5 Май, 2023 17:13 2 527 31

Tesla Model S Plaid вече вдига 320км/ч, но срещу допълнителни $15 хиляди

  • tesla-
  • model s-
  • model s plaid-
  • track pack

Компанията добави Track Pack към листа с опции

Tesla Model S Plaid вече вдига 320км/ч, но срещу допълнителни $15 хиляди - 1

Tesla добави така дългоочаквания Track Pack към списъка с опции за Model S Plaid. Пакетът ще бъде достъпен за всички собственици на споменатия автомобил от юни месец тази година срещу скромната цена от 15 до 20 хиляди долара в зависимост от опциите, които изберете. Пакетът включва няколко опции, които подобряват представянето на колата на писта.

Tesla Model S Plaid вече вдига 320км/ч, но срещу допълнителни  хиляди

В по-скъпия пакет са включени карбонови предни и задни спирачки с 410мм дискове, както и 6-бутални апарати отпред и 4-бутални апарати отзад. Заедно с тях получавате още и спирачна течност подходяща за писта, както и нов софтуер, който отключва максималната скорост от 320км/ч.

Tesla Model S Plaid вече вдига 320км/ч, но срещу допълнителни  хиляди

Ако доплатите още 5 хиляди долара или решите да вземете само втория пакет за 6 хиляди долара получавате 20 цолови-джанти отпред и отзад с ширина от 10J отпред и 11J отзад. Джантите са обути в гуми Goodyear Supercar 3R в размер от съответно 285/35 и 305/30 отзад. Заедно с тях има и нови сензори за измерване на налягането, както и нови капачки за болтовете и винтилите.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 омъскаряване

    13 15 Отговор
    "... нови капачки за болтовете и винтилите." Струва си парата 😂😂😂😂
  • 2 Патурко

    11 23 Отговор
    Дрън Дрън .... че Пляс! Това корито няма как да вдигне 320 км/час! НИКОГА НЯМА ДА СЕ СЛУЧИ - освен ако не хакнете компа му което е трудно от друга страна! "Умния" софтуер никога няма да го позволи! Те на магистралата като вдигнат 140 вътре започва драма и таблета ви кара да намалите и да карате пестеливо! Няма нищо по-тъжно на магистрала от електричка Запомнете го!!!

    Коментиран от #12

  • 3 бай Даньо

    13 16 Отговор
    Мъск не изтърва фъндък от зомбите. Как не е измислил да ги изчислява по формула имаш да даваш $5 000 ето ти още 10км/ч, имаш $10 000 ето ти 20км/ч ... всичкия фъндък се прибира .

    Коментиран от #5

  • 4 Гост

    9 11 Отговор
    Тресльо,кога казваш щели да се изравнят цените?

    Коментиран от #6

  • 5 Мммммм

    16 4 Отговор

    До коментар #3 от "бай Даньо":

    Мъск иска за колата, колкото другите искат за годишна поддръжка на кола със същите характеристики!

    Коментиран от #14

  • 6 Точно никога

    13 7 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Как си представяш да се изравнят цените и някой автомобил с ДВГ който има същите параметри да се продават толкова евтино като тази Тесла? Точно на този модел намалиха цените с 20 000 долара от 140 000, така че сега с този пакет струва 135 000 и е по-евтино отколкото обикновената преди Нова година.

    Тези пари може и да не ти стигнат, за смяна само на масло и гуми за bugatti veyron, защото смяната на маслото преди пет години струваше 25 000 долара, а комплект гуми с джанти 100 000 долара и се сменят на всеки 5 хиляди километра. Сега предвид инфлацията вероятно струват повече, за да караш по-бавен автомобил, защото хайде да не се лъжем но повечето собственици няма да вдигнат и 300 но ускорението на Теслата е по-добро, а поддръжката почти без пари.

    Коментиран от #7, #11, #16

  • 7 бай Даньо

    5 13 Отговор

    До коментар #6 от "Точно никога":

    Пълни глупости на търкалета! Къде е тая смяна на масло за $20 000 !? Вчера сменях масло на Валволайн най скъпото - евро пълен синтетик е $144 , пусто избудалях преди година и купих на сина Ауди само с това работело ... . Как ще стане $20 000 като Бугати ще иска най много 3 пъти повече масло а по скъпо няма!? Не искаш да влизаш в сервиза на Мъски с Плейд , вервай ми!

    Коментиран от #8, #9, #10

  • 8 Преди да драскаш провери!

