4 Април, 2024 09:32 8 207 13

CATL представи батерия с гаранция от 1.5 млн. километра

  • catl-
  • батерия-
  • yutong

Компанията обещава поне 15 години живот

CATL представи батерия с гаранция от 1.5 млн. километра - 1

CATL, водещ производител на батерии за електромобили, представи новаторски акумулаторен пакет с гаранция, покриваща 1,5 милиона километра в продължение на 15 години. В сътрудничество с Yutong Bus Co, CATL представи тази батерия за захранване на търговски превозни средства като автобуси и камиони. Yutong, голям китайски производител на автобуси, планира да интегрира тези батерии в предстоящите си електрически превозни средства, като набляга на нулевата им деградация през първите 1000 цикъла. Това партньорство бележи крайъгълен камък в индустрията, като Yutong нарича батерията с дълъг живот безпрецедентно постижение. Освен това Yutong представи друга батерия с 10-годишен живот, покриващ 1 милион километра.

От началото на партньорството си през 2012 г. CATL и Yutong имат за цел да разширят дейността си в международен план, като комбинират опита си в областта на автомобилните и акумулаторните технологии. Автобусите на Yutong, оборудвани с батерии на CATL, вече се продават в над 40 държави по света. Последните постижения на CATL в областта на батерийните технологии включват сътрудничество с китайски производители на автомобили и гиганти в областта на батериите за разработване на твърдотелни батерии. След като продажбите на CATL в САЩ и Европа се удвоиха миналата година, Китай остава доминиращ на пазара на батерии за електрически превозни средства, воден от компании като BYD и CATL. Иновациите на CATL включват и "Shenxing Superfast Charging Battery", способна да увеличи пробега с 400 км само за 10 минути, както и ангажимент за намаляване на цената на LFP батерийните клетки с 50% до средата на годината.

NIO, основен играч в производството на електромобили, си партнира с CATL за разработване на батерии за електромобили с дълъг живот, което съвпада с пускането в производство на първата 900V електрическа задвижваща система на NIO, разполагаща с петминутно бързо зареждане, добавящо 255 километра пробег.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Госあ

    7 32 Отговор
    За обществен транспорт и таксита, действително имат смисъл. Но по голям смисъл има веднъж завинаги, селяните да бъдат научени да ползват обществен транспорт. И това може да стане с едно щракване на пръсти с gps тахографи и ограничения според социалния рейтинг.

    Коментиран от #2

  • 2 Селянин

    22 2 Отговор

    До коментар #1 от "Госあ":

    Тъй ли ее чистоплътния гражданин

    Коментиран от #3

  • 3 Госあ

    12 15 Отговор

    До коментар #2 от "Селянин":

    Тъй, тъй ще видиш че дори е много по приятно да разнообразяваш гледката, да пофлиртуваш че дори да се отъркаш у некое непознато маце. Да не чакаш по задръствания и вместо да въртиш геврека, да прочиташ по някой ред и да помислиш върху някои неща. За добро е, ве !
  • 4 Госあ

    24 7 Отговор
    Друг е въпросът, че китайците искаха завод за електробуси да правят в България…ама пуст евроатлантизъм ! Вместо да купуваме старите дизелови печки за скраб от Германия, можеше да произвеждаме в България електробуси
  • 5 Отново

    3 3 Отговор
    Пак ли?
  • 6 Тити

    1 10 Отговор
    15 години Китайците много се размечтаха

    Коментиран от #7

  • 7 гост

    11 3 Отговор

    До коментар #6 от "Тити":

    15 години е гаранцията за запазване на минимум 80% от капацитета , както и на всички останали електромобили , а иначе спокойно ще изкарват и 30 години , просто ще имат по-малък пробег с едно зареждане , но деградацията практически спира при 70 % и по-нататък капацитета почти не намалява !! Отделно след като колата се скапе доста преди батерията , спокойно можеш да си я сложив в къщи за стационарна , преди да оставиш купето в моргата и може и цял живот да изкараш с нея !!
  • 8 бай Даньо

    12 2 Отговор
    0% деградация ми изглежда като нескопосана маркетингова лъжа. Виж 1000 цикъла гарантирани е важно при пробег с един заряд от 400 км това означава 400 000 км , повече от колкото ще издържи която и да е останала част от колата. йоните батериите днес имат към 5-6% загуба на капацитет до 100 000 км и после става незабележима загубата още около 2-3% за следващите 100 000. Америка се простреля в крака защото Джо Байдъна иска да забрани китайските батерии ( теслите с китайски батерии нямат държавната отстъпка) а проблема е че китайците са водещи в тая индустрия ( не само производители а и науката се прави там...) и ако не ги използваш няма да си конкурентен .
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.