През 2021 г. Ford си постави смелата цел да премине към изцяло електрическа гама в Европа до 2030 г. Въпреки това, изправен пред реалността и пазарните тенденции, компанията призна необходимостта от преразглеждане на стратегията.
Марин Джая, главен оперативен директор на подразделението Model E на Ford, обясни промяната с няколко фактора. По-бавното от очакваното възприемане на електрическите превозни средства в Европа, съчетано с високите разходи за батерии и намаляващите правителствени стимули, направи първоначалната цел финансово неизпълнима. "Клиентите гласуваха", заявява Джая, признавайки, че предишният план е бил прекалено амбициозен.
Това решение е в съответствие с по-широка тенденция в автомобилната индустрия. Производители като Volkswagen, Kia, Genesis и General Motors намалиха агресивните си планове за изцяло електрически автомобили, като избраха по-балансиран подход, който включва хибридни и plug-in хибридни автомобили наред с електрическите.
Докато Европейският съюз се стреми към пълен преход към превозни средства с нулеви емисии до 2035 г., някои политически групи се застъпват за по-малко рестриктивен подход. Те предлагат да се позволи използването на алтернативни чисти горива като, водород и био горива след 2035 г. Това би могло да предостави на производителите на автомобили допълнителни възможности за спазване на бъдещите разпоредби.
Преразгледаната стратегия на Ford отразява по-практичен подход към електрификацията в Европа. Като отчитат настоящите пазарни реалности, те могат да запазят конкурентоспособността си и същевременно да допринесат за постигането на дългосрочната цел за устойчив транспорт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пилот на Ферари
17:09 19.07.2024
2 Цъцъ
17:26 19.07.2024
3 Бен тен
Те може би и сега се чудят. Ами именно защото и досега са го отлагали. Значи нищо ново под слънцето.
23:27 21.07.2024