    13 4 Отговор

    До коментар #7 от "бай Даньо":

    Обслужването на Бугати се извършва само в сервиза във Франция. Нилъде другаде. Идват и ти вземат колата с камиона, сервизират я и ти я връщат. А маслото яма нищо общо със ширпотребата. Гумкте (4 бр.) са 80 хиляди евро. Понеже нямаш представа колко бързо ги яде, да ти кажа, на5-8 хиляди километра се сменя комплект. Със скорост 400 км.ч. резервоара ти свършва за .....8 минути точно! Ти сметни какво разстояние изминаваш за това време! И после чакаш да ти докарат с тубите.
  • 9 Евтина поддръжка?

    15 2 Отговор

    До коментар #7 от "бай Даньо":

    Bugatti препоръчва да се сменят всички течности на Veyron годишно на стойност около $25 000, отчасти поради 16-те дренажни тапи, използвани за това.

    Bugatti препоръчва смяна на гуми на всеки две до три години, независимо дали е необходимо или не, в размер на $38 000 за комплект.

    Bugatti препоръчва смяна на джантите на всеки 10 000 мили на цена от $50 000.

    Всичко това добавя на всеки две години или 10 000 мили Това са задължителни $113 000 на всеки 24 месеца без никакви технически проблеми.

    един разпределителен вал от $800 се сменя за около $21 000 труд.

    подмяната на един от двата въздушни охладителя струва 9 000 долара за части и 2 000 долара за труд. Смяната на един турбокомпресор струва $6400, с $9000 труд, за да се направят две от четирите му турбина наведнъж.

    Най-лошата част за смяна е резервоарът за гориво, който ще ви струва общо $42 000—$22 000, от които само труд. Както можете да си представите, дори напълването на тези 26,4 галона не е евтино, тъй като Хошбин отбелязва, че една изискана вечеря в Лос Анджелис струва по-малко от сметката му за гориво за пътя до там.

    Коментиран от #18, #28

  • 10 Скъпа поддръжка на Тесла

    13 2 Отговор

    До коментар #7 от "бай Даньо":

    Цена на плана за поддръжка на Tesla
    Да приемем, че следвате графика за поддръжка на Tesla „при необходимост“ в продължение на пет години. Ето как ще се разпределят общите разходи, ако приемем, че отидете в сервизен център на Tesla за всичко и ви таксуват по-високата сума за всеки от тези елементи.

    година Обслужване цена
    1 година Въртене на гуми $100
    2 година Пълно обслужване с климатик 525 долара
    3 година Въртене на гуми $100
    4 година Пълно обслужване с промиване на спирачките 585 долара
    5 година Въртене на гуми $100


    Вашите общи разходи за пет години ще бъдат 1410 долара.

    И това е в официалните сервизи на Тесла, като ако ходиш да го правиш в чужд сервиз, не ти отпада гаранцията. Ама колко да спестиш?

    Коментиран от #17

  • 11 Актуални цени

    11 2 Отговор

    До коментар #6 от "Точно никога":

    $107 490 — Модел X Plaid
    $107 490 — Модел S Plaid

    Плюс 15 хиляди долара пакета $123 000 - цена близка до подарък за параметрите които предлага автомобила.
  • 12 Проверката е висша форма на доверие

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "Патурко":

    От top gear провериха и очевидно с този пакет вдига 330 километра в час, което можеш да видиш след деветата минута.

    Коментиран от #15, #19

  • 13 Гост

    3 3 Отговор
    При тотален, повсеместен контрол на пътищата всичко над 120 км/ч е просто ненужно. Но пък щом ви се дават пари

    Коментиран от #20

  • 14 Гост

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "Мммммм":

    Другите купуват лукс, а не характеристики. На Мъск колите му са лишени точно от лукс.
  • 15 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "Проверката е висша форма на доверие":

    А след 15 тата минута виждаш ли как търси зарядната станция?
  • 16 Гост

    2 5 Отговор

    До коментар #6 от "Точно никога":

    Там е работата, че ДВГ имат коли и с такива параметри за богати хора, имат и с малки параметри, като за вас. Мъск няма кола като за вас.
  • 17 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #10 от "Скъпа поддръжка на Тесла":

    И при всичките тези промоции ти все още не си купуваш Тесла?!?!? Е, какъв валък трябва да си?
  • 18 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "Евтина поддръжка?":

    Помниш ли смененият носач на Тесла за 7000$? А колко струва батерията?
  • 19 Да ти имам и проверката…

    2 4 Отговор

    До коментар #12 от "Проверката е висша форма на доверие":

    Пипва ги и стига толкова…. ДВГ седани го правят това и много повече от над 15 години… и поддържат над 300 за много по-продължително време без драма… и са по-малко коне и не търсят да зареждат веднага след това….
    А сега да си дойдем на думата - ТИ и тесла, кога???

