub предлага пет изхода за EV зарядни устройства на 8-метрово ремарке с около 700 kWh енергия на борда.
Днешното второ поколение мобилно зарядно устройство Xos Hub няма толкова висока консумация на енергия, но осигурява много по-висока скорост на зареждане в много по-малък размер. Производителността на новото зарядно устройство за мобилни хъбове Xos е увеличена с 60%.
Според Xos , Inc., зарядното устройство от второ поколение има капацитет от 390 kWh, което може да захранва пет CCS кабела за зареждане 1. В сравнение с оригиналния хъб, Xos твърди, че е увеличил капацитета на зарядното устройство от следващо поколение от 25 kW до 40 kW.
С дължина от само 5 метра, Xos Hub 2.0 е значително по-къс от своя предшественик, но в същото време предлага възможност за едновременно зареждане на пет търговски или пътнически електрически превозни средства. Второто поколение Xos Hub идва с възможност за безжично надграждане и интеграция с платформата Xosphere.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 W-образен дизелак
Коментиран от #4, #5
12:44 04.05.2023
2 Българин
Коментиран от #9
12:58 04.05.2023
3 Гост
Коментиран от #11
13:01 04.05.2023
4 Ъхъ
До коментар #1 от "W-образен дизелак":
Или на дизел, или на мазут- чиста зелена енергия!13:17 04.05.2023
5 ОТВРАТЕН ОТ ЛЪЖИТЕ НА ЕС
До коментар #1 от "W-образен дизелак":
УЖАС ЗАРЯДНО ЗА ЕЛЕКТРИЧКИ С ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ И ТО ГОЛЯМ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ НАЙ- МАЛКО 1500 К.С. ЯКО НИ МАМЯТ ТИЯ ЕКОЛОЗИ И ВЯТЪРНИ И СОЛАРНИ ГЛУПОСТИ. СОЛАРА МОЖЕ ДА СЕ ПОЛЗВА КАТО ПОМОЩЕН ДОСТАВЧИК НА НЕСИГУРЕН ТОК А НЕ ОСНОВЕН.13:31 04.05.2023
6 Някой
Абе, да не би да е на фосилни горива? Бензин, дизел? А, ами ако е така, то какво екологично има в електрическия транспорт? Ще изгорим 20 л. нафта, че да позаредим една количка...
Такава е цялата работа със "зеления преход". Едни пари (много пари) в джоба на индустрията и послушните политици, взети от джобовете на работещите. Е, вярно - преход е! На зелена шума от едни джобове в други.
13:35 04.05.2023
7 Ония с Фордо
13:36 04.05.2023
8 Ти си
Коментиран от #10
13:46 04.05.2023
9 TV Бобов дол
До коментар #2 от "Българин":
Дизелови са колега , същите като ония с които зареждаха колите на участниците в лондонската климаконференция.13:50 04.05.2023
10 Той е
До коментар #8 от "Ти си":
Жив е той, жив е, там на Балкана.Тези неща се знаят отдавна и се ползват но не се тръби много много. Защо мислиш че хората си купуват вече масово електромобили. Слагат по едно такова в багажника и макар и да зарежда бавно, автомобилът ти е постоянно зареден с безплатна енергия и зареждаш само на дълъг път. Това е бъдещето!
Коментиран от #12
14:12 04.05.2023
11 Цистерна
До коментар #3 от "Гост":
Ще зареди ако има къде да бъде напълнена. А в случая от клипа, ако дизеловия двигател въобще запали. На някои места е много по-лесно да заредиш с ток, отколкото с течно гориво.Коментиран от #14
14:29 04.05.2023
12 Перпетуум мобиле
До коментар #10 от "Той е":
е измислен отдавна щом името му е на умрелия отдавна латински език. Сега вече Тесла прави чудеса.18:06 04.05.2023
13 Турбо
Коментиран от #15, #17
19:40 04.05.2023
14 Гост
До коментар #11 от "Цистерна":
Багера работи близо до сградата.Ако багера работи на 10 км от източника на енергия,кое по лесно ще пренесеш?Туби с гориво или ще разпъваш 10 км кабел?Коментиран от #16
20:16 04.05.2023
15 Така и не се научи да четеш
До коментар #13 от "Турбо":
Не виждаш ли че е с парен двигател на въглища!20:40 04.05.2023
16 Елементарно Уотсън
До коментар #14 от "Гост":
Ползваш това от статията между контакта и багера. А от къде пълниш тубата? Знаеш ли колко туби на ден ти трябват само за един багер? А за 10? За трактора на нивата? За джипа по средата на пустинята?20:43 04.05.2023
17 Този коментар е премахнат от модератор.