Новата G-Klasse на ток ще може да се зарежда на станции на Tesla, но не и в Европа

10 Януари, 2025 09:05 623 7

  • nacs-
  • зареждане-
  • mercedes-
  • електромобили

NACS ще започне да се използва от февруари

Новата G-Klasse на ток ще може да се зарежда на станции на Tesla, но не и в Европа - 1

Шофьорите на Mercedes-Benz в Северна Америка скоро ще имат достъп до обширната мрежа Supercharger на Tesla, което значително ще разшири възможностите им за зареждане. От февруари 2025 г. електромобилите Mercedes ще могат да се зареждат на над 20 000 станции Supercharger в целия континент, като същевременно ще запазят удобството на функцията Mercedes me Charge Plug & Charge.

Новата G-Klasse на ток ще може да се зарежда на станции на Tesla, но не и в Европа

Достъпът обаче ще изисква малка инвестиция. Докато новите Mercedes EV ще бъдат оборудвани със съвместимия с Tesla конектор North American Charging Standard (NACS), съществуващите собственици ще трябва да закупят адаптер за 185 USD. За разлика от тях други автомобилни производители като Ford и Hyundai предлагат безплатни адаптери на съществуващите собственици на EV.

Новата G-Klasse на ток ще може да се зарежда на станции на Tesla, но не и в Европа

Освен това всички електромобили на Mercedes ще изискват безплатна актуализация на софтуера в дилърски център, за да се осигури съвместимост със Supercharger. След като бъде актуализирана, водачите могат лесно да намират и навигират до станциите за зареждане с помощта на вградената в автомобила навигационна система с „Electric Intelligence“.

В Европа подобен стандарт все още не е приет и водачите на електромобили от германската марка, а и не само, използват станции със CCS порт за зареждане.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ййй7й

    2 1 Отговор
    "В Европа подобен стандарт все още не е приет и водачите на електромобили от германската марка, а и не само, използват станции със CCS порт за зареждане."


    Това не знам откъде го преписахте и такъв беше смисъла да го пишете въобще? В Европа всички ползват един и същ порт за зареждане, включително Тесла.
  • 2 ДрайвингПлежър

    2 0 Отговор
    Мдам... вие клипчетата с КИЛОМЕТРИ опашки за зарядни видяхте ли ги?
    Хиляди теслички наредени една зад друга, чинно чакат с часове за "пет минутното" зареждане.
    Аре нема нужда :)

    Коментиран от #3

  • 3 Не сме

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "ДрайвингПлежър":

    Къде си ги публикувал? Дай да видим къде си успял да снимаш тези опашки при толкова много зарядни станции в България?
  • 4 ДрайвингПлежър

    1 0 Отговор
    В България електричките са малко, а не зарядните много ;)

    Коментиран от #5

  • 5 Едното

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "ДрайвингПлежър":

    Не изключва другото. Кажи ми къде има повече зарядни станции на квадратен километър в сравнение с България? Или къде са по-гъсто разположени?

    Ако не е в България къде си ги видял и снимал тези километрови колони с чакащи тесли? Дай да ги видим и кажи къде и кога ги снима?
  • 6 Този

    0 0 Отговор
    Така е в третия свят, не се учудвайте... Европа е в упадъка си и към края на силите си...

    Коментиран от #7

  • 7 Така е

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Този":

    Има доста голям упадък в образованието. Вече ти беше обяснено, че в Европа всички електромобили излизат от завода с един и същ конектор за зареждане. Тесла се е приела Европейския Стандарт в Европа именно защото е по-добър от американския.

    В САЩ американския стандарт не върши работа на Тесла затова си измислиха свой Стандарт, който след това останалите производители приеха да стане официален за Америка и да изоставят стария американски, за което е информацията В статията..

    Хайде сега кажи нещо и за Путин да се успокоиш! За Европа разбрахме мнението ти.