    Коментиран от #21

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Да се върнем на думата

    1 3 Отговор

    До коментар #19 от "Да ти имам и проверката…":

    Колко по-евтини са от тази Тесла, автомобилите които при излизане от фабриката могат да вдигнат 330 километра в час? И този път вместо празни приказки дай примери с марки и модели и техните цени?

    Ако са по-евтини по луксозни ли са от Тесла? Накрая се връщаме на тезата че Тесла предлага най-бързите автомобили на най-добри цени. Не че няма по-бързи ИЛИ по луксозни.

    Коментиран от #23

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 И да се връщаш

    3 4 Отговор

    До коментар #21 от "Да се върнем на думата":

    и да си отиваш все тая…. малко употребяван такъв седан от немската тройка е под тия пари….с доработките пак ще около базова такава тесла…. нова е малко над, но и в двата случая е в пъти повече кола…. след доработки V-макса отива над 350…. когато и колкото пъти искаш…..
    Като е толкова изгодна, твоята кога????

    Коментиран от #24

  • 24 Да се върнем на думата

    3 3 Отговор

    До коментар #23 от "И да се връщаш":

    Чисто нов без доработки. С осем годишна гаранция. Този с доработките колко ще му струват изминаването на 240 хиляди километра, през които батерията и задвижването на Тесла с над хиляда коня е в гаранция? Колко двигателя ще смени дотогава? Колко ще му струва само горивото, особено при градско шофиране? Ще се радва като малко дете ако дори на магистрала разходът му падне на едноцифрено число, а градско, ако на двуцифреното число първата цифра е единица и харчи под 20 на 100. И пак ще е по-бавен от Теслата, която ще му харчи 2,80 лв на 100 км градско.

    Коментиран от #25

  • 25 Нито

    2 5 Отговор

    До коментар #24 от "Да се върнем на думата":

    един двигател….има достатъчно такива екземпляри в продажба и над 250-300 хил.км…..
    Това ли ти остана основния довод….че ти е евтино…и как точно ще ти е 2.80 лв на 100 градско…??? Хайде стига вицове и смешки…. Ще дадеш 150-200 хил лв за да се возиш евтино….смяхх….
    Всичко с над 120 км/ч ви коства по 20-30 мин на всеки 200-на км и то на тесла чарджъри и при 2-цифрени положителни температури…. нали сте се навъдили по тубата и само плещите врели-некипели…хем се вижда колко са жалки теслите, хем сами си ги хвалите…
    “Страхотни” са….и защо ти лично нямаш все още???
  • 26 Под

    2 4 Отговор
    130 хил евра нова таква тесла в Европа няма….масово са 140-160 хил евра…..какви 120 хил долара те гонят….и си мечтае за 2.80 лв на 100 км….мечтател…..
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 бай Даньо

    1 3 Отговор

    До коментар #9 от "Евтина поддръжка?":

    Виж ти а аз със Аудито си мислех че съм най набутан , а то имало и с вейрони ... ха-ха-ха , свиркам си. Аланкоу къде сравняваш Вейрони с Тесли които се напъват да стават масови коли нъл Мъски щял да продава ни нам си колко милиони Тесли!? Я сравни Тойота Корола с Тесла!? Ало!

    Коментиран от #29, #30

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Евтина поддръжка?

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "бай Даньо":

    А какво стана с твърдението

    "Не искаш да влизаш в сервиза на Мъски с Плейд , вервай ми!"

    Казваш да не сравнявам поддръжката автомобила на Тесла, който е по-бърз от bugatti veyron с bugatti veyron, а да го сравнявам с toyota corolla? Даже с audi да не го сравнявам защото поддръжката на аудито е по-скъпа? Коя е тази toyota corolla, на която като ѝ сложиш нови спирачки и гуми ще вдигне 320 километра в час и ще си запази 8 години или 240 000 км гаранция което настъпи първо? И забележи че по задвижването на автомобила не е пипано нищо. Просто ограничителя е сложен на по-висока скорост, до която могат да издържат спирачките и гумите, иначе двигателя позволява да вдигне много повече, но за сметка на сигурността.

    Коментиран от #31

  • 31 Развива ли

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Евтина поддръжка?":

    над 400 км/ч??? Не.... значи не е по-бърза.... и идеята на Бугати не е само в едното голо ускорение и максимална скорост (без изобщо да ги харесвам, дори напротив...)
    Кога ще си вземеш такава ъпгрейдната Корола с "уникална" гаранция...???
    По твоята логика, и аз навремето имах драг-проект който "натупа" на Даниел Дончев РС6-цата МТМ 750 к.с. на драг в Лесново през далечната 2010-та ама след това тази кола отиваше на почти 350 км/ч, докато аз спирах на 240-50.....
    Имаш ли идея каква е разликата като техника за предоляването на 300+ км/ч и много над 400 км/ч...???