Понастоящем в Германия се провеждат изпитания на електрифицирана магистрала, предназначена за камиони, на която се демонстрира авангардната система eHighway на Siemens Mobility. Това пионерско решение променя пейзажа на автомобилния товарен транспорт, като захранва хибридните камиони с енергия чрез контактна мрежа. Като забележително постижение тази система успява да намали потреблението на енергия с петдесет процента в сравнение с традиционните двигатели с вътрешно горене.
Основното предимство на системата eHighway се състои в значителното намаляване на местното замърсяване на въздуха. Като предлага по-устойчива и екологична алтернатива за превоз на товари, тя играе ключова роля в по-широката инициатива за декарбонизация на транспортния сектор. Това нововъведение става особено важно при сценарии, при които преминаването към железопътен транспорт е изправено пред определени ограничения, като осигурява надеждно и ефикасно средство за намаляване на въздействието върху околната среда на превозите с камиони на дълги разстояния.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 запознат
Коментиран от #14
11:51 30.12.2023
2 Хахахахаха!
Нъц, нъц, нъц!
12:03 30.12.2023
3 Браво
Коментиран от #13
12:09 30.12.2023
4 Венци
12:10 30.12.2023
5 Хахахаха
12:29 30.12.2023
6 Така Така
Коментиран от #7
12:35 30.12.2023
7 Гост
До коментар #6 от "Така Така":
Точно. Това е от няколко години,така че,това не е ноеина13:18 30.12.2023
8 Бурофф
13:21 30.12.2023
9 Европеист
13:32 30.12.2023
10 ДА го видим на практика
13:37 30.12.2023
11 В Австралия тестват подобна
13:43 30.12.2023
12 Споко, бе
Коментиран от #19
13:52 30.12.2023
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Шопо
До коментар #1 от "запознат":
Началото на тролейбусния транспорт в София се поставя на 14 февруари 1941 г21:54 30.12.2023
15 Шопо
Коментиран от #21
22:04 30.12.2023
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 на 3ката в Германия и на пътя за Гагенау
01:24 01.01.2024
18 страшно иновативни
Още от сега е умрял кон!
Изключително скъпа инфраструктора за изграждане и потдръжка. Да не говориме за непрактичноста.
За градски транспорт с линии може да е добре, но само до тук.
И кретен да си ще осъзнаеш, че такава малоумна система докато се изгради, внедри и наложи ще минат десетилетия, поне едно.
До тогава батериите ще са станали толкова ефективни, че на никой няма да му пука дали има тролейбусна мрежа по пътя му.
16:32 01.01.2024
19 още по-зле
До коментар #12 от "Споко, бе":
Това е електромагнитно поле и то силно, което пък е вредно за човек.Ако полето е постоянно и не се изменя не е чак такъв проблем, но при движеща се кола не ми се вярва полето да е абсолютно постоянно а ще има флуктоации, което е гаранция за болести.
16:35 01.01.2024
20 браво добра насока
09:22 02.01.2024
21 недей ве ти пък
До коментар #15 от "Шопо":
ще им смачкаш физиономиите на козяшките тролчета нека си мислят че русия няма вътрешни тоалетни и на фронта се бият с лопати…Коментиран от #22
09:24 02.01.2024
22 маз сега върви със мас :)))
До коментар #21 от "недей ве ти пък":
Росия сега е рухнала държава, разчитаща единствоено на запасите от оръжия и природни изкопаеми! Умните руски инженери са на Запад!!!15:14 03.01.